zansant13 Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 λοιπον σου απαντησα με 1,5 στροφη = καθολου γιατι το μονο που θα κανεις ειναι να δουλευει η ν75 85 τα εκατο αντι για 99 τα εκατο λογω του σφιξιματος και ετσι θα ειναι ακριβως τι ιδιο θελει πολλες στροφες και απο οτι μου λες θες και το αλλο προγραμμα για να την σφιξεις πολλες στροφες. Αστο ετσι μια χαρα εισαι αφού δουλευει μια χαρα το αμαξι σου. Τωρα εαν θες να κανεις πειραματα κανε αλλα δεν αξιζει στο ξανα λεω και υστερα μπορεις παλι να ξεσφιξεις 1,5 στροφη ολα γινονται, αλλα με μεγαλη ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙς ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΑ ΧΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.. ΑΣΤΟ.. Ok Man,δεν το πειράζω καθόλου τελικά,ούτε την 1 1/2 στροφή,κατι θα ξέρεις... Ευχαριστώ και Πάλι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Ok Man,δεν το πειράζω καθόλου τελικά,ούτε την 1 1/2 στροφή,κατι θα ξέρεις... Ευχαριστώ και Πάλι.. μια ερωτηση τι προγραμμα φορας ποιας εταιριας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Εγώ πάλι βλέπω φοβερά διαγράμματα ροπής και ιπποδύναμης και δεν καταλαβαίνω το λόγο να ρισκάρεις να αλλάξεις πρόγραμμα. Ίσως, να υπάρχει περιθώριο για λίγη περισσοτερη ροπή χαμηλά, αλλά θα είναι μόνο μια κορυφούλα χωρίς διάρκεια και ουσία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 (edited) Εγώ πάλι βλέπω φοβερά διαγράμματα ροπής και ιπποδύναμης και δεν καταλαβαίνω το λόγο να ρισκάρεις να αλλάξεις πρόγραμμα. Ίσως, να υπάρχει περιθώριο για λίγη περισσοτερη ροπή χαμηλά, αλλά θα είναι μόνο μια κορυφούλα χωρίς διάρκεια και ουσία. πεστα ρε στεφ φαγωθηκε να την σφιξει τεσπα ευτυχως τον προλαβαμε Edited February 2, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zansant13 Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 (edited) πεστα ρε στφ φαγωθηκε να την σφυξει τεσπα ευτηχως τον προλαβαμε Γιαυτό ρωτάω Τάσο... Για να προλαβαίνω τις μ@λ@κίες...!!! Το πρόγραμμα μου ειναι απο Παζαρόπουλο Custom ας πούμε... Stef οχι,για λίγη ροπή και 3-4 άλογα και ίσως δευτερο σπίτι μου τον Παζαρόπουλο δεν θα την πειράξω... Edited February 1, 2010 by zansant13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stage6 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 (edited) για 5 άλογα πάντως και να κάνεις το αμάξι κινητή βόμβα δε θα στο συνιστούσα, ούτε πατέντες πάνω στην τουρμπίνα. νομιζω καταλαβαίνεις οτι δεν αξίζει...το αμαξι σου παει σουπερ ήδη! τωρα εγώ θα σου απαντησω με δικά σου λόγια. εγώ ένα συμπέρασμα εχω βγάλει,μην προσπαθείς να κάνεις το αμάξι σου κάτι που δεν είναι. θα σου πρότεινα το s3 set up αλλά άντε και το βαλες, μετα θες άλλη πολλαπλή, βάσεις, ιντερκουλερ, μετά θα θες φρένα, αναρτήσεις και δίσκο....πάς δηλαδή για άλλο αμαξι...μην νομιζεις ότι αντε και έβαλες μια τουρμπινα, μπεκ και μια αντλία και τελειωσες.....εννοείται και μπιελοπίστονα....μην ακουσω για αυτά τα αμαξια με τα 350 άλογα χωρίς να εχει ανοιξει το μοτέρ. σου ανοιξα μεγάλο πρότζεκτ αλλά αν ειναι να ανοιξεις δουλειές, πρεπει να γινουν σωστά! το ιντερκούλερ πάντως του σ3 που το χω δεν εχω καταλάβει lag...θα σου πρότεινα να κανεις κατι άλλο τωρα, γιατί χειμωνιάτικα σου είναι αχρηστο..αστο για την ανοιξη-καλοκαίρι. Υ.Γ. το εχουμε ξεχάσει..πρέπει να πατήσουμε....γύρνα την σούβλα καμιά 10αρια στροφές στην west gate κανε καμια 10αρια ανοιγματα πριν να ζεσταθεί καλά η τουρμπίνα σου και έλα Edited February 3, 2010 by stage6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zansant13 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 για 5 άλογα πάντως και να κάνεις το αμάξι κινητή βόμβα δε θα στο συνιστούσα, ούτε πατέντες πάνω στην τουρμπίνα. νομιζω καταλαβαίνεις οτι δεν αξίζει...το αμαξι σου παει σουπερ ήδη! τωρα εγώ θα σου απαντησω με δικά σου λόγια. θα σου πρότεινα το s3 set up αλλά άντε και το βαλες, μετα θες άλλη πολλαπλή, βάσεις, ιντερκουλερ, μετά θα θες φρένα, αναρτήσεις και δίσκο....πάς δηλαδή για άλλο αμαξι...μην νομιζεις ότι αντε και έβαλες μια τουρμπινα, μπεκ και μια αντλία και τελειωσες.....εννοείται και μπιελοπίστονα....μην ακουσω για αυτά τα αμαξια με τα 350 άλογα χωρίς να εχει ανοιξει το μοτέρ. σου ανοιξα μεγάλο πρότζεκτ αλλά αν ειναι να ανοιξεις δουλειές, πρεπει να γινουν σωστά! το ιντερκούλερ πάντως του σ3 που το χω δεν εχω καταλάβει lag...θα σου πρότεινα να κανεις κατι άλλο τωρα, γιατί χειμωνιάτικα σου είναι αχρηστο..αστο για την ανοιξη-καλοκαίρι. Υ.Γ. το εχουμε ξεχάσει..πρέπει να πατήσουμε....γύρνα την σούβλα καμιά 10αρια στροφές στην west gate κανε καμια 10αρια ανοιγματα πριν να ζεσταθεί καλά η τουρμπίνα σου και έλα Οχι,το είχα ξεκαθαρίσει και παλαιότερα αυτό το θέμα,θέλω να πιστευω οτι είμαι μεχρι εδώ... Ναι,intercooler απο S3 σίγουρα προς το καλοκαιράκι για ασφαλή "ανοίγματα"...Αλλωστε έχει τόσο κρύο αυτές τις μέρες που το αμάξι παει λές και γύρισα τελικα την westgate Υ.Γ. για να μην βγάζω απο την αποθήκη την σούβλα,ας κανουμε υπομονή μεχρι το Πάσχα,που πεφτει και νωρίς,και τα δοκιμάζουμε τότε,να ειμαστε και επίκαιροι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stage6 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Οχι,το είχα ξεκαθαρίσει και παλαιότερα αυτό το θέμα,θέλω να πιστευω οτι είμαι μεχρι εδώ... όπως το εγραψες δεν μας έπεισες...σε βλέπω ότι φυλάς πισινή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stauros07 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Καλησπέρα παιδιά είμαι καινούργιος στην σελίδα σας διάβασα αυτά που έχετε πει και θέλω να κάνω μια ερώτηση για την πίεση της τουρμπίνας είμαι κάτοχος του α3 1.8 φοράει ολοσομη πρόγραμμα ιντερκουλερ φίλτρο και μου σηκώνει μέχρι 0.5 0.6 βάρ είναι φυσιολογικό με μαμά τουρμπίνα κ03 ? Η κάτι δεν πάει καλά και από εκεί που το πήρα μου είπαν είναι 220 με 230 άλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillPhreak Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Αν εχεις προγραμμα που λες θα πρεπει να σου κανει οβερ 1.3-1.4 και να κραταει σταθερά 1.1-1.2 απο κάπου χανεις, καντο ενα πρεσσαρισμα και δες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stauros07 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 56 λεπτά πριν, BillPhreak είπε Αν εχεις προγραμμα που λες θα πρεπει να σου κανει οβερ 1.3-1.4 και να κραταει σταθερά 1.1-1.2 απο κάπου χανεις, καντο ενα πρεσσαρισμα και δες. Σταθερή έχω στο ρελαντί -0.60 κάπου εκεί απλά έχω μπροστά το πλιν μόλις ανοίγω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillPhreak Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 12 ώρες πριν, Stauros07 είπε Σταθερή έχω στο ρελαντί -0.60 κάπου εκεί απλά έχω μπροστά το πλιν μόλις ανοίγω Στο ρελαντι μπορεις να βλεπεις τιμές αναλογα το φορτιο που έχεις στον κινητήρα, εγω πχ βλέπω απο -0,75 μεχρι 0.60 στο ρελαντί, οταν ανάβω a/c πάει στο -,055 μεχρι -0,45,. Το θέμα ειναι οταν ζητας φορτιο και ξεκινας να τουρμπιζεις να την πιεση σου να αυξανετε στα επιπεδα που ζηταει το προγραμμα/n75. Οπως ειπα και ποιο πάνω πανε στον μηχανικο σου να στο πρεσσάρει και να δειτε αν εχει βγαλει καποιο κωδικο σφαλματος το αμαξι για καμια βαλβιδα πχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.