Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις.

 

Είπα να δοκιμάσω τη ρυθμιζόμενη σκάστρα της forge που δουλεύει σαν ανοικτού και σαν κλειστού τύπου κατά βούληση. Έχει κωνικό ελατήριο για ρύθμιση σκληρότητας με + και - και προτείνεται κυρίως για big turbo εφαρμογές..

Ξεκινώντας και αφού τάπωσα την εργοστασιακή σκάστρα, πάμε στο κολλάρο που οδηγεί από το ic στην πεταλούδα και μετά στην πολλαπλή εισαγωγής (στο δικό μου δεν είναι κολλάρο αλλά σωλήνας αλουμινίου από το κιτ του intercooler της AWE και έχει ένωση με κολλάρο).

 

phone002-1.jpg

 

Μια κοντινή από την σύνδεση όπου θα τοποθετηθεί η σκάστρα

 

phone001-1.jpg

 

 

Βάζουμε μια σύνδεση "Τ" αφού πρώτα συνδέσουμε σε αυτήν ένα μακρύ κολλάρο για τη βάση της σκάστρας ώστε να δούμε το ύψος που θα τοποθετηθεί..

 

phone003-1.jpg

 

Στη συνέχεια αφαιρούμε τη σύνδεση που υπάρχει και τοποθετούμε ένα κολλάρο με σύνδεση Τ (ή αλλιώς τοποθετείτε κατευθείαν ένα κολλάρο με σύνδεση "Τ" στη θέση του εργοστασιακού)

 

 

phone005-1.jpg

 

Τοποθετούμε προσωρινά τη σκάστρα για να μετρήσουμε το ύψος που θα κάτσει

 

 

phone006-1.jpg

 

Και βιδώνουμε τη βάση με το κολλάρο καλά ώστε να τελειώσουμε το πρώτο μέρος της εγκατάστασης και ελέγχουμε το κεφάλι της να βρίσκεται στο ύψος της τάπας του ψυκτικού το πολύ, ώστε να μην βρίσκει στο καπώ!!

 

 

phone007-1.jpg

 

Και τώρα πάμε να συνδέσουμε το σήμα της υποπίεσης από τη πολλαπλή εισαγωγής.. Γυρίζουμε το κεφάλι της σκάστρας ώστε η είσοδος της υποπίεσης να βρίσκεται σε σημείο που μπορεί να περνάει το σωληνάκι χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα

 

 

phone009.jpg

 

 

Τέλος, συνδέουμε το σωληνάκι με την πολλαπλά εισαγωγής και πάμε για δοκιμές!!

 

phone010.jpg

 

Να σημειώσω ότι καλό είναι ο λαιμός της σκάστρας να συγκρατηθεί ώστε να μην παίζει, εγώ έβαλα ένα tire up, όπως φαίνεται..

 

ΠΡΟΣΟΧΗ, διαβάστε την επικεφαλίδα του τόπικ, η παραπάνω διαδικασία πρέπει να γίνει μόνο από κάποιον που έχει στοιχειώδεις γνώσεις μηχανικού, να αποφύγετε να το δοκιμάσετε εάν δεν "κατέχετε" το αντικείμενο, διότι αν φύγει η σκάστρα μπορεί να σπάσει η τουρμπίνα ή και να καταστρέψετε το μοτέρ σας.

 

 

Δημήτρης

Edited by dimitris A4TFSIQ
  • Like 1
  • 6 years later...
Posted

Καλησπέρα δεν ξέρω αν γράφω σωστά εδώ. Ήθελα να ρωτήσω αν έχει αλλάξει κανείς ν75 σε α4 β8 κ αν υπάρχουν οδηγίες.

Posted

Κωνσταντίνε είσαι σε άσχετο θέμα φίλε, η Ν75 είναι βαλβίδα που σχετίζεται με άλλο αντικείμενο, εδώ η εγκατάσταση αφορά ρυθμιζόμενη σκάστρα. Καλύτερα να ανοίξεις νέο θέμα στα Β8.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.