mariosA4 Posted November 5, 2010 Author Posted November 5, 2010 (edited) τελικά η σιλικόνη δεν έκανε δουλειά (φαίνεται εβαλα την απλή και όχι την αντιμουχλική που πρότεινε ο αρίστος!!) οπότε δεν τό γλυτώνω το βγάλσιμο της εισαγωγής. Παλι καλά δηλ γιατί τις προάλες με τα λαστιχάκια που μπαζοβγάζαμε έφυγε ένα και ευτυχώς που ήταν κλειστή η βαλβίδα εισαγωγής γιατί ... Σήμερα παρέλαβα και το τελευταίο κομμάτι του πάζλ από ebay.de όσον αφορά τα μπροστινά φρένα. Τις οκταπίστονεςδαγκάνες του rs4 που τις χτύπησα καινούργιες σε μία δημοπρασία.. Ως γνωστόν κρύβομαι πίσω από τις καλές δημοπρασίες... Edited November 5, 2010 by mariosA4
Giannis20vt Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 Πω πω τι θηρία είναι αυτά... καλοφόρετες.
PanoulisTheTroll Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 Καλορίζικες Μαρίνοοο!!!! Όσο πάει γίνεται και πιο ολοκληρωμένο!!!
mariosA4 Posted November 5, 2010 Author Posted November 5, 2010 ευχαριστώ παιδιά, τα καλά φρένα χρειάζονται δεν το συζητώ. με τα πίσω έχω κολλήσει ,κάποιος μου είχε επί ότι του rs6 c5 τα πίσω 335χ22 μπαίνουν κουτί,αλλα δεν μπορώ να το διασταυρώσω και φοβάμαι μήπως την πατήσω...
Aristos Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 ευχαριστώ παιδιά, τα καλά φρένα χρειάζονται δεν το συζητώ. με τα πίσω έχω κολλήσει ,κάποιος μου είχε επί ότι του rs6 c5 τα πίσω 335χ22 μπαίνουν κουτί,αλλα δεν μπορώ να το διασταυρώσω και φοβάμαι μήπως την πατήσω... Ααααα,έχεις ξεφύγει εσυ μεγάλε...
johnaras Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 ευχαριστώ παιδιά, τα καλά φρένα χρειάζονται δεν το συζητώ. με τα πίσω έχω κολλήσει ,κάποιος μου είχε επί ότι του rs6 c5 τα πίσω 335χ22 μπαίνουν κουτί,αλλα δεν μπορώ να το διασταυρώσω και φοβάμαι μήπως την πατήσω... Παρτα εσυ και αμα δεν κανουν τα παιρνω εγω...
mariosA4 Posted November 10, 2010 Author Posted November 10, 2010 Παρτα εσυ και αμα δεν κανουν τα παιρνω εγω... για σένα έχω του rs4 Β5 , άμα τα θέλεις πές μου
Dimitris_Kon Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 τελικά η σιλικόνη δεν έκανε δουλειά (φαίνεται εβαλα την απλή και όχι την αντιμουχλική που πρότεινε ο αρίστος!!) οπότε δεν τό γλυτώνω το βγάλσιμο της εισαγωγής. Παλι καλά δηλ γιατί τις προάλες με τα λαστιχάκια που μπαζοβγάζαμε έφυγε ένα και ευτυχώς που ήταν κλειστή η βαλβίδα εισαγωγής γιατί ... Σήμερα παρέλαβα και το τελευταίο κομμάτι του πάζλ από ebay.de όσον αφορά τα μπροστινά φρένα. Τις οκταπίστονεςδαγκάνες του rs4 που τις χτύπησα καινούργιες σε μία δημοπρασία.. Ως γνωστόν κρύβομαι πίσω από τις καλές δημοπρασίες... Μαρίνο, πρόσεξε την πολλαπλή φίλε.. Δημήτρης
mariosA4 Posted November 10, 2010 Author Posted November 10, 2010 Ααααα,έχεις ξεφύγει εσυ μεγάλε... κάπου διάβασα ότι ψάχνεις για κολλάρα με τον πανούλη .... μάλλον κι εσύ έχεις ξεφύγει
Aristos Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 κάπου διάβασα ότι ψάχνεις για κολλάρα με τον πανούλη .... μάλλον κι εσύ έχεις ξεφύγει Δεν ψάχνω...ψωνίζω...
mariosA4 Posted November 10, 2010 Author Posted November 10, 2010 Μαρίνο, πρόσεξε την πολλαπλή φίλε.. Δημήτρης Ποιά από τις δύο εννοείς την εισαγωγής ή εξαγωγής? Ακόμα δεν λύσαμε το πρόβλημα των misfires το οπόιο είναι περίεργο .. Ενα μπέκ μάλλον τα έχει φτύσει και χτυπάει misfires . Οταν ξεκινήσει αυτό ακολουθούν και τα υπόλοιπα μπέκ. Τού άλλαξα θέση πάνω στη μπεκιέρα με τα ίδια αποτελέσματα. Τώρα περιμένω αντικαταστάτη από dog, Το αμάξι γενικά δεν τραβάει και φοβάμαι τα χειρότερα,πρός το παρόν το έχω στην αναμονή μέχρι να έρθει το μπέκ και όπως πάει η δουλειά θα έρθω στις μετρήσεις με το πεζώ....
konstantinoS3 Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Τουμπανα τα φρενα Μαρινο!! Αντε να τελειωνεις κι εσυ ευχομαι και ολα να πανε καλα!!
Alex Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Ως γνωστόν κρύβομαι πίσω από τις καλές δημοπρασίες... Τι να λεμε...Τα φρενα ειναι αλλου Αγορι καλοφορετα και σφιξτα καλα ετσι???
Aristos Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Τι να λεμε...Τα φρενα ειναι αλλου Αγορι καλοφορετα και σφιξτα καλα ετσι??? Λιώνωωωω....:sHa_hehe:
PanoulisTheTroll Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Τι να λεμε...Τα φρενα ειναι αλλου Αγορι καλοφορετα και σφιξτα καλα ετσι??? Όποιος καεί με τον χυλό φυσάει και το γιαούρτι λέμεεεεεε Α ρε Άλεξ είσαι κορυφή!!!
Alex Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Εμα...να τα θυμομαστε Γελατε μουν@κι@ αλλα τα φρυδια μου τοτε εφτασαν στην πλατη
mariosA4 Posted November 10, 2010 Author Posted November 10, 2010 Εμα...να τα θυμομαστε Γελατε μουν@κι@ αλλα τα φρυδια μου τοτε εφτασαν στην πλατη μη στεναχωριέσαι ,θυμάμαι καλά τι είχε γίνει φίλε ...
mariosA4 Posted November 13, 2010 Author Posted November 13, 2010 Σήμερα έκανα επιτέλους ένα έλεγχο εν κινήσει με το vag com. το καλό είναι πως ψηλά δεν έχω misfires και το πρόβλημα ευτυχώς περιορίζεται στο ρελαντί όπου μάλλον βρήκα τον κύριο υπαίτιο..υψηλή θερμοκρασία εισαγωγής σε συνδυασμό με το mafless πρόγραμμα που δεν μπορεί να υπολογίσει τι παίζει με τον αέρα στο ρελαντί. η εισαγωγή δυστυχώς είναι επικίνδυνα κοντά στο μαντέμι της εξαγωγής με αποτέλεσμα στο ρελαντί να μην τραβάει καθόλου φρέσκο αέρα , αλλά ζεστό αέρα απ'το μαντέμι. οι θερμιοκρασίες εισαγωγής δεν πέφτουν απ'τους 50 βαθμούς στο ρελαντί ενώ στον δρόμο είναι γύρω στους 40- 43 με 25 βαθμούς εξωτερική. η λύση μοιάζει προφανής και ήδη δρομολογε'ιται: maf από Β5 S4που πρότεινε ο κώστας από overload με ταυτόχρονη μεταφορά του φίλτρου σε πιο δροσερό σημείο κοντά στο παπα
mariosA4 Posted December 9, 2010 Author Posted December 9, 2010 να γράψω κι'ενα update έπειτα από καιρό και κάπου 4000 κμ στρώσιμο (θα το πάω μέχρι τα 5000 κμ)... το φίλτρο μετακόμισε τελικά με δύο 100άρες γωνίες σιλικόνης μακριά από την πολλαπλή και πλέον οι θερμοκρασίες εισαγωγής (με τη βοήθεια και μιαςθερμοασπίδας είναι χαμηλότερες. Επίσης έβαλα και μάφ από S4 των 90 mm αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε να το κάνουμε να δουλέψει σωστά με τον δικό μου εγκέφαλο οπότε πρός το παρόν δουλεύω το mafless πρόγραμμα στο οποίο κάναμε fine tuning κατα το δυνατόν . Πρώτες διαπιστώσεις όσον αφορά το spool τελικά έχω 1 bar στις 4000 σαλ. Το μοτέρ είναι αρκετά ελαστικό στις χαμηλές και τραβάει καλά ατούρμπιστο ,το σκαλοπάτι όμως για να νιώσεις ώθηση είναι οι 3500 σαλ.οπότε το lag είναι αρκετά εντονο. Βέβαια πρέπει να προσθέσω ότι αυτό έγινε με γκάζι λίγο πάνω απ'τη μέση καθώς σε πλήρες φορτίο ανοίγει η wastegate( μιας και της έχω αφαιρέσει το σκληρό ελατήριο που είχε μέσα για προστασία..). οπότε σε φούλ γκάζι το 1 μπάρ μπορεί να έρχεται και νωρίτερα παρά το 82άρι μαντέμι η φάπα πάντως που έφαγα στο 1 μπάρ θύμισε φατούρο μετά από κούρεμα στο σβέρκο.... η δύναμη πάντως αν και είναι εντυπωσιακή έρχεται κάπως απότομα οπότε ευτυχώς που υπάρχει και η τετρακίνηση ειδάλως το φιτίλιασμα το είχα σίγουρο.. δέιχνει πάντως να κρατάει καλά ψηλα καθώς δεν έδειχνε να κόβει μέχρι τις 6000 που πήγα μένει λοιπόν να τελειώσω στρώσιμο και να δώ τι θα κάνω με το πρόγραμμα γιατί δεν βλέπω να το αφήνω mafless . Προτάθηκε και η λύση της αλλαγής εγκεφάλου με ένα από s3 8l ή golfiv που υπάρχουν ξεκλείδωτοι όλοι οι χάρτες . Μετά πό μελέτη στα ηλεκρικά διαγράμματα του μοτέρ υπαρχει συμβατότητα με το γκόλφ αλλά το σκέφτομαι γιατί πρέπει να γίνει πατέντα με το a/c . εκτός αν βρεθεί κάποιος που να το προγραμματίσει όπως είναι και γλυτώσω τις μοντιφιές... ¨οπως και νάχει κοντός ψαλμός....
konstantinoS3 Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Μπραβο Μαρινο!!Το ειδα το ΣΚ το αμαξι παρκαρισμενο και λεω ετοιμος!!Αρχισε στρωσιμο!! Καλα χιλιομετρα φιλε!!
proestuning Posted December 23, 2010 Posted December 23, 2010 αγόρασα και την πεταλούδα από R32 των 75 χιλ από το γνωστό μέρος... Μπαίνει κουτί στο Β6 και ταιριάζει με την καλωδίωση και τον εγκέφαλο των Β6-Β7 με 1.8τ. VW: 022133062AA VDO: 408.238 / 329/001 Οσοι πιστοί.... απο που ειχες παρει την πεταλουδα?
mariosA4 Posted December 24, 2010 Author Posted December 24, 2010 απο που ειχες παρει την πεταλουδα? ebay.de φίλε
Aristos Posted December 24, 2010 Posted December 24, 2010 Ακόμα περιμένω να γράψεις σχόλια και να ανεβάσεις το video...
mariosA4 Posted December 24, 2010 Author Posted December 24, 2010 επί τη ευκαιρία χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλους!!! το αμάξι τελικά μάλλον θα ξαναμπεί συνεργείο γιατί έχω knock στον 1ο και 2ο κύλινδρο (ειδικά στο 2ο) που σημαίνει κάτι άσχημο εσωτερικά ... το θέμα είναι να βρούμε τι είναι και ποιός ευθύνεται... γενικώς δεν σηκώνει αβάνς πάνω από 16-17 μοίρες παρά το big port καπάκι λόγω knock και έτσι όπως είναι πάντως του πίνω το αίμα με 1.8 bar και ειλικρινά χάνεις το φώς σου σε αυτές τις πιέσεις ψηλά ... το τούρμπο δείχνει να ανταποκρίνεται καλά και δεν έχει πτώση δύναμης έως τις 7300 του κόφτη . Στη φάση που είναι δείχνει πάνω από 400 άλογα αλλά ο σταύλος ...χωράει πολλά περισσότερα. Πάντως είναι απίστευτ το πόσο γρήγορα συνηθίζεις την ιπποδύναμη και θέλεις κι'άλλη ,οπότε ο δικηγόρος συγχωρείται πάραυτα... Μιά φορά να βάλεις το greddy στο 1.8 και δεν το κατεβάζεις με τίποτα... Καλές γιορτές!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now