Jump to content

Recommended Posts

Posted

Μάλλον...Αλλά τότε γιατί δεν πάνε λίγοι σε εταιρείες και δεν πάνε σε custom για πρόγραμμα... :sCo_hmmthink: ??

 

Ναι ξέρω.....,έχεις την "ψυχολογία" της εγγύησης,η οποια ειναι μάλλον ανούσια αφου πρόβλημα δεν θα παρουσιαστεί όταν το πρόγραμμα τους δεν ειναι ουτε και στο ελάχιστο πιεσμένο..

Ευχαριστώ Πολύ Δημήτρη,ξαναπές το για το ματι..... :brows:

 

Γιάννη μου ήρθε μια τρέλα! Να έβαζες ας πούμε και ένα water meth με τη ΚΟ3 όπως είσαι και να πάγωνες την εισαγωγή! Δεν θέλω να ξέρω που θα έφτανε :sHa_thumbsup2:

(Μην με πάρεις στα σοβαρά, είμαι τρελός :Party_fest39:)

 

 

 

Δημήτρης

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Τα εμαθα Γιαννη.... :new_thumright:

 

 

Ηταν θεμα χρόνου..... :sHa_thumbgoodjob:

Posted (edited)

...αφου πρόβλημα δεν θα παρουσιαστεί όταν το πρόγραμμα τους δεν ειναι ουτε και στο ελάχιστο πιεσμένο..

 

Αυτά ας μην τα λέμε τόσο αβίαστα και με τόση σιγουριά.

Δε βγαίνουν τοσα άλογα από μονα τους. ;)

Για να μην παρεξηγηθώ, μιλάω για το κάθε πρόγραμμα.

Edited by stef80
Posted

Αυτά ας μην τα λέμε τόσο αβίαστα και με τόση σιγουριά.

Δε βγαίνουν τοσα άλογα από μονα τους. ;)

Για να μην παρεξηγηθώ, μιλάω για το κάθε πρόγραμμα.

 

Συμφωνώ,ας μην είμαι απόλυτος..Ποτε δεν ξέρεις... :sFun_oldguy:

Posted

Γιάννη μου ήρθε μια τρέλα! Να έβαζες ας πούμε και ένα water meth με τη ΚΟ3 όπως είσαι και να πάγωνες την εισαγωγή! Δεν θέλω να ξέρω που θα έφτανε :sHa_thumbsup2:

(Μην με πάρεις στα σοβαρά, είμαι τρελός :Party_fest39:)

 

 

 

Δημήτρης

 

Αζωτο ειναι αυτό φαντάζομαι.....

Posted (edited)

μπραβο ρε φιλος πολυ δυνατο και γραμμικο.....και εγω που νομιζα οτι η ΚΟ3 σουβλισμενη φτανει 1,45...:sCo_hmmthink:

 

και παλι μπραβο:sHa_thumbsup2: ...θυμισε μου λιγο τι φορας

Edited by lol
Posted

Αζωτο ειναι αυτό φαντάζομαι.....

 

Όχι καμία σχέση Γιάννη. Πρόκειται ουσιαστικά για μεθυλικό οινόπνευμα που έχει διττή ιδιότητα : Αφενός καθαρίζει την εισαγωγή του κινητήρα από τις επικαθήσεις και αφετέρου παγώνει την εισαγωγή ανεβάζοντας αβάνς στο θεό. Μιλάμε για 20+ μοίρες.. (ειδικά στα tfsi/tsi μοτέρ έχει πολύ καλά αποτελέσματα)

 

 

 

Δημήτρης

Posted

μπραβο ρε φιλος πολυ δυνατο και γραμμικο.....και εγω που νομιζα οτι η ΚΟ3 σουβλισμενη φτανει 1,45...:sCo_hmmthink:

 

και παλι μπραβο:sHa_thumbsup2: ...θυμισε μου λιγο τι φορας

 

THANKS... :thumbsup:

Φίλτρο pipercross,εξάτμιση MILLTEK,πρόγραμμα Θεολογίτης.

Posted

THANKS... :thumbsup:

Φίλτρο pipercross,εξάτμιση MILLTEK,πρόγραμμα Θεολογίτης.

 

Φίλτρο pipercross? πάνελ; νόμιζα ότι έχεις εισαγωγή :sCo_hmmthink:

Posted

Αρίστο εγώ προγραμματιστής δεν είμαι,θα σου πώ όμως αυτό που με εχει ζαλίσει ο Θεολογίτης να μου λεέι: "AΣΕ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ-ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ"

 

Εχω τρανταχτό παραδειγμα παλαιότερα με εμένα και τον Αρή(stage6),οταν αυτός με προγραμμα GIAC,εξάτμιση MILLET,φίλτρο VF και εγώ με πρόγραμμα Θεολογίτη και φιλτρο μετα το MAF και ήμουνα 4-5 αυτοκίνητα μπρόστά...

 

Στην GIAC του είπανε οτι είναι 234 και τότε έκανα και εγώ δυναμομέτρηση και έβγαλα 234,ακριβώς το ίδιο...!!

Και όμως,οταν τα αμάξια βγηκανε στο δρόμο η διαφορά ήταν τεραστια...!!!

:biggrinthumb:

Τα ίδια την Πεμπτη που μας πέρασε, με το φίλο μου με το SCIROCCO...

 

Ευχαριστώ Πολύ Πάντως...!!! :sHa_thumbsup2:

 

...και πολύ καλά λέει,όλα στον δρόμο φαίνονται αλλά ρε παιδιά,τελικά είναι πολλά τα 4+ αμάξια και το 2ο παράδειγμα με τον Αρη

πάλι με τα ίδια άλογα είναι μεγάλη η διαφορά...απο κιλά τι διαφορά έχετε(με του Αρη)?

 

Μπράβο στον προγραμματιστή σου, έχει κάνει πολύ καλή δουλειά! Το έχω ξαναπεί, τα custom προγράμματα έχουν την τάση να είναι συνήθως πιο δυνατά από τα αντίστοιχα των μεγάλων εταιρειών. Να το χαίρεσαι και να προσέχεις το μάτι :biggrinthumb:

Δημήτρης

 

Καλά αυτό είναι δεδομένο αλλά πάνω κατω σε μικρά set up δεν νομίζω οτι είναι και τεράστιες διαφορές...

Posted

...και πολύ καλά λέει,όλα στον δρόμο φαίνονται αλλά ρε παιδιά,τελικά είναι πολλά τα 4+ αμάξια και το 2ο παράδειγμα με τον Αρη

πάλι με τα ίδια άλογα είναι μεγάλη η διαφορά...απο κιλά τι διαφορά έχετε(με του Αρη)?

 

 

 

Καλά αυτό είναι δεδομένο αλλά πάνω κατω σε μικρά set up δεν νομίζω οτι είναι και τεράστιες διαφορές...

ακομα ενα δυνατο 18αρι μπραβο πολυ καλο και δυνατο πολυ καλα νουμερα και απο οτι λες η ν75 πρεπει να ειναι τσιτα για να εχεις 0.9 στις 6000 παντως ωραια αποτελεσματα μπραβο και παλι :sHa_thumbsup2:

Posted

Μπράβο στο προγραμματιστή σου που σου έχει κάνει τρομερή δουλειά φίλε Γιάννη :sHa_thumbsup2:

Και σε σένα εύχομαι πάντα ευχάριστες και "απροβλημάτιστες" βόλτες(drive safe) :biggrinthumb:

Posted

Μπραβο ρε Γιανναρε...να το χαιρεσαι το αυτοκινητο σου και να συνεχισει να ειναι απροβληματιστο.....

 

φτου φτου σκορδα!!!!!:sFi_dualpistols::sFun_nahnahna3:

 

 

 

Γιωργος

Posted

Φίλτρο pipercross? πάνελ; νόμιζα ότι έχεις εισαγωγή :sCo_hmmthink:

 

Ναι,να το διευκρινησουμε...εισαγωγή pipercross...

 

Να και μια-δυο photos..

post-9839-070047600 1287912398_thumb.jpg

post-9839-065902500 1287912406_thumb.jpg

Posted

...και πολύ καλά λέει,όλα στον δρόμο φαίνονται αλλά ρε παιδιά,τελικά είναι πολλά τα 4+ αμάξια και το 2ο παράδειγμα με τον Αρη

πάλι με τα ίδια άλογα είναι μεγάλη η διαφορά...απο κιλά τι διαφορά έχετε(με του Αρη)?

 

 

 

Καλά αυτό είναι δεδομένο αλλά πάνω κατω σε μικρά set up δεν νομίζω οτι είναι και τεράστιες διαφορές...

 

Tου Αρη ειναι sportback,αλλά τότε ακριβώς για αυτό το λόγο,εγώ ειχα βενζίνη πάνω απο την μέση και αυτός μια σκάλα πρίν την ρεζέρβα..

Επίσης ο Αρης ειναι 75 κιλά και εγώ(ως γνήσιος ζαχαροπλάστης...) 110...!!!

Posted

ακομα ενα δυνατο 18αρι μπραβο πολυ καλο και δυνατο πολυ καλα νουμερα και απο οτι λες η ν75 πρεπει να ειναι τσιτα για να εχεις 0.9 στις 6000 παντως ωραια αποτελεσματα μπραβο και παλι :sHa_thumbsup2:

 

Τάσο απότι μου ειπε ο Θεολογίτης,αυτό ήτανε και το μεγάλο του θέμα-πρόβλημα οταν το εφτιαχνε..Οτι η N75 δεν του ανοιγε παραπάνω αποτι ήθελε,φαντάζομαι οτι βρήκε άλλους τρόπους...

Posted

Τάσο απότι μου ειπε ο Θεολογίτης,αυτό ήτανε και το μεγάλο του θέμα-πρόβλημα οταν το εφτιαχνε..Οτι η N75 δεν του ανοιγε παραπάνω αποτι ήθελε,φαντάζομαι οτι βρήκε άλλους τρόπους...

φιλε λογικο ειναι αφου περνεις τετοια πιεση σε αυτες τις στροφες δεν υπαρχει αλλος τροπος για να ανεβασεις πιεση μοναδικος τροπος ειναι η ν75 να τσιτοσεις την ν75 ενω εαν εσφυγκες την wastegate θα δουλεβες πιο χαλαρα την ν75 και τηα ειχες την ιδια πιεση αλλα απο την στιγμη που δεν θελησες να σφυξεις μονο αυτο μπορουσε να κανει να τσιτοσει την ν75 ποσο την εχει 99,5 ?

Posted

φιλε λογικο ειναι αφου περνεις τετοια πιεση σε αυτες τις στροφες δεν υπαρχει αλλος τροπος για να ανεβασεις πιεση μοναδικος τροπος ειναι η ν75 να τσιτοσεις την ν75 ενω εαν εσφυγκες την wastegate θα δουλεβες πιο χαλαρα την ν75 και τηα ειχες την ιδια πιεση αλλα απο την στιγμη που δεν θελησες να σφυξεις μονο αυτο μπορουσε να κανει να τσιτοσει την ν75 ποσο την εχει 99,5 ?

 

Δεν ξέρω ρε συ...????? :sCo_hmmthink:

Posted

Δεν ξέρω ρε συ...????? :sCo_hmmthink:

τεσπα οπως να εχουν τα πραγματα μην σκας το αμαξι ειναι πολυ δυνατο απο οτι φαινεται στην δυναμομετρηση ειναι αψογο. καλες απροβληματιστες και γρηγορες βολτες μονο. μπραβο και παλι :sHa_thumbsup2:

Posted

Εμενα αυτο ειναι το προβλημα μου.Ο μιχαλης δεν μου εχει τερμα τη Ν75 μετα τις 6000 σαλ για δικους του λογους ισως επειδη ειναι quattro και δεν θελει να το ρισκαρει να το εχει τερμα με αποτελασμα να μην εχω τη δυναμη μετα τις 6600 σαλ που θελω εγω.την εχει περιπου στο 80% μετα τις 6000σαλ.Παντως οπως το εχει τωρα ειμαι αρκετα safe και ετσι δεν εχω στο μυαλο μου μην γινει κανενα μπαμ.

Posted

Εμενα αυτο ειναι το προβλημα μου.Ο μιχαλης δεν μου εχει τερμα τη Ν75 μετα τις 6000 σαλ για δικους του λογους ισως επειδη ειναι quattro και δεν θελει να το ρισκαρει να το εχει τερμα με αποτελασμα να μην εχω τη δυναμη μετα τις 6600 σαλ που θελω εγω.την εχει περιπου στο 80% μετα τις 6000σαλ.Παντως οπως το εχει τωρα ειμαι αρκετα safe και ετσι δεν εχω στο μυαλο μου μην γινει κανενα μπαμ.

λευτερη μπαμ δεν προκειται να γινει εαν ειναι σωστα ρυθμησμενο το αμαξι αλλα συνηθως ολοι δεν την πιεζουν για διαφορους λογους .τωρα τι να σου πω και εμενα πανω στο δυναμομετρο μου εκανε ενα file που εβγαλε 275 αλογα το αμαξι ηταν σφηγμενο εδωσε κιαλο απο το προγραμμα και εβγαλε τοσα αλλα μου λεει δεν στο αφηνω ετσι με την καμια γιατι δεν θα ειναι safe το αμαξι μπορει να δημιουργησει προβλημα στην τουρμπινα και μου το κατεβασε 10 αλογα και το αφησε στ 265

Posted

Τελικα ειδα τα logs απο το αρχικο προγραμμα που ειχα [xxexelixis]και ειναι αρκετα πιο safe.μεχρι 5200 σαλ ειναι στο 96.5 η Ν75 μετα μεχρι 6000σαλ ειναι στο 80% και μεχρι 7000 σαλ στο 70%.αρα μιλαμε οτι εχει πολυ να δωσει ακομα.Βεβαια πριν δυο βδομαδες βαλαμε ενα πιο αγριο file αλλα μου ειπε οτι παλι δε το πηγε στο φουλ τη Ν75.θα παρω logs αυτην την εβδομαδα και θα δουμε ποσο το πηγε.

Posted

Τελικα ειδα τα logs απο το αρχικο προγραμμα που ειχα [xxexelixis]και ειναι αρκετα πιο safe.μεχρι 5200 σαλ ειναι στο 96.5 η Ν75 μετα μεχρι 6000σαλ ειναι στο 80% και μεχρι 7000 σαλ στο 70%.αρα μιλαμε οτι εχει πολυ να δωσει ακομα.Βεβαια πριν δυο βδομαδες βαλαμε ενα πιο αγριο file αλλα μου ειπε οτι παλι δε το πηγε στο φουλ τη Ν75.θα παρω logs αυτην την εβδομαδα και θα δουμε ποσο το πηγε.

λευτερη ποσα αλογα στο εκανε δεν εχεις δυναμομετρηση με το καινουργιο προγραμμα?

Posted

λευτερη ποσα αλογα στο εκανε δεν εχεις δυναμομετρηση με το καινουργιο προγραμμα?

Οχι τασσο με το νεο file δε το μετρησαμε.δεν ηθελα κι'ολλας.Κατσε γιατι ειμαι συγουρος οτι εχει να δωσει κι'αλλο οταν το βαλω με το καλο τοτε θα το μετρησω.πριν παντως ημουν στα 245.τωρα να ειμαι 248;;;;μπορει.λογω και i/c αλλα και file.Ηδωμεν.....1.8 tfsi power λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :rocket: :rocket: :rocket:

Posted

Οχι τασσο με το νεο file δε το μετρησαμε.δεν ηθελα κι'ολλας.Κατσε γιατι ειμαι συγουρος οτι εχει να δωσει κι'αλλο οταν το βαλω με το καλο τοτε θα το μετρησω.πριν παντως ημουν στα 245.τωρα να ειμαι 248;;;;μπορει.λογω και i/c αλλα και file.Ηδωμεν.....1.8 tfsi power λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :rocket: :rocket: :rocket:

 

 

τι 248 ρε ψεφτρακο με καινουριο file και i/c ...το λες για να με πετυχεις και να με τσακισεις εεεε!!!!!:new_iloveyou::sFun_nahnahna3:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.