Jump to content

Εισαγωγή αέρα


Recommended Posts

Καλημέρα,

για την εισαγωγή αέρα τι λύσεις υπάρχουν εκτός από τη αλλαγή του φίλτρου με κάποιο ποιο ελεύθερο μέσα στο μαμά φιλτροκουτι;

πχ στο ΛΕΟΝ μου είχα το ttda και ήμουν πολύ ευχαριστημένος.

Link to comment
Share on other sites

Το carbonio ειναι αχρηστο για τα λεφτα του εχει δυναμομετρηθή και το αποτελεσμα σε σχεση με το στοκ φιλτροκουτο ήτανε ανύπαρκτο ενα CAI με χειροποίητη heat shield ειναι πιο καλο η εστω ενα φίλτο ελευθέρας ροης μεσα στο μαμα φιλτροκουτι αλλα και πάλι τα αμαξια μας δε κερδίζουνε τίποτα απο εισαγωγη οποτε δώρον άδωρον. Μονο αν πας για big turbo βάζεις cai και αυτο γιατι δεν υπάρχει χωρος lol

Link to comment
Share on other sites

Σε μέγιστες τιμές όλα τα φίλτρα για Α4 δεν κάνουν τίποτα (χρειάζονται βέβαια αν πας σε μεγαλύτερο turbo). Αν δεις όμως διαγράμματα πριν-μετά θα δεις πόσο πιο ομαλές είναι οι καμπύλες της απόδοσης..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

το ttda το γνωριζει κανεις; http://www.modshack.info/ttda.htm

χωραει στον χωρο του κουτιου;

 

αν θέλεις να ρίξεις λεφτά στην εισαγωγή , βάλε ένα πάνελ jr ή k/n και ρίξτα στην αγελάδα που αποδεδειγμένα πιάνουν τόπο..

 

η πιο ποιοτική είναι αυτή που νέχει βάλει ο μιχάλης στο δικό του Β7, είναι ίδια και στο δικό μας ..

 

υπόψιν παραγγελία από αγγλία...

Link to comment
Share on other sites

ρωταω επειδη το εχω το ttda Μαριε. (αγελαδα παραγγειλα ήδη :crazy: )

 

μην διανοηθείς να βάλεις αυτό το γαιδούρι μέσα , δεν κολλάει πουθενα...

 

τελικά παράγγειλες samco αγελάδα η forge?

Link to comment
Share on other sites

μην διανοηθείς να βάλεις αυτό το γαιδούρι μέσα , δεν κολλάει πουθενα...

 

τελικά παράγγειλες samco αγελάδα η forge?

 

καμια απο τις 2, κινεζια παραγγειλα (ξερεις εσυ), τετοια εχω και στο ΛΕΟΝ χωρις κανενα προβλημα. ;)

Link to comment
Share on other sites

καμια απο τις 2, κινεζια παραγγειλα (ξερεις εσυ), τετοια εχω και στο ΛΕΟΝ χωρις κανενα προβλημα. ;)

 

εγώ έχω βάλει από την apr ,αλλά είδα και έπαθα για να την βιδώσω σωστά στο turbo (k04).

 

τελικά έφτιαξα δαχτυλίδι, κόπια από φωτο της atp για τα eliminator και . μετά από μια -δυό προσπάθειες το φτιάξαμε και κούμπωσε σωστά . δυστυχώς αυτό συμβάινει μετά από λίγο από τα λάδια του τούρμπο και τις θερμοκρασίες μαλακώνει η σιλικόνη γλιστράει από το τούρμπο και μένεις από πίεση.....

 

welcome to a4 b6....

Edited by mariosA4
Link to comment
Share on other sites

εγώ έχω βάλει από την apr ,αλλά είδα και έπαθα για να την βιδώσω σωστά στο turbo (k04).

 

τελικά έφτιαξα δαχτυλίδι, κόπια από φωτο της atp για τα eliminator και . μετά από μια -δυό προσπάθειες το φτιάξαμε και κούμπωσε σωστά . δυστυχώς αυτό συμβάινει μετά από λίγο από τα λάδια του τούρμπο και τις θερμοκρασίες μαλακώνει η σιλικόνη γλιστράει από το τούρμπο και μένεις από πίεση.....

 

welcome to a4 b6....

 

Γιάννη, σε λίγες μέρες θα εγκαταστήσω μια εισαγωγή, που κατά τη γνώμη μου, θα δουλέψει πολύ καλά, ωστόσο, πρέπει να έχεις front mount intercooler για να λειτουργήσει. Θα την φτιάξω και θα δείξω φωτό, αφού όμως δουλέψει σωστά. Πρέπει το φίλτρο και το maf case να ψύχονται για να έχεις αποτέλεσμα..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, σε λίγες μέρες θα εγκαταστήσω μια εισαγωγή, που κατά τη γνώμη μου, θα δουλέψει πολύ καλά, ωστόσο, πρέπει να έχεις front mount intercooler για να λειτουργήσει. Θα την φτιάξω και θα δείξω φωτό, αφού όμως δουλέψει σωστά. Πρέπει το φίλτρο και το maf case να ψύχονται για να έχεις αποτέλεσμα..

 

 

 

Δημήτρης

Μόνος σου?? :D

Link to comment
Share on other sites

Νομίζεις, ή μάλλον θα ήθελες :speak_cool:

Ετοίμασε εργαλεία :offtopic::offtopic:

 

 

Δημήτρης

Αντε αγορίνα μου γιατί εχω σκουριάσει... :P

Πιστεύω πως θα δεις μεγάλη διαφορά σε θερμοκρασίες.

Ρε παιδιά,τωρα τελευταία ακούω μερικούς που τρυπάνε καπό,

και βαζουν αεραγωγό...γυρνάμε σε εποχές παλιές αλλά εχει διαπιστωθεί,

οτι εχουν τρελές διαφορές θερμοκρασιών,ειδικά στα s3 που το turbo

είναι χωμένο εκει πίσω.

Δεν ξερω,καγκουριά ακούγετε αλλά μπροστά στα ρίσκα των θερμοκρασιών... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Αντε αγορίνα μου γιατί εχω σκουριάσει... :P

Πιστεύω πως θα δεις μεγάλη διαφορά σε θερμοκρασίες.

Ρε παιδιά,τωρα τελευταία ακούω μερικούς που τρυπάνε καπό,

και βαζουν αεραγωγό...γυρνάμε σε εποχές παλιές αλλά εχει διαπιστωθεί,

οτι εχουν τρελές διαφορές θερμοκρασιών,ειδικά στα s3 που το turbo

είναι χωμένο εκει πίσω.

Δεν ξερω,καγκουριά ακούγετε αλλά μπροστά στα ρίσκα των θερμοκρασιών... :unsure:

 

όταν τα έλεγα με κράζανε :P:P

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, σε λίγες μέρες θα εγκαταστήσω μια εισαγωγή, που κατά τη γνώμη μου, θα δουλέψει πολύ καλά, ωστόσο, πρέπει να έχεις front mount intercooler για να λειτουργήσει. Θα την φτιάξω και θα δείξω φωτό, αφού όμως δουλέψει σωστά. Πρέπει το φίλτρο και το maf case να ψύχονται για να έχεις αποτέλεσμα..

 

 

 

Δημήτρης

 

ενδιαφέρον ακούγετε. Αναμένω με αγωνιά οδηγιες και φωτος.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Γιάννη, σε λίγες μέρες θα εγκαταστήσω μια εισαγωγή, που κατά τη γνώμη μου, θα δουλέψει πολύ καλά, ωστόσο, πρέπει να έχεις front mount intercooler για να λειτουργήσει. Θα την φτιάξω και θα δείξω φωτό, αφού όμως δουλέψει σωστά. Πρέπει το φίλτρο και το maf case να ψύχονται για να έχεις αποτέλεσμα..

 

 

 

Δημήτρης

 

 

Δημητρη εχεις κανει τιποτα πανω σε αυτο το θεμα που ελεγες;

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη εχεις κανει τιποτα πανω σε αυτο το θεμα που ελεγες;

 

Έχω πάρει τα υλικά, αλλά δεν βρήκα χρόνο Γιάννη, πότε το ένα, πότε το άλλο, δεν πρόλαβα. Μάλλον το Σάββατο θα την εγκαταστήσω και θα βγάλω φωτό..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Να επανελθω και παλι.

Θελω να ξαναψαξω το θεμα της εισαγωγης (οπως και την εξατμισης)

Δημητρη τελικά τι ακριβως εχεις κανει;  Ειναι κατι που μπορω να κάνει κανεις ευκολα; 

Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπε και στο αλλο τοπικ Γιαννη, ο Δημητρης εχει παρει σπιραλ σωληνα, του εδωσε σχημα U και τον οδηγησε κατω απο το φαναρι οπου τοποθετησε τον maf, κανοντας προεκταση του καλωδιου του, και την φιλτροχοανη... Ετσι τραβαει κρυο αερα απο τον προφυλακτηρα και ψυχεται καλυτερα ο maf..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι το θυμαμαι, για αυτο ρωταω, να ειναι ολοκληρωμενο το θεμα εδω, να βαλουμε και καμια φωτογραφια, μπας και κανουμε και εμεις καμια τετοια κατασκευη. Ψηνεσαι Γιωργο; 

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη ευχαριστω.

Να αρχισω τις ερωτησεις.

Εκτος απο τα κατασκευαστικά, η απορια μου ειναι η εξής: Η αγελαδα εχει πανω 3, με 4 σημεια που επικοινωνει με άλλα μικροτερα σωληνακια (N75 κτλ)

Ολα αυτα που το εχεις βαλει; 

Link to comment
Share on other sites

Οπως καταλαβαίνεις, Ν75 στο δικό μου δεν υπάρχει, έχω BC. Για τα υπόλοιπα, τις αναθυμιασεις τις έχω στείλει σε 2ο catch tank. Φυσικά, όλα μπορείς να τα διατηρησεις, με ένα κολλάρο ενδιάμεσα στη σύνδεση,με τις απαραίτητες εξόδους. Στο 1.8Τ είναι διαφορετική η συνδεσμολογία νομίζω (δεν υπάρχει αγελάδα στα Α4 Tfsi), αλλά και εκεί ο Αγγελος είχε βάλει χοάνη κανονικά.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.