Τις προάλλες εντόπισα ένα post στο forum 6 χρόνια πριν στο οποίο έγραφα τα εξής...
Ήταν ένα όνειρο από την εφηβεία ακόμα όταν πρωτοβγήκε το 1998.Έφτασα αισίως στα 36 με πιστό σύντροφο τα τελευταία 16 χρόνια το Α3 μου αλλά η ανάγκη για ανοιχτό διθέσιο που θα με αποσυμπιέζει στο κλείσιμο της ημέρας από την ένταση της καθημερινότητας αντί να καταπνίγεται με τα χρόνια συνεχώς μεγάλωνε.Και έτσι βρέθηκε στο δρόμο μου ένα παραμελημένο αλλά πολύ ''σωστό'' στα μάτια μου ασημί 225 quattro roadster του 2000 ,ατρακάριστο,εργοστασιακό το οποίο καθόταν τα τελευταία δυο χρόνια λόγω αλλαγής οικογενειακής κατάστασης του προηγούμενου επι 15 χρόνια ιδιοκτήτη του.
download foto instagram hd
Μου πήρε πάνω από ένα χρόνο να το αποφασίσω και τελικά φέτος τον Ιούλιο έναντι ενός αρκετά χαμηλού ποσού αγοράς χωρίς ουσιαστικά να κάνω κανέναν έλεγχο έδωσα τα χέρια με τον ιδιοκτήτη του για να πάει στη εφορία να παραλάβει πινακίδες και να γίνει η μεταβίβαση.
Τα εμφανή προβλήματα που είχε το αυτοκίνητο ήταν ο χαλασμένος μηχανισμός της κουκούλας (ανεβοκατεβαίνει χειροκίνητα) και η καμμένη οθόνη του καντράν θέμα όλων σχεδών των audi εκείνης της εποχής.Ύστερα από 3 μήνες και 4000 ευρώ σε επισκευές η κουκούλα παραμένει χαλασμένη...???
Εν συντομία αλλάχθηκαν όλα τα υγρά και τα φίλτρα (σασμάν,haldex,κινητήρα,διαφορικά),ιμάντες ,μπουζί,ψυγείο νερού,ψυγείο λαδιου,θερμοστάτηςφανάρι συνοδηγού,δισκόπλακες,τακάκια,κομπρεσέρ κλιματισμού,μπαταρία,πλωτήρας λαδιού,υποπιέσεις ,αισθητήρας επιτάχυνσης,κολάρα καλοριφέρ,δοχείο διαστολής,το μεγάλο βεντιλατέρ,επισκευή οθόνης καντράν και πολλά ακομα που ξεχνάω ή θέλω να ξεχνάω....
Έχει έρθει πλέον σε μια αξιοπρεπή κατάσταση,στο δρόμο είναι εξαιρετικό και πολύ δυνατό και μπορώ να πω ότι σιγα σιγά μου δίνει και μια αίσθηση αξιοπιστίας αν και προχτές οι αντλίες του συμπλέκτη άρχισαν να ρετάρουν....Οικονομικά σίγουρα ξέφυγα από τα αρχικά πλάνα,είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο,το γεγονός ότι είναι quattro καθιστά τη συντήρηση του ακόμα πιο δαπανηρή αλλά σε αποζημιώνει σε κάθε βόλτα και σε κάθε σανίδωμα όταν το στροφόμετρο βρίσκεται εκεί στις 2-2500 στροφές.Θα επανέρχομαι με τις τελευταίες εξελίξεις,και τυχόν προβλήματα που θα προκύπτουν,θεωρώ πως πλέον έχει έρθει σε μια σειρά αλλά θα χρειαστεί αρκετό καιρό και χρήμα ακόμα για να έρθει στο επίπεδο που θέλω.Δεν αναφέρομαι σε βελτίωση,παρα μόνο σε συντήρηση και επαναφορά σε όσο το δυνατόν εργοστασιακό επίπεδο μιας και ήδη θεωρείται young timer.
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.