Jump to content

[Λύθηκε] - Tο τρέμουλο του τιμονιού!!!!


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!!! :)

Κάποιες φορές (συχνά αλλά όχι πάντα) και ενώ είμαι στο ρελαντί ή ακόμα και με λίγες στροφές στον κινητήτρα, όταν στρίβω το τιμόνι, είτε δεξιά είτε αριστερά, στρίβει αλλά με δυσκολία και ταρακουνιέται ολόκληρο. (κάτι σαν power plate ας πούμε :D )

 

Την πρώτη φορά είπα ότι κάτι θα πατούσε η ρόδα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν αυτό.

 

Μήπως το έχει αντιμετωπίσει κανείς από εσάς αυτό το πρόβλημα και τι λύσεις προτείνετε;

 

Σημειωτέον μιλάω για A4 1.8t (120 hp) 2009 με servotronic (δε ξέρω εάν αυτό παίζει κάποιο ρόλο) :speak_cool:

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!!! :)

Κάποιες φορές (συχνά αλλά όχι πάντα) και ενώ είμαι στο ρελαντί ή ακόμα και με λίγες στροφές στον κινητήτρα, όταν στρίβω το τιμόνι, είτε δεξιά είτε αριστερά, στρίβει αλλά με δυσκολία και ταρακουνιέται ολόκληρο. (κάτι σαν power plate ας πούμε :D )

 

Την πρώτη φορά είπα ότι κάτι θα πατούσε η ρόδα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν αυτό.

 

Μήπως το έχει αντιμετωπίσει κανείς από εσάς αυτό το πρόβλημα και τι λύσεις προτείνετε;

 

Σημειωτέον μιλάω για A4 1.8t (120 hp) 2009 με servotronic (δε ξέρω εάν αυτό παίζει κάποιο ρόλο) :speak_cool:

 

Το κανουν ολα αλλα πιο πολυ αλλα πιο λιγο δεν ειναι προβλημα του αυτοκινητου,μου εχει τυχει σε πολλα το κανει μονο οπως λες στο ξεκινημα οχι στην πορεια ,και σε διαγνωστικο να το βαλεις δεν θα βγαλει σφαλμα,αλλα για να εισαι σιγουρος και να σου φυγει και η απορεια πηγαινε και σε μια αντιπροσωπεια να το δουν ετσι κι αλλιως στην εγγυηση εισαι δεν εχει χρεωση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!!! :)

Κάποιες φορές (συχνά αλλά όχι πάντα) και ενώ είμαι στο ρελαντί ή ακόμα και με λίγες στροφές στον κινητήτρα, όταν στρίβω το τιμόνι, είτε δεξιά είτε αριστερά, στρίβει αλλά με δυσκολία και ταρακουνιέται ολόκληρο. (κάτι σαν power plate ας πούμε :D )

 

Την πρώτη φορά είπα ότι κάτι θα πατούσε η ρόδα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν αυτό.

 

Μήπως το έχει αντιμετωπίσει κανείς από εσάς αυτό το πρόβλημα και τι λύσεις προτείνετε;

 

Σημειωτέον μιλάω για A4 1.8t (120 hp) 2009 με servotronic (δε ξέρω εάν αυτό παίζει κάποιο ρόλο) :speak_cool:

Καλησπερα φιλαρακι!! Και μενα μου το κανει μερικες φορες οπως ακριβως το περιεγραψες!! Νομιζω οτι ειναι ειναι το servotronic!!! Παντως στην αρχη σε πιανει η ψυχη σου! Εγω ελεγα οτι κλαταρησε λαστιχο!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τια απαντήσεις. Αφού δεν είμαι ο μόνος που δεν έχει το αυτό πρόβλημα, και αφού λέτε πως δεν είναι κάτι ανησυχητικό (δε στηρίζομαι στην απάντησή σας για αυτό - δικό μου συμπέρασμα) μπορώ να πω πως κάπως ησύχασα.

Πάντως καλού κακού θα γίνει και μια αναφορά όταν θα πάει το όχημα για σερβίτσιο.

Thanks anyway :speak_cool:

Link to comment
Share on other sites

Παντως με αυτα που διαβαζω εχω ψιλοαπογοητευτει λιγο γιατι ειναι αδιανοητο τετοιο αυτοκινητο να βγαζει τετοιου ειδους προβληματα .Οχι τιποτα αλλο το εχω παραγγειλει.

Link to comment
Share on other sites

Παντως με αυτα που διαβαζω εχω ψιλοαπογοητευτει λιγο γιατι ειναι αδιανοητο τετοιο αυτοκινητο να βγαζει τετοιου ειδους προβληματα .Οχι τιποτα αλλο το εχω παραγγειλει.

Κάτσε ρε κώστα να τo πάρεις πρώτα και να σου το κάνει και μετά απογοητεύεσαι :P

και απο ότι καταλαβαίνω δεν είναι πρόβλημα αλλά όχι καλή συμπεριφορά του servotronic(φαντάζομαι υπο προυποθέσεις).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάτσε ρε κώστα να τo πάρεις πρώτα και να σου το κάνει και μετά απογοητεύεσαι :P

και απο ότι καταλαβαίνω δεν είναι πρόβλημα αλλά όχι καλή συμπεριφορά του servotronic(φαντάζομαι υπο προυποθέσεις).

+1000

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε ρε κώστα να τo πάρεις πρώτα και να σου το κάνει και μετά απογοητεύεσαι :P

και απο ότι καταλαβαίνω δεν είναι πρόβλημα αλλά όχι καλή συμπεριφορά του servotronic(φαντάζομαι υπο προυποθέσεις).

To τρεμουλο παιδια στο τιμονι το κανει οπου υπαρχει γλυστερο οδοστρωμα.Φτανει στο αποκορυφωμα οταν παταει πανω σε πλακακια (πχ σε γκαραζ) σε χωματοδρωμους σε χιονι.Μιλαω παντα οταν κανεις επιτοπιες στροφες.Πιστεψτε με το εχω 18 μηνες και ακομα δεν το εχω συνιθισει.Το εχω "ψαξει" το θεμα παρα πολυ και η μονη ελπιδα να βελτιωθει λιγο ειναι οταν αλλαξω ελαστικα.Με τα bridgeston το κανει περισσοτερο!!!!!

Link to comment
Share on other sites

To τρεμουλο παιδια στο τιμονι το κανει οπου υπαρχει γλυστερο οδοστρωμα.Φτανει στο αποκορυφωμα οταν παταει πανω σε πλακακια (πχ σε γκαραζ) σε χωματοδρωμους σε χιονι.Μιλαω παντα οταν κανεις επιτοπιες στροφες.Πιστεψτε με το εχω 18 μηνες και ακομα δεν το εχω συνιθισει.Το εχω "ψαξει" το θεμα παρα πολυ και η μονη ελπιδα να βελτιωθει λιγο ειναι οταν αλλαξω ελαστικα.Με τα bridgeston το κανει περισσοτερο!!!!!

 

Πάντως και στα Michelin που έχει το δικό μου, το τρέμουλο υπάρχει κανονικά. Δεν ξέρω αν είναι λιγότερο έντονο από ότι στο δικό σου με τα Bridgestone. Το φαινόμενο πάντως σίγουρα είναι αρκετά εντονότερο όταν υπάρχει γλυστερό οδόστρωμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα φιλαρακι!! Και μενα μου το κανει μερικες φορες οπως ακριβως το περιεγραψες!! Νομιζω οτι ειναι ειναι το servotronic!!! Παντως στην αρχη σε πιανει η ψυχη σου! Εγω ελεγα οτι κλαταρησε λαστιχο!!

Καλησπέρα, εμενα το αμαξι δεν έχει servotronic και δεν εχω αυτο το προβλημα οπότε μάλλον εχεις δίκιο. Αλλα και παλι δεν δικαιολογειται να πληρώνεις περισσοτερα για να βάλεις το servotronic και να συναντας τέτοια προβληματα...

Link to comment
Share on other sites

Τουλαχιστον αν ειναι μονο αυτο το αρνητικο ενταξει το συνηθιζεις!! μην βγαλει και αλλα αρνητικα και αντι για καλο τελικα μας βγει ζημιογονο!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φίλε μου σχετικά με το θέμα σου ρίξε μια ματιά στο παρακάτω θα βρείς πολύ ενδιαφέρων νομίζω:

 

 

Tyre and vibration issues in Audi A4 B8/A5 (tips may benefit other models as well) (by LoCal)

23.6.2009 (updated 7.8.2009) - LoCal sent the following contribution about tyre and vibration issues reported in Audi forums and related solutions. Based on frequent topics and questions on Audi forums, I decided to gather up some often repeated worries, solutions and information regarding various kinds of chassis or steering vibration issues in Audi B8 platform cars, the new Audi A4 and Audi A5 (and their S variants). Much of the solutions linked here point to universal tyre/wheel related websites and articles (that are relevant with any car), but I am looking at things from an Audi B8 perspective here in my own article.

 

Audi changed a lot of things in the underpinnings of the car when they designed the B8 platform. The car is now less front-heavy than Audis of the past, but it also seems to be sportier and more vulnerable to tyre/wheel imbalance and imperfections. These issues are not uncommon in sport cars, the farther (read: bigger) you go in wheel size and sportier drive (read: harder, more direct), the more important it is to have your wheels and tyres in check - and, conversely, the harder it is to keep them that way.

 

Arguably, the A4 and A5 are not sport cars, so some of the issues people have been having are grounds for warranty repairs and future improvements by Audi. Other issues are likely reasonably solved with some knowledgeable help in choosing and balancing your tyres and wheels. I'll try to cover some of this ground in this article and point to links and techniques you might want to research further.

 

The most common vibration issue, judging from forum postins, with A4/A5 are vibrations in steering wheel at highway speeds. A long-running thread at A5OC.com is a good place to read about it:

 

Vibration Issues

http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/vibration-issues-2092/index.html

 

To cut a long story short, a lot of people are experiencing steering wheel shimmy or vibrations or shaking at highway speeds, around 100 km/h (or arond 60 mph). Lower the speed significantly, it goes away - higher the speed significantly, it also goes way. The shimmy also seems to come and go. It may develop over time, manifest itself mostly only with cold wheels, but it may also come and go - yesterday it was there, today it isn't and so on.

 

Again, steering wheel vibrations are not uncommon in cars, usually they are related to wheels not being in balance, but this seems to manifest itself rather often in A4/A5. This issue seemed to be enough of a "feature", that Audi of America released a Technical Service Bulletin or TSB (44-08-04) about how to fix it. This service bulletin exemplifies some of the notable techniques I wanted to point out in this article and that you should consider if you have issues:

 

Technical Service Bulletin Audi of America

44 08 04 2018121/1 July 9, 2008

Steering wheel shimmy vibration and/or oscillation (8T)

 

"Complaints of steering wheel vibration and/or steering wheel oscillation while driving at highway speeds (typically between 55 - 80 mph)."

 

http://www.a5oc.com/forums/attachment.php?attachmentid=2788&d=1219144697

 

See also:

 

Technical Service Bulletins for A5/S5

http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/technical-service-bulletins-6324/index.html

 

What the technical service bulletin suggests, is that the problem is caused by imbalanced wheel/tyre assembly and/or too high road force values in some of the wheels or damaged wheels/tyres. It suggests balancing the tyres, measuring their road force values and placing the lowest road force value wheel to left front, second lowest to right front, third to left rear and last to right rear. If it is not possible to reduce the road force value below 27 lbs, the bulletin suggests replacing the particular tyre.

 

Notable techniques and solutions involved (you may want to try these):

 

- Tyre/wheel alignment and balancing, read more:

http://www.familycar.com/carcare/AlignmentBalance.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_balance

 

- Road force values/road force measurement, read more:

http://www.basstire.com/roadforce/index.html

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=40

 

Audi of America did this under warranty (experiences in other countries differ, much of the time maintenance shops find nothing wrong with the car or no remedies available), but results were mixed. It might help for a while, but as the tyre wears out, imperfections start to creep in and the problem again starts coming and going. Some have certainly gotten used to it as a feature of the car, but others have been pressing Audi for more of a solution. While waiting for a solution, various fixes were tried, some more successfully than others. One poster in the thread above listed the following suggestions that had helped him (I added a few bulletpoints as well as some comments to the list):

 

- Make sure your wheels are aligned properly (this should also help with any directional instability).

- Make sure your wheels are centered and tightened properly (so that they are not rolling off center).

- Make sure your wheels are balanced (don't assume your balancing shop did a perfect job either, try another shop). Also make sure no balancing weights have fallen off.

- Check tyre pressures so that they are manufacturer recommended (recommended tyre pressures are listed in a sticker in the inner edge of the drivers door).

- Check if the problem occurs only with cold tyres (problem might point to flat spotting, see below, or just your wheel type just taking their time to start working).

- Move front wheels to back or the ones with lower road force to front (and to see if the problem goes away or moves to back which might point out a problem tyre or wheel).

- Make sure your wheels (especially front wheels) have worn out equally, if you have to replace one wheel, remember to replace both at the same time.

- Some also have tried with varying success to change tyre pressures to other than manufacturer recommended, like increasing tyre pressure.

- Make sure there is no wheel (bent wheels? did you hit a curb?) or tyre damage.

- Research your tyres and wheels before purchase to get experiences on how they behave on picky cars such as the A4/A5.

 

How to Minimize Tire Vibration Problems

http://www.ehow.com/how_2092821_minimize-tire-vibration-problems.html

 

Curing Wheel & Tire Vibrations

http://www.aa1car.com/library/tvibes.htm

 

Remeber to measure tyre pressure always when the tyre is cold. Warmer tyre will report a higher pressure. However, you should note that changing tyre pressures to other than manufacture recommendations can have a detrimental effect in other ways - read more:

 

- Tyre pressures, read more:

http://www.modified.com/tech/0208scc_tire_pressure_guide/index.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Tire

 

Now, one other potential issue mentioned above concerns cold tyres and, like many wheel issues, is worse with larger wheels (where there is less air and rubber between the wheel and the road). This phenomenon is called flat spotting and usually happens when the car is parked for a while. The area of the tyre the car is sitting on gets flattened, usually temporarily but sometimes permanently, thus creating an imprefection in the roll of the tyre/wheel - and creating vibrations and, maybe, initially even a bit of bumpy ride until the wheel warms up.

 

- Flat spotting in tyres, read more:

http://www.tyresite.com/tyrearticle.asp?page=6

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=42

http://searchchicago.suntimes.com/autos/news/letters/218767,QA120706_S1.article

 

To avoid flat spotting, some suggest storing cars for a longer period (like winter storage) lifted up, instead of standing normally on their tyres.

 

Starting from around November 2008, information about new camber settings and control arms / bushings or wheel bearing housings from Audi started circulating forums. Apparently Audi was incorporating these changes to at least the Audi A5 lineup from November 2008 (from VIN 28001 m.y. 2009?) and was also offering the retrofit as a warranty repair in some markets for those with vibration issues. Apparently the new parts should be less picky (Audi TSB number 2017475?). Notes and part numbers:

 

A5OC.com: Vibration Issues, Page 6

http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/vibration-issues-2092/index6.html

 

Reports on the success of the changes are far and few between, and seem inconclusive - as do the reports on vibrations in general. Problems with wheels, tyres and related vibrations seem quite individual in nature and so do any solutions apparently.

 

Some of what is covered above has also been reported for Audi A4 B8 in forums, so it does seem like a feature of the B8 platform, not just of Audi A5.

 

If you are experiencing some other kinds of vibrations, such as chassis vibrations, it is quite possible they are related to wheels. Check the above check-list and the links (or Google these concepts to learn more - above links are just examples, I'm sure there is a lot more good links out there) on tyre/wheel alignment and balancing, road force values, tyre pressures and flat spotting of tyres. Of course it could be an issue in the cars axles or something more sinister, but tyres and wheels are a good place to start the hunt.

 

---

 

UPDATE 15.7.2009:

 

2009 Audi A4 and S5: Steering Vibration Wrap Up

http://blogs.edmunds.com/roadtests/2009/07/2009-audi-a4-and-s5-steering-vibration-wrap-up.html

 

In this article replacing/road-force balancing front wheels wasn't enough, but replacing four lower-front control arms in A4 and S5 solved the problem. According to the article the replacement arms are the same size as the old ones, but their bushing stiffness is different.

 

---

 

UPDATE 7.8.2009:

 

This news of Audi of America endorsing Haweka wheel balancer tooling especially with regards to A4, A5 and S5 (only these models are mentioned in the press release by the tool-supplier) to provide "more accurate road force balancing results", adds to the evidence that the B8 platform is really picky about its wheels:

 

Audi of America Endorses Haweka Wheel Balancer Tooling

http://www.fourtitude.com/news/publish/Industry_Tuner_News/article_5198.shtml

 

More vibration threads at A5OC.com:

 

Update on Vibration Issue

http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/update-vibration-issue-4686/index.html

 

Vibration issue-Fixed?

http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/vibration-issue-fixed-7848/index.html

 

New TSB on A5/S5 steering wheel vibration?

http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/new-tsb-a5-8276/index.html

 

With the search function you will find many more. Do read them for information and experiences as well as continued research.

 

---

 

Good luck!

 

By LoCal

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια και τους εξηγησα τι ακριβως κανει το τιμονι του αυτοκινητου! Δηλαδη οτι σταματημενο το αμαξι αν στριψεις το τιμονι ειτε αριστερα ειτε δεξια υπαρχει εντονο τρεμουλο,τρανταγμα σαν κοσκινισμα καπως!! Για καλη μου τυχη στο συνεργειο ειχε πλακακια κατω και ετσι το ειδαν κατευθειαν!!!!!!!

Πηγαμε βολτα με το αυτοκινητο με τον αρχιμηχανικο και τον ειδα σαν να εντοπιζει κατι!! Σηκωσαμε το αυτοκινητο στο συνεργειο και επεσαν να το δουν 3-4 ατομα!! Εψαξαν για τζογους, για μποσικα και στον αριστερο και στον δεξι τροχο!Τον αφησα να μου πει εκεινος και μετα του ειπα εγω!! Μου ειπε πως το ιδιο προβλημα παρουσιαστηκε και σε ενα Q5! Ειναι τα ΨΑΛΙΔΙΑ μου ειπε! Εστειλαν επιστολη στον τεχνικο διευθυντη της Κοσμοκαρ για το Q5 και τους εστειλε καινουργια, βελτιωμενα ειπε και το αμαξι μια χαρα εγινε!! Το ιδιο εκανε και με εμενα και θα περιμενω στα μεσα της επομενης εβδομαδας απαντηση!! Μου εδειξε και τα παλια ψαλιδια του Q5 και ειναι σιγουρος οτι και σε μενα θα λυθει το προβλημα!!! Του ειπα οτι εχει παρουσιαστει και σε αλλα αυτοκινητα το ιδιο προβλημα και πως οι αντιπροσωπειες κανουν τους κινεζους!!!Οπως επισης του ειπα οτι στην Αμερικη και Γερμανια η Αυδι αλλαζει τα ψαλιδια γιατι εχει εντοπισει το προβλημα και στην Ελλαδα οχι!!!

Πιστευω να ειναι η λυση στο προβλημα μου (μας)!!! Νεοτερα απο βδομαδα!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια και τους εξηγησα τι ακριβως κανει το τιμονι του αυτοκινητου! Δηλαδη οτι σταματημενο το αμαξι αν στριψεις το τιμονι ειτε αριστερα ειτε δεξια υπαρχει εντονο τρεμουλο,τρανταγμα σαν κοσκινισμα καπως!! Για καλη μου τυχη στο συνεργειο ειχε πλακακια κατω και ετσι το ειδαν κατευθειαν!!!!!!!

Πηγαμε βολτα με το αυτοκινητο με τον αρχιμηχανικο και τον ειδα σαν να εντοπιζει κατι!! Σηκωσαμε το αυτοκινητο στο συνεργειο και επεσαν να το δουν 3-4 ατομα!! Εψαξαν για τζογους, για μποσικα και στον αριστερο και στον δεξι τροχο!Τον αφησα να μου πει εκεινος και μετα του ειπα εγω!! Μου ειπε πως το ιδιο προβλημα παρουσιαστηκε και σε ενα Q5! Ειναι τα ΨΑΛΙΔΙΑ μου ειπε! Εστειλαν επιστολη στον τεχνικο διευθυντη της Κοσμοκαρ για το Q5 και τους εστειλε καινουργια, βελτιωμενα ειπε και το αμαξι μια χαρα εγινε!! Το ιδιο εκανε και με εμενα και θα περιμενω στα μεσα της επομενης εβδομαδας απαντηση!! Μου εδειξε και τα παλια ψαλιδια του Q5 και ειναι σιγουρος οτι και σε μενα θα λυθει το προβλημα!!! Του ειπα οτι εχει παρουσιαστει και σε αλλα αυτοκινητα το ιδιο προβλημα και πως οι αντιπροσωπειες κανουν τους κινεζους!!!Οπως επισης του ειπα οτι στην Αμερικη και Γερμανια η Αυδι αλλαζει τα ψαλιδια γιατι εχει εντοπισει το προβλημα και στην Ελλαδα οχι!!!

Πιστευω να ειναι η λυση στο προβλημα μου (μας)!!! Νεοτερα απο βδομαδα!!!

φιλε σε ποιο συνεργειο το πηγες?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου Strivis ευχαριστουμε πολυ,

Θα τρεξω και εγω τωρα στο δικο μου συνεργειο για αλλαγη (1,5 χρονο κανω υπομονη) και αν δεν δεχτουν,θα παω στο δικο σου.

Και παλι ευχαριστω για τα ευχαριστα νεα.

Μου φαινεται απιστευτο οτι διορθωθηκε αυτο το εκνευριστικο τρεμουλο,που σε κανει να νομιζεις οτι οδηγεις αυτοκινητο σε play station!!!!!!

Nα'σαι καλα και να το χαρεις.

Y.Γ

Μηπως ειχες και λιγο τρεμουλο οδηγωντας γυρω στα 130Κm/h ?

Edited by qtek
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου Strivis ευχαριστουμε πολυ,

Θα τρεξω και εγω τωρα στο δικο μου συνεργειο για αλλαγη (1,5 χρονο κανω υπομονη) και αν δεν δεχτουν,θα παω στο δικο σου.

Και παλι ευχαριστω για τα ευχαριστα νεα.

Μου φαινεται απιστευτο οτι διορθωθηκε αυτο το εκνευριστικο τρεμουλο,που σε κανει να νομιζεις οτι οδηγεις αυτοκινητο σε play station!!!!!!

Nα'σαι καλα και να το χαρεις.

Y.Γ

Μηπως ειχες και λιγο τρεμουλο οδηγωντας γυρω στα 130Κm/h ?

Ακομα δεν εχω αλλαξει τα ψαλιδια! Θα περιμενω μεχρι τα μεσα της αλλης εβδομαδας!

Παντως τρεμουλο δεν ειχα στην πορεια!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ευχάριστες εξελίξεις αυτές. Φίλοι μου Strivis και Qtek αναμένουμε τα νέα σας με ανυπομονησία! Με βλέπω να παίρνω και εγώ σειρά το δυνατόν συντομότερο!

 

Είχα την εντύπωση όμως ότι τα ψαλίδια ήταν η λύση μόνο στο τρέμουλο του τιμονιού στα ~130χλμ και ότι το τράνταγμα στους επιτόπιους ελιγμούς είχε να κάνει με άλλο πρόβλημα που η audi δεν έχει βρει ακόμα λύση (κάτι ακούγεται για την αντλία του servotronic).

 

Ας ελπίσουμε ότι θα λυθούν αυτά τα προβλήματα το δυνατόν συντομότερο πάντως!

Link to comment
Share on other sites

τι γινεται παιδια κολλανε τα μπαλακια των ψαλιδιων??? για μαθετε τι γινεται να στειλω και τον θειο μ εχει φαει το κεφαλι και το εβαλα εγω να το παρει!!!

 

φιλικα γιωργος

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια και τους εξηγησα τι ακριβως κανει το τιμονι του αυτοκινητου! Δηλαδη οτι σταματημενο το αμαξι αν στριψεις το τιμονι ειτε αριστερα ειτε δεξια υπαρχει εντονο τρεμουλο,τρανταγμα σαν κοσκινισμα καπως!! Για καλη μου τυχη στο συνεργειο ειχε πλακακια κατω και ετσι το ειδαν κατευθειαν!!!!!!!

Πηγαμε βολτα με το αυτοκινητο με τον αρχιμηχανικο και τον ειδα σαν να εντοπιζει κατι!! Σηκωσαμε το αυτοκινητο στο συνεργειο και επεσαν να το δουν 3-4 ατομα!! Εψαξαν για τζογους, για μποσικα και στον αριστερο και στον δεξι τροχο!Τον αφησα να μου πει εκεινος και μετα του ειπα εγω!! Μου ειπε πως το ιδιο προβλημα παρουσιαστηκε και σε ενα Q5! Ειναι τα ΨΑΛΙΔΙΑ μου ειπε! Εστειλαν επιστολη στον τεχνικο διευθυντη της Κοσμοκαρ για το Q5 και τους εστειλε καινουργια, βελτιωμενα ειπε και το αμαξι μια χαρα εγινε!! Το ιδιο εκανε και με εμενα και θα περιμενω στα μεσα της επομενης εβδομαδας απαντηση!! Μου εδειξε και τα παλια ψαλιδια του Q5 και ειναι σιγουρος οτι και σε μενα θα λυθει το προβλημα!!! Του ειπα οτι εχει παρουσιαστει και σε αλλα αυτοκινητα το ιδιο προβλημα και πως οι αντιπροσωπειες κανουν τους κινεζους!!!Οπως επισης του ειπα οτι στην Αμερικη και Γερμανια η Αυδι αλλαζει τα ψαλιδια γιατι εχει εντοπισει το προβλημα και στην Ελλαδα οχι!!!

Πιστευω να ειναι η λυση στο προβλημα μου (μας)!!! Νεοτερα απο βδομαδα!!!

Φιλε strivis,

Εγω πηγα στο δικο μου συνεργειο (Audi) τους ειπα ολα αυτα,τους εδειξα και ολα αυτα που γραφονται εδω και στα ξενα forum,και επικοινωνησαν με τον Τεχνικο Τμημα της Cosmocar (απ'οτι ξερω ειναι η Carenta),και τους απαντησαν οτι δεν γνωριζουν ΤΙΠΟΤΑ και ουτε εχουν καποια ανακοινωση απο την Audi.Απαντησαν μεσα σε μια μερα.

Μηπως μπορεις να γραψεις λεπτομερειες?

Δηλαδη τα ψαλιδια σου ηταν ενταξει και παρ'ολα αυτα σου παρηγγειλαν καινουρια,λογω του συγκεκριμενου προβληματος ή ειχαν (βρηκαν) καποιο προβλημα (τζογους,συνεμπλοκ,κλπ.)και γι'αυτο παραγγελθηκαν?

Αυτα που αναφερονται οτι αλλαζουν στα ξενα Forum,ειναι τα control arms και οχι τα ψαλιδια.Επισης μιλανε για προβλημα τρεμουλιασματος στα ~130 Km/h.

Θα μας βοηθουσες παρα πολυ αν γινεις πιο συγκεκριμενος και μας βοηθησεις στην επιλυση αυτου του προβληματος

Edited by qtek
Link to comment
Share on other sites

Φιλε strivis,

Εγω πηγα στο δικο μου συνεργειο (Audi) τους ειπα ολα αυτα,τους εδειξα και ολα αυτα που γραφονται εδω και στα ξενα forum,και επικοινωνησαν με τον Τεχνικο Τμημα της Cosmocar (απ'οτι ξερω ειναι η Carenta),και τους απαντησαν οτι δεν γνωριζουν ΤΙΠΟΤΑ και ουτε εχουν καποια ανακοινωση απο την Audi.Απαντησαν μεσα σε μια μερα.

Μηπως μπορεις να γραψεις λεπτομερειες?

Δηλαδη τα ψαλιδια σου ηταν ενταξει και παρ'ολα αυτα σου παρηγγειλαν καινουρια,λογω του συγκεκριμενου προβληματος ή ειχαν (βρηκαν) καποιο προβλημα (τζογους,συνεμπλοκ,κλπ.)και γι'αυτο παραγγελθηκαν?

Αυτα που αναφερονται οτι αλλαζουν στα ξενα Forum,ειναι τα control arms και οχι τα ψαλιδια.Επισης μιλανε για προβλημα τρεμουλιασματος στα ~130 Km/h.

Θα μας βοηθουσες παρα πολυ αν γινεις πιο συγκεκριμενος και μας βοηθησεις στην επιλυση αυτου του προβληματος

Σημερα ειχα τηλεφωνημα απο την αντιπροσωπεια μου! Ειχε ερθει απαντητικη επιστολη απο το Τεχνικο τμημα της Κοσμοκαρ για το προβλημα του αυτοκινητου!!! Αυτο που ειπαν ειναι αλλαγη της αντλιας υδραυλικης του τιμονιου!!!

Την παρηγγειλαν σημερα και θα με ειδοποιησουν οταν ερθει να παω να την βαλω!!!

Σε ερωτηση μου στον μηχανικο, αν αυτη ειναι η λυση στο προβλημα, μου ειπε πως θα την βαλουμε, θα δουμε και πραττουμε αναλογα! :boxing:

 

Το καλο ειναι οτι μεσα σε δυο μερες ειχα απαντηση! Το καλο ειναι οτι κατι προτειναν για αλλαγη! Το θεμα ειναι οτι θα αλλαξουμε κατι για να πουμε οτι αλλαξαμε ή γνωριζουν το προβλημα και ειπαν κατι σωστο??? Θα δειξει στην πραξη!! Παντως, φιλε qtek, νομιζω πως η Καρεντα ειναι μια αντιπροσωπεια οπως τοσες αλλες και οχι το τεχνικο τμημα της Κοσμοκαρ! Με καθε επιφυλαξη το τελευταιο!

Edited by strivis
Link to comment
Share on other sites

Φιλε strivis,

Εγω πηγα στο δικο μου συνεργειο (Audi) τους ειπα ολα αυτα,τους εδειξα και ολα αυτα που γραφονται εδω και στα ξενα forum,και επικοινωνησαν με τον Τεχνικο Τμημα της Cosmocar (απ'οτι ξερω ειναι η Carenta),και τους απαντησαν οτι δεν γνωριζουν ΤΙΠΟΤΑ και ουτε εχουν καποια ανακοινωση απο την Audi.Απαντησαν μεσα σε μια μερα.

Μηπως μπορεις να γραψεις λεπτομερειες?

Δηλαδη τα ψαλιδια σου ηταν ενταξει και παρ'ολα αυτα σου παρηγγειλαν καινουρια,λογω του συγκεκριμενου προβληματος ή ειχαν (βρηκαν) καποιο προβλημα (τζογους,συνεμπλοκ,κλπ.)και γι'αυτο παραγγελθηκαν?

Αυτα που αναφερονται οτι αλλαζουν στα ξενα Forum,ειναι τα control arms και οχι τα ψαλιδια.Επισης μιλανε για προβλημα τρεμουλιασματος στα ~130 Km/h.

Θα μας βοηθουσες παρα πολυ αν γινεις πιο συγκεκριμενος και μας βοηθησεις στην επιλυση αυτου του προβληματος

 

τι είναι control arms ?

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ειχα τηλεφωνημα απο την αντιπροσωπεια μου! Ειχε ερθει απαντητικη επιστολη απο το Τεχνικο τμημα της Κοσμοκαρ για το προβλημα του αυτοκινητου!!! Αυτο που ειπαν ειναι αλλαγη της αντλιας υδραυλικης του τιμονιου!!!

Την παρηγγειλαν σημερα και θα με ειδοποιησουν οταν ερθει να παω να την βαλω!!!

Σε ερωτηση μου στον μηχανικο, αν αυτη ειναι η λυση στο προβλημα, μου ειπε πως θα την βαλουμε, θα δουμε και πραττουμε αναλογα! :boxing:

 

Το καλο ειναι οτι μεσα σε δυο μερες ειχα απαντηση! Το καλο ειναι οτι κατι προτειναν για αλλαγη! Το θεμα ειναι οτι θα αλλαξουμε κατι για να πουμε οτι αλλαξαμε ή γνωριζουν το προβλημα και ειπαν κατι σωστο??? Θα δειξει στην πραξη!! Παντως, φιλε qtek, νομιζω πως η Καρεντα ειναι μια αντιπροσωπεια οπως τοσες αλλες και οχι το τεχνικο τμημα της Κοσμοκαρ! Με καθε επιφυλαξη το τελευταιο!

 

Η αντλία είναι το πιο πιθανό σενάριο στο τρέμουλο του τιμονιού στους επιτοπιους ελιγμούς πάντως από ότι έχω δει στα ξένα φόρουμ. Ελπίζω όντως να σου (μας) λύσει το πρόβλημα. Δεν έχω δει καμιά αναφορά μέχρι τώρα κάποιου που του έχουν αλλάξει την αντλία οπότε περιμένουμε νέα σου το δυνατόν συντομότερο. Το καλό πάντως είναι ότι τουλάχιστον στην δική σου περίπτωση κατανοούν ότι είναι πρόβλημα και προσπαθούν να το λύσουν. Σε εμένα οι απαντήσεις που έχω πάρει μέχρι τώρα έιναι ότι αυτά είναι φυσιολογικά...!

Τα control arms από ότι κατάλαβα μεταφράζεται σε βραχίονες στήριξης και αν δεν κάνω λάθος μιλάμε όντως για τα ψαλίδια και το πρόβλημα (τρέμουλο στα 130χλμ) προκύπτει βασικά από τα σινεμπλοκ τα οποία είναι αρκετά σκληρά και αφήνουν κραδασμούς να περάσουν στο τιμόνι. Κατά την αντικατάσταση τους αυτό που αλλάζει στην ουσία είναι τα πιο μαλακά σινεμπλόκ που κάνουν καλύτερο φιλτράρισμα. Θεωρητικά επίσης με τα μαλακότερα σινεμπλοκ πρέπει να χάνεις λίγο σε στρίψιμο σε γρήγορη οδηγηση.

Τα δύο όμως θέματα πρέπει να είναι, απο ότι έχω καταλάβει μέχρι τώρα, ανεξάρτητα το ένα απο το άλλο.

Αν υπάρχει κάποιος μηχανικός που έχει γνώση του θέματος παρακαλώ ας μας δώσει τα φώτα του!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε strivis,

με μπερδεψες λιγακι,γιατι καταλαβα οτι σου παρηγγειλαν ψαλιδια για το προβλημα του τιμονιου στους επιτοπιους ελιγμους.

Περιμενουμε νεα σου οταν αλλαξεις την αντλια.

 

Επειδη ισως και αλλοι να εχουν μπερδευτει,ανακεφαλαιωνω μηπως βγαλουμε ακρη.

Προκειται για 2 προβληματα:

1)Τρεμουλο του τιμονιου (στην αισθηση,χωρις κοσκινισμα αριστερα δεξια)σε ταχυτητες γυρω στα130Km/h,οχι παντα και εξαρταται απο την ποιοτητα της ασφαλτου.

2)Εντονο τρεμουλο - vibrating σε επιτοπιους ελιγμους σε γυαλιστερο οδοστρωμα ακομη και σε χωματοδρωμο(οπου υπαρχει λιγη προσφυση)

 

Για την επιλυση του 2) επισυναπτω την φωτο (control arms) απο τα ξενα forum:

post-9216-1254294860091_thumb.jpg ,η οποια βρισκεται στο link:

http://blogs.edmunds.com/roadtests/2009/07/2009-audi-a4-and-s5-steering-vibration-wrap-up.html?mktcat=enabler&AID=10364102&PID=3177491&kw=N&synpartner=edmunds&mktid=cj260233

 

Ολη η ιστορια για το τρεμουλο γενικα περιγραφεται στο link παρακατω,οπου αν διαβασεται προσεχτικα ολα τα link που περιεχονται σε αυτο (ιδιως στα τελευταια της σελιδας)αναφερονται και τα 2 προβληματα:

http://a6retrofit.tripod.com/articles/a4a5vibration.html

 

Ενεργειες που εχω κανει:

Μεσω του συνεργειου μου,απο το οποιο ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο αυτο,ιδιως απο τον τεχνικο συμβουλο που δεν αρνηθηκε καμμια ενεργεια που του ειπα.Μονο με μπερδεψε λιγο ο φιλος Strivis και καναμε ερωτηση στην cosmocar για τα ψαλιδια και οχι για τα control arms (δες φωτο).

Λοιπον αρνητικη απαντηση απο cosmocar για αλλαγη ψαλιδιων για το τρεμουλο στους επιτοπιους ελιγμους.

Το συνεργειο δεχτηκε να μου αλλαξει τα control arms-(δες φωτο),αλλα μετα σκεφτηκα,οτι και να μου τ'αλλαξει που ξερουμε οτι ειναι τα καινουρια και οχι τα παλια,εφ'οσον η cosmocar δεν γνωριζει τιποτα γι'αυτο.Γι'αυτο το λογο χρειαζομαι τον κωδικο τους (στα νεα control arms) που αλλαζουν σε Γερμανια και Αμερικη .

Θερμη παρακληση απο ολους σας οποιος μπορει να βρει τον κωδικο των ΝΕΩΝ CONTROL ARMS.

Eπισης περιμενουμε εντυπωσεις απο τον φιλο μας Strivis με την αλλαγη της αντλιας του τιμονιου,που προκειται να κανει.

Edited by qtek
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.