Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιώργο!
Αν κατάλαβα καλά κάνεις σκέψεις να έχεις αυτό για 2ο (καθημερινό) και να πάρεις άλλο για αντικαταστάτη του Κ04-064 που είχες. Πολύ καλή επιλογή που συνδυάζει πρεστίζ και οικονομία, που είναι μέχρι και overkill με την καλή έννοια για τον ρόλο του 2ου. Για να καταλάβεις εγώ έχω για 2ο ένα 14άρι Polo αυτόματο του 2007. Βέβαια μέσα σε 115k ολόκληρα χιλιόμετρα, έχοντας μόνο θέμα μία φούσκα μπιλιοφόρου που άλλαξα πριν 2 χρόνια και ένα αισθητήρα λαδιού που χάνει λίγο και πρέπει να αλλαχθεί, θα ήταν έγκλημα να το αλλάξω. Όπως και να χει είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις ένα καθημερινό και ένα βολτάδικο, όπως θα διαπιστώσεις. Ειδικά αν παρκάρεις σε κλειστό γκαράζ, ή ακόμα και σε πιλοτή. Σημαίνει τρώει τη βροχή το καθημερινό και το "καλό" το βγάζεις μόνο με καλό καιρό. Αυτό σημαίνει λιγότερα και αραιότερα πλυσίματα, μικρότερη έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στον ήλιο, αποφεύγεις τη φθορά από τα δέντρα και όλα αυτά συντελούν στην απείρως καλύτερη διατήρηση του χρώματος σε βάθος χρόνου. Ο κυριότερος λόγος που το προηγούμενο με ρωτούσαν πού πήγα και το κέρωσα και τους απάνταγα στο εργοστάσιο το 2007. Και φυσικά σε περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα έχεις την επιλογή του καθημερινού. Γλιτώνεις και το άγχος πού θα παρκάρεις. Μεγάλη υπόθεση φίλε. Αν και επειδή είμαι ψείρας ακόμα και το Polo δεν το πετάω και φεύγω, προσέχω λίγο. Επίσης το "καλό" που δεν τρώει ποτέ βροχή, τα πιτσιλιστήρια μπρος πίσω και οι υαλοκαθαριστήρες να δουλέψουν λίγο πριν από κάθε πλύσιμο είναι πολύ καλή τακτική. Αυτά από εμένα.
Λοιπόν και πάλι καλορίζικο, όπως είπα πολύ καλή επιλογή που για πολλούς θα ήταν το κύριο αμάξι όχι το 2ο, και αναμένω το "καλό" που φαντάζομαι θα ακολουθήσει. Δεν σε βλέπω να αντέχεις καιρό μακριά από τα 350 άλογα που άφησες!