Νεώτερα...
Όπως είχα πει θα δρομολογούσα την Κ04.
Δυστυχώς αν και το περίμενα, η κατανάλωση λαδιού προκάλεσε πρόβλημα στα μπουζί που είχα βάλει πρόσφατα, οπότε αποφασίστηκε με τον μηχανικό μου να προχωρήσω σε επισκευή κινητήρα πριν γίνει οποιαδήποτε περαιτέρω βελτίωση.
Χιλιόμετρα 135.500
Η εικόνα του κινητήρα ήταν πολύ καλή (πλην του γεγονότος ότι είχε πολύ σοβαρές επικαθήσεις) δεν υπήρχε πουθενά ζημιά στα χιτώνια, και επειδή δεν έχω πρόθεση να αυξήσω την ιπποδύναμη σε αστρονομικά νούμερα, αποφασίσαμε να μην προβώ σε αλλαγή μπιελών και πιστονιών, αλλά να διατηρήσω τα παλιά με αλλαγή ελατηρίων.
Εννοείτε ότι ο κορμός και όλα καθαρίστηκαν και μετρήθηκαν ενδελεχώς πριν παρθούν οι αποφάσεις.
Οπότε ελατήρια και νέα έδρανα παντού. Βαλβίδα λαδιού, καδένα, τεντωτηρας και γλυστρες, αντλία νερού. Επίσης βρέθηκε ότι είχε πρόβλημα η βαλβίδα και ο μηχανισμός μεταβλητού χρονισμού, και το ψυγείο λαδιού, οπότε αλλάχθηκαν και αυτά.
Αναμένουμε ιμάντα και τεντωτήρα δυναμό/αντλίας νερού διότι δεν είχε (!) η αντιπροσωπεία.
Όλα αυθεντικά ανταλλακτικά, με αγορά στο τιμολόγιο με αριθμό πλαισίου και εγγύηση Kosmocar.
Λαδια Liqui Moly Molygen w5-40.
Τώρα στρώνω για 1000 χιλιόμετρα και μετά θα πάω για αλλαγή λαδιού.
Το αμάξι είναι πιο ήσυχο στο ρελαντί, και φαίνεται να έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα ο κινητήρας και να τραβάει καλύτερα από πολύ χαμηλά, δεν του ανεβάζω στροφές ακόμα μέχρι 2,5-3,0 το πολύ και καλό ζέσταμα πριν ξεκινήσω, δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω πολλά χιλιόμετρα λόγω καραντίνας οπότε το στρώσιμο θα κρατήσει αρκετά δυστυχώς.
Το συνεργείο είναι ο φίλος μου ο Λευτέρης Μελέντης στο Περιστέρη. Τιμές δεν θέλω να πω, αλλά μία επισκευή τέτοιου είδους δεν είναι φτηνή υπόθεση, και ούτε θα έπρεπε, αν αγαπάτε το αυτοκίνητο σας και δεν θέλετε να μπείτε σε περιπέτειες αργότερα (η ο νέος ιδιοκτήτης αφού το πουλήσετε).
Μερικές φωτογραφίες