Dimitris_Kon Posted July 25, 2009 Posted July 25, 2009 (edited) Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις. Είπα να δοκιμάσω τη ρυθμιζόμενη σκάστρα της forge που δουλεύει σαν ανοικτού και σαν κλειστού τύπου κατά βούληση. Έχει κωνικό ελατήριο για ρύθμιση σκληρότητας με + και - και προτείνεται κυρίως για big turbo εφαρμογές.. Ξεκινώντας και αφού τάπωσα την εργοστασιακή σκάστρα, πάμε στο κολλάρο που οδηγεί από το ic στην πεταλούδα και μετά στην πολλαπλή εισαγωγής (στο δικό μου δεν είναι κολλάρο αλλά σωλήνας αλουμινίου από το κιτ του intercooler της AWE και έχει ένωση με κολλάρο). Μια κοντινή από την σύνδεση όπου θα τοποθετηθεί η σκάστρα Βάζουμε μια σύνδεση "Τ" αφού πρώτα συνδέσουμε σε αυτήν ένα μακρύ κολλάρο για τη βάση της σκάστρας ώστε να δούμε το ύψος που θα τοποθετηθεί.. Στη συνέχεια αφαιρούμε τη σύνδεση που υπάρχει και τοποθετούμε ένα κολλάρο με σύνδεση Τ (ή αλλιώς τοποθετείτε κατευθείαν ένα κολλάρο με σύνδεση "Τ" στη θέση του εργοστασιακού) Τοποθετούμε προσωρινά τη σκάστρα για να μετρήσουμε το ύψος που θα κάτσει Και βιδώνουμε τη βάση με το κολλάρο καλά ώστε να τελειώσουμε το πρώτο μέρος της εγκατάστασης και ελέγχουμε το κεφάλι της να βρίσκεται στο ύψος της τάπας του ψυκτικού το πολύ, ώστε να μην βρίσκει στο καπώ!! Και τώρα πάμε να συνδέσουμε το σήμα της υποπίεσης από τη πολλαπλή εισαγωγής.. Γυρίζουμε το κεφάλι της σκάστρας ώστε η είσοδος της υποπίεσης να βρίσκεται σε σημείο που μπορεί να περνάει το σωληνάκι χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα Τέλος, συνδέουμε το σωληνάκι με την πολλαπλά εισαγωγής και πάμε για δοκιμές!! Να σημειώσω ότι καλό είναι ο λαιμός της σκάστρας να συγκρατηθεί ώστε να μην παίζει, εγώ έβαλα ένα tire up, όπως φαίνεται.. ΠΡΟΣΟΧΗ, διαβάστε την επικεφαλίδα του τόπικ, η παραπάνω διαδικασία πρέπει να γίνει μόνο από κάποιον που έχει στοιχειώδεις γνώσεις μηχανικού, να αποφύγετε να το δοκιμάσετε εάν δεν "κατέχετε" το αντικείμενο, διότι αν φύγει η σκάστρα μπορεί να σπάσει η τουρμπίνα ή και να καταστρέψετε το μοτέρ σας. Δημήτρης Edited July 25, 2009 by dimitris A4TFSIQ 1
Konstantinosa4 Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Καλησπέρα δεν ξέρω αν γράφω σωστά εδώ. Ήθελα να ρωτήσω αν έχει αλλάξει κανείς ν75 σε α4 β8 κ αν υπάρχουν οδηγίες.
Dimitris_Kon Posted August 20, 2015 Author Posted August 20, 2015 Κωνσταντίνε είσαι σε άσχετο θέμα φίλε, η Ν75 είναι βαλβίδα που σχετίζεται με άλλο αντικείμενο, εδώ η εγκατάσταση αφορά ρυθμιζόμενη σκάστρα. Καλύτερα να ανοίξεις νέο θέμα στα Β8. Δημήτρης 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now