ερωτηση
σε α4 β7 20tfsi αν η σκαστρα εχει αρχισει κ χαλαει εχει καποιο συμπτωμα?
τωρα τελευταια εχω μια απωλεια αμεσοτητας στο γκαζι σε σχεση με πριν κ σε μερικες περιπτωσεις οπως με 3η η 4η που παταμε πολυ το γκαζι κ αφηνουμε στιγμιαια π σηκωνει σαν overboost πχ εχει αρχισει κ ακουγεται ελαχιστα η σκαστρα χχχσσσ ενω ποτε δεν ακουγοτανε.
απωλεια δυναμης δεν εχω παρατηρησει.
μαλλον η σκαστρα χρησχει αλλαγης ,την εχω 40000 χλμ κ 20000 με προγραμμα.
φοραω του s3.
Και στο Α4 τα castrol χρησιμοποιω.
Αλλα η αποψη μου ειναι οτι σαν λαδι δεν εχει επαφη,ουτε με τα καλα silkolene.
Και αν δεν εχω κανει δοκιμες λαδιων...ολα αυτα τα χρονια...
Το 300v ναι θελει συχνες αλλαγες.το 5100 οχι
Παντως δεν εχει σχεση σαν λαδι με το νεροcastrol.
Ποτε δεν ειχα θεμα,οπως κ με τα silkolene που χρησιμοποιουσα καποτε.
Kαμμια σχεση.ειναι λαμαρινοηχος κ ολα τα αλλα εχουν ελεγχθει.στις ΗΠΑ ειχαν πολλα αναφερομενα προβληματα σε αμαξια του γκρουπ.
απλα ρωτησα αν εχει συμβει σε καποιον καποιο θεμα με τη γεφυρα,η αν εχει ακουσει κατι σχετικο.
εχει ακουσει,αντιμετωπισει κανεις θεματα με γεφυρα σε Β7?
Απο αποψη ραγισματων ,θορυβων?
στις ΗΠΑ ειχαν πολλες περιπτωσεις.
ρωταω γιατι ενας θορυβος που ψαχνω εδω και ενα χρονο τεινει να ειναι καποιο θεματακι με τη μπροστινη γεφυρα,
που τον βρηκες δημητρη?
δηλαδη απλο σωληνακι που να μπορεις να βαλεις ενα Τ δεν υπαρχει?
στα 20vt ειχε κανα δυο σημεια να παρεις .
σε αυτα μονο απο εκει μπορεις?