penman Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 χαίρετε ποιες είναι οι μεγαλύτερες ρόδες που μπορώ να βάλω σε audi 8l 1.6 πριν το facelift? θα υπάρχουν τυχόν αρνητικές επιδράσεις? πχ στην οδηγική συμπεριφορά, κατανάλωση καυσίμων, κτλ? thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Τι εννοείς.. ρόδες; Μέγεθος ελαστικού ή ζάντας; Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PANAGIOTIS_100 Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 χαίρετε ποιες είναι οι μεγαλύτερες ρόδες που μπορώ να βάλω σε audi 8l 1.6 πριν το facelift? θα υπάρχουν τυχόν αρνητικές επιδράσεις? πχ στην οδηγική συμπεριφορά, κατανάλωση καυσίμων, κτλ? thanks νομίζω ότι... εφόσον αυξήσεις τη διάμετρο της ζάντας αλλά μειώσεις το προφίλ του ελαστικού έτσι ώστε να κρατήσεις την ίδια συνολική διάμετρο που έχεις αυτή τη στιγμή τότε: η κατανάλωση θα παραμείνει η ίδια, η οδική συμπεριφορά θα βελτιωθεί, αλλά θα ''κοπανάει'' περισσότερο... αλλά γιατί σε ενδιαφέρει να βάλεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ζάντα...??? θα σου κόψει την επιτάχυνση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis s3 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Η καλυτερη λυση ειναι απο s3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
penman Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 (edited) το S3 (πρώτη έκδοση) τι ζάντες/ελαστικά έχει? "κοπανάει" τι σημαίνει? βασικά δεν θέλω να κάνω καμία έκπτωση στην οδηγική συμπεριφορά, μόνο αν υπάρχει βελτίωση ή αν δεν υπάρχει αλλαγή θα προχωρήσω σε αντικατάσταση ζαντών/ελαστικών (για εμφανισιακούς λόγους) Edited November 22, 2009 by penman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi A3 1.8TQ Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 θα σου πρότεινα μία "μέση" λύση σε ζάντα 17 ιντσών φυσικά με λάστιχα 225/45. Η ζάντα από S3 εκτός από όμορφη είναι και ελαφριά οπότε δεν θα έχεις μεγάλες απώλειες. Πάνω από 17 ίντσες δεν θα σου πρότεινα αφού μιλάμε για κινητήρα 1600κ.ε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
penman Posted November 22, 2009 Author Share Posted November 22, 2009 τελικώς "κοπανάει" τι σημαίνει? επίσης αν το ελαστικό είναι 215/45 είναι οκ? βασικά το 215 τι διαφορά έχει από το 225? απλά δεν θέλω σε καμία περίπτωση να μην έχει τα ίδια κρατήματα, επιτάχυνση, γενικά οδηγική συμπεριφορά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolok Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 τελικώς "κοπανάει" τι σημαίνει? Σημαινει οτι σε καθε λακουβιτσα και σαμαρακι που παιρνας ,θα το καταλαβαινεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Σημαινει οτι σε καθε λακουβιτσα και σαμαρακι που παιρνας ,θα το καταλαβαινεις θα το καταλαβαινει αισθητα οχι τοσο οσο αν φορουσε 18αρα ζαντα.αλλα σε 1600 με λαστιχο 225/45/17 εννοειται και θα μειωθει η επιταχυνση σου.νομιζω οτι 205/50/16 θα ηταν καλυτερο για το αμαξι σου.αλλα με τα ζαντολαστιχα του S3 (225-45-17)το αυτοκινητο θα δειχνει πιο ομορφο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
penman Posted November 23, 2009 Author Share Posted November 23, 2009 (edited) εργοστασιακά ελαστικά τι διαστάσεων είναι? και τι άλλες επιλογές έχω για ελαστικά? έχω δει 205/40/17, 215/45/17, 225/45/17, υπάρχουν κι άλλα? επίσης, στο φρενάρισμα τι διαφορά θα υπάρχει από 16" σε 18" στις στροφές ? Edited November 26, 2009 by penman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.