λιγο καθυστερημενο, αλλα κι εγω μολις αναβαθμισα δισκους και τακακια απο 312 σε 345 και οταν παταω ελαφρα το φρενο ακουγεται ενα μεταλλικο "κλακ". βρηκες εξηγηση τελικα?
καλημερα φιλε μου, θυμασαι απο που πηρες τα θερμαινομενα τζαμακια για τους καθρεπτες αυτοκινητου? εχω ενα Α4 Β8 το οποιο εχει αναμονες και θελω να τις αξιοποιησω
καλημερα φιλε. ναι με ενδιαφερει καθως ειδα οτι και το δικο μου Α4 εχει αναμονη για θερμαινομενο καθρεφτη και ας μην συμπεριλαμβανεται εξοπλισμο του! οταν το βρεις θα ηθελα να μου το πεις!
Δεν εχω πρόθεση να αλλαξω ζαντα, αλλιώς η λυση των SQ6, A6 θα ηταν η ιδανική. Απ. Οσο ξέρω έχουν δαγκανες αλουμινίου με αποτέλεσμα πολυ μικρότερο βάρος Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η τιμη ειναι ακριβώς η ιδια. Αλλα οπως το ειπες, το σετ S4 εχει ταμπέλακι ενω του Q5 οχι οπότε θα πρεπε ή να τα αγορασεις ή να τα αφήσεις χωρίς! Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπερα, ειμαι περιπου στο ιδιο διλημμα αυτη την περιοδο. εχω ενα Α4 Β8.5 facelift και εχω βρει 2 σετ, ενα απο S4 με εμβολο 57mm και ενα απο Q5 με εμβολο 60mm. Ποιο λετε να επιλεξω απο την εμπειρια σας? αν επιλεγει το 60αρι εμβολο τα υπολοιπα συστηματα του αυτοκινητου επαρκουν (πχ πιεση υγρων, σερβο κλπ)
Δεν ηταν στο πατακι, ειχε συγκεντρωθει στο καπακι κατω απο το ντουλαπακι αυτο που καλύπτει το φίλτρο καμπινας. Ειναι σαν φελιζολ αυτο και συγκεντρωθηκε εκει. Με μια ξαφνική επιταχυνση χυθηκε ολο στο πατακι, αλλιώς χαμπαρι δεν θα ειχα παρει Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το κοιταξα φιλε μου και εριξα νερο επανω του για περισσοτερο απο 20 λεπτα! (οι οικολογοι ας με συγχωρησουν). δεν μπηκε σταγονα μεσα. αρα πιθανοτατα καποιο βουλεμενο σωληνακι απορροης του κλιματιστικου ισως η στην καλυτερη κατι τυχαιο. εχω μπερδευτει!
Δεν βλεπω σκουπίδια κάπου. Θα το παω σήμερα ουτως ή αλλως αλλα ειναι μονο σύμπτωση λες οτι συνεβει στο πρώτο ταξιδι αμέσως μετα το σερβις? Ποια καπακια μπορει να ξεβίδωσαν και να μην εβαλαν καλα ωστε να προκληθει εισροή νερου? Τα καπακια κάτω απο τους υαλοκαθαριστηρες? Πάντως στο φυλλο ελεγχου που μου εδωσαν εχουν τσεκαρει με ΟΚ το σημειο "νεροχυτης και απορροες νερού". Ευχαριστώ για την απαντηση. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μετα απο προσφατο σερβις στα 60000 χλμ και αλλαγη του φιλτρου καμπινας οπως προβλεπεται σημερα που ειχε αρκετη βροχη ειχα εμφανιση νερου απο τη θεση του φιλτρου καμπινας πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου με αποτελεσμα να βραχει η μοκετα. Εχει σχεση η αλλαγη του φιλτρου καμπινας και η τοποθετηση του με το συμβαν αυτο? να σημειωσω οτι πριν το σερβις αν και ειχα ταξιδεψει πολλες φορες με βροχη δεν υπηρχε ουτε υποψια υγρασιας στο εσωτερικο του αυτοκινητου. Αν καποιος γνωριζει αν συνδεονται τα 2 αυτα θεματα ας μου απαντησει πριν παω για παραπονα στον Φιλιππαιο οπου και εγινε το σερβις. ευχαριστω πολυ προκαταβολικα παιδια.
Λιγες μερες πριν το γενικο σερβις των 60000χλμ αρχισα να ακουω ενα ανεπαισθητο τριξιμο στο καθισμα του οδηγου. Με την ευκαιρια λοιπον του σερβις ζητησα να το κοιταξουν υποθετωντας οτι θα ειναι κατι χωρις ιδιατερη σημασια πχ λαδωμα, σφιξιμο κλπ. Η διαγνωση εγινε στον Φιλιππαιο και το αποτελεσμα ηταν μια βαση καθισματος που ειναι στα ορια να αλλαχθει απ οτι μου ειπαν. Δεν ειναι κατι που συναντουν πρωτη φορα σε Α4 Β8.5 σαν το δικο μου, μου τονισαν. Το θεμα ειναι οτι το κοστος ειναι υψηλο και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται αμεση αλλαγη. Μου συστησαν καλυτερα να βρω μεταχειρισμενο καθισμα οδηγου καθως θα μου βγει αρκετα φτηνοτερο απο το να παραγγειλουμε ανταλλακτκο. Ο κωδικος ανταλλακτικου ειναι ο 8K0881105S. Εχει αντιμετωπισει καποιος κατι παρομοιο και τι προτεινετε παιδια για τυχον επισκευη? ξερουμε καποιον που να ασχολειται με τετοια θεματα? Το καθισμα σπορ υφασματινο, εν μερη ηλεκτρικο ( με κουμπι οσφυικης υποστηριξης).