Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/2019 in all areas

  1. Ο καταλύτης στους εργοστασιακούς διαμήκης κινητήρες, εφάπτεται στο τούρμπο για λόγους κυρίως ησυχίας, αλλά δυστυχώς δημιουργεί το φαινόμενο που ονομάζεται στα αγγλικά bottleneck πνίγοντας ουσιαστικά τα καυσαέρια που εξάγονται από το τούρμπο και έτσι μειώνοντας κατά πολύ την απόδοσή του. Επομένως, κατά τη γνώμη μου, αν πραγματικά θες να αποδώσει καλά το τούρμπο (και όποιο τούρμπο είναι αυτό), είναι προτιμότερο να απομακρύνεις τον καταλύτη, αλλά θα αποκομίσεις λίγο παραπάνω θόρυβο στο εσωτερικό. Δημήτρης
    3 points
  2. Να πω δυο λόγια για την Κ04. Υπάρχουν πλέον turbo που μπαίνουν Bolt on στον διαμήκη κινητήρα που φοράμε. Στην εξάτμιση, η μεταφορά καταλύτη δίνει επιπλέον δύναμη αλλά δεν είναι και απαραίτητο να γίνει. Αντλία βενζίνης έχω την μαμά όπως επίσης και τα μπεκ του 1.8. Κάποιος που είναι διλιτρος δεν χρειάζεται να αλλάξει μπεκ για Κ04. Το αμάξι είναι καθημερινό και όποτε θελήσω μεταμορφωνεται! Μέτα από 50000χλμ με αυτή την τουρμπίνα και με 114000 στο σύνολο η κατανάλωση λαδιού που έχω είναι κάτι λιγότερο από λίτρο στα 10000 χλμ.
    3 points
  3. Είτε 100 είτε 200 εφαπτομενος τόσο κοντά, του κόβεις όλη την αναπνοή του τουρμπο. Άρα δεν νομίζω οτι εχει νόημα 100αρης πάνω στο τουρμπο. Δημήτρης
    2 points
  4. Για την ακρίβεια η ΚΟ4 εχει ενσωματωμένη την πολλαπλή, όπως και η ΟΕΜ. Δημητρης
    2 points
  5. Πολύ σωστά!! Δεν είναι απαραίτητο αλλά καλό είναι να αλλαχθούν για μακροβιότερη λειτουργία και αξιοπιστία. Downpipe και καταλύτης επίσης το ίδιο.
    1 point
  6. Με την Κ4 μπορεί κανείς να φλερτάρει 400 άλογα, αλλά εγώ θα ήθελα να έχω πρόγραμμα χωρίς να είναι πιεσμένο πολύ, δηλαδή 340-360 άλογα μαξιμουμ. Τα 270-280 που έχω τώρα με καλύπτουν αλλά το γκάζι πανάθεμα το το συνηθίζεις και θέλεις ακόμα περισσότερο. Καγκουριά εννοώ εγώ οτιδήποτε πειράζει κανείς στο αμάξι που δεν είναι μαμίσιο/εργοστασιακό δεν είναι μόνο το αισθητικό κομμάτι. Με την Κ4 θές πολλαπλή εξαγωγής, downpipe, μεταφορά καταλύτη, και εν γένη αλλαγή εξάτμισης. Επίσης καλύτερο είναι και να αλλαχθεί και η αντλία βενζίνης και τα μπέκ. Από την άλλη πάντοτε θέλω τα οχήματα μου να διαφέρουν λίγο από το εργοστασιακό και να έχουν μια προσωπική ιδιαιτερότητα χωρίς να κάνει μπαμ το πράγμα. Πιστεύω ότι το έχω καταφέρει στο Α5 μου. Έχω πάρει και την αεροτομή του S5 να βάλω επάνω ελπίζω σύντομα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.