Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/2020 in all areas

  1. Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!Εξαιρετικό σε όλα του,οδηγούσα ένα αντίστοιχο sedan αραιά και που και πραγματικά αυτό το μοτέρ του ταιριάζει γάντι ,πόσο μάλλον με πρόγραμμα...Η ροπή που έχει ξεγελάει την έλλειψη αυτόματου κιβωτίου εντός πόλης. Να το χαίρεσαι!
    1 point
  2. Σας ευχαριστλω πάρα πολύ όλους.Τώρα στα 36 κατάλαβα ότι τα απωθημένα καλό είναι να τα βγάζεις από το σύστημα σου γενικότερα...Προχωράς μπροστά...Τα προβλήματα δε με απασχολούν ,αναμενόμενα είναι εν μέρει,θα αντιμετωπιστούν σιγά σιγά....Είναι ακριβώς όπως τα λέτε.Στιβαρό,δεμένο πολύ για ανοιχτό,απολαυστικό και φανταστείτε δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με ψαλίδια,σινεμπλόκ τα οποία πρέπει να έχουν την παρατημένη εικόνα του υπόλοιπου αυτοκίνητου...Παρόλα αυτά πατάει εξαιρετικά. Το ανταλλακτικό θα κάνει πάνω από μήνα μέσω ebay να φτάσει,λέω στο μεσοδιάστημα να κάνω τοπικές επισκευές φανοποιίας και μικροεπισκευές ταπετσαρίας και τιμονιού... Γίωργο δεν το ήξερα ότι το έδωσες...Ήταν φανταστικό το Α3 σου και αποτύπωνε πλήρως το μεράκι σου,κάθε παρέμβαση ήταν απόλυτα στοχευμένη.Με υγεία και για το επόμενο!
    1 point
  3. @Kavouras Καλοριζικο φιλε και καλα χιλιομετρα! Επιτελους "ησυχαζεις" (προς το παρον τουλαχιστον) και εχεις ενα αμαξι καινουργιο, ανετο, φρεσκο, οικονομικο και ασπρο! ? Ειδικα σε daily συνθηκες κυλισης σε σχεση με το 8p που ειχες με την pss αναρτηση, το 8v πρεπει να ειναι bentley...
    1 point
  4. Κατ'αρχας καλορίζικο φίλε μου! Είχα την τύχη να έχω φιλαράκι που είχε ένα πρωτοσταδιατο 225 cabrio και το οδήγησα ουκ ολίγες φορές... Στιβαρό αμάξι, ήσυχο χωρίς τριγμούς αν και cabrio με μόνο μειονέκτημα το βάρος του και το να το αφήνεις για ώρα στον ήλιο που η μαύρη οροφή το έκανε φούρνο μέσα... Ωστόσο πήγαινε αρκετά καλά, η θέση οδήγησης του ήταν καθαρά σπορ και η οδήγηση του ανοιχτό με καλό καιρό ήταν απόλαυση... Όσον αφορά το σασμάν, ναι, θελει λύσιμο η γέφυρα αλλά δεν χρειάζεται να κατέβει μοτέρ. Λόγω του ότι κολλητός έχει συνεργείο, έχουμε κατεβάσει παρέα κάμποσα σασμάν σε ΤΤ και S3 που έχουν ίδια φιλοσοφία... Χρειάζεται να έχεις ειδικό εργαλείο-γέφυρα (τα περισσότερα συνεργεία έχουν) , κρεμάς το μοτέρ, λύνεις γέφυρα, σασμάν, βάση σασμάν και κεντρικό και βγαίνει. Το σασμάν βγαίνει και χωρίς να βγάλεις εντελώς την γέφυρα, απλά και μόνο άμα την κρεμάσεις... Χαίρομαι που κατάφερες να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.