Jump to content

Τουρμπίνα 1,8


eftihis

Recommended Posts

λοιπον σου απαντησα με 1,5 στροφη = καθολου γιατι το μονο που θα κανεις ειναι να δουλευει η ν75 85 τα εκατο αντι για 99 τα εκατο λογω του σφιξιματος και ετσι θα ειναι ακριβως τι ιδιο θελει πολλες στροφες και απο οτι μου λες θες και το αλλο προγραμμα για να την σφιξεις πολλες στροφες. Αστο ετσι μια χαρα εισαι αφού δουλευει μια χαρα το αμαξι σου. Τωρα εαν θες να κανεις πειραματα κανε αλλα δεν αξιζει στο ξανα λεω και υστερα μπορεις παλι να ξεσφιξεις 1,5 στροφη ολα γινονται, αλλα με μεγαλη ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙς ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΑ ΧΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.. ΑΣΤΟ..

 

Ok Man,δεν το πειράζω καθόλου τελικά,ούτε την 1 1/2 στροφή,κατι θα ξέρεις... :smokeing:

 

Ευχαριστώ και Πάλι..

Link to comment
Share on other sites

Ok Man,δεν το πειράζω καθόλου τελικά,ούτε την 1 1/2 στροφή,κατι θα ξέρεις... :smokeing:

 

Ευχαριστώ και Πάλι..

 

μια ερωτηση τι προγραμμα φορας ποιας εταιριας?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι βλέπω φοβερά διαγράμματα ροπής και ιπποδύναμης και δεν καταλαβαίνω το λόγο να ρισκάρεις να αλλάξεις πρόγραμμα.

Ίσως, να υπάρχει περιθώριο για λίγη περισσοτερη ροπή χαμηλά, αλλά θα είναι μόνο μια κορυφούλα χωρίς διάρκεια και ουσία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι βλέπω φοβερά διαγράμματα ροπής και ιπποδύναμης και δεν καταλαβαίνω το λόγο να ρισκάρεις να αλλάξεις πρόγραμμα.

Ίσως, να υπάρχει περιθώριο για λίγη περισσοτερη ροπή χαμηλά, αλλά θα είναι μόνο μια κορυφούλα χωρίς διάρκεια και ουσία.

πεστα ρε στεφ φαγωθηκε να την σφιξει τεσπα ευτυχως τον προλαβαμε

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

πεστα ρε στφ φαγωθηκε να την σφυξει τεσπα ευτηχως τον προλαβαμε

 

Γιαυτό ρωτάω Τάσο... :biggrinthumb:

Για να προλαβαίνω τις μ@λ@κίες...!!!

 

Το πρόγραμμα μου ειναι απο Παζαρόπουλο Custom ας πούμε...

 

Stef οχι,για λίγη ροπή και 3-4 άλογα και ίσως δευτερο σπίτι μου τον Παζαρόπουλο δεν θα την πειράξω...

Edited by zansant13
Link to comment
Share on other sites

για 5 άλογα πάντως και να κάνεις το αμάξι κινητή βόμβα δε θα στο συνιστούσα, ούτε πατέντες πάνω στην τουρμπίνα. νομιζω καταλαβαίνεις οτι δεν αξίζει...το αμαξι σου παει σουπερ ήδη!

 

τωρα εγώ θα σου απαντησω με δικά σου λόγια.

 

εγώ ένα συμπέρασμα εχω βγάλει,μην προσπαθείς να κάνεις το αμάξι σου κάτι που δεν είναι.

 

θα σου πρότεινα το s3 set up αλλά άντε και το βαλες, μετα θες άλλη πολλαπλή, βάσεις, ιντερκουλερ, μετά θα θες φρένα, αναρτήσεις και δίσκο....πάς δηλαδή για άλλο αμαξι...μην νομιζεις ότι αντε και έβαλες μια τουρμπινα, μπεκ και μια αντλία και τελειωσες.....εννοείται και μπιελοπίστονα....μην ακουσω για αυτά τα αμαξια με τα 350 άλογα χωρίς να εχει ανοιξει το μοτέρ.

 

σου ανοιξα μεγάλο πρότζεκτ αλλά αν ειναι να ανοιξεις δουλειές, πρεπει να γινουν σωστά!

 

το ιντερκούλερ πάντως του σ3 που το χω δεν εχω καταλάβει lag...θα σου πρότεινα να κανεις κατι άλλο τωρα, γιατί χειμωνιάτικα σου είναι αχρηστο..αστο για την ανοιξη-καλοκαίρι.

 

 

Υ.Γ. το εχουμε ξεχάσει..πρέπει να πατήσουμε....γύρνα την σούβλα καμιά 10αρια στροφές στην west gate κανε καμια 10αρια ανοιγματα πριν να ζεσταθεί καλά η τουρμπίνα σου και έλα :new_lol:

Edited by stage6
Link to comment
Share on other sites

για 5 άλογα πάντως και να κάνεις το αμάξι κινητή βόμβα δε θα στο συνιστούσα, ούτε πατέντες πάνω στην τουρμπίνα. νομιζω καταλαβαίνεις οτι δεν αξίζει...το αμαξι σου παει σουπερ ήδη!

 

τωρα εγώ θα σου απαντησω με δικά σου λόγια.

 

 

 

θα σου πρότεινα το s3 set up αλλά άντε και το βαλες, μετα θες άλλη πολλαπλή, βάσεις, ιντερκουλερ, μετά θα θες φρένα, αναρτήσεις και δίσκο....πάς δηλαδή για άλλο αμαξι...μην νομιζεις ότι αντε και έβαλες μια τουρμπινα, μπεκ και μια αντλία και τελειωσες.....εννοείται και μπιελοπίστονα....μην ακουσω για αυτά τα αμαξια με τα 350 άλογα χωρίς να εχει ανοιξει το μοτέρ.

 

σου ανοιξα μεγάλο πρότζεκτ αλλά αν ειναι να ανοιξεις δουλειές, πρεπει να γινουν σωστά!

 

το ιντερκούλερ πάντως του σ3 που το χω δεν εχω καταλάβει lag...θα σου πρότεινα να κανεις κατι άλλο τωρα, γιατί χειμωνιάτικα σου είναι αχρηστο..αστο για την ανοιξη-καλοκαίρι.

 

 

Υ.Γ. το εχουμε ξεχάσει..πρέπει να πατήσουμε....γύρνα την σούβλα καμιά 10αρια στροφές στην west gate κανε καμια 10αρια ανοιγματα πριν να ζεσταθεί καλά η τουρμπίνα σου και έλα :new_lol:

 

Οχι,το είχα ξεκαθαρίσει και παλαιότερα αυτό το θέμα,θέλω να πιστευω οτι είμαι μεχρι εδώ...

Ναι,intercooler απο S3 σίγουρα προς το καλοκαιράκι για ασφαλή "ανοίγματα"...Αλλωστε έχει τόσο κρύο αυτές τις μέρες που το αμάξι παει λές και γύρισα τελικα την westgate :laughing:

 

Υ.Γ. για να μην βγάζω απο την αποθήκη την σούβλα,ας κανουμε υπομονή μεχρι το Πάσχα,που πεφτει και νωρίς,και τα δοκιμάζουμε τότε,να ειμαστε και επίκαιροι.. :lick:

Link to comment
Share on other sites

Οχι,το είχα ξεκαθαρίσει και παλαιότερα αυτό το θέμα,θέλω να πιστευω οτι είμαι μεχρι εδώ...

 

όπως το εγραψες δεν μας έπεισες...σε βλέπω ότι φυλάς πισινή :new_lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...

Καλησπέρα παιδιά είμαι καινούργιος στην σελίδα σας διάβασα αυτά που έχετε πει και θέλω να κάνω μια ερώτηση για την πίεση της τουρμπίνας είμαι κάτοχος του α3 1.8 φοράει ολοσομη πρόγραμμα ιντερκουλερ φίλτρο και μου σηκώνει μέχρι 0.5 0.6 βάρ είναι φυσιολογικό με μαμά τουρμπίνα κ03 ? Η κάτι δεν πάει καλά και από εκεί που το πήρα μου είπαν είναι 220 με 230 άλογα 

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις προγραμμα που λες θα πρεπει να σου κανει οβερ 1.3-1.4 και να κραταει σταθερά 1.1-1.2 απο κάπου χανεις, καντο ενα πρεσσαρισμα και δες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

56 λεπτά πριν, BillPhreak είπε

Αν εχεις προγραμμα που λες θα πρεπει να σου κανει οβερ 1.3-1.4 και να κραταει σταθερά 1.1-1.2 απο κάπου χανεις, καντο ενα πρεσσαρισμα και δες.

Σταθερή έχω στο ρελαντί -0.60 κάπου εκεί απλά έχω μπροστά το πλιν μόλις ανοίγω 

 

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, Stauros07 είπε

Σταθερή έχω στο ρελαντί -0.60 κάπου εκεί απλά έχω μπροστά το πλιν μόλις ανοίγω 

 

 

Στο ρελαντι μπορεις να βλεπεις τιμές αναλογα το φορτιο που έχεις στον κινητήρα, εγω πχ βλέπω απο -0,75 μεχρι 0.60 στο ρελαντί, οταν ανάβω a/c πάει στο -,055 μεχρι -0,45,.

 

Το θέμα ειναι οταν ζητας φορτιο και ξεκινας να τουρμπιζεις να την πιεση σου να αυξανετε στα επιπεδα που ζηταει το προγραμμα/n75.

 

Οπως ειπα και ποιο πάνω πανε στον μηχανικο σου να στο πρεσσάρει και να δειτε αν εχει βγαλει καποιο κωδικο σφαλματος το αμαξι για καμια βαλβιδα πχ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.