vagelis s3 Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Θα ηθελα να ακουστουν τεκμηριωμενες αποψεις και βηματα που θα γινουν ωστε ο κινητηρα να ειναι ας πουμε παλι οπως πριν...και ξεκιναμε οταν θα σπασουν τα κομματια που πανε εκτος απο τον εκκεντροφορο??? ρε αλεξ τι γραφει κατω κατω με τα κιτρινα γραμματα η υπογραφη σου...?δεν φαινεται...βαλε ενα αλλο χρωματακι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 ρε αλεξ τι γραφει κατω κατω με τα κιτρινα γραμματα η υπογραφη σου...?δεν φαινεται...βαλε ενα αλλο χρωματακι... αντε θα σου κανω την χαρη λογω της γιορτη σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 (edited) Θα ηθελα να ακουστουν τεκμηριωμενες αποψεις και βηματα που θα γινουν ωστε ο κινητηρα να ειναι ας πουμε παλι οπως πριν...και ξεκιναμε οταν θα σπασουν τα κομματια που πανε εκτος απο τον εκκεντροφορο??? Γνωμη μου... Αν σε περίπτωση σπάσει κάτι τέτοιο,δεν θυμάμαι ποιος αλλά είχε πει πως το σωστό και σιγουρο είναι να ανοιξουμε καταρχην καπάκι και να μαζέψουμε τα κομάτια που δεν είναι δυνατόν να γίνουν θρυψαλα αν δεν δουλέψει ο κινητηρας και το αντιλιφθούμε νωρίς και να προσπαθήσουμε να συναρμολογήσουμε τ αναταλακτικό(ποτυρακι),αν σε περίπτωση μας λείψει κομάτι...τοτε αρχίζουν τα πανυγηρια...κοινος,ξεκινάμε απο πάνω και κατεβαινουμε ψαχνοντας, λογικά,προς τα μέσα(εντοσθια)θα εχει σπάσει,δεν μπορεί να γινει το ανάποδο(προς τα εξω), σιγυρα ακούγετε τρελό και σιγουρα πολλά μέλη μας εχουν την εμπειρία να μας απαντήσουν, εγω μιλάω βάσει λογικής... Φυσικά και θα πρέπει όμως και να ελεχτεί οταν πρέπει και να αντικατασταθεί. Το μόνο σιγουρο είναι οτι δεν θα δουλευα τον κινητηρα πριν σιγουρευτω-μου πει ο μηχανικός οτι είμαστε οκ...δυσκολα θα εμπιστευομουν πάλι τον κινητηρα. Γιατί τοσο ενδιαφερον ομως alex?? Edited March 25, 2009 by Αρίστος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Γι αυτο και εγω δεν ειμαι μηχανικος... και περιμενω τα βηματα απο καποιον που θα εχει μια εμπειρια και ας μην ειναι μηχανικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Γιατί τοσο ενδιαφερον ομως alex?? Απλα πεταχτηκα σφηνα στο θεμα του δημητρη και του ζητω συγνωμη...και θα ηθελα να δουμε τι γινεται αν αμελησεις το φαινομενο ποτηρακι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Απλα πεταχτηκα σφηνα στο θεμα του δημητρη και του ζητω συγνωμη...και θα ηθελα να δουμε τι γινεται αν αμελησεις το φαινομενο ποτηρακι... Τι εννοείς να το αμελήσεις ρε ψηλέ,απο τι ξερω,τα 2.0TFSI εχουν συγκεκριμένα χλμ ελεγχου αλλά και αντικατάστασης, και γνωρίζετε οτι εκεί ''πονάνε'',θα το αφησετε ετσι? Εδω ο Δημήτρης που δεν είναι μηχανικός είδες τι εκανε για να εχει το κεφαλι του ησυχο.. Ομως,για να μην λέω βλακείς,ας μας πουν και μέλη που γνωρίζουν καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 (edited) Εαν σπασει το ποτηρακι τα κομματια που πανε ακριβως εκτος απο τον εκκεντροφορο? Άλεξ, με τις ελάχιστες γνώσεις που έχω, χωρίς να είμαι μηχανικός, νομίζω ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση αφού σε κάποιο μοτέρ μπορεί να μείνουν εκεί, σε άλλο να πάνε προς τα κάτω, σε άλλο γύρω από το valvetrain κτλ.. Άρα εαν γινόταν κάτι τέτοιο, αυτό που θα έκανα, είναι να προχωρούσα σε πλήρη έλεγχο και καθαρισμό του κινητήρα και μετά έναν έλεγχο συμπίεσης. Δεν γνωρίζω όμως αν αυτό μπορεί να γίνει σε αντιπροσωπεία, παρά μόνο σε ρεκτιφιέ που είναι εξειδικευμένο.. Κάτι παρόμοιο έχει συμβεί σε GTI με tfsi μοτέρ ενός φίλου μου, όπου επειδή έλιωσε ακίδα μπουζί και έπεσαν κομμάτια στο θάλαμο καύσης, ακολούθησε την παραπάνω διαδικασία. Δυστυχώς στη περίπτωσή του αλλάχθηκε το μοτέρ, ευτυχώς όμως, ήταν εντός εγγύησης.. Δημήτρης Edited March 25, 2009 by dimitris A4TFSIQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Δηλαδη αυτος ο πληρης ελεγχος που λες τι περιλαμβανει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Βασικά είναι όλα θέμα τύχης... Άλλα τα πιο πιθανά σενάρια είναι τα πιο κάτω... Τα κομματάκια από το ποτηράκι, καταρχάς θα κάνουνε ζημιά στο valvetrain επάνω (valves,retainers,lifters,έκκεντρα κτλ). Ανάλογα με την ζημιά και γκαντεμιά, μπορεί ακόμα και να χτυπήσει βαλβίδα με πιστόνι κτλ Τα μικρότερα κομματάκια θα φτάσουν ,μέσω των οδηγών λαδιού στην κοιλιά της μηχανής οπού εκεί υπάρχει ο κίνδυνος να αναρροφηθούν από την αντλία λαδιού (κάνοντας ζημιά σε αυτή) ,να βουλόσουν γραμμές λαδιού (πχ oil injectors στον πυρό), να κάνουν ζημιά στο piston ring ktl.... Η άποψη μου,χωρίς να είμαι μηχανικός, σε περίπτωση τέτοια ζημίας, έκτος της κεφαλής,πρέπει να λυθεί και η κοιλιά του μοτέρ για επιθεώρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 απορώ πως δεν πρόβλεψε μια τέτοια ζημιά η audi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Εγώ καλού κακού το παρήγγειλα γιατί με φόβησαν όλα αυτά.Βέβαια όχι το ενισχυμένο Δημήτρη.Εξάλλου έφτασα 85000χλμ και δεν το έχω αλλάξει ποτέ όπως ούτε και στην αντιπροσωπεία μου το αλλάξανε αν και όλα μου τα σέρβις έγιναν εκεί.Που να φανταστώ ότι υπάρχει τέτοιος κίνδυνος και δεν θα το είχε στο πρόγραμμα των σέρβις η αντιπροσωπεία. Ισως επειδή η μόνη μηχανική βελτίωση που έχω στο αυτοκίνητό μου είναι πρόγραμμα και τίποτα άλλο,να τη γλίτωσα και να το προλάβω στο τσαφ. Οι οδηγίες είναι τόσο λεπτομερειακές πάντως που δύσκολα κάνεις λάθος αν αποφασίσεις να τις ακολουθήσεις. Ευχαριστώ Δημήτρη και συγχαρητήρια για άλλη μια φορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 Εγώ καλού κακού το παρήγγειλα γιατί με φόβησαν όλα αυτά.Βέβαια όχι το ενισχυμένο Δημήτρη.Εξάλλου έφτασα 85000χλμ και δεν το έχω αλλάξει ποτέ όπως ούτε και στην αντιπροσωπεία μου το αλλάξανε αν και όλα μου τα σέρβις έγιναν εκεί.Που να φανταστώ ότι υπάρχει τέτοιος κίνδυνος και δεν θα το είχε στο πρόγραμμα των σέρβις η αντιπροσωπεία.Ισως επειδή η μόνη μηχανική βελτίωση που έχω στο αυτοκίνητό μου είναι πρόγραμμα και τίποτα άλλο,να τη γλίτωσα και να το προλάβω στο τσαφ. Οι οδηγίες είναι τόσο λεπτομερειακές πάντως που δύσκολα κάνεις λάθος αν αποφασίσεις να τις ακολουθήσεις. Ευχαριστώ Δημήτρη και συγχαρητήρια για άλλη μια φορά. Περίανδρε, δεν έκανα κάτι το τρομερό φίλε, σιγά, αλλά σε ευχαριστώ πάντως.. Επειδή είναι πολύ κρίσιμο για τα μοτέρ μας, θεώρησα ότι έπρεπε να το θέσω εδώ. Αν θυμηθείς, ζήτησέ τους να σου δώσουν το ποτηράκι που θα βγάλουν, να το δούμε και εμείς πως θα έχει γίνει με 85.000 χλμ. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Ναι οπωσδήποτε θα το δείξω γιατί με τα χεράκια μου θα το αλλάξω και με την καθοδήγηση του DIY σου. Παρεπιπτώντος,40€ μου το χρεώνει η αντιπροσωπεία μόνο για αγορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Καταρχην ευχαριστω τον Πανο(the dog) που ειπε 2-3 πραγματακια... Περιανδρε το ποτηρακι κοστιζει 35-40 ευρω οποτε η τιμη ειναι οκ... ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ φωτο απο το ποτηρακι σου να δουμε πως ειναι με 85.000 στην πλατη του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 Βασικά είναι όλα θέμα τύχης... Άλλα τα πιο πιθανά σενάρια είναι τα πιο κάτω... Τα κομματάκια από το ποτηράκι, καταρχάς θα κάνουνε ζημιά στο valvetrain επάνω (valves,retainers,lifters,έκκεντρα κτλ). Ανάλογα με την ζημιά και γκαντεμιά, μπορεί ακόμα και να χτυπήσει βαλβίδα με πιστόνι κτλ Τα μικρότερα κομματάκια θα φτάσουν ,μέσω των οδηγών λαδιού στην κοιλιά της μηχανής οπού εκεί υπάρχει ο κίνδυνος να αναρροφηθούν από την αντλία λαδιού (κάνοντας ζημιά σε αυτή) ,να βουλόσουν γραμμές λαδιού (πχ oil injectors στον πυρό), να κάνουν ζημιά στο piston ring ktl.... Η άποψη μου,χωρίς να είμαι μηχανικός, σε περίπτωση τέτοια ζημίας, έκτος της κεφαλής,πρέπει να λυθεί και η κοιλιά του μοτέρ για επιθεώρηση. Συμφωνώ και εγώ απολύτως με τον the dog, όπως έγραψα παραπάνω, θέλει διεξοδικό έλεγχο σε όλα τα τμήματα της κεφαλής και τα εντόσθια του μοτέρ. Τα κομματάκια, μπορεί να είναι πολύ μικρά και να προξενήσουν βλάβες σε πολλά μέρη.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lekoS3 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Ο.κ....σε 3000 αλλαζω ποτηρακι....τρομαξα λιγουλακι....εως πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Aκολουθώντας τις οδηγίες του Δημήτρη οφείλω να πω πως η αλλαγή του ήταν παιχνιδάκι.Που να με δείτε με το DIY εκτυπωμένο και κολλημένα τα φύλλα στο καπώ μη χάσω καμιά παράγραφο.Σαν να άκουγα τη φωνή του Δημήτρη ήταν.Ειδικά εκεί που μου φώναξες Δημήτρη να καλύψω την τρύπα μόλις έβγαλα την αντλία, είχες δίκιο γιατί κόντεψα να το ξεχάσω Το ποτηράκι μου οφείλω να πω πως δεν ήταν ιδιαίτερα επιβαρυμένο παρά με λίγο ξεθόριασμα στον πάτο του αν και με 87000χλμ στην πλατούλα του.Βέβαια αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην το άλλαζα καθώς καλύτερα να είναι καινούριο παρά να φτάσει μια ανάσα από την καταστροφή. Οπότε να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Δημήτρη γιατί απ'ότι κατάλαβα, δεν υπάρχει αυτή η εργασία στο πρόγραμμα των σέρβις της αντιπροσωπείας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 4, 2009 Author Share Posted April 4, 2009 Aκολουθώντας τις οδηγίες του Δημήτρη οφείλω να πω πως η αλλαγή του ήταν παιχνιδάκι.Που να με δείτε με το DIY εκτυπωμένο και κολλημένα τα φύλλα στο καπώ μη χάσω καμιά παράγραφο.Σαν να άκουγα τη φωνή του Δημήτρη ήταν.Ειδικά εκεί που μου φώναξες Δημήτρη να καλύψω την τρύπα μόλις έβγαλα την αντλία, είχες δίκιο γιατί κόντεψα να το ξεχάσω Το ποτηράκι μου οφείλω να πω πως δεν ήταν ιδιαίτερα επιβαρυμένο παρά με λίγο ξεθόριασμα στον πάτο του αν και με 87000χλμ στην πλατούλα του.Βέβαια αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην το άλλαζα καθώς καλύτερα να είναι καινούριο παρά να φτάσει μια ανάσα από την καταστροφή. Οπότε να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Δημήτρη γιατί απ'ότι κατάλαβα, δεν υπάρχει αυτή η εργασία στο πρόγραμμα των σέρβις της αντιπροσωπείας. Μπράβο Περίανδρε, φαίνεται ότι πιάνουν τα χέρια σου φίλε Είδες όμως, αντιπροσωπεία σου λέει και το ποτηράκι στη θέση του, μετά από τόσα χιλιόμετρα.. Εντωμεταξύ, αυτό που έβαλες εσύ και εγώ (όχι KMD) είναι πιο ενισχυμένο από αυτό που βγάλαμε και είχαμε μαμά, διότι άλλαξε από το 2006 και μετά το ανταλλακτικό. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Έτσι που παρουσίασες το DIY σου και να θέλεις να κάνεις λάθος πρέπει να προσπαθήσεις πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos1 Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 μπράβο Δημήτρη και από μένα να κάτι που πρέπει να προσέξω και γω τώρα που παίρνω το καινούργιο μου τουτού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted July 25, 2009 Author Share Posted July 25, 2009 μπράβο Δημήτρη και από μένα να κάτι που πρέπει να προσέξω και γω τώρα που παίρνω το καινούργιο μου τουτού Εντωμεταξύ, όταν αλλάζουμε αντλία και τοποθετούμε πιο ενισχυμένη, πρέπει να ελέγχουμε πιο τακτικά το ποτηράκι. Εγώ τώρα έχω 3000 χιλιόμετρα να το ελέγξω από τότε που τοποθέτησα την APR. Ο λόγος είναι απλός, η αντλία (και ειδικότερα το έμβολό της) χτυπάει με περισσότερη δύναμη το ποτηράκι του εκκεντροφόρου. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cave_man Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 ποτε χρειαζεται αλλαγη το ποτηρακι.?σε μαμα.? σε stage 1.? 2.? 3.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adui Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 (edited) πιστευω οτι καλο ειναι να ελεγχετε σε καθε αλλαγη λαδιων ή σερβις, ασχετα με το stage που βρισκεσαι, ειναι πολυ ευκολο και σε γλυτωνει απο μεγαλες φασαριες! το κοστος παντως ειναι μικρο σε σχεση με την ζημια που μπορει να προκαλεσει και ισως ειναι καλο να αντικαθισταται σε καθε σερβις ασχετα με το αν εχει φθορα ή οχι!! Edited August 29, 2009 by adui Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cave_man Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 πιστευω οτι καλο ειναι να ελεγχετε σε καθε αλλαγη λαδιων ή σερβις, ασχετα με το stage που βρισκεσαι, ειναι πολυ ευκολο και σε γλυτωνει απο μεγαλες φασαριες!το κοστος παντως ειναι μικρο σε σχεση με την ζημια που μπορει να προκαλεσει και ισως ειναι καλο να αντικαθισταται σε καθε σερβις ασχετα με το αν εχει φθορα ή οχι!! ακομα και σε μαμα μοτερ.? χωρισ να εχει πειραχτει τιποτα στο μοτερ.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted August 29, 2009 Author Share Posted August 29, 2009 ποτε χρειαζεται αλλαγη το ποτηρακι.?σε μαμα.? σε stage 1.? 2.? 3.? Αν και δεν είμαι μηχανικός, από τα λίγα που γνωρίζω, ναι μπορεί να χρειαστεί και χωρίς πρόγραμμα, θέλει καταρχήν οπτικό έλεγχο κάθε 20.000 - 25.000 χιλ. και αλλαγή μόνο αν έχει φθορές. Είναι απλή διαδικασία να το κοιτάξουν στο σέρβις που γίνεται - οπότε απλά να τους το ζητήσεις. Εντωμεταξύ, εδώ και καιρό, έχω πληροφορηθεί για ένα προστατευτικό σύστημα που μόλις βγήκε και παρεμβάλλεται μεταξύ του εκκεντροφόρου και του ποτηριού, με σκοπό να μην αφήνει το ποτηράκι να φθείρεται. Έχω μπει στη λίστα για δοκιμή, μόλις το παραλάβω, θα το περιεργαστούμε.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.