Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η παρακάτω διαδικασία έγινε με προσωπική μου κρίση και άποψη, δεν συνιστώ σε κανέναν να την πραγματοποιήσει διότι εγκυμονεί απρόβλεπτους κινδύνους και ρίσκο και πρέπει να γίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μόνο από εξειδικευμένο προσωπικό που γνωρίζει την διαδικασία. Διαβάστε και την ετικέτα στην αρχή του σχετικού τόπικ : Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις.

 

 

 

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε την ευαισθησία που έχουν τα TFSI στο "ποτηράκι" η αλλιώς cam follower του εκκεντροφόρου, το οποίο φθείρεται, λόγω της τριβής του εμβόλου της αντλίας βενζίνης από τη μία και του εκκεντροφόρου από την άλλη. Μετά από σχετική οδηγία, πρέπει να γίνεται οπτικός έλεγχος τακτικά, για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να αδυνατίσει τόσο το "ποτηράκι" ώστε να σπάσει και να γεμίσει γρέζια το μοτέρ, καταστρέφοντάς το..

Σήμερα λοιπόν, αφού είχα λίγο χρόνο, αποφάσισα να κάνω έναν οπτικό έλεγχο, αν και το είχα αλλάξει πριν από περίπου 12000 χιλιόμετρα και αν χρειαστεί να το αλλάξω.

Ξεκινώ λοιπόν και αφαιρώ το καπάκι του μοτέρ και αφαιρώ επίσης το άγκιστρο και το πλαστικό κολλάρο που φαίνεται πάνω στο καπάκι, για να έχω χώρο, έχοντας δίπλα μου τα απαραίτητα εργαλεία

 

DSC04658.jpg

 

 

Στη συνέχεια, παρατηρώ την αντλία βενζίνης, την οποία πρέπει να αφαιρέσω

 

 

DSC04659.jpg

 

Μετά, για να έχω χώρο να αφαιρέσω την βίδα ή αλλιώς banjo bolt, η οποία συγκρατεί και ενώνει το σωληνάκι καυσίμου στην αντλία, βγάζω το κλίπς του αισθητήρα του ρεζερβουάρ του ψυκτικού, ξεβιδώνω την βίδα που το συγκρατεί και το βάζω προσεκτικά στο πλάι

 

 

 

DSC04663.jpg

 

Τώρα μπορώ να αφαιρέσω τις βίδες που συγκρατούν την αντλία

 

DSC04664.jpg

 

 

Κάνω σημάδια με έναν μαρκαδόρο, ώστε να ξανασφίξω όλες τις βίδες, όπως ήταν πριν. Έχω όμως παράλληλα και ένα κλειδί που μετράει τη ροπή σφίξης της κάθε βίδας, ώστε να σιγουρευτώ και να μην κάνω ζημιά

 

DSC04668-1.jpg

Edited by dimitris A4TFSIQ
Posted (edited)

Συνεχίζοντας, αφαιρώ πρώτα τις 3 βίδες torx πάνω στην αντλία, με τη σειρά από δεξιά στα αριστερά και τις εναποθέτω αντίστοιχα την καθεμιά, ώστε να τις επανατοποθετήσω σωστά αργότερα

 

DSC04669.jpg

 

Στη συνέχεια αφαιρώ το banjo bolt καθώς και το άλλο παξιμάδι που είναι δίπλα, ώστε να αφαιρέσω κάθε σύνδεση με την αντλία, προσέχω όμως, και βάζω ένα πανί διότι θα φύγει λίγη βενζίνη με πίεση από τα σωληνάκια. Εδώ να προσθέσω, ότι έχω ήδη αφαιρέσει τις ηλεκτρικές συνδέσεις της αντλίας, τα γνωστά δλδ κλιπς, τα οποία είναι συνολικά 2.

 

DSC04670.jpg

 

DSC04672.jpg

 

 

Στην συνέχεια, προσεκτικά, αφαιρώ την αντλία, η οποία βγαίνει σχετικά εύκολα

 

DSC04675.jpg

 

Προσεκτικά καλύπτω τον χώρο όπου έβγαλα την αντλία, μην μπει τίποτα μέσα και μετά κλαίμε..

 

DSC04699-1.jpg

 

Εξετάζω οπτικά και με το δάκτυλό μου το έμβολο της αντλίας και διαπιστώνω ότι είναι σε καλή κατάσταση

 

DSC04677.jpg

 

 

Μετά, προσεκτικά αφαιρώ το "ποτηράκι" και εξετάζω και τον εκκεντροφόρο για τυχόν φθορές

 

DSC04680.jpg

 

DSC04697-1.jpg

 

 

Ενώ λοιπόν ο εκκεντροφόρος είναι μια χαρά το ποτηράκι, όπως βλέπετε δίπλα στο καινούργιο είναι ...

 

DSC04702.jpg

Edited by dimitris A4TFSIQ
Posted (edited)

DSC04701.jpg

 

DSC04703.jpg

 

Και πρέπει να αλλαχθεί φυσικά, έτσι όπως είναι.. Βάζω το καινούργιο μέσα σε λάδι και το αφήνω μερικά λεπτά και μετά το επανατοποθετώ, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που έβγαλα το φθαρμένο

 

DSC04704.jpg

 

DSC04705.jpg

 

Ύστερα, ακολουθώντας την αντίστροφη διαδικασία, επανατοποθετώ την αντλία και όλα τα παρελκόμενα με πολύ προσοχή και ξεκινώ το μοτέρ, κάνω και μια βόλτα, ώστε να διαπιστώσω ότι δεν έχω απώλειες καυσίμου από τα σωληνάκια και τελειώσαμε επιτυχώς..

 

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η παραπάνω διαδικασία έγινε με προσωπική μου κρίση και άποψη, δεν συνιστώ σε κανέναν να την πραγματοποιήσει διότι εγκυμονεί απρόβλεπτους κινδύνους και ρίσκο και πρέπει να γίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μόνο από εξειδικευμένο προσωπικό που γνωρίζει την διαδικασία. Διαβάστε και την ετικέτα στην αρχή του σχετικού τόπικ : Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις.

 

 

Πάντως, κατά τη γνώμη μου και χωρίς να είμαι μηχανικός, το ποτηράκι πρέπει να ελέγχεται συχνά, διότι η φθορά του και η ενδεχόμενη καταστροφή του, μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα..

 

 

 

Δημήτρης

Edited by dpan_a3
  • Like 1
Posted

...δεν ηθελε και πολυ για να γινει το κακο...Παντως δεν ειναι δυσκολο να το αλλαξει κ καποιος μονος του...αρκει να πιανουν τα χερια του... ;)

Posted

Ειμαι περιεργος..... υπαρχει κατι που να μην το εχεις λυσει σε αυτο το αυτοκινητο?????? Θα σε βλεπει να το πλησιαζεις με κατσαβιδια και κλειδια και θα τρεμει η ψυχουλα του!!!!χαχαχα :P

Εισαι απιστευτος..... τοσο στο τι φτιαχνεις οσο και στο πως το παρουσιαζεις...... Μπραβο Δημητρη!!! :worthy:

Posted

Πολύ ωραίος οδηγός Δημήτρη.. να το πάμε στα DIY;

 

 

Μιχάλης

Posted
Πολύ ωραίος οδηγός Δημήτρη.. να το πάμε στα DIY;

 

 

Μιχάλης

 

 

Ναι Μιχάλη, αν πιστεύεις ότι είναι κατανοητός για DIY εννοείται :)

 

 

 

Δημήτρης

Posted
Ναι Μιχάλη, αν πιστεύεις ότι είναι κατανοητός για DIY εννοείται :)

 

 

 

Δημήτρης

Πραγματικά,εσυ εχεις βαλθει να μας τρελάνεις... :S:bravo::worthy:

Posted

Μπραβο ρε Δημητρη!!! Πολυ καλη δουλεια!!! Α ρε αμα πιανουν τα χερια σου!!!! Οι οδηγιες σου ειναι πολυ καλες αλλα δεν θα το δοκιμασω ποτε μονος γιατι ειμαι ο ορισμος του ΑΤΖΑΜΗ!!!!

Posted

Φυσικα και αξιζει να εχει μια περιοπτη θεση στα DIY , μιας και ειναι πληρες.Μεταφερθει, σε ευχαριστουμε Δημητρη για τις πληροφοριες και το χρονο που διεθεσες!

Posted
Φυσικα και αξιζει να εχει μια περιοπτη θεση στα DIY , μιας και ειναι πληρες.Μεταφερθει, σε ευχαριστουμε Δημητρη για τις πληροφοριες και το χρονο που διεθεσες!

 

Ευχαριστώ Δημήτρη, θα προσπαθήσω να συνεχίσω ακόμη μερικά, τόσο μηχανικά π.χ. για εγκατάσταση σκάστρας, εισαγωγής, όσο και ηλεκτρολογικά, retro fit σε RNSE κομπλέ με bluetooth, TV tuner, dvd και voice control, led daylights κλπ. Αρκεί να βρω και ένα μέλος "πειραματόζωο" ;)

 

 

 

Δημήτρης

Posted
Ευχαριστώ Δημήτρη, θα προσπαθήσω να συνεχίσω ακόμη μερικά, τόσο μηχανικά π.χ. για εγκατάσταση σκάστρας, εισαγωγής, όσο και ηλεκτρολογικά, retro fit σε RNSE κομπλέ με bluetooth, TV tuner, dvd και voice control, led daylights κλπ. Αρκεί να βρω και ένα μέλος "πειραματόζωο" ;)

 

 

 

Δημήτρης

 

Εγω!!!!!! Εγω!!!!! Σαν τρελλος!!!!!! Παλι τα ιδια θα λεμε????????? Ποτε αρχιζουμε?????????? :brows:

Posted

Καταρχην μπραβο στο φιλο δημητρη... ;):wub:

Απο τις ποιο σοβαρες βλαβες που ειχα ηταν η παραπανω....

Ας πουμε οτι αμελησα να ελεγξω το ποτηρακι και κομματια του να πεσουν μεσα στο εκκεντροφορο με αποτελεσμα να γινουν ολα σωβρακο... :angry2:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΥ TFSI ME ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΚΑΘΕ 5-7000ΧΛΜ.... :D

Posted
Μπραβο ρε Δημητρη!!! Πολυ καλη δουλεια!!! Α ρε αμα πιανουν τα χερια σου!!!! Οι οδηγιες σου ειναι πολυ καλες αλλα δεν θα το δοκιμασω ποτε μονος γιατι ειμαι ο ορισμος του ΑΤΖΑΜΗ!!!!

+1 Γιαννη πιστεψε με δεν εισαι ο μονος :unsure:

Posted
Καταρχην μπραβο στο φιλο δημητρη... ;):wub:

Απο τις ποιο σοβαρες βλαβες που ειχα ηταν η παραπανω....

Ας πουμε οτι αμελησα να ελεγξω το ποτηρακι και κομματια του να πεσουν μεσα στο εκκεντροφορο με αποτελεσμα να γινουν ολα σωβρακο... :angry2:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΥ TFSI ME ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΚΑΘΕ 5-7000ΧΛΜ.... :D

 

Και βέβαια συμφωνώ φίλε, έτσι είναι, θέλει τακτικό οπτικό έλεγχο..

Πρόσφατα βγήκε (όπως γνωρίζεις) ενισχυμένο ποτηράκι από γνωστή εταιρεία του χώρου, το οποίο έχω αγοράσει (για την ακρίβεια 2, ένα για μένα και ένα για κάποιον άλλο καλό φίλο :wub: ) και θα το τοποθετήσω, για να δω διαφορές. Υποτίθεται ότι λόγω της ενίσχυσης που έχει δεν φθείρεται, δεν ξέρουμε όμως αν και τι φθορά προκαλεί στον εκκεντροφόρο ή στο έμβολο της αντλίας. Επίσης, έχουν βγει και εκκεντροφόροι schrick για τα μοτέρ αυτά, για τους οποίους όμως δεν μπορώ να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά (βύθισμα, διάρκεια, πάχος κλπ) και διστάζω να τους τσιμπήσω.

Ίδωμεν..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Φίλε Δημήτρη, δεν έχω λόγο να μιλήσω! respect! :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:

Posted

εχεις γινει master...μπραβο δημητρη....!ουτε γω θα το αλλαξω ποτε μονος !αν και εχω δει να το αλλαζουν 10 φορες μπροστα μου...αλλα ο φοβος ειναι φοβος...και αν γινει και τπτ που να εχεις καποιον να αναλλαβει το λαθος και να στο φτιαξει!!!(αντιπροσωπια!)

Posted

Παιδιά επειδή με τρομάξατε λιγάκι...μιλάμε για όλα ανεξαιρέτως τα TFSI μοτέρ ότι έχουν αυτό το πρόβλημα? Επίσης μιλάμε και για "μαμά" ή μόνο τα βελτωμένα???

Posted (edited)
Παιδιά επειδή με τρομάξατε λιγάκι...μιλάμε για όλα ανεξαιρέτως τα TFSI μοτέρ ότι έχουν αυτό το πρόβλημα? Επίσης μιλάμε και για "μαμά" ή μόνο τα βελτωμένα???

ολα εχουν ενα θεμα..!αν δεν ειναι βελτιωμενο...η αυδι εχει οδηγια ελεγχο καθε 30000χλμ...

τωρα αν εχεις προγραμμα καλο ειναι καθε 10000-12000 να το κοιτας...και αν εχεις και βελτιωμενη αντλια καθε 5-7000 ελεγχο και κατα τη γνωμη μου και αλλαγη...(και ας ειναι οκ...απλα να χεις το κεφαλι σου ησυχο..)(30 ευρα κανει)

Edited by vagelis s3
Posted
ολα εχουν ενα θεμα..!αν δεν ειναι βελτιωμενο...η αυδι εχει οδηγια ελεγχο καθε 30000χλμ...

τωρα αν εχεις προγραμμα καλο ειναι καθε 10000-12000 να το κοιτας...και αν εχεις και βελτιωμενη αντλια καθε 5-7000 ελεγχο και κατα τη γνωμη μου και αλλαγμα...(και ας ειναι οκ...απλα να χεις το κεφαλι σου ησυχο..)(30 ευρα κανει)

 

Thanx...!!!

Posted
εχεις γινει master...μπραβο δημητρη....!ουτε γω θα το αλλαξω ποτε μονος !αν και εχω δει να το αλλαζουν 10 φορες μπροστα μου...αλλα ο φοβος ειναι φοβος...και αν γινει και τπτ που να εχεις καποιον να αναλλαβει το λαθος και να στο φτιαξει!!!(αντιπροσωπια!)

 

Δεν είναι κάτι το εξωγήινο Βαγγέλη, ούτε ήθελε να κατέχεις πυρηνική φυσική..

Εντωμεταξύ στα δικά σας μοτέρ, είναι πολύ πιο απλό να το αλλάξεις και δεν χρειάζεται να ξηλώσεις ένα σωρό πράγματα, όπως στο Α4.

Τέλος, σε σχέση με αυτό που λες για την αντιπροσωπεία, άσε μην ανοίξουμε αυτό το θέμα, εξάλλου σκοπός μου ήταν με αυτό το DIY να ελέγξω το ποτηράκι, απ΄την στιγμή που το είδα όμως έτσι, το άλλαξα για να μην ρισκάρω..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Εαν σπασει το ποτηρακι τα κομματια που πανε ακριβως εκτος απο τον εκκεντροφορο?

Posted
Εαν σπασει το ποτηρακι τα κομματια που πανε ακριβως εκτος απο τον εκκεντροφορο?

Ρωτάς??? :g:

 

Αν είσαι τυχερός,ισως μονο εκεί,αλλά πιστεύω πως αν γινει κάτι τετοιο,

μια ζημιά είναι σίγουρη,αν σε περιπτωση δεν το προλάβουμε και λύσουμε

κινητηρα για πολύ μα πάρα πολύ καλό έλεγχω...

Προσωπικά πιστεύω οτι μεχρι και πιστόνια πρέπει να ελεγχτούνε. ;)

 

Λέω εγω τωρα... :whistling:

Posted

Θα ηθελα να ακουστουν τεκμηριωμενες αποψεις και βηματα που θα γινουν ωστε ο κινητηρα να ειναι ας πουμε παλι οπως πριν...

και ξεκιναμε οταν θα σπασουν τα κομματια που πανε εκτος απο τον εκκεντροφορο???

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.