Κατ'αρχας καλορίζικο φίλε μου! Είχα την τύχη να έχω φιλαράκι που είχε ένα πρωτοσταδιατο 225 cabrio και το οδήγησα ουκ ολίγες φορές... Στιβαρό αμάξι, ήσυχο χωρίς τριγμούς αν και cabrio με μόνο μειονέκτημα το βάρος του και το να το αφήνεις για ώρα στον ήλιο που η μαύρη οροφή το έκανε φούρνο μέσα... Ωστόσο πήγαινε αρκετά καλά, η θέση οδήγησης του ήταν καθαρά σπορ και η οδήγηση του ανοιχτό με καλό καιρό ήταν απόλαυση...
Όσον αφορά το σασμάν, ναι, θελει λύσιμο η γέφυρα αλλά δεν χρειάζεται να κατέβει μοτέρ. Λόγω του ότι κολλητός έχει συνεργείο, έχουμε κατεβάσει παρέα κάμποσα σασμάν σε ΤΤ και S3 που έχουν ίδια φιλοσοφία... Χρειάζεται να έχεις ειδικό εργαλείο-γέφυρα (τα περισσότερα συνεργεία έχουν) , κρεμάς το μοτέρ, λύνεις γέφυρα, σασμάν, βάση σασμάν και κεντρικό και βγαίνει. Το σασμάν βγαίνει και χωρίς να βγάλεις εντελώς την γέφυρα, απλά και μόνο άμα την κρεμάσεις...
Χαίρομαι που κατάφερες να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου!!!