Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/16/2020 in all areas

  1. Τις προάλλες εντόπισα ένα post στο forum 6 χρόνια πριν στο οποίο έγραφα τα εξής... Ήταν ένα όνειρο από την εφηβεία ακόμα όταν πρωτοβγήκε το 1998.Έφτασα αισίως στα 36 με πιστό σύντροφο τα τελευταία 16 χρόνια το Α3 μου αλλά η ανάγκη για ανοιχτό διθέσιο που θα με αποσυμπιέζει στο κλείσιμο της ημέρας από την ένταση της καθημερινότητας αντί να καταπνίγεται με τα χρόνια συνεχώς μεγάλωνε.Και έτσι βρέθηκε στο δρόμο μου ένα παραμελημένο αλλά πολύ ''σωστό'' στα μάτια μου ασημί 225 quattro roadster του 2000 ,ατρακάριστο,εργοστασιακό το οποίο καθόταν τα τελευταία δυο χρόνια λόγω αλλαγής οικογενειακής κατάστασης του προηγούμενου επι 15 χρόνια ιδιοκτήτη του. download foto instagram hd Μου πήρε πάνω από ένα χρόνο να το αποφασίσω και τελικά φέτος τον Ιούλιο έναντι ενός αρκετά χαμηλού ποσού αγοράς χωρίς ουσιαστικά να κάνω κανέναν έλεγχο έδωσα τα χέρια με τον ιδιοκτήτη του για να πάει στη εφορία να παραλάβει πινακίδες και να γίνει η μεταβίβαση. Τα εμφανή προβλήματα που είχε το αυτοκίνητο ήταν ο χαλασμένος μηχανισμός της κουκούλας (ανεβοκατεβαίνει χειροκίνητα) και η καμμένη οθόνη του καντράν θέμα όλων σχεδών των audi εκείνης της εποχής.Ύστερα από 3 μήνες και 4000 ευρώ σε επισκευές η κουκούλα παραμένει χαλασμένη...??? Εν συντομία αλλάχθηκαν όλα τα υγρά και τα φίλτρα (σασμάν,haldex,κινητήρα,διαφορικά),ιμάντες ,μπουζί,ψυγείο νερού,ψυγείο λαδιου,θερμοστάτηςφανάρι συνοδηγού,δισκόπλακες,τακάκια,κομπρεσέρ κλιματισμού,μπαταρία,πλωτήρας λαδιού,υποπιέσεις ,αισθητήρας επιτάχυνσης,κολάρα καλοριφέρ,δοχείο διαστολής,το μεγάλο βεντιλατέρ,επισκευή οθόνης καντράν και πολλά ακομα που ξεχνάω ή θέλω να ξεχνάω.... Έχει έρθει πλέον σε μια αξιοπρεπή κατάσταση,στο δρόμο είναι εξαιρετικό και πολύ δυνατό και μπορώ να πω ότι σιγα σιγά μου δίνει και μια αίσθηση αξιοπιστίας αν και προχτές οι αντλίες του συμπλέκτη άρχισαν να ρετάρουν....Οικονομικά σίγουρα ξέφυγα από τα αρχικά πλάνα,είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο,το γεγονός ότι είναι quattro καθιστά τη συντήρηση του ακόμα πιο δαπανηρή αλλά σε αποζημιώνει σε κάθε βόλτα και σε κάθε σανίδωμα όταν το στροφόμετρο βρίσκεται εκεί στις 2-2500 στροφές.Θα επανέρχομαι με τις τελευταίες εξελίξεις,και τυχόν προβλήματα που θα προκύπτουν,θεωρώ πως πλέον έχει έρθει σε μια σειρά αλλά θα χρειαστεί αρκετό καιρό και χρήμα ακόμα για να έρθει στο επίπεδο που θέλω.Δεν αναφέρομαι σε βελτίωση,παρα μόνο σε συντήρηση και επαναφορά σε όσο το δυνατόν εργοστασιακό επίπεδο μιας και ήδη θεωρείται young timer. Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
    1 point
  2. Καλησπέρα. Δεν είμαι ακριβώς νέο μέλος αλλά μιας και πέρασε αρκετός καιρός από τότε που ξανάκανα login ,είπα να ξανασυστηθώ ... Ονομάζομαι Παναγιώτης και είμαι από την Λευκωσία
    1 point
  3. Eμενα ηταν το 10o αμαξι το s3 8p και σιγουρα το πιο γρηγορο για all around χρηση απο ολα! Επειδη ειμαι ψειρας ηταν το 5ο s3 που ειδα και το πηρα... Τα υπολοιπα 4 ηταν για τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ στην κυριολεξια, οπως και για τα σκουπιδια ειναι παααρα πολλα στο car. Προτιμησε να το παρεις, αν παρεις τελικα, απο ιδιωτη γιατι σε μαντρα δεν ξερεις τι παιρνεις πραγματικα. Το Α και το Ω για εμενα ειναι ο προηγουμενος ιδιοκτητης, με το που τον βλεπω τι ειναι, καταλαβαινω και πως θα ειναι το αμαξι που πουλαει. Στην αδεια φαινεται η 1η αδεια κυκλοφοριας και η τελευταια μεταβιβαση που εχει γινει, δεν λεει αν εχουν γινει π.χ. 10 μεταβιβασεις πιο πριν! Αυτο με κανενα διεκπεραιωτη σε κανενα υπουργειο θα το βρεις.... Οσο πιο καινουργιο μοντελο παρεις, τοσο και βελτιωμενους κωδικους ανταλλακτικων θα φοραει απο το εργοστασιο, που σημαινει λιγοτερα θεματα. Τωρα ειναι και ποσα εισαι διατεθειμενος να δωσεις γιατι οι τιμες ειναι οτι να ναι! Κλασσικα θεματα που μπορει να σου βγαλει ειναι: Bολαν, μπεκ, θερμοστατης, βαλβιδα pcv, Ν80, δοχειο ενεργου ανθρακα, ποτηρακι εκκεντροφορου (ειδικα με αφτερ αντλια θελει αλλαγη καθε 10-15κ χλμ), αντλια υψηλης, αντλια χαμηλης, κρεμαγιερα, αν πας για stg2+ προγραμμα αναλογως το πλαισιο θα εχει τα λαθος ελατηρια βαλβιδων και θα κανει misfires κτλ... Σου βαζω να εισαι 100% γκαντεμης για να εχεις μια ιδεα τι σε περιμενει... ?
    1 point
  4. καλησπέρα φίλε, Όπως είπε και ο Βαγγέλης (Van.leb) παραπάνω, ως όχημα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη ευπάθεια. Από την άλλη, το αμάξι πλέον θα είναι τουλάχιστον 8 ετών ενώ πολλά θα έχουν και περισσότερα χρόνια στην πλάτη τους. Αυτο σημαίνει ότι όσο πιο πολλά χέρια πέρασαν από το αμάξι, τόσο λιγότερο το πρόσεχαν στον τρόπο χρήσης και συντήρησης. Αλλιώς είναι να πάρεις ένα αμάξι ξέροντας ότι θα το κρατήσεις 1-2 χρόνια και μετά πάσα στον επόμενο αγοραστή (άρα μπορείς να μην βάζεις καλό λάδι, μπορείς να κάνεις "τα στραβά μάτια" σε κάποιες εργασίες γιατί "ας το κάνει ο επόμενος, εγώ θα το έχω δώσει μέχρι τότε" κοκ) κι αλλιώς ένα αμάξι που ξέρεις ότι θα το κρατήσεις για μεγάλο διάστημα (5 ή 6 ή και 10 χρόνια) μέχρι να το δώσεις στον επόμενο. Με άλλο "μυαλό" θα το σκίσεις, θα του βάζεις βενζίνη, θα το συντηρείς κοκ. Επίσης ξέρω ότι ακούγεται περίεργο αλλά: Τα km (αν ήμουν στη θέση σου) δε θα ήταν το 1ο μου κριτήριο. Ούτε καν το 2ο. Θα προτιμούσα να το είχε πχ ένας ιδιοκτήτης με 200.000km παρά 3 ιδιοκτήτες (άρα εσύ θα είσαι ο 4ος!) και να έχει 100.000km. Κι αυτό γιατί εύκολα σου πετάνε και το παραμύθι "α...εγώ δεν το ήξερα" ή αν έχει 3 ιδιοκτήτες για 100.000χλμ, αναλογούν περίπου 30.000km ανά ιδιοκτήτη σε περίπου 3 χρόνια κτήσης. Σιγά ο άλλος μην το πρόσεχετε όπως το οδηγούσε ή όπως το συντηρούσε. (οι μεγάλες ζημιές που απαιτούν εκτεταμένες επισκευές στο αμάξι συνήθως είναι συσσωρευτικές ζημιές που προκλήθηκαν από "απροσεξίες" και δεν οφείλονται σε κάτι που έγινε σχετικά άμεσα) Έχε υπόψη σου πως σε τόσο παλιό αμάξι, ο προηγούμενος ή προηγούμενοι χρήστες παίζουν καθοριστικότατο ρόλο για να παραμείνει ένα αμάξι καλό ή να γίνει ευπαθές/ζημιάρικο. Προσωπικά (δε θέλω να σε απογοητεύσω), όσες φορές έψαξα για S3 8P sportback (5θυρο δηλαδή), δεν βρήκα κανένα καθαρό. Ή το αμάξι είχε αλλάξει 3-4 χέρια ή το αμάξι δεν ήταν αυτό που έλεγε στην αγγελία ("όλα τα service στην αντιπροσωπεία" - εννοούσαν και τα εξειδικευμένα συνεργεία της γειτονιάς) ή το αμάξι έχει μόνο βαφή από γρατζουνιές (βρέθηκε να είναι βαμμένο σε σημεία που δεν δικαιολογούνται εκτός κι αν έχουν φάει μεγάλο τρακάρισμα κοκ) ή το αμάξι είχε πχ 80.000km και το αμάξι (από τις φθορές οπτικά και μόνο) έπρεπε να εχει τουλάχιστον 150.000km ή 180.000km ή το αμάξι ήταν άψογο αλλά πχ η ηλιοροφή δεν έκλεινε σωστά. Και φυσικά όλα αυτά που σου λέω είναι αφού πλήρωσα να το τσεκάρουν το αμάξι (κάθε αμάξι και ~50€). Φίλοι εδώ από το κλαμπ μου λένε ότι απλά σε εμένα έτυχε ή δεν είχα υπομονή να περιμένω 1-1,5 χρόνο να εμφανιστεί το "σωστό" S3 sportback... Δυστυχώς η αγορά των μεταχειρισμένων είναι λίγο "ό,τι τύχει να πωλείται όταν ψάχνεις για αμάξι"... (οπότε μπορει να ισχύει αυτό που μου είπαν παραπάνω, αλλά η προσωπική μου εμπειρία με έκανε πολυ διστακτικό στο να πιστέψω ότι υπάρχει καθαρό S3 και ο άλλος να το δίνει "Φτηνά")
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.