-
Posts
224 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
6
stefan147 last won the day on July 16 2018
stefan147 had the most liked content!
About stefan147

Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Athens
Previous Fields
-
Αυτοκίνητο
Audi Q5 2.0T S-Tronic
Recent Profile Visitors
stefan147's Achievements
Newbie (1/14)
139
Reputation
-
Χθες τελείωσε την πορεία του σε μία πολύ γνώριμη γι΄ αυτό θέση...πάνω σε αναβατόριο! Ζορίστηκα στον αποχωρισμό γιατί όσο και ριμάδι να ήταν είχαμε ζήσει μαζί 10 χρόνια παρά 2 μήνες και γενικά δένομαι πάρα πολύ με τα αυτοκίνητά μου. Το πιο άκυρο σκηνικό βέβαια είναι ότι σε σχεδόν 5 μήνες αγγελίας, το πήρε ο ένας και μοναδικός που πήρε τηλ. Μέχρι και χθες...που για κάποιο ανεξήγητο λόγο χτύπησε 2 φορές το τηλ και μάλιστα με αρχική τιμή 1000€ πάνω από αυτή που το έδωσα! Το αμάξι πλέον θα κυκλοφορεί στο Αμύνταιο. Ήμουν τυχερός γιατί το παιδί που το πήρε ήταν πολύ τίμιος, συνεννοήσιμος, γνώστης και σίγουρα γουσταρε πολύ αυτό που πήρε. Μακάρι στα χέρια του να είναι όσο πιο απροβλημάτιστο γίνεται. Μέχρι και την τελευταία μέρα πάντως με ταλαιπώρησε. Τον τελευταίο μήνα είχα αναμμένο λαμπάκι αερόσακων που ήταν τελικά καμένος εγκέφαλος (585€ τιμή νέου). Αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο χθες και τελικά δεν έπαιξε 100% σωστά και τώρα αναμένουμε νέο μεταχειρισμένο ώστε να σταλεί Φλώρινα. Εν αναμονή βρωμόγκαζου...δυστυχώς του ίδιου Group...
-
Πάντως στα 3500€ που είναι το technology pack παίρνεις εκτός του navi plus και ασύρματο φορτιστή καθώς και wifi. Το οποίο wifi εκτός από τους επιβάτες είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί για ασύρματα android auto/apple carplay. Επίσης το navi plus παίζει κανονικά google maps από μόνο του. Χωρίς AA/carplay. Αυτό που δε θυμάμαι είναι αν παίρνει δεδομένα απο κάπου. Λογικά θα παίρνει για να δουλέψουν και τα services του Audi connect.
-
Δοκίμασα πρόσφατα το ΜΜΙ navi ενός ολοκαίνουριου Q5. Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η τοποθετησή του εάν βαλεις το smartphone interface. To θεμα είναι ότι το ΜΜΙ navi plus είναι προαπαιτούμενο και άλλα options με βασικότερο το virtual cockpit. Οπότε πρέπει να δεις τους συνδυασμούς που θέλεις να κάνεις για να δεις εάν μπορείς να το αφήσεις εκτός. Είναι πανάκριβο πάντως, μακράν πιο ακριβό απ' ότι χρεώνει η BMW για το, μάλλον, καλύτερο iDrive. Εννοείται συμφέρει να το πάρεις μέσω του Technology pack.
-
Σαφώς και πολλά προβλήματα εμφανίζονται μετά την εγγύηση όπως επίσης πολλά γενικευμένα προβλήματα αναγνωρίζονται ως τέτοια εκτός εγγύησης. Στα δικά μας αυτοκίνητα (aka σαπάκια) όμως η Audi είχε και έχει την αξιοπρέπεια να καλύπτει σε μεγάλο βαθμό και εκτός εγγύησης, εφόσον φυσικά έχεις υπάρξει πελάτης τους κατά τη συντήρηση που θα πρέπει να έχεις τηρήσει κατά γράμμα. Επίσης είχε τη σχετική ευθιξία να αυξήσει τα χρόνια κάλυψης, αναγνωρίζοντας την αστεία τακτική του παρελθόντος με τη 2ετία (+5 μήνες δώρο με επιστολή ).
-
Κινητήρας με πολύ σοβαρές πιθανότητες να θέλει ανακατασκευή (μπιελοπίστονα, ελατήρια κτλ) σε 70-80-100Κ χλμ είναι ο ορισμός του προβληματικού κινητήρα. Και 5% επί του συνόλου που κατασκευάστηκαν να είναι οι προβληματικοί (που είναι πολλοί περισσότεροι), η ιστορία έχει καταγράψει ως αναξιόπιστους τους tfsi εκείνης της εποχής και καλά κάνει ο υποψήφιος αφοραστής μεταχειρισμένου να είναι επιφυλακτικός. Αντίστοιχα υπάρχουν οι άμεσου ψεκασμού της Bmw πχ που θέλουν κάθε τόσο πολλαπλασιαστές και μπεκ και άλλες τέτοιες περιπτώσεις που κατά καιρούς σκάνε στην αυτοκινητοβιομηχανία. Στο καινούριο δεν υπάρχει κανένα ρίσκο όσο υπάρχει εγγύηση. Πόσα 14αρια tsi άλλαξαν τουρμπίνες ή και ολόκληρα μοτέρ εντός εγγύησης και δεν άνοιξε μύτη γιατί δεν κλήθηκαν να πληρώσουν οι κάτοχοι?
-
Οι φθορές σε καθίσματα και πετάλια μου κάνουν για αυτοκίνητο με αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που δηλώνει η αγγελία. Θέλει ψάξιμο αυτό. Η spotmechanic που είχε ελέγξει ενώπιόν μου το αμάξι μου (περίπου 2.5 ώρες) μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές έκανε σωστό έλεγχο και βρήκε 2-3 πραγματάκια που επίτηδες τους είχα αποκρύψει για να τους τεστάρω. Το συγκεκριμένο Α4 είναι αρκετά καλά εξοπλισμένο πάντως σε σχέση με τα περισσότερα προς πώληση που είναι συνήθως πολύ φτωχα.
-
Κλειδαριά & Σύστημα Ελένγχου Καυσαερίων
stefan147 replied to CAPFOTIS's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Συνηθισμένο θέμα οι κλειδαριές στα Β8. Με σβήσιμο του σφάλματος μέσω vcds τους παρατείνεις λίγο τη ζωή αλλά δεν τις σώζεις. Η αντικατάστασή τους είναι απλούστατη και αρκούν βασικές γνώσεις αφαίρεσης πάνελ πόρτας. Υπάρχουν πολλά βιντεάκια στο youtube. Από ανταλλακτικά βρίσκεις είτε μεταχειρισμένη (30-40€), είτε καινούρια ΟΕΜ (160€ αν θυμάμαι καλά), είτε καινούρια Κινέζικη από ebay (50-60€). -
Αγορα μετ. Q5 2.0TFSI - τα φωτα σας!
stefan147 replied to TommasK.'s topic in Audi A8 / S8 / R8 / Q7 / Q5 / Q3 / Q2
Πολύ καλή τιμή! Και έχω αλλαγή λάδια s-tronic την άλλη βδομάδα, θα τους πω να το αλλάξουν κι εμένα! -
Audi A4 B8 Παραξενη Συμπεριφορα
stefan147 replied to salaminomachos's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
O προβληματισμός μου είναι στο γεγονός ότι το χώμα δεν είναι αξιόπιστος κριτής της συμπεριφοράς του (συγκεκριμένου) αυτοκινήτου. Από τα διάφορα λεγόμενα πιθανολογώ ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κάτι απλά είναι διαφορετικό από αυτό που έχεις συνηθίσει. Ότι αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί κάτι απ' όλα αυτά που συζητάμε είναι το μόνο σίγουρο αλλά όπως έχω ξαναγράψει, μην είσαι καθόλου σίγουρος ότι αλλάζοντάς τα θα δεις αυτό που ορίζεις ως ιδανική συμπεριφορά. -
Audi A4 B8 Παραξενη Συμπεριφορα
stefan147 replied to salaminomachos's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Πάντως επειδή βλέπω μπήκε και χώμα στην εξίσωση, τοτε πιθανότατα το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται τίποτα απ' όλα αυτά που συζητάμε. Τουλάχιστον όχι ακόμα. -
Audi A4 B8 Παραξενη Συμπεριφορα
stefan147 replied to salaminomachos's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Για Α4 Β8 είναι. -
Audi A4 B8 Παραξενη Συμπεριφορα
stefan147 replied to salaminomachos's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
KTEO και σοβαρή διάγνωση κατάστασης αμορτισέρ είναι ασύμβατες έννοιες. Σε ότι αφορά την αλλαγή τους και έαν φυσικά χρειάζεται, εγώ ψώνισα τα παρακάτω από το ίδιο μαγαζί του link: http://www.rellasamortiser.gr/el/audi/1332-audi-a4-bilstein-b6-2007-2015-24-145961-24-145978-be5-e596-be5-e597.html?cid=702 Μικρότερες κλίσεις από τα μαμίσια ενώ παράλληλα είναι και πιο άνετα γιατί έχουν πιο "ποιοτικό" rebound. Αρκεί βέβαια να δει κανείς και τη διαφορά πάχους σε σχέση με τα μαμίσια Monroe των 200€. -
Audi A4 B8 Παραξενη Συμπεριφορα
stefan147 replied to salaminomachos's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Καταρχάς να τονίσουμε ότι το Β8 είναι ένα αυτοκίνητο εστιασμένο στην άνεση. Δεν είναι εστιασμένο στη σπορ συμπεριφορά, στην αμεσότητα κτλ κτλ. Επίσης είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το Β5. Αυτό ανάλογα τις συνθήκες είναι καλό και κακό. Σε κλειστή στροφοδιαδρομή θα δυσανασχετίσει, σε ανοιχτό δρόμο θα είναι στο στοιχείο του. Το γεγονός ότι αρέσκεσαι σε "βαρύ" αμάξι είναι λόγω συνήθειας σε παλαιότερες τεχνολογίες. Όλα τα mainstream σύγχρονα αυτοκίνητα προσπαθούν να είναι όσο πιο εύκολα στη χρήση και άρα γίνεται πιο ελαφρύ το τιμόνι κτλ κτλ. Επίσης ένα χαρακτηριστικό των Audi που βασίζονται στη Β8 πλατφόρμα είναι ότι παιρνόντας από εγκάρσιες ανωμαλίες με στραμμένους τροχούς το τιμόνι κοσκινίζει. Δηλαδή σου δίνει την εντύπωση για δέκατα του δευτερολέπτου ότι ελαφραίνει το μπροστινό και δεν πατάνε οι τροχοί. Αυτό το έχω παρατηρήσει και σε Α3 προηγούμενης γενιάς και προφανώς είναι θέμα γεωμετρίας του μπροστινού συστήματος και πως αυτό φορτίζεται από το ζύγισμα του αυτοκινήτου. Αυτό συμβαίνει είτε έχεις comfort ανάρτηση είτε s-line. Ότι στα χιλιόμετρα που έχει το δικό σου θέλει σίγουρα έλεγχο το τρίπτυχο λάστιχα-ανάρτηση-ψαλίδια, είναι δεδομένο. Τώρα αν αλλάζοντας κάτι απ' όλα αυτά θα έρθει και το επιθυμητό αποτέλεσμα, είναι σχετικό. Ειλικρινής απορία: το αμάξι δεν έγινε εκτενές test drive πριν την αγορά του? -
Τετελεσται . Αγορα Α4 Β8 118KW
stefan147 replied to salaminomachos's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Πάντως για έξτρα τριγμούς μη φοβάσαι. Ότι είναι να τρίξει θα τρίξει, ακόμα και 50 φορές να προσθαφαιρέσεις τα πάνελ. Εκτός κι αν γίνει καμιά χοντράδα και μαζί με κάνα κλιψάκι, σπάσει και η βάση του που και πάλι είναι έτσι φτιαγμένα που στην ουσία πιάνει το κάθε κλιψάκι σε 2 βάσεις και αντέχει τις αρκουδομαστοριές μας. Εναλλακτικά υπάρχει εργαλείο που αν είσαι λεπτολόγος "ξεκουμπώνει" τα κλιψάκια και η δουλειά γίνεται με χειρουργική ακρίβεια. Χθες ας πούμε εγώ είδα το αμάξι μου με κατεβασμένη οροφή και ξηλωμένα όλα τα pillars και δεν αγχώθηκα στο παραμικρό. Παλιότερα και πριν αρχίσω να κάνω τέτοιες δουλειές μόνος μου, θα με είχε κόψει κρύος ιδρώτας και πιθανότατα θα είχα αφήσει και την ηλιοροφή άφτιαχτη μόνο και μόνο από το φόβο των τριγμών. -
Τετελεσται . Αγορα Α4 Β8 118KW
stefan147 replied to salaminomachos's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Αφού είπαμε, ΑΕΚτζης είμαι! Ο mr fix απαντάει. Κι εγώ του χα στειλει inbox στο facebook και είχε απαντήσει 1-2 μέρες μετά.
