Στο α3 δεν έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση η τετρακίνηση γτ δεν είναι μόνιμη. Έχει έξτρα το κόστος συντήρησης του χαλντεξ ανά 80000 φίλτρο κ λάδια.
Τα γράφω απλά για να είναι κατανοητά από όλους. Σε μονοκύλινδρο κινητήρα το πολύ ελαφρύ βολάν θα προκαλέσει διακοπές. Σε τετρακύλινδρο κινητήρα όταν υπάρχει σημαντικη αύξηση της εργοστασιακής ροπής είναι μονόδρομος το βολάν μονης καθώς δεν υπάρχουν διπλής που να έχουν τέτοια αντοχή.
Η κινητική ενέργεια που αποθηκεύει ο σφόνδυλος κατά το κύκλο καύσης αποδίδεται πίσω κατά τη διάρκεια των κύκλων εισαγωγής συμπίεσης και εξαγωγής.
Επίσης προστατεύει τη μετάδοση διότι αποσβένει τους κραδασμούς του μοτέρ.
Καθάρισε και τη φυσά του χαλντεξ που είναι από κάτω από το αμάξι. Καλό είναι να μην το μετακινεις μέχρι να το τσεκαρεις για να μην πάθεις χειρότερη ζημιά. Εμένα έκανε τέτοιους ήχους πριν σπάσει το διαφορικό.. μεγάλη ζημιά. Καλή τύχη.