Jump to content

Recommended Posts

Posted

FLaps Πάνο διόρθωσέ το. Συμφωνώ με τη θέση σου 100%

 

 

 

Δημήτρης

 

δεν ήξερα ότι έχεις και flaps στην εισαγωγή,τελικά πολυ προχωρημένο μοτέρ το δίλιτρο φίλε:new_thumright:

Posted

μην συγκρίνετε spool σε 1.8Τ με 2.0TFSi.....

Καμιά σχέση ούτε σε συμπίεση,ούτε σε ροϊκοτητα, ούτε σε cc...Ούτε flaps έχει ο 1.8Τ στην εισαγωγή...

 

για να δούμε , ο μήτσος έχει full boost στις 4200 ,εντυπωσιακό νούμερο για 3076... εγώ ελπίζω όπως είπες να πιάσω το 1 μπα΄ρ κοντά στις 4000 , άν όχι δεν θα είναι και πολύ οδηγήσιμο dog

Posted

δεν ήξερα ότι έχεις και flaps στην εισαγωγή,τελικά πολυ προχωρημένο μοτέρ το δίλιτρο φίλε:new_thumright:

 

Καλά μη φανταστείς Μαρίνο έχει και αυτό αρκετά "τρωτά" σημεία που χρήζουν πολύ ψάξιμο και αντιμετώπιση :new_thumright:

Το δικό σου μοτέρ έχει περισσότερες λύσεις για πολλά πράγματα :sFi_gunsmilie:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Καλά μη φανταστείς Μαρίνο έχει και αυτό αρκετά "τρωτά" σημεία που χρήζουν πολύ ψάξιμο και αντιμετώπιση :new_thumright:

Το δικό σου μοτέρ έχει περισσότερες λύσεις για πολλά πράγματα :sFi_gunsmilie:

 

Δημήτρης

 

Το μόνο πρόβλημα που είχες ουσιστικά ήταν οι βενζίνες που το έλυσες με το έξτρα μπέκ,δεν υπερείχε και πουθενά αλλού σε βελτίωση ο 1.8τ σε σχέση με το δίλιτρο. Υπόψιν τη λύση που βρήκες και δούλεψε τελικά πρέπει να διαφημιστεί, ίσως έκανες παγκόσμια πρωτιά....

Posted

Το μόνο πρόβλημα που είχες ουσιστικά ήταν οι βενζίνες που το έλυσες με το έξτρα μπέκ,δεν υπερείχε και πουθενά αλλού σε βελτίωση ο 1.8τ σε σχέση με το δίλιτρο. Υπόψιν τη λύση που βρήκες και δούλεψε τελικά πρέπει να διαφημιστεί, ίσως έκανες παγκόσμια πρωτιά....

 

Οχι το είχαν βρει ήδη πριν από μένα!

 

 

 

Δημήτρης

Posted

για να δούμε , ο μήτσος έχει full boost στις 4200 ,εντυπωσιακό νούμερο για 3076... εγώ ελπίζω όπως είπες να πιάσω το 1 μπα΄ρ κοντά στις 4000 , άν όχι δεν θα είναι και πολύ οδηγήσιμο dog

 

Επίσης γιατί συγκρινεις GT35 με την δικιά σου? Λείπουν 6-8mm στην διάμετρο των φτερωτών.....Από την αρχή είπαμε πως θα έχεις lag, αλλά δεν βάζεις και κανένα θεόρατο turbo....

Και όπως ξανάπα η πίεση σαν νούμερο δεν λέει τίποτα. Ένα μη ροικο μοτέρ (bfb πχ) θα μετράει περισσότερη πίεση από μια AGU με εκκεντροφόρους.

Εντούτοις εξακολουθώ να πιστεύω πως κοντά στης 4000rpm θα έχεις 1 bar...

Posted

απλώς είδα ότι τα χαρακτηριστικά της δικι'ας μου με A/r 70 και 82άρι hotside φοράει και η gt35 με την διαφορά τις φτερωτές σε σχέση με τη δικιά μου . Αν βάλεις και τους μεγαλύτερους αυλούς του agu + εκκεντροφόρους ανεβαίνουμε επικίνδυνα... Βέβαια λογικά θα ξυρίζει ψηλά αλλά το θέμα είναι να έχεις ένα αξιοποιήσιμο powerbrand όπως ο Μήτσος παρά τα 500άλογά του

Βέβαια το γνωρίζω ότι δεν συγκρίνονται τα 2 μοτέρ πουθενά ,αναγκαστικά θα συμβιβαστούμε. Ενα άλλο που με φοβίζει λίγο είναι πώς θα έρχεται η δύναμη ,αν σου δίνει μέσα σε 1000 στροφές 250 -300 άλογα σε καμιά στροφή με βλέπω να αγοράζω οικόπεδο ή το χειρότερο πεζοδρόμια σαν τον Αλεχ

Posted

απλώς είδα ότι τα χαρακτηριστικά της δικι'ας μου με A/r 70 και 82άρι hotside φοράει και η gt35 με την διαφορά τις φτερωτές σε σχέση με τη δικιά μου . Αν βάλεις και τους μεγαλύτερους αυλούς του agu + εκκεντροφόρους ανεβαίνουμε επικίνδυνα... Βέβαια λογικά θα ξυρίζει ψηλά αλλά το θέμα είναι να έχεις ένα αξιοποιήσιμο powerbrand όπως ο Μήτσος παρά τα 500άλογά του

Βέβαια το γνωρίζω ότι δεν συγκρίνονται τα 2 μοτέρ πουθενά ,αναγκαστικά θα συμβιβαστούμε. Ενα άλλο που με φοβίζει λίγο είναι πώς θα έρχεται η δύναμη ,αν σου δίνει μέσα σε 1000 στροφές 250 -300 άλογα σε καμιά στροφή με βλέπω να αγοράζω οικόπεδο ή το χειρότερο πεζοδρόμια σαν τον Αλεχ

 

 

 

Μην τρελαίνεσαι, αν δεν είναι αυτό που θες, λογικά θα βάλεις 63 μαντέμι εξαγωγής και θα ρίξεις το σπουλάρισμα.

 

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

μια τελευταία καλή ψαριά από ebay.de .Καινούργιοι Original rs4 b7 εμπρός δίσκοι 365*34 μαζί με σωληνάκια και αλουμινένια προστατευτικά...

 

post-283-1275399106141_thumb.jpg

Edited by mariosA4
Posted

Επειτα από αρκετό καιρό βάλαμε το μοτέρ στη θέση του (επιτέλους...)

Στη φωτό η βάση που με ταλαιπώρησε γιατί δεν χώραγε το τούρμπο. Εδώ φαίνεται ότι και το ράμφος ήθελε λίγο σφυροκόπημα για να δημιουργηθεί ο απαραίτητος χώρος ( μεγάλο τούρμπο τελικά το 3076...)

 

DSC05461 copy.jpg

 

Μαρίνο, αυτό το σφυροκόπημα με φοβίζει λιγάκι..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

δεν έγινε κάτι σοβαρό , έιναι μόνο στο εμπρός κομμάτι ελεγχόμενης παραμόρφωσης μια γουβίτσα, από κεί και πίσω αλλάζει η συνθεση του ράμφους σε πιο σκληρή.

  • 4 weeks later...
Posted

αντρίκο μέχρι τις 4000 :whistling::whatever: αλλα από κει και πάνω:sSc_eek::sHa_sarcasticlol:

 

3076 δεν ήθελες? Είπαμε μεγάλε πριν τις 4Κ no spool!

 

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

3076 δεν ήθελες? Είπαμε μεγάλε πριν τις 4Κ no spool!

 

 

 

Δημήτρης

 

To συγκεκριμενο Α4 ειναι 2.0L και εχει στις 4.300σαλ 2bar και μετα full boost!Με 1.8L δυσκολα βλεπω πρην τις 4.600 full boost αλλα σιγουρα με τα πραγματα που εχεις βαλει μετα τις 4.000σαλ θα εχεις πανω απο 1bar :sHa_thumbsup2: Ετοιμασου για αυχενικο με τα μπαμ που θα κανει το τερας!!!! :new_iloveyou:

Edited by antrikos13
Posted

4600 full boost σε 1.8 δεν παίζει με τίποτα μ'αυτή την τουρμπίνα.. 5000+ στροφές σίγουρα..

 

 

Μιχάλης

Posted

4600 full boost σε 1.8 δεν παίζει με τίποτα μ'αυτή την τουρμπίνα.. 5000+ στροφές σίγουρα..

 

 

Μιχάλης

μη λές τέτοια Μιχάλη γιατί θα στη στείλω με κούριερ....

Posted

Δεν το λέω εγώ.. ρίξε μία ματιά σε ανάλογα dyno.. Δεν θα κάνεις υπερκυβισμό;

 

Πάντως σου στέλνω την διεύθυνσή μου με pm καλού-κακού.. :sFun_nahnahna3:

 

 

Μιχάλης

Posted

δεν μπορειτε να αναφερεστε σε σπουλαρισμα τουρμπινας και στροφες χωρις να αναφερετε σε ποια ταχυτητα μιλατε.

 

αλλο σπουλαρισμα στην 3η και αλλο στην 6η

 

και εγω εχω 2bar στις 4000.... αλλα σε ποια ταχυτητα? Στην 3η.

 

αρα για ποια ταχυτητα μιλαμε για 4600? ή 5000?

Posted

δεν μπορειτε να αναφερεστε σε σπουλαρισμα τουρμπινας και στροφες χωρις να αναφερετε σε ποια ταχυτητα μιλατε.

 

αλλο σπουλαρισμα στην 3η και αλλο στην 6η

 

και εγω εχω 2bar στις 4000.... αλλα σε ποια ταχυτητα? Στην 3η.

 

αρα για ποια ταχυτητα μιλαμε για 4600? ή 5000?

 

Eφοσον μιλησε ο Μιχαλης για dyno, δεν εννοει με 4η;

Posted

To συγκεκριμενο Α4 ειναι 2.0L και εχει στις 4.300σαλ 2bar και μετα full boost!Με 1.8L δυσκολα βλεπω πρην τις 4.600 full boost αλλα σιγουρα με τα πραγματα που εχεις βαλει μετα τις 4.000σαλ θα εχεις πανω απο 1bar :sHa_thumbsup2: Ετοιμασου για αυχενικο με τα μπαμ που θα κανει το τερας!!!! :new_iloveyou:

 

Επίσης, το συγκεκριμένο στροφάρει μέχρι τις 8500 νομίζω..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

μερικα dyno μετρανε 5η!

 

αλλα κυριως το σχολιο μου πηγαινε στα παραπανω ποστ που αναφερονταν και στο βιντεακι.

 

μου φαινεται λιγο περιεργο 2.0 και 3076 (με τι AR?) 4300rpm 4η. Εμενα με 2.2 και 3800στρ ειναι μεγαλη η διαφορα(λες ο 5ος κυλινδρος να παιζει τοση διαφορα)?

Posted

Επίσης, το συγκεκριμένο στροφάρει μέχρι τις 8500 νομίζω..

 

Δημήτρης

 

Ο τύπος είναι γνωστός από το audizine ,φόραγε μία 3076 τότε που έβγαλε το β'ιντεο και τώρα έχει μία precision. Οντως το 2.0λιτρο πρέπει να κάνει δουλειά στο στροφάρισμα αλλά με το 1.8 δεν ξέρω τι παίζει. Το θέμα δεν είναι που θα έχω full boost αλλά τι πίεση θα έχω κοντά στις 4000 σαλ . Ενας φίλος απ'το zine με παρόμοιο setup με το δικό μου είχε 0,7 bar στις 4000 που δεν είναι κι'άσχημο για 1.8. Επίσης είχε σωληνώσεις ιντερκούλερ 76 χιλ για εισαγωγή και εξαγωγή . Εγώ σκέφτομαι να φτιάξω 63 hotside και 70 cool side για πιο γρήγορο spool αλλά αυτός επέμενε ότι θα έχω απώλειες ροής ψηλά. Το θέμα είναι τι να το κάνεις να έχεις +30 ιππους ψηλά αν μετατοπίζεις ακόμα υψηλότερα το spool, άρα χάνεις σε οδηγησιμότητα

Posted

μερικα dyno μετρανε 5η!

 

αλλα κυριως το σχολιο μου πηγαινε στα παραπανω ποστ που αναφερονταν και στο βιντεακι.

 

μου φαινεται λιγο περιεργο 2.0 και 3076 (με τι AR?) 4300rpm 4η. Εμενα με 2.2 και 3800στρ ειναι μεγαλη η διαφορα(λες ο 5ος κυλινδρος να παιζει τοση διαφορα)?

 

βασίλη μην συγκρίνεις πεντακύλινδρα με τετρακυλινδρα ακόμα και σε ίδια κυβικά το πεντακύλινδρο θα είναι πιο ροπάτο, Αυτός είχε a/r 0.63

Posted

μερικα dyno μετρανε 5η!

 

αλλα κυριως το σχολιο μου πηγαινε στα παραπανω ποστ που αναφερονταν και στο βιντεακι.

 

μου φαινεται λιγο περιεργο 2.0 και 3076 (με τι AR?) 4300rpm 4η. Εμενα με 2.2 και 3800στρ ειναι μεγαλη η διαφορα(λες ο 5ος κυλινδρος να παιζει τοση διαφορα)?

 

Εσύ να κόψεις τα σχόλια στο audizine του τύπου "του δικηγόρου με τα 500" μαζί με τον Άγγελο :new_lol:

Μαρίνο τι γίνεται που βρισκόμαστε? Όλα καλά?

 

 

 

Δημήτρης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.