mariosA4 Posted May 28, 2010 Author Posted May 28, 2010 FLaps Πάνο διόρθωσέ το. Συμφωνώ με τη θέση σου 100% Δημήτρης δεν ήξερα ότι έχεις και flaps στην εισαγωγή,τελικά πολυ προχωρημένο μοτέρ το δίλιτρο φίλε
mariosA4 Posted May 28, 2010 Author Posted May 28, 2010 μην συγκρίνετε spool σε 1.8Τ με 2.0TFSi..... Καμιά σχέση ούτε σε συμπίεση,ούτε σε ροϊκοτητα, ούτε σε cc...Ούτε flaps έχει ο 1.8Τ στην εισαγωγή... για να δούμε , ο μήτσος έχει full boost στις 4200 ,εντυπωσιακό νούμερο για 3076... εγώ ελπίζω όπως είπες να πιάσω το 1 μπα΄ρ κοντά στις 4000 , άν όχι δεν θα είναι και πολύ οδηγήσιμο dog
Dimitris_Kon Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 δεν ήξερα ότι έχεις και flaps στην εισαγωγή,τελικά πολυ προχωρημένο μοτέρ το δίλιτρο φίλε Καλά μη φανταστείς Μαρίνο έχει και αυτό αρκετά "τρωτά" σημεία που χρήζουν πολύ ψάξιμο και αντιμετώπιση Το δικό σου μοτέρ έχει περισσότερες λύσεις για πολλά πράγματα Δημήτρης
mariosA4 Posted May 28, 2010 Author Posted May 28, 2010 Καλά μη φανταστείς Μαρίνο έχει και αυτό αρκετά "τρωτά" σημεία που χρήζουν πολύ ψάξιμο και αντιμετώπιση Το δικό σου μοτέρ έχει περισσότερες λύσεις για πολλά πράγματα Δημήτρης Το μόνο πρόβλημα που είχες ουσιστικά ήταν οι βενζίνες που το έλυσες με το έξτρα μπέκ,δεν υπερείχε και πουθενά αλλού σε βελτίωση ο 1.8τ σε σχέση με το δίλιτρο. Υπόψιν τη λύση που βρήκες και δούλεψε τελικά πρέπει να διαφημιστεί, ίσως έκανες παγκόσμια πρωτιά....
Dimitris_Kon Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Το μόνο πρόβλημα που είχες ουσιστικά ήταν οι βενζίνες που το έλυσες με το έξτρα μπέκ,δεν υπερείχε και πουθενά αλλού σε βελτίωση ο 1.8τ σε σχέση με το δίλιτρο. Υπόψιν τη λύση που βρήκες και δούλεψε τελικά πρέπει να διαφημιστεί, ίσως έκανες παγκόσμια πρωτιά.... Οχι το είχαν βρει ήδη πριν από μένα! Δημήτρης
The Dog Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 για να δούμε , ο μήτσος έχει full boost στις 4200 ,εντυπωσιακό νούμερο για 3076... εγώ ελπίζω όπως είπες να πιάσω το 1 μπα΄ρ κοντά στις 4000 , άν όχι δεν θα είναι και πολύ οδηγήσιμο dog Επίσης γιατί συγκρινεις GT35 με την δικιά σου? Λείπουν 6-8mm στην διάμετρο των φτερωτών.....Από την αρχή είπαμε πως θα έχεις lag, αλλά δεν βάζεις και κανένα θεόρατο turbo.... Και όπως ξανάπα η πίεση σαν νούμερο δεν λέει τίποτα. Ένα μη ροικο μοτέρ (bfb πχ) θα μετράει περισσότερη πίεση από μια AGU με εκκεντροφόρους. Εντούτοις εξακολουθώ να πιστεύω πως κοντά στης 4000rpm θα έχεις 1 bar...
mariosA4 Posted May 29, 2010 Author Posted May 29, 2010 απλώς είδα ότι τα χαρακτηριστικά της δικι'ας μου με A/r 70 και 82άρι hotside φοράει και η gt35 με την διαφορά τις φτερωτές σε σχέση με τη δικιά μου . Αν βάλεις και τους μεγαλύτερους αυλούς του agu + εκκεντροφόρους ανεβαίνουμε επικίνδυνα... Βέβαια λογικά θα ξυρίζει ψηλά αλλά το θέμα είναι να έχεις ένα αξιοποιήσιμο powerbrand όπως ο Μήτσος παρά τα 500άλογά του Βέβαια το γνωρίζω ότι δεν συγκρίνονται τα 2 μοτέρ πουθενά ,αναγκαστικά θα συμβιβαστούμε. Ενα άλλο που με φοβίζει λίγο είναι πώς θα έρχεται η δύναμη ,αν σου δίνει μέσα σε 1000 στροφές 250 -300 άλογα σε καμιά στροφή με βλέπω να αγοράζω οικόπεδο ή το χειρότερο πεζοδρόμια σαν τον Αλεχ
Dimitris_Kon Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 απλώς είδα ότι τα χαρακτηριστικά της δικι'ας μου με A/r 70 και 82άρι hotside φοράει και η gt35 με την διαφορά τις φτερωτές σε σχέση με τη δικιά μου . Αν βάλεις και τους μεγαλύτερους αυλούς του agu + εκκεντροφόρους ανεβαίνουμε επικίνδυνα... Βέβαια λογικά θα ξυρίζει ψηλά αλλά το θέμα είναι να έχεις ένα αξιοποιήσιμο powerbrand όπως ο Μήτσος παρά τα 500άλογά του Βέβαια το γνωρίζω ότι δεν συγκρίνονται τα 2 μοτέρ πουθενά ,αναγκαστικά θα συμβιβαστούμε. Ενα άλλο που με φοβίζει λίγο είναι πώς θα έρχεται η δύναμη ,αν σου δίνει μέσα σε 1000 στροφές 250 -300 άλογα σε καμιά στροφή με βλέπω να αγοράζω οικόπεδο ή το χειρότερο πεζοδρόμια σαν τον Αλεχ Μην τρελαίνεσαι, αν δεν είναι αυτό που θες, λογικά θα βάλεις 63 μαντέμι εξαγωγής και θα ρίξεις το σπουλάρισμα. Δημήτρης
mariosA4 Posted June 1, 2010 Author Posted June 1, 2010 (edited) μια τελευταία καλή ψαριά από ebay.de .Καινούργιοι Original rs4 b7 εμπρός δίσκοι 365*34 μαζί με σωληνάκια και αλουμινένια προστατευτικά... Edited June 1, 2010 by mariosA4
Dimitris_Kon Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Επειτα από αρκετό καιρό βάλαμε το μοτέρ στη θέση του (επιτέλους...) Στη φωτό η βάση που με ταλαιπώρησε γιατί δεν χώραγε το τούρμπο. Εδώ φαίνεται ότι και το ράμφος ήθελε λίγο σφυροκόπημα για να δημιουργηθεί ο απαραίτητος χώρος ( μεγάλο τούρμπο τελικά το 3076...) Μαρίνο, αυτό το σφυροκόπημα με φοβίζει λιγάκι.. Δημήτρης
mariosA4 Posted June 1, 2010 Author Posted June 1, 2010 δεν έγινε κάτι σοβαρό , έιναι μόνο στο εμπρός κομμάτι ελεγχόμενης παραμόρφωσης μια γουβίτσα, από κεί και πίσω αλλάζει η συνθεση του ράμφους σε πιο σκληρή.
antrikos13 Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 Για παρε μια ιδεα..... http://www.youtube.com/watch?v=Z5lkRAd2-1I
mariosA4 Posted June 29, 2010 Author Posted June 29, 2010 αντρίκο μέχρι τις 4000 αλλα από κει και πάνω
Dimitris_Kon Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 αντρίκο μέχρι τις 4000 αλλα από κει και πάνω 3076 δεν ήθελες? Είπαμε μεγάλε πριν τις 4Κ no spool! Δημήτρης
antrikos13 Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 (edited) 3076 δεν ήθελες? Είπαμε μεγάλε πριν τις 4Κ no spool! Δημήτρης To συγκεκριμενο Α4 ειναι 2.0L και εχει στις 4.300σαλ 2bar και μετα full boost!Με 1.8L δυσκολα βλεπω πρην τις 4.600 full boost αλλα σιγουρα με τα πραγματα που εχεις βαλει μετα τις 4.000σαλ θα εχεις πανω απο 1bar Ετοιμασου για αυχενικο με τα μπαμ που θα κανει το τερας!!!! Edited June 29, 2010 by antrikos13
michpan Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 4600 full boost σε 1.8 δεν παίζει με τίποτα μ'αυτή την τουρμπίνα.. 5000+ στροφές σίγουρα.. Μιχάλης
mariosA4 Posted June 29, 2010 Author Posted June 29, 2010 4600 full boost σε 1.8 δεν παίζει με τίποτα μ'αυτή την τουρμπίνα.. 5000+ στροφές σίγουρα.. Μιχάλης μη λές τέτοια Μιχάλη γιατί θα στη στείλω με κούριερ....
michpan Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Δεν το λέω εγώ.. ρίξε μία ματιά σε ανάλογα dyno.. Δεν θα κάνεις υπερκυβισμό; Πάντως σου στέλνω την διεύθυνσή μου με pm καλού-κακού.. Μιχάλης
A80Avant Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 δεν μπορειτε να αναφερεστε σε σπουλαρισμα τουρμπινας και στροφες χωρις να αναφερετε σε ποια ταχυτητα μιλατε. αλλο σπουλαρισμα στην 3η και αλλο στην 6η και εγω εχω 2bar στις 4000.... αλλα σε ποια ταχυτητα? Στην 3η. αρα για ποια ταχυτητα μιλαμε για 4600? ή 5000?
georgio3gr Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 δεν μπορειτε να αναφερεστε σε σπουλαρισμα τουρμπινας και στροφες χωρις να αναφερετε σε ποια ταχυτητα μιλατε. αλλο σπουλαρισμα στην 3η και αλλο στην 6η και εγω εχω 2bar στις 4000.... αλλα σε ποια ταχυτητα? Στην 3η. αρα για ποια ταχυτητα μιλαμε για 4600? ή 5000? Eφοσον μιλησε ο Μιχαλης για dyno, δεν εννοει με 4η;
Dimitris_Kon Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 To συγκεκριμενο Α4 ειναι 2.0L και εχει στις 4.300σαλ 2bar και μετα full boost!Με 1.8L δυσκολα βλεπω πρην τις 4.600 full boost αλλα σιγουρα με τα πραγματα που εχεις βαλει μετα τις 4.000σαλ θα εχεις πανω απο 1bar Ετοιμασου για αυχενικο με τα μπαμ που θα κανει το τερας!!!! Επίσης, το συγκεκριμένο στροφάρει μέχρι τις 8500 νομίζω.. Δημήτρης
A80Avant Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 μερικα dyno μετρανε 5η! αλλα κυριως το σχολιο μου πηγαινε στα παραπανω ποστ που αναφερονταν και στο βιντεακι. μου φαινεται λιγο περιεργο 2.0 και 3076 (με τι AR?) 4300rpm 4η. Εμενα με 2.2 και 3800στρ ειναι μεγαλη η διαφορα(λες ο 5ος κυλινδρος να παιζει τοση διαφορα)?
mariosA4 Posted June 29, 2010 Author Posted June 29, 2010 Επίσης, το συγκεκριμένο στροφάρει μέχρι τις 8500 νομίζω.. Δημήτρης Ο τύπος είναι γνωστός από το audizine ,φόραγε μία 3076 τότε που έβγαλε το β'ιντεο και τώρα έχει μία precision. Οντως το 2.0λιτρο πρέπει να κάνει δουλειά στο στροφάρισμα αλλά με το 1.8 δεν ξέρω τι παίζει. Το θέμα δεν είναι που θα έχω full boost αλλά τι πίεση θα έχω κοντά στις 4000 σαλ . Ενας φίλος απ'το zine με παρόμοιο setup με το δικό μου είχε 0,7 bar στις 4000 που δεν είναι κι'άσχημο για 1.8. Επίσης είχε σωληνώσεις ιντερκούλερ 76 χιλ για εισαγωγή και εξαγωγή . Εγώ σκέφτομαι να φτιάξω 63 hotside και 70 cool side για πιο γρήγορο spool αλλά αυτός επέμενε ότι θα έχω απώλειες ροής ψηλά. Το θέμα είναι τι να το κάνεις να έχεις +30 ιππους ψηλά αν μετατοπίζεις ακόμα υψηλότερα το spool, άρα χάνεις σε οδηγησιμότητα
mariosA4 Posted June 29, 2010 Author Posted June 29, 2010 μερικα dyno μετρανε 5η! αλλα κυριως το σχολιο μου πηγαινε στα παραπανω ποστ που αναφερονταν και στο βιντεακι. μου φαινεται λιγο περιεργο 2.0 και 3076 (με τι AR?) 4300rpm 4η. Εμενα με 2.2 και 3800στρ ειναι μεγαλη η διαφορα(λες ο 5ος κυλινδρος να παιζει τοση διαφορα)? βασίλη μην συγκρίνεις πεντακύλινδρα με τετρακυλινδρα ακόμα και σε ίδια κυβικά το πεντακύλινδρο θα είναι πιο ροπάτο, Αυτός είχε a/r 0.63
Dimitris_Kon Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 μερικα dyno μετρανε 5η! αλλα κυριως το σχολιο μου πηγαινε στα παραπανω ποστ που αναφερονταν και στο βιντεακι. μου φαινεται λιγο περιεργο 2.0 και 3076 (με τι AR?) 4300rpm 4η. Εμενα με 2.2 και 3800στρ ειναι μεγαλη η διαφορα(λες ο 5ος κυλινδρος να παιζει τοση διαφορα)? Εσύ να κόψεις τα σχόλια στο audizine του τύπου "του δικηγόρου με τα 500" μαζί με τον Άγγελο Μαρίνο τι γίνεται που βρισκόμαστε? Όλα καλά? Δημήτρης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now