Jump to content

vasilhsme

Member
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by vasilhsme

  1. καλημερα φιλε μου, θυμασαι απο που πηρες τα θερμαινομενα τζαμακια για τους καθρεπτες αυτοκινητου? εχω ενα Α4 Β8 το οποιο εχει αναμονες και θελω να τις αξιοποιησω

    1. johnaras

      johnaras

      γεια χαρα

      τωρα το ειδα το μνμ σου

      τα τζαμακια τα αγορασα απο μαγαζι με ανταλλακτικα του γκρουπ απο θεσσαλονικη

      αν σ ενδιαφερει ακομη να ψαξω το ονομα και να σου πω

       

       

       

    2. vasilhsme

      vasilhsme

      καλημερα φιλε. ναι με ενδιαφερει καθως ειδα οτι και το δικο μου Α4 εχει αναμονη για θερμαινομενο καθρεφτη και ας μην συμπεριλαμβανεται εξοπλισμο του! οταν το βρεις θα ηθελα να μου  το πεις!

    3. johnaras

      johnaras

      κοτουλας λεγετε οπως ανεβαινουμε την συνδικα προς εγνατια δεξια στην διαγωνιο

       

       

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.