Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/16/2020 in all areas

  1. Μην τον τσιγκλατε..... Είναι πιο επιρρεπής κι από μένα... Χαχαχαχαχαχα
    2 points
  2. με σωστη συνολικα ρυθμιση στο boost controller θα στρωσει η καμπυλη, σιγουρα στο δρομο δεν εχεις 54 βαθμους iat σε πορεια αλλα και εδω το dyno εχει κανει την διορθωση του (απο τα 340 σε 360) επομενως και η θερμοκρασια περιβαλλοντος ειναι νορμαλ για ελλα δα (27 βαθμους), δεν θα εδινα βαση στην πιεση αλλα στο πως θα εκμεταλλευομουν τα μεγαλυτερα μπεκ . σε καθε περιπτωση το αποτελεσμα ειναι καλο σε αξιοπιστο και αυστηρο dyno και επιπλεον μια μετρηση 100-200 με gps θα εδειχνε και τις πραγματικες δυνατοτητες στο δρομο οπου σιγουρα οι μετρησεις θα ειναι καλες
    1 point
  3. Τα αλογα φυσιολογικα,το νουμερο ροπης επισης,θεωρω ομως οτι για κ04 με boost controller και μπεκ που δινουν το περιθωριο επαρκειας καυσιμου,οι καμπυλες δεν ειναι ικανοποιητικες εφοσον δεν ρυθμιζονται απο ν75. αυτες οι αυξομειωσεις στο φασμα 4κ-5κ που εχουν αμεση επιδραση στην ροπη και λιγοτερη στην ιπποδυναμη με πιο προσεκτικη ρυθμιση του duty cycle θα ομαλοποιηθουν και λογω μπεκ θα υπαρχει δυνατοτητα για περισσοτερη αποδοση ψηλα καθως μαλλον φαινεται οτι δεν εχει γινει εκμεταλλευση αυτων πληρως.
    1 point
  4. Εννοείς μεθανελότερα; Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  5. Πολύ καλό!!!!!!! Δυνατό και γεμάτη καμπύλη..... Καλά χιλιόμετρα... Και εις ανώτερα!!!!!
    1 point
  6. Νέο update στα μηχανικά. Χθες ολοκληρώθηκε η ρύθμιση του αυτοκινήτου πάνω σε δυναμόμετρο. Έπεσα σε πολύ ζεστή μέρα και το αμάξι ζορίστηκε. Η θερμοκρασία εισαγωγής κυμαίνονταν μεταξύ 50 και 55 βαθμών. Τελικά ολοκληρώθηκε με τα αποτελέσματα που φαίνονται παρακάτω.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.