Jump to content

streetracing

Member
  • Posts

    175
  • Joined

  • Last visited

About streetracing

  • Birthday 01/09/1971

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

912 profile views

streetracing's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputation

  1. Oti κ ναναι οταν το βγαλει θα αλλαχτει.δεν υπαρχουν λεφτα πια για προαιρετικες αλλαγες
  2. Εδω κ 3 μερες αρχισε κ εμενα να βουιζει η πισω λιγο βεβαια αλλα συνεχως,χωρις κανενα σφαλμα η συμπτωμα.
  3. ερωτηση σε α4 β7 20tfsi αν η σκαστρα εχει αρχισει κ χαλαει εχει καποιο συμπτωμα? τωρα τελευταια εχω μια απωλεια αμεσοτητας στο γκαζι σε σχεση με πριν κ σε μερικες περιπτωσεις οπως με 3η η 4η που παταμε πολυ το γκαζι κ αφηνουμε στιγμιαια π σηκωνει σαν overboost πχ εχει αρχισει κ ακουγεται ελαχιστα η σκαστρα χχχσσσ ενω ποτε δεν ακουγοτανε. απωλεια δυναμης δεν εχω παρατηρησει. μαλλον η σκαστρα χρησχει αλλαγης ,την εχω 40000 χλμ κ 20000 με προγραμμα. φοραω του s3.
  4. Το ρουλεμαν αν εχει θεμα ειναι βουητο ,αυξανομενο κ με τα χιλιομετρα. Εγω στα 77000 αλλαξα κ τα δυο μπροστινα. Εβαλα ιδια μαρκα με του εργοστασιου ,οχι audi μονο.
  5. Το κτεο δες.εγω πηρα τον ιουνιο του 2013 με 77000χλμ B7 20tfsi του 2008 κ το σεπτεβριο του 2012 ειχε 62000 χλμ.αρα λογικη αυξηση.
  6. Εγω ακουσα απο πολυ εμπειρο κ παλιο εξουσιοδοτημενο μηχανικο audi κ volkswagen οτι ο πιο σοβαρος λογος επανοτοποθετησης ιμαντα ηταν οι βλαβες και οχι η ησυχη λειτουργια.
  7. Εγω παντα εχω νερα εκει στο νικελ οταν βρεχει.υπαρχει θεμα;δεν εχω βεβαια στη μοκετα.
  8. Το θεμα ειναι οτι αυτα επρεπε να τα ξερει ο μηχανικος σου.ειναι πολυ κοινο θεμα που κ που κατι τετοιο.
  9. μηχανικος σου θα ξερει. παντως αυτο που λες ειναι θεμα εξαερωσης.κανενα καινουργιο δισκοπλατω δεν πιανει τοσο ψηλα.
  10. αν πιανει τοσο πανω εχεις θεμα. ρυθμιζομενος ειναι ο συμπλεκτης στο δικο σου? στο δικο μου πχ 20Τ δεν ειναι. πες του μαστορα να κανει και αλλη εξαερωση,μαλλον εχεις ρυθμιζομενο και θελει και αλλη εξαερωση.
  11. Δυσκολο να το πω πως ακουγεται.μεταλλικος ηχος.αλλα κ σε δευτερη μιζια ακουγεται ετσι.θα το παρατηρησω.τακ τακ σε μιζια δεν ακουγεται ο τεντωτηρας της καδενας.ακουγεται σαν μεταλλικο ντριιιιν.
  12. Πως μπορω να ξεχωρισω αν θελει καθαρισμα η μιζα η αλλαγη ο τεντωτηρας της καδενας;μερικα πρωινα ,οχι ολα οταν βαζω μπρος στο τελειωμα. Της μιζιας ακουγεται ενας μεταλλικος ηχος περιπου οχι ακριβως οπως ακουγεται οταν λειτουργει ηδη το αμαξι κ βαζουμε δευτερη μιζια.πως ξεχωριζουμε σιγουρα ποιο απο τα δυο ειναι; Ευχαριστω
  13. Και στο Α4 τα castrol χρησιμοποιω. Αλλα η αποψη μου ειναι οτι σαν λαδι δεν εχει επαφη,ουτε με τα καλα silkolene. Και αν δεν εχω κανει δοκιμες λαδιων...ολα αυτα τα χρονια...
  14. Το 300v ναι θελει συχνες αλλαγες.το 5100 οχι Παντως δεν εχει σχεση σαν λαδι με το νεροcastrol. Ποτε δεν ειχα θεμα,οπως κ με τα silkolene που χρησιμοποιουσα καποτε.
  15. Γαμω τα λαδια ειναι τα 300v.τιποτα δν προκαλουν.στο TT απο 1999-2003 κ στο s3 2003-2006. Κανενα θεμα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.