Χαιρετώ τη παρέα μετά από αρκετό καιρό. Πήρα την απόφαση να σας πω τι πέρασα, με σκοπό να σας προστατέψω ως παράδειγμα προς αποφυγή (πάντα ΠΡΟΣΟΧΉ σ αυτό που αγαπάμε). Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα άκρη στους μεγάλους επαγγελματίες του χώρου που εμείς αποκαλούμε ''θεούς'' (ecu-tuners!!!) και είπα να διορθώσω το πρόγραμμα του αυτοκινήτου. Πήγα μέχρι τη Κοζάνη μια βόλτα μιας και ήθελα και δυναμόμετρο (όχι για τα νούμερα μιας και δεν είχα αλλάξει κάτι ουσιαστικό στο αυτοκίνητο). Δένουμε το ''θηρίο'' και ξεκινάμε.. Εδώ να δώσω και μερικές λεπτομέρειες ότι το σετ απ παρέμεινε το ίδιο με gt2871 απλά έγιναν κάποιες αλλαγές όπως external για καλύτερες θερμοκρασίες λόγω των trackday. Στον προγραμματιστή ζήτησα να γίνει και mafless καθώς νόμιζα ότι για τη χρήση που το θέλω θα κέρδιζα κάτι. Ο θεός αυτός λέει οκ και ξεκινάμε. ''Πετάει" πάνω ένα file και προσπαθεί να το ρυθμίσει mafless. Πάνω στο δυναμόμετρο μου λέει ότι έχω μεγάλα μπέκ (630cc) και αρχίζει και 'κόβει' βενζίνες. Ξανά πάτημα, ξανά 'κόβει' βενζίνες. Να μήν σας κουράζω το αυτοκίνητο ανέβαζε στροφές σαν 'πεθαμένο' και 'χτυπούσε' κόφτη σαν αυτοκίνητο εκατό ίππων. Το αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης ήταν άκρως απογοητευτικό καθώς περίπου στο 1.5 bar, δεν μπορούσε να σηκώσει άλλο πίεση . Σύμφωνα με τα λεγόμενά του διάβαζε κάτι σαν βραχυκύκλωμα - πυράκια . Αρχίσαμε τις γνωστές σε όλους 'μαντεψιές' μήπως είναι πολλαπλασιαστές, μπουζί, pcv, μπεκ, αντλία κτλ. Περάσαμε τις δώδεκα το βράδυ και το αυτοκίνητο δεν έστρωνε με τίποτα. Λύνουμε το αυτοκίνητο και μου λέει Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ θα σου στείλω καλώδιο όταν πάς Δράμα να κάνεις δοκιμές μήπως εκεί στρώσει το αυτοκίνητο (ήταν ανάδρομος ο Ερμής ρε φίλε!!!). Στο γυρισμό το αυτοκίνητο ''έκαιγε'' σαν τρελό, μετά τις 4500-5000 δεν ανέβαζε εύκολα και πυρόμετρο για κλάματα. Τον πήρα τηλέφωνο , τον ξαναπήρα για να μου στείλει το καλώδιο να δούμε τι γίνεται και αυτός στα... (με συγχωρείτε αλλά??). Το αυτοκίνητο το είδα έτσι χάλια και δεν είχα όρεξη ούτε βόλτα να το κάνω, όσο γι αυτόν.. στο τηλέφωνο μου έλεγε μην το φοβάσαι βγες και ''σήκωσε''. Πραγματικός επαγγελματίας έτσι? Μετά από δέκα μήνες μου έκανε την τιμή και μου έστειλε το καλώδιο και ξεκάρφωτο μήνυμα καλή αρχή!(κάνουμε και χούμορ!). Στο τόσο καιρό που μεσολάβησε μου μπήκαν ιδέες ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα και άρχισαν και έμπαιναν ιδέες αναβάθμισης (να τονίσω ότι ήμουν ευχαριστημένος με το σετ απ μου). Ερχόμαστε τώρα στο ζουμί της ιστορίας! Βρήκα πάλι μετά από πολύ ψάξιμο και προσπάθεια άλλο προγραμματιστή και ξεκινήσαμε να δούμε τι συμβαίνει στο αυτοκίνητο. ΛΟΙΠΌΝ.. το πρόγραμμα δεν ήταν mafless ΑΠΛΆ ''έσβησε'' τις βλάβες και στην ουσία είχες ένα αυτοκίνητο στο οποίο δεν είχες μπριζώσει τον maf. Με το που κουμπώσαμε τον maf έστρωσε το αυτοκίνητο σε μεγάλο βαθμό, χωρίς καν να έχουμε πειράξει ακόμη το πρόγραμμα. Επιτέλους ανέβαζε στροφές και πήγαινε δυνατά μέχρι το κόφτη!! Τώρα είμαστε σε φάση ρύθμισης με τις βενζίνες του και το αμάξι έχει βρει σχεδόν τον εαυτό του!(κι εγώ επίσης!!!). Έγραψα αυτή την όχι ευχάριστη ιστορία όχι για να βγάλω κακία (καμία σχέση) αλλά για να σας κάνω να είστε πιο προσεκτική με τις επιλογές σας και ότι διαβάζουμε και ακούμε δεν σημαίνει ότι ταιριάζει και σε μας (mafless). Να έχετε πάντα το νου σας σε πυρόμετρο, afr κτλ μπορούν να σας προστατέψουν από ένα πυροτέχνημα και οι πιο αρχάριοι καλό είναι να γνωρίζετε κάποια πράματα παραπάνω γι αυτό που κάνετε και αγαπάτε - AUDI -