Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/26/2020 in Posts

  1. 122.222km πλέον. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.To πιο απροβλημάτιστο αυτοκίνητο που είχα ποτέ.Το αμάξι είχε αγοραστεί καινούριο το 2010 Μηδενικά προβλήματα μέχρι τώρα.Μονο service. Γενικά ακόμα και σήμερα το Α5 είναι σε άριστη κατάσταση.Το χρώμα ακόμα είναι μια χαρά εκτός από κάποιες μικρογρατζουνιές και το εσωτερικό σαν καινούριο,εκτός από το κάθισμα του οδηγού στο πλάι όπου υπάρχει μια λίγο φθαρμένη περιοχή(αν και για αυτό οφείλεται το συχνό μπες- βγες σε parking)και το διακοσμητικό δακτυλίδι του τιμονιού που μάλλον το γρατζούνισαν σε κάποιο πλυντήριο. Βέβαια το προσέχω και εγώ και είναι όλη μέρα σε garage όπου και να πάω.Σίγουρα δύο φορές το χρόνο κάνω κέρωμα και φροντίδα εσωτερικού με ειδικά προϊόντα σε συνδυασμό με περιποίηση των καθισμάτων. Αυτά πλέον μόνο καλοκαίρι που έχω παραπάνω χρόνο γιατί κανονικά δουλεύω πάνω από 12 ώρες τη μέρα. Μία ή δύο φορές το πλένω και από κάτω.Ανάλογα με τον καιρό. Το εσωτερικό προσωπικά δε μου φαίνεται και πολύ outdated,αν εξαιρέσεις το infotainment.Σε αυτό τεραστιο ρόλο παίζουν τα καφέ δερμάτινα καθίσματα που του δίνουν πολύ ωραίο αέρα.Ειδικά με τα τελευταίο σύστημα φορολόγησης πολλά στοιχεία σπανίζουν στα νέα αυτοκίνητα ,ακόμα και τα φώτα ημέρας LED ,να μη πω τώρα για κανονικά xenon /LED.. Στο δρόμο τώρα σε καμία περίπτωση δε νιώθω ότι το αμάξι είναι ξεπερασμένο.Το αντίθετο θα έλεγα,ιδιαίτερα με την επέλαση των ψηλών SUV με ψιλοαναιμικούς και diesel κινητήρες ,πρακτικά προσπερνάω με απίστευτη άνεση και ευκολία... Αν τώρα πάμε σε οδήγηση στην εθνική εκεί απλά είναι σαν να κλέβεις εκκλησία...Έχουν πέσει και οι ταχύτητες γενικά και λόγω κατανάλωσης καυσίμου... Απόλαυση να ταξιδευεις με εκτη 3000σαλ και 170 χαω ,υπο βροχή και όλα τα τζάμια να είναι στεγνά! Από άποψη συντήρησης μόνο λάδια ,φίλτρα και μπουζί έχουν αλλαχτεί και μία φορά υαλοκαθαριστήρες Μάλλον το σύστημα που τους κουνάει και τους κρύβει κάνει δουλειά.Σε συνδυασμό βεβαια ότι το αμάξι παρκάρει σε κλειστό χώρο. Και μία φορά είχε καεί η μία λάμπα της όπισθεν. Service γίνεται σε εξωτερικό συνεργείο αποκλειστικά ,αμέσως μετά τη λήξη της εγγύησης ,με σχεδόν αστείο κόστος. Η μπαταρία είναι ακόμα η μαμά...Τη μπαταρία του κλειδιού την άλλαξα πρώτη φορά πριν ένα μήνα! Ένα άλλο περίεργο είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να έχω συμπληρώσει δύο ή τρεις φορές μόνο ψυκτικό υγρό. Σιγά σιγά θα αρχίσω να ψάχνω και αμορτισέρ. Μάλλον εκεί στις 150Κ θα τα αλλάξω.Θα κάνω και έναν έλεγχο και στα ψαλίδια μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί,οπότε να συνδυάσω τις εργασίες. Στο επόμενο service εκτός από λάδια ,θα αλλάξω και βαλβολίνες κιβωτίου,θα βάλω τις original. Sτη τελευταία αλλαγή λαδιού αντί για το συνηθισμένο Mobil 1 5-30 πήγα σε mobil super 3000 πάλι σε 5-30. Αν και στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός ,είδα κάποιες μικροδιαφορές στη θερμοκρασία λαδιού η οποία παίζει γενικά χαμηλότερα από πριν.Επίσης η κατανάλωση λαδιού ,γύρω στα 500ml στα 7-8000km έχει πέσει και άλλο.Θα τα ξαναβάλω στην επόμενη αλλαγή για να επιβεβαιώσω αυτές τις διαπιστώσεις. Τώρα έχω 15000km με τα νέα λάστιχα ,οπότε λέω σε λίγο να τα κάνω πίσω μπρος... Η γενική μέση κατανάλωση βρίσκεται συνήθως στο 8-8,2 trip computer ,ελεγμένο για πάρα πολλά χιλιόμετρα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην Αθήνα αν και γενικά δε βρίσκω κίνηση ,αλλά κάνω αρκετή ΑΟ και εθνική οδό.Φυσικά ταξίδια διακοπές μόνο με το Α5. Αυτά προς το παρόν σε ένα mini review ,μιας και είχα καιρό να γράψω για το Α5.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.