Dimitris_Kon Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 (edited) ΠΡΟΣΟΧΗ : Η παρακάτω διαδικασία έγινε με προσωπική μου κρίση και άποψη, δεν συνιστώ σε κανέναν να την πραγματοποιήσει διότι εγκυμονεί απρόβλεπτους κινδύνους και ρίσκο και πρέπει να γίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μόνο από εξειδικευμένο προσωπικό που γνωρίζει την διαδικασία. Διαβάστε και την ετικέτα στην αρχή του σχετικού τόπικ : Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις. Οι περισσότεροι γνωρίζουμε την ευαισθησία που έχουν τα TFSI στο "ποτηράκι" η αλλιώς cam follower του εκκεντροφόρου, το οποίο φθείρεται, λόγω της τριβής του εμβόλου της αντλίας βενζίνης από τη μία και του εκκεντροφόρου από την άλλη. Μετά από σχετική οδηγία, πρέπει να γίνεται οπτικός έλεγχος τακτικά, για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να αδυνατίσει τόσο το "ποτηράκι" ώστε να σπάσει και να γεμίσει γρέζια το μοτέρ, καταστρέφοντάς το.. Σήμερα λοιπόν, αφού είχα λίγο χρόνο, αποφάσισα να κάνω έναν οπτικό έλεγχο, αν και το είχα αλλάξει πριν από περίπου 12000 χιλιόμετρα και αν χρειαστεί να το αλλάξω. Ξεκινώ λοιπόν και αφαιρώ το καπάκι του μοτέρ και αφαιρώ επίσης το άγκιστρο και το πλαστικό κολλάρο που φαίνεται πάνω στο καπάκι, για να έχω χώρο, έχοντας δίπλα μου τα απαραίτητα εργαλεία Στη συνέχεια, παρατηρώ την αντλία βενζίνης, την οποία πρέπει να αφαιρέσω Μετά, για να έχω χώρο να αφαιρέσω την βίδα ή αλλιώς banjo bolt, η οποία συγκρατεί και ενώνει το σωληνάκι καυσίμου στην αντλία, βγάζω το κλίπς του αισθητήρα του ρεζερβουάρ του ψυκτικού, ξεβιδώνω την βίδα που το συγκρατεί και το βάζω προσεκτικά στο πλάι Τώρα μπορώ να αφαιρέσω τις βίδες που συγκρατούν την αντλία Κάνω σημάδια με έναν μαρκαδόρο, ώστε να ξανασφίξω όλες τις βίδες, όπως ήταν πριν. Έχω όμως παράλληλα και ένα κλειδί που μετράει τη ροπή σφίξης της κάθε βίδας, ώστε να σιγουρευτώ και να μην κάνω ζημιά Edited March 15, 2009 by dimitris A4TFSIQ
Dimitris_Kon Posted March 14, 2009 Author Posted March 14, 2009 (edited) Συνεχίζοντας, αφαιρώ πρώτα τις 3 βίδες torx πάνω στην αντλία, με τη σειρά από δεξιά στα αριστερά και τις εναποθέτω αντίστοιχα την καθεμιά, ώστε να τις επανατοποθετήσω σωστά αργότερα Στη συνέχεια αφαιρώ το banjo bolt καθώς και το άλλο παξιμάδι που είναι δίπλα, ώστε να αφαιρέσω κάθε σύνδεση με την αντλία, προσέχω όμως, και βάζω ένα πανί διότι θα φύγει λίγη βενζίνη με πίεση από τα σωληνάκια. Εδώ να προσθέσω, ότι έχω ήδη αφαιρέσει τις ηλεκτρικές συνδέσεις της αντλίας, τα γνωστά δλδ κλιπς, τα οποία είναι συνολικά 2. Στην συνέχεια, προσεκτικά, αφαιρώ την αντλία, η οποία βγαίνει σχετικά εύκολα Προσεκτικά καλύπτω τον χώρο όπου έβγαλα την αντλία, μην μπει τίποτα μέσα και μετά κλαίμε.. Εξετάζω οπτικά και με το δάκτυλό μου το έμβολο της αντλίας και διαπιστώνω ότι είναι σε καλή κατάσταση Μετά, προσεκτικά αφαιρώ το "ποτηράκι" και εξετάζω και τον εκκεντροφόρο για τυχόν φθορές Ενώ λοιπόν ο εκκεντροφόρος είναι μια χαρά το ποτηράκι, όπως βλέπετε δίπλα στο καινούργιο είναι ... Edited March 15, 2009 by dimitris A4TFSIQ
Dimitris_Kon Posted March 14, 2009 Author Posted March 14, 2009 (edited) Και πρέπει να αλλαχθεί φυσικά, έτσι όπως είναι.. Βάζω το καινούργιο μέσα σε λάδι και το αφήνω μερικά λεπτά και μετά το επανατοποθετώ, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που έβγαλα το φθαρμένο Ύστερα, ακολουθώντας την αντίστροφη διαδικασία, επανατοποθετώ την αντλία και όλα τα παρελκόμενα με πολύ προσοχή και ξεκινώ το μοτέρ, κάνω και μια βόλτα, ώστε να διαπιστώσω ότι δεν έχω απώλειες καυσίμου από τα σωληνάκια και τελειώσαμε επιτυχώς.. ΠΡΟΣΟΧΗ : Η παραπάνω διαδικασία έγινε με προσωπική μου κρίση και άποψη, δεν συνιστώ σε κανέναν να την πραγματοποιήσει διότι εγκυμονεί απρόβλεπτους κινδύνους και ρίσκο και πρέπει να γίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μόνο από εξειδικευμένο προσωπικό που γνωρίζει την διαδικασία. Διαβάστε και την ετικέτα στην αρχή του σχετικού τόπικ : Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις. Πάντως, κατά τη γνώμη μου και χωρίς να είμαι μηχανικός, το ποτηράκι πρέπει να ελέγχεται συχνά, διότι η φθορά του και η ενδεχόμενη καταστροφή του, μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.. Δημήτρης Edited March 15, 2009 by dpan_a3 1
S3atos Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 ...δεν ηθελε και πολυ για να γινει το κακο...Παντως δεν ειναι δυσκολο να το αλλαξει κ καποιος μονος του...αρκει να πιανουν τα χερια του...
PanoulisTheTroll Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Ειμαι περιεργος..... υπαρχει κατι που να μην το εχεις λυσει σε αυτο το αυτοκινητο?????? Θα σε βλεπει να το πλησιαζεις με κατσαβιδια και κλειδια και θα τρεμει η ψυχουλα του!!!!χαχαχα Εισαι απιστευτος..... τοσο στο τι φτιαχνεις οσο και στο πως το παρουσιαζεις...... Μπραβο Δημητρη!!!
michpan Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Πολύ ωραίος οδηγός Δημήτρη.. να το πάμε στα DIY; Μιχάλης
Dimitris_Kon Posted March 15, 2009 Author Posted March 15, 2009 Πολύ ωραίος οδηγός Δημήτρη.. να το πάμε στα DIY; Μιχάλης Ναι Μιχάλη, αν πιστεύεις ότι είναι κατανοητός για DIY εννοείται Δημήτρης
Aristos Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Ναι Μιχάλη, αν πιστεύεις ότι είναι κατανοητός για DIY εννοείται Δημήτρης Πραγματικά,εσυ εχεις βαλθει να μας τρελάνεις...
lekoS3 Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Μπραβο ρε Δημητρη!!! Πολυ καλη δουλεια!!! Α ρε αμα πιανουν τα χερια σου!!!! Οι οδηγιες σου ειναι πολυ καλες αλλα δεν θα το δοκιμασω ποτε μονος γιατι ειμαι ο ορισμος του ΑΤΖΑΜΗ!!!!
dpan Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Φυσικα και αξιζει να εχει μια περιοπτη θεση στα DIY , μιας και ειναι πληρες.Μεταφερθει, σε ευχαριστουμε Δημητρη για τις πληροφοριες και το χρονο που διεθεσες!
Dimitris_Kon Posted March 15, 2009 Author Posted March 15, 2009 Φυσικα και αξιζει να εχει μια περιοπτη θεση στα DIY , μιας και ειναι πληρες.Μεταφερθει, σε ευχαριστουμε Δημητρη για τις πληροφοριες και το χρονο που διεθεσες! Ευχαριστώ Δημήτρη, θα προσπαθήσω να συνεχίσω ακόμη μερικά, τόσο μηχανικά π.χ. για εγκατάσταση σκάστρας, εισαγωγής, όσο και ηλεκτρολογικά, retro fit σε RNSE κομπλέ με bluetooth, TV tuner, dvd και voice control, led daylights κλπ. Αρκεί να βρω και ένα μέλος "πειραματόζωο" Δημήτρης
PanoulisTheTroll Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Ευχαριστώ Δημήτρη, θα προσπαθήσω να συνεχίσω ακόμη μερικά, τόσο μηχανικά π.χ. για εγκατάσταση σκάστρας, εισαγωγής, όσο και ηλεκτρολογικά, retro fit σε RNSE κομπλέ με bluetooth, TV tuner, dvd και voice control, led daylights κλπ. Αρκεί να βρω και ένα μέλος "πειραματόζωο" Δημήτρης Εγω!!!!!! Εγω!!!!! Σαν τρελλος!!!!!! Παλι τα ιδια θα λεμε????????? Ποτε αρχιζουμε??????????
Alex Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Καταρχην μπραβο στο φιλο δημητρη... Απο τις ποιο σοβαρες βλαβες που ειχα ηταν η παραπανω.... Ας πουμε οτι αμελησα να ελεγξω το ποτηρακι και κομματια του να πεσουν μεσα στο εκκεντροφορο με αποτελεσμα να γινουν ολα σωβρακο... ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΥ TFSI ME ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΚΑΘΕ 5-7000ΧΛΜ....
simon a4 Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Μπραβο ρε Δημητρη!!! Πολυ καλη δουλεια!!! Α ρε αμα πιανουν τα χερια σου!!!! Οι οδηγιες σου ειναι πολυ καλες αλλα δεν θα το δοκιμασω ποτε μονος γιατι ειμαι ο ορισμος του ΑΤΖΑΜΗ!!!! +1 Γιαννη πιστεψε με δεν εισαι ο μονος
Dimitris_Kon Posted March 15, 2009 Author Posted March 15, 2009 Καταρχην μπραβο στο φιλο δημητρη... Απο τις ποιο σοβαρες βλαβες που ειχα ηταν η παραπανω.... Ας πουμε οτι αμελησα να ελεγξω το ποτηρακι και κομματια του να πεσουν μεσα στο εκκεντροφορο με αποτελεσμα να γινουν ολα σωβρακο... ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΥ TFSI ME ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΚΑΘΕ 5-7000ΧΛΜ.... Και βέβαια συμφωνώ φίλε, έτσι είναι, θέλει τακτικό οπτικό έλεγχο.. Πρόσφατα βγήκε (όπως γνωρίζεις) ενισχυμένο ποτηράκι από γνωστή εταιρεία του χώρου, το οποίο έχω αγοράσει (για την ακρίβεια 2, ένα για μένα και ένα για κάποιον άλλο καλό φίλο ) και θα το τοποθετήσω, για να δω διαφορές. Υποτίθεται ότι λόγω της ενίσχυσης που έχει δεν φθείρεται, δεν ξέρουμε όμως αν και τι φθορά προκαλεί στον εκκεντροφόρο ή στο έμβολο της αντλίας. Επίσης, έχουν βγει και εκκεντροφόροι schrick για τα μοτέρ αυτά, για τους οποίους όμως δεν μπορώ να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά (βύθισμα, διάρκεια, πάχος κλπ) και διστάζω να τους τσιμπήσω. Ίδωμεν.. Δημήτρης
Legend Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Φίλε Δημήτρη, δεν έχω λόγο να μιλήσω! respect! :worthy: :worthy:
vagelis s3 Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 εχεις γινει master...μπραβο δημητρη....!ουτε γω θα το αλλαξω ποτε μονος !αν και εχω δει να το αλλαζουν 10 φορες μπροστα μου...αλλα ο φοβος ειναι φοβος...και αν γινει και τπτ που να εχεις καποιον να αναλλαβει το λαθος και να στο φτιαξει!!!(αντιπροσωπια!)
nocarder Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 Παιδιά επειδή με τρομάξατε λιγάκι...μιλάμε για όλα ανεξαιρέτως τα TFSI μοτέρ ότι έχουν αυτό το πρόβλημα? Επίσης μιλάμε και για "μαμά" ή μόνο τα βελτωμένα???
vagelis s3 Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 (edited) Παιδιά επειδή με τρομάξατε λιγάκι...μιλάμε για όλα ανεξαιρέτως τα TFSI μοτέρ ότι έχουν αυτό το πρόβλημα? Επίσης μιλάμε και για "μαμά" ή μόνο τα βελτωμένα??? ολα εχουν ενα θεμα..!αν δεν ειναι βελτιωμενο...η αυδι εχει οδηγια ελεγχο καθε 30000χλμ... τωρα αν εχεις προγραμμα καλο ειναι καθε 10000-12000 να το κοιτας...και αν εχεις και βελτιωμενη αντλια καθε 5-7000 ελεγχο και κατα τη γνωμη μου και αλλαγη...(και ας ειναι οκ...απλα να χεις το κεφαλι σου ησυχο..)(30 ευρα κανει) Edited March 24, 2009 by vagelis s3
nocarder Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 ολα εχουν ενα θεμα..!αν δεν ειναι βελτιωμενο...η αυδι εχει οδηγια ελεγχο καθε 30000χλμ...τωρα αν εχεις προγραμμα καλο ειναι καθε 10000-12000 να το κοιτας...και αν εχεις και βελτιωμενη αντλια καθε 5-7000 ελεγχο και κατα τη γνωμη μου και αλλαγμα...(και ας ειναι οκ...απλα να χεις το κεφαλι σου ησυχο..)(30 ευρα κανει) Thanx...!!!
Dimitris_Kon Posted March 24, 2009 Author Posted March 24, 2009 εχεις γινει master...μπραβο δημητρη....!ουτε γω θα το αλλαξω ποτε μονος !αν και εχω δει να το αλλαζουν 10 φορες μπροστα μου...αλλα ο φοβος ειναι φοβος...και αν γινει και τπτ που να εχεις καποιον να αναλλαβει το λαθος και να στο φτιαξει!!!(αντιπροσωπια!) Δεν είναι κάτι το εξωγήινο Βαγγέλη, ούτε ήθελε να κατέχεις πυρηνική φυσική.. Εντωμεταξύ στα δικά σας μοτέρ, είναι πολύ πιο απλό να το αλλάξεις και δεν χρειάζεται να ξηλώσεις ένα σωρό πράγματα, όπως στο Α4. Τέλος, σε σχέση με αυτό που λες για την αντιπροσωπεία, άσε μην ανοίξουμε αυτό το θέμα, εξάλλου σκοπός μου ήταν με αυτό το DIY να ελέγξω το ποτηράκι, απ΄την στιγμή που το είδα όμως έτσι, το άλλαξα για να μην ρισκάρω.. Δημήτρης
Alex Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Εαν σπασει το ποτηρακι τα κομματια που πανε ακριβως εκτος απο τον εκκεντροφορο?
Aristos Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Εαν σπασει το ποτηρακι τα κομματια που πανε ακριβως εκτος απο τον εκκεντροφορο? Ρωτάς??? Αν είσαι τυχερός,ισως μονο εκεί,αλλά πιστεύω πως αν γινει κάτι τετοιο, μια ζημιά είναι σίγουρη,αν σε περιπτωση δεν το προλάβουμε και λύσουμε κινητηρα για πολύ μα πάρα πολύ καλό έλεγχω... Προσωπικά πιστεύω οτι μεχρι και πιστόνια πρέπει να ελεγχτούνε. Λέω εγω τωρα...
Alex Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Θα ηθελα να ακουστουν τεκμηριωμενες αποψεις και βηματα που θα γινουν ωστε ο κινητηρα να ειναι ας πουμε παλι οπως πριν... και ξεκιναμε οταν θα σπασουν τα κομματια που πανε εκτος απο τον εκκεντροφορο???
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now