Jump to content

Προσθήκη πίσω αεραγωγού σε A4 B8


Recommended Posts

Αφού πέρασα τον προηγούμενο καιρό συλλέγοντας κομμάτια προς τοποθέτηση, τώρα που ανοίγει ο καιρός είπα να ξεκινήσω.

 

Ένα από αυτά ο πίσω αεραγωγός.

 

Ουσιαστικά χρειάστηκαν μόνο 4 κομμάτια και αρκετό θάρρος γιατί ουσιαστικά λύνεις το μισό εσωτερικό.

8K0819513E
8K0857039
8K0857042
8K0819203E
post-9833-0-53606200-1426625332_thumb.pn
 
Από εργαλεία ένα 8άρι, ένα 10άρι και ένα 13άρι καρυδάκι. Κάτι αιχμηρό για την αποσυναρμολόγηση του πίσω μέρους της κονσόλας και ιδανικά, ένα μακρύ λαιμό για την καστάνια που θα διευκολύνει.
 
Τα κομμάτια συναρμολογημένα για να δούμε εαν λείπει κάτι
IMG_7397.jpg
IMG_7398.jpg
 
και μεμονωμένα
IMG_7400.jpg.
 

Ξεκινάμε:
Έτσι ήμασταν
IMG_7396.jpg
IMG_7384.jpg
 
Τραβάμε τα χειριστήρια από την τρύπα που υπάρχει στην κάτω δεξιά πλευρά
IMG_7401.jpg
 
Επίσης τραβάμε προς τα πάνω την κεντρική κονσόλα
IMG_7402.jpg
 
Αποσυνδέουμε τα καλώδια
IMG_7404.jpg
 
και πιέζουμε τα 4 κλιπσάκια που κρατάνε στη θέση τους τη φούσκα του λεβιέ.
IMG_7405.jpg
 
Με ένα 8άρι καρυδάκι ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες που κρατάνε το τασάκι.
IMG_7406.jpg
 
και τις δύο βίδες αριστερά και δεξιά
IMG_7407.jpg
 
Πάμε στα πιο hardcore.
Με κάτι λίγο πιο αιχμηρό, τραβάμε ελαφρά μέχρι να ξεκουμπώσει. Και ξεκουμπώνει πολύ εύκολα.
IMG_7408.jpg
 
Υπάρχει μια βίδα στην αριστερή πάνω πλευρά, ένα κλιπσάκι στη δεξιά πάνω πλευρά. Ξεβιδώνουμε τη βίδα και πατάμε το κλιπσάκι.
IMG_7409.jpg
Δεν ξεκούμπωνε με τίποτα. Μην μασάτε. Θέλει δύναμη αλλά βγαίνει χωρίς απώλειες.
 
Και αφού έχει πλέον ξεκουμπώσει, με 4 13άρια βγάζουμε και τις βίδες της βάσης.
IMG_7410.jpg
 
Συνολικά 9 βίδες και το μόνο που κρατάει την κονσόλα είναι το βάρος της. (και το κλιπσάκι που τροφοδοτεί με ρεύμα την υποδοχή στο ντουλαπάκι της κεντρικής κονσόλας.)
IMG_7412.jpg
 
Να τι βλέπουμε μετά
IMG_7413.jpg
 
4 10άρες βίδες για να φύγει το πλαστικό
IMG_7414.jpg
IMG_7416.jpg
θέλει προσοχή γιατί μόλις βγουν βλέπεις την άσφαλτο, κρατάνε τη βάση του λεβιέ ταχυτήτων και για να τις ξαναβάλεις στη θέση τους πρέπει να τις σπρώξεις από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου... Ο πιό εύκολος τρόπος του να τραβήξεις προς τα πάνω το λεβιέ μπορεί να σου αφήσει το λεβιέ στο χέρι....
 
Και πάμε στη φρίκη
IMG_7417.jpg
πρέπει να κοπεί, αλλά δεν δίνει ούτε χέρι, ούτε χώρο... Dremmel αλλά δύσκολα.
Το κόψιμό του μου πήρε γυρω στη μια ώρα, χωρις αξιοπρεπή αποτελέσματα, τα χέρια μου σαν να χαιδευα αλλοπρόσαλλη γάτα και τη μέση μου σε σχήμα s..
Δυστυχώς δεν έβγαλα αξιοπρεπή φωτογραφία του μετά.. Δοκιμάζουμε ότι βγαίνει αέρας πριν αρχίσουμε να επανασυναρμολογούμε. 
 
Λίγο φακίρικα περνάμε το πρώτο κομμάτι ανάμεσα στα καλώδια το λεβιέ και τα συναφή.
IMG_7428.jpg
βιδώνουμε .
 
IMG_7429.jpg
 
Τοποθετούμε και το επόμενο κομμάτι.
IMG_7430.jpg
 
και ξαναβάζουμε στη θέση της την κεντρική κονσόλα. Βιδώνουμε τις 4 βίδες στο πάτωμα
IMG_7431.jpg
και την πλαϊνή.
 
Συνδέουμε όλα τα καλώδια στη θέση τους
IMG_7433.jpg
 
και συνεχίζουμε να συναρμολογούμε
IMG_7434.jpg
 
Κάνοντας την αρχική διαδικασία αντίστροφα, φτάνουμε στο τέλος
 
Πάμε για τελική αξιολόγηση:
 
Αν και έχω λύσει το μισό εσωτερικό (πολλές φορές) ήταν από τα πιο δύσκολα projects. Όχι το λύσιμο της κονσόλας που πλέον γίνεται σε 10-15 λεπτά (και πολύ λέω) αλλά το κόψιμο του αεραγωγού...
Δυστυχώς ενώ ακόμη και όταν δοκίμασα αν έβγαζε αέρα, η ποσότητα μου φαίνονταν πολύ καλή, όταν μετά τη συναρμολόγηση πήγα να δοκιμάσω τα αποτελέσματα η ροή ήταν πολύ μειωμένη  :sorry:  :sorry:  :sorry:  οπότε κάτι μου λέει ότι θα το ξανανοίξω σύντομα ώστε να το ψάξω περισσότερο. Ενδεχομένως αν βρω κανα diy της προκοπής, και δω ότι δεν χρειάζεται να βγάλεις το ταμπλό, ίσως να προχωρήσω και ένα βήμα παραπέρα σε διζωνικό...
 
Χρηστικά λοιπόν, τα αποτελέσματα δεν δικαίωσαν, μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Παρόλα αυτά δηλώνω ικανοποιημένος καθώς πέρασα αρκετή ώρα κάνοντας αυτό που θέλω, βρήκα ευκαιρία και αφού το έλυσα που το έλυσα, πέρασα και τα καλώδια από τα footwells χωρίς να φαίνονται άσχημα τα καλώδια, γνώρισα τον εσωτερικό κόσμο του καμαριού μου και πήρα και μερικές ιδέες για το μέλλον.
 
Σαφώς μεγαλύτερη ήταν η διαφορά σε αισθητικό επίπεδο αφού άλλαξε η όψη όταν κάθεσαι στα πίσω καθίσματα.
 
Αν θα το ξαναέκανα?
Εφόσον το θέμα της απόδοσης διορθωθεί σίγουρα ναι. 100% θα το ξανάκανα επίσης εαν είχα το εσωτερικό του Nexus για παράδειγμα (που για τα προσωπικά μου γούστα το θεωρώ state of the art) καθώς ολοκληρώνει την την εικόνα.
Αν όμως δεν λύνεται το θέμα της απόδοσης  δεν θα το θεωρούσα πρώτη προτεραιότητα, τουλάχιστον μέχρι να αλλάξω καθίσματα, εσωτερικά φιλέτα, πεταλιέρες, χερούλια κτλ.
 
Σε καμία περίπτωση πάντως δεν μπορώ να πω ότι το μετάνοιωσα.

 

  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, να μεταφέρω το post στα DIY?

Πιστεύω ότι μετά από λίγο καιρό, θα χαθεί μέσα στο topic σου...

Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ καλός οδηγός Γιάννη, συγχαρητήρια!

 

Τελικά πόσο μεγάλο άνοιγμα κατάφερες να κάνεις για το κεντρικό κανάλι? Πιστεύεις ότι θα μπορούσες να το ανοίξεις περισσότερο ώστε να πηγαίνει μεγαλύτερη ποσότητα αέρα πίσω? Το κεντρικό κανάλι, εφαρμόζει καλά, η χάνεται κάπου αέρας?

 

Επίσης, τα φωτάκια του αεραγωγού πίσω, τα συνέδεσες, και πού?

 

Όσον αφορά την πλήρη μετατροπή σε 3ζονικό, δυστυχώς θα πρέπει να ξηλώσεις όλο το ταμπλό. Δες εδώ ένα Diy:

 

http://forum.audirsclub.it/showthread.php?53176-A4-B8-8K-RETROFIT-DA-MONOZONA-A-TRIZONA

 

Μπράβο και πάλι για την πολύ καλή προσπάθεια σου!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ καλός οδηγός Γιάννη, συγχαρητήρια!

 

Τελικά πόσο μεγάλο άνοιγμα κατάφερες να κάνεις για το κεντρικό κανάλι? Πιστεύεις ότι θα μπορούσες να το ανοίξεις περισσότερο ώστε να πηγαίνει μεγαλύτερη ποσότητα αέρα πίσω? Το κεντρικό κανάλι, εφαρμόζει καλά, η χάνεται κάπου αέρας?

 

Φοβάμαι ότι αν δεν μπορεί να ανοίξει παραπάνω, ή αν δεν χάνει αέρα από κάπου τότε θα έχουμε θέμα. Δεν ξέρω αν μπορούμε με κάποιο εύκολο τρόπο (χωρις να ξηλωθεί ταμπλό εννοώ) να βγει αυτό το κομμάτι http://forum.audisportsclub.gr/uploads/monthly_03_2015/post-9833-0-17945200-1426625233_thumb.jpg 
ώστε να γίνει δουλειά της προκοπής, Υποθέτω πως αν βγαίνει για να κοπεί ανθρώπινα τότε θα στρώσει τελείως.
 

Επίσης, τα φωτάκια του αεραγωγού πίσω, τα συνέδεσες, και πού?

Πουθενά επειδή έπρεπε να παρω ρευμα από κάπου και δεν είχα τον κατάλληλο εξοπλισμό για καλωδίωση

 

Όσον αφορά την πλήρη μετατροπή σε 3ζονικό, δυστυχώς θα πρέπει να ξηλώσεις όλο το ταμπλό. Δες εδώ ένα Diy:

 

http://forum.audirsclub.it/showthread.php?53176-A4-B8-8K-RETROFIT-DA-MONOZONA-A-TRIZONA

 

 

:sSc_eek:  :heat:  :sSc_jawdrop2:  :LaieA_052: μάλλον δεν θα βάλω 3ζωνικό... Παιδιά σας παρακαλώ αν δείτε ότι παω προς τα εκεί παρακαλώ επικοινωνήστε με τους οικείους μου επειδή μάλλον θα έχω ξεφύγει για τα καλά!!!!

 

Πάρα πολύ καλός οδηγός Γιάννη, συγχαρητήρια!

.....

Μπράβο και πάλι για την πολύ καλή προσπάθεια σου!

 

Ετοιμάσου για το δικό σου τωρα!!!! Ευχαριστώ πολύ για την Βοήθεια Νεκτάριε!!

Χωρις εσένα δεν θα είχα μπει στην πρίζα...

Link to comment
Share on other sites

Το κομμάτι αυτό μπροστά χλωμό το βλέπω να βγαίνει.

 

Αν δεν βγάζει ικανοποιητικό αέρα από πίσω τότε μάλλον κακώς σε έβαλα στην πρίζα για το συγκεκριμένο mod...!! Εν τω μεταξύ ο λόγος που δεν το είχα κάνει και εγώ έως τώρα, ήταν επειδή είχα τις αμφιβολίες μου για το αποτέλεσμα. Ελπίζω να μπορέσεις να το κάνεις να δουλέψει κάπως πιο αποδοτικά, τουλάχιστον να αξίζει τον κόπο. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:clap2:   συγχαρητηρια για την παρουσίαση, ολοκληρωμενη και πληρης. Λιγο πιο καθαρες οι φωτογραφιες και θα ηταν για περιοδικό.

Επειδη εισαι ανήσυχο πνευμα, πιστεύω οτι δεν θα εφησυχαστεις και συντομα θα καταφερεις να εχεις τα αναμενόμενα αποτελέσματα για να ολοκληρώσεις το DIY.

Μπραβο σου.

Edited by Giannis20vt
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ianos :worthy: Διαφωτιστικότατος!

ΥΓ. θέλω τη κάρτα σου Μαγκάιβερ. Αναλαμβάνεις για Α3 8P :sHa_hehe: ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για το ότι μπήκες σε όλη αυτή τη διαδικασία, αξίζεις τα συγχαρητήρια μου. Αν και το αποτέλεσμα ήταν το προσδοκώμενο, θα ήταν ένα τέλειο diy.

 

Ίσως αν δεχόταν κάποιος ( ποιος τρελός θα μου πεις ) που έχει εργοστασιακά τοποθετημένο αυτόν το αεραγωγό, να κάνετε μια ενδοσκόπηση, θα βλέπατε πιο είναι το μυστικό. Ίσως το εμπρός κομμάτι (αυτό που έκοψες) να έχει και εσωτερικά πτερύγια ώστε να κατευθύνουν μεγαλύτερη ποσότητα αέρα προς τα πίσω . ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ianos,σιγά σιγά εισέρχεσαι στο Club των ανήσυχων,ή κάνω λάθος; :sHa_wink3:

Τέλεια παρουσίαση και μπράβο για την τόσο λεπτομερή παρουσίαση.

Θα έψαχνα να πω την αλήθεια DIY για την κεντρική κονσόλα γιατί θέλω

να βάψω τα πλαστικά όμως,τώρα μου έλυσες τα χέρια  :JC_doubleup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Διαφωτιστικότατος!

ΥΓ. θέλω τη κάρτα σου Μαγκάιβερ. Αναλαμβάνεις για Α3 8P :sHa_hehe:

Εισαι σίγουρος οτι θες να αναλάβω;;

 

Γιάννη η αλήθεια ειναι οτι την φοβάμαι τη δουλεια οτι με το συγκεκριμένο θέμα θα την φάω τη φόλα μου, αλλα οκ!

 

Sky σε ευχαριστω φιλε μου!

 

Θοδωρη δυστυχως ουτε πολλά με 3ζωνικο κλιματισμό υπάρχουν αλλα ακομη και αν υπήρχαν θα ήταν αδύνατο να μπει κάποιος σε αυτη τη διαδικασία. Άρα πάμε ψάχνοντας!!

 

Χρησταρα, ειδικά το ξήλωσε κονσόλα ειναι εύκολο. Μόλις την ξήλωσεις με 4 torxx βγαίνει το φιλέτακι!!

Edited by ianos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

θελω να σε ρωτησω γιατι εκοψες με το dremmel?

ειναι ταπομενος ο μεσαιος αεραγωγος?

το μπροστα κομματι που εχεις βαλει στις foto γιατι το πηρες?το αλλαξες?ειναι αυτο  που δινει αριστερα και δεξια κατω απο τα καθισματα αερα?.

την πισω περσιδα γιατι την αγορασες μαζι με το πλαστικο που εχει την παροχη 12volt.?

δεν ταιριαζει η περσιδα με το <<παλιο >>πλαστικο κομματι?σε ρωταω γιατι εγω την αγορασα μονη της και εχω συνολο 3 κομματια(2 αεραγωγους και την περσιδα)

 θελω να κανω και εγω αυτη την αλλαγη αλλα το εχω αφησει γιατι θελω να φτιαξω στην κεντρικη κονσολα και αλλα πραγματα μαζι

 

Σ'ευχαριστω και μπραβο για το diy

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θελω να σε ρωτησω γιατι εκοψες με το dremmel?

ειναι ταπομενος ο μεσαιος αεραγωγος?

 

το μπροστα κομματι που εχεις βαλει στις foto γιατι το πηρες?το αλλαξες?ειναι αυτο  που δινει αριστερα και δεξια κατω απο τα καθισματα αερα?.

 

την πισω περσιδα γιατι την αγορασες μαζι με το πλαστικο που εχει την παροχη 12volt.?

δεν ταιριαζει η περσιδα με το <<παλιο >>πλαστικο κομματι?σε ρωταω γιατι εγω την αγορασα μονη της και εχω συνολο 3 κομματια(2 αεραγωγους και την περσιδα)

 

θελω να κανω και εγω αυτη την αλλαγη αλλα το εχω αφησει γιατι θελω να φτιαξω στην κεντρικη κονσολα και αλλα πραγματα μαζι

Το μεσαίο κομμάτι το έκοψα ακριβώς επειδή ήταν ταπωμένο.

 

το μπροστά κομμάτι το πήρα επειδή ήταν πολύ φτηνό και δεν ήθελα να μπω στη διαδικασία να λύσω όλη την κονσόλα, να μου λείπει αυτό να την ξαναδέσω να περιμένω μια εβδομάδα και να ξαναλύνω απο την αρχή μετά. Στην πράξη δεν χρειάστηκε αλλά σε ότι αφορούσε αυτό είχα το κεφάλι μου ήσυχο!!!

 

Το πίσω κομμάτι το πήρα πακέτο, σαφώς και κάνει μόνη της! Απλά ήθελα να έχω τα άλλα κομμάτια για spare ή για μετέπειτα πειραματισμούς!!

 

Σειρά σου τώρα, για πες τι άλλο σκοπευεις να κάνεις???

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θελω να φτιαξω το ασημι κομματι carbon(μου τελειωσε το υφασμα στο κομματι αυτο και εχει μεινει ετσι απο περσι συν οτι θελω να ξανα γυαλισω δυο κομματια απο τα 7 που εφτιαξα).

αν δεν το φτιαξω εγω carbon τοτε θα τα δωσω να μου τα φτιαξουν

 

πηρα και κατι led κοκκινα και θελω να τα βαλω για φωτισμο μεσα στις ποτηροθηκες,στο υποβραχιονιο και στην θηκη που εχει.

θα βαλω διακοπτη 3 θεσεων και θα  αναβουν ειτε μαζι με τον εσωτερικο φωτισμο αυτοματα ειτε χειροκινητα ή θα ειναι off

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.