Jump to content

Chris1967

VIP Member
  • Posts

    289
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Chris1967 last won the day on August 5 2021

Chris1967 had the most liked content!

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

1,996 profile views

Chris1967's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • Week One Done

Recent Badges

235

Reputation

  1. Ναι είναι Β6, και, ναι, να κοπεί για ανταλλακτικά. Το θέμα είναι ότι είμαστε ιδιώτες και δεν μπορούμε να δίνουμε λίγα λίγα τα κομμάτια. Το θεωρείς δύσκολο να το πάρει κάποιος και να χρησιμοποιήσει κινητήρα, κιβώτιο, τετρακίνηση, δερμάτινο σαλόνι, προφυλακτήρες και μαρσιπιέδες και ίσως και τις ζάντες? (υπάρχει και το στερεο Bose). Διότι απ'όσο καταλαβαίνεις αυτός είναι και ο κύριος σκοπός της αγγελίας. Τώρα από θέμα τιμής δεν έχω ιδέα, τι θα ήταν λογικό για αυτά τα πράγματα?
  2. Έχουμε ένα αμάξι τέτοιο στην κατωχή μας (είναι του αδερφου μου που πρόσφατα επέστρεψε από Αγγλία) με Αγγλικές πινακίδες. Το αμάξι είναι αγορασμένο το 2005 demo επίσημης αντιπροσωπείας Aγγλίας (υπάρχουν ολα τα έγγραφα και όλα τα σέρβις κλπ). Έχει κάνει 160.000 χιλιόμετρα Αγγλία/Γαλλία/Βέλγιο/Γερμανία. Επέστρεψε στην Ελλάδα ως μέρος οικοσκευής και ολίγον λόγω συναισθηματικής αξίας. Εϊναι σε καλή κατάσταση γενικά και ειδικά σε μηχανική κατάσταση ΑΡΙΣΤΗ. Sport kit αυθεντικό Audi (προφυλακτήρες μαρσπιεδες αεροτομή) 18ες BBS διαιρουμενες αυθεντικές Δερματινα θερμαινόμενα σαν καινούργια Bose με τα πολλά ηχεία Δυστυχώς υπάρχει σκουριά στα φτερά λόγω αλατιού στου χιονισμένους ευρωπαικούς δρόμους/ Το αμάξι δεν συμφέρει να εκτελωνιστεί και σκεπτομαστε για ανταλλακτικά η να το πάρει κάποιος για μετατροπή project. Είναι σε πλήρη λειτουργία και έχει Αγγλική ασφάλεια οπότε κινείται κανονικά στον δρόμο αλλά μονάχα με τον αδερφό μου οδηγό. Δεν έχω ιδέα από τιμές και θα ήθελα την βοηθειά σας. Αν δεν επιτρέπεται τέτοια ανάρτηση εδώ θα παρακαλούσα να μεταφερθεί όπου επιτρέπεται για να το συζητήσουμε. Ευχαριστώ
  3. Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η κατανάλωση λαδιού η οποία διορθώνεται μόνο με επισκευή κινητηρα. Αν έχει γίνει επισκευη απο επίσημη αντιπροσωπεία να προτιμηθεί εκείνο το αμάξι. To B8 και το Β8,5 είναι πανομοιότυπα απλά αλλάζουν τα φανάρια φτερά και προφυλακτήρας. Όποιο σου αρέσει αλλά τα 8,5 είναι ακριβότερα. Σαν ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αμάξι σαν οδηγική αίσθηση, αλλά εμένα μου έβγαλε πολλά προβληματάκια συν την επισκευή κινητήρα που ήταν στην δική μου περίπτωση μια μικρή περιπέτεια. Οπότε πρέπει να έχεις και μπάτζετ για αρκετές επισκευές ειδικά αν το αμάξι έχει πάνω από 100.000 χλμ. Με πρόγραμμα χωρίς να αλλάξεις τίποτε απο περιφερειακά ειδικά με τον δίλιτρο το αμάξι μεταμορφώνεται, και τις περισότερες περιπτώσεις εάν δεν ψάχνεται κανείς για το παραπάνω, είναι υπεραρκετό από πλευρά δύναμης και ροπής (250-280ps και 40-45Νμ ροπής). Ο δίλιτρος είναι πιο ελαστικός και ζωηρός από τον 1,8. Αν σε παίρνει κοιταξε και το Β9 (έχει πάρει ο αδερφός μου το 2,0 ultra) εξαιρετικός κινητήρας και καμπίνα, το αμάξι έχει την αίσθηση ότι είναι ελαφρύτερο με μεγαλύτερες πλεύσεις από τα Β8/8,5 αλλά γενικά πιο άνετο σαν κύλιση . Οι νέοι κινητήρες δεν έχουν κανενα πρόβλημα με καταναλώσεις λαδιου.
  4. Νεότερα λοιπόν. Είχα μια περιπέτεια δυστυχώς το αμάξι χτύπησε μπιέλα μερικά μόλις χιλιόμετρα μετά την αλλαγή λαδιών που σας είπα πιο πάνω. Περιττό να σας πω ξενέρωσα τελείως. Δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο για την βλάβη αυτή εκτός ότι κάποια αστοχία στην συναρμολόγηση πράγμα που αρνείται κατηγορηματικά ο μηχανικός. Βέβαια ο μηχανικός ξηγήθηκε και μου ανέλαβε την επισκευή εντελώς δωρεάν (όπως άλλωστε έπρεπε). Προστέθηκαν σφυρήλατες μπιέλες για να είναι πιο ενισχυμένες, ολοκαίνουργιος στρόφαλος και αντλία λαδιού. Ευτυχώς δεν έγινε ζημιά στα χιτώνια. Επίσης νέο βολάν ρουλεμάν και δισκόπλατο Sachs Performance. Το έστρωσα και αναμένω για την αλλαγή λαδιού, ενώ η K04 είναι στο συνεργείο και περιμένει. Άντε να δούμε...
  5. Σου εύχομαι τα καλύτερα χωρίς προβλήματα!!! Κιεγώ είχα μια περιπέτεια πρόσφατα και αναγκάστηκα κιεγώ να πάω σε σφυρήλατες μπιέλες, όλα από την αρχή πάλι. Καλά χιλιόμετρα!!
  6. Ευχαριστώ!!, ναι όλα είναι σχετικά, ποτέ δεν είχα βάλει R888 (ούτε άλλα Toyo απότι θυμάμαι) τα θεωρώ υπερβολή για αυτοκίνητο καθημερινό δρόμου, αυτά είναι ιδανικά για track days, όταν δεν θες να αλλάζεις ζαντολάστιχα πηγαίνοντας από και προς την πίστα. Έχω περάσει πολλά και διάφορα σε διαφορετικά αυτοκίνητα, Bridgestone, Falken, Continental, Avon, Yokohama κλπ,κλπ. Δεν είμαι υποχονδριος με τον θόρυβο κύλισης, ξέρω για κάποιους είναι πολύ σημαντικό. Στου αδερφού μου το Α5 2,0 TFSI Ultra που φοράει Goodyear (245/40/18) υπάρχει σαφέστατα λιγότερος θόρυβος κύλισης ακόμα και από τα Bridgεstone που είχα πριν. Όμως έχω καταλήξει ότι σε κάτι που είχε πει και ο Tiff Needell, "α, τα λάστιχα... αυτά τα μαύρα πράγματα γύρω από τις ρόδες...", το οποίο υπονούσε ότι υπάρχουν τελικά μικρές διαφορές (σε ελαστικά της ίδιας κατηγορίας) σε κατάσταση πίστας. Τώρα εγώ οδηγώ γενικά συντηρητικά στο 70-80% της χρήσης που κάνω στο αμάξι, αλλά όταν γουστάρω και σε κατάλληλο δρόμο, του δίνω και καταλαβαίνει. Σε κατάσταση πίεσης σε στροφές, δεν ειχα κανένα παράπονο από τα Bridgestone, στην καθημερινή οδήγηση πόλης όμως δεν μου αρεσαν, ήταν σκληρά και δεν ζεσταίνονταν. Τώρα για τις βελτιώσεις, ναι, πάω πιο αργά και μεθοδικά αφενός διότι δεν έχω ανακαλύψει ακόμα την μηχανή που τυπώνει χρήματα και αφετέρου έχω μεγαλώσει και είμαι πιο χαλαρός και συνετός αφού την έχω πατήσει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν.
  7. Έτσι πιστεύω κι εγώ ότι θα τα ευχαριστηθώ, τα Bridgestone η αλήθεια είναι ότι δεν μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση, αφού κρύα ήταν πολύ κάτω του μετρίου, ενώ ζεστά μόνο με ικανοποιούσαν. Είδα τον ενθουσιασμό του Kavoura και διάβασα αρκετά σχετικά με αυτά τα λάστιχα που με κάνουν να πιστεύω ότι είναι κορυφαία λάστιχα επιδόσεων. Η πρώτη εντύπωση από τα 4S είναι ότι έχουν καλύτερη ποιότητα κύλισης, αλλά κάνουν περισσότερο θόρυβο. Ακόμα φυσικά δεν μπορώ να πω τίποτε από κρατήματα κλπ αφού ακόμα δεν έχουν κάνει ούτε 100χλμ και τα πάω σιγά σιγά για να πατήσουν.
  8. Το στρώσιμο τελείωσε, και έγινε και η αλλαγή λαδιών, ιμάντας και τροχαλία. Το αμάξι τραβάει καλύτερα και είναι πιο γεμάτο και πιο ελαστικές οι σχέσεις. Με την πολύ βροχή τις προάλλες διαπίστωσα έντονη υδρολίσθηση και μια και μου είχε πει και ο μηχανικός μου να πάω για λάστιχα, έβαλα τα Michelin Pilot Sport 4S (255/35/19), οποτε πάλι σε κατάσταση στρωσίματος... Επίσης διαπιστώνω ότι και ο δίσκος θέλει αλλαγή, δεν πατινάρει ακόμα, αλλά πιάνει πολύ ψηλά, και σκορτσάρει λίγο, κρίμα που δεν το είχα στο μυαλό μου να το συνδυάσω με την επισκευή (και με ρώτησε ο μηχανικός, και εγώ έκανα χαζομάρα που δεν τον άλλαξα επιτόπου). Sachs Performance λοιπόν στο εγγύς μέλλον...
  9. Νάσαι καλά, ευχαριστώ!!
  10. Ευχαριστώ Θοδωρή!! Ναι μόνο τα ελατήρια, αλλά καταλαβαίνεις ότι όταν ανοίγεις καλό είναι να γίνεται ενδελεχής έλεγχος και να αλλάζεται ότι εν δυνάμει μπορεί να βγάλει πρόβλημα αργότερα, ειδικά όταν πρόκειται να γίνει βελτίωση ιπποδύναμης. Στην δική μου περίπτωση (και πιστεύω σε όλους) ο κινητήρας ήταν σε πολύ καλή κατάσταση πράγμα που αποδεικνύει την καλή ποιότητα του μοτέρ, αλλά και την ηλίθια απόφαση της Audi να χρησιμοποιηθούν τόσο στενά ελατήρια. Τώρα δύο από τις άλλες μικροβλάβες, δηλαδή για την βαλβίδα μεταβλητού χρονισμού και για το ψυγείο λαδιού δεν υπάρχει εξήγηση παρά μόνο πολύ υψηλή πίεση λαδιού, η οποία δεν μπορώ να γνωρίζω πως προέκυψε, ακόμα και από παρατεταμένα πατήματα δεν θα έπρεπε. ΕΙλικρινά δεν ξέρω, αν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία ας μας διαφωτίσει.
  11. Το έκανα ήδη φίλε μου
  12. Ναι είναι τραγικό, τι θες να κάνω να κλαίω εγώ και όσοι έχουμε ελλατωματικούς κινητήρες? Μπούμ? τι εννοείς? Εμένα η δύναμη είναι πολύ καλή και το πρώτο στάδιο της Revo, πίστεψε με του κάνω την πρέπουσα χρήση και τώρα με την Κ04 που θα βάλω κάποια στιγμή στο νέο έτος, θα κάνω ότι μπορώ να το ευχαριστηθώ. Άλλο αυτό και άλλο να πας στην δουλειά σου κάθε μέρα. Αν έχεις τέτοια απώλεια δύναμης πολύ πιθανόν να έχεις κάποιο πρόβλημα και διόλου απίθανο να έχεις και εσύ κολλημένη βαλβίδα προπορείας. Και κάτι άλλο μην μπερδεύεις τι αλλάξαμε προληπτικά όπως την καδένα και την αντλία νερού (και το ψυγείο λαδιού μάλλον) εφόσον πάω για μεγαλύτερη δύναμη, στα χιλιόμετρα που έχεις έρχεται και εσένα η ώρα σου
  13. Ναι, είναι κάτι που δεν ήξερα και μου το έδειξε ο μηχανικός. Τα νέα ελατήρια είναι πολύ παχύτερα.
  14. Νεώτερα... Όπως είχα πει θα δρομολογούσα την Κ04. Δυστυχώς αν και το περίμενα, η κατανάλωση λαδιού προκάλεσε πρόβλημα στα μπουζί που είχα βάλει πρόσφατα, οπότε αποφασίστηκε με τον μηχανικό μου να προχωρήσω σε επισκευή κινητήρα πριν γίνει οποιαδήποτε περαιτέρω βελτίωση. Χιλιόμετρα 135.500 Η εικόνα του κινητήρα ήταν πολύ καλή (πλην του γεγονότος ότι είχε πολύ σοβαρές επικαθήσεις) δεν υπήρχε πουθενά ζημιά στα χιτώνια, και επειδή δεν έχω πρόθεση να αυξήσω την ιπποδύναμη σε αστρονομικά νούμερα, αποφασίσαμε να μην προβώ σε αλλαγή μπιελών και πιστονιών, αλλά να διατηρήσω τα παλιά με αλλαγή ελατηρίων. Εννοείτε ότι ο κορμός και όλα καθαρίστηκαν και μετρήθηκαν ενδελεχώς πριν παρθούν οι αποφάσεις. Οπότε ελατήρια και νέα έδρανα παντού. Βαλβίδα λαδιού, καδένα, τεντωτηρας και γλυστρες, αντλία νερού. Επίσης βρέθηκε ότι είχε πρόβλημα η βαλβίδα και ο μηχανισμός μεταβλητού χρονισμού, και το ψυγείο λαδιού, οπότε αλλάχθηκαν και αυτά. Αναμένουμε ιμάντα και τεντωτήρα δυναμό/αντλίας νερού διότι δεν είχε (!) η αντιπροσωπεία. Όλα αυθεντικά ανταλλακτικά, με αγορά στο τιμολόγιο με αριθμό πλαισίου και εγγύηση Kosmocar. Λαδια Liqui Moly Molygen w5-40. Τώρα στρώνω για 1000 χιλιόμετρα και μετά θα πάω για αλλαγή λαδιού. Το αμάξι είναι πιο ήσυχο στο ρελαντί, και φαίνεται να έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα ο κινητήρας και να τραβάει καλύτερα από πολύ χαμηλά, δεν του ανεβάζω στροφές ακόμα μέχρι 2,5-3,0 το πολύ και καλό ζέσταμα πριν ξεκινήσω, δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω πολλά χιλιόμετρα λόγω καραντίνας οπότε το στρώσιμο θα κρατήσει αρκετά δυστυχώς. Το συνεργείο είναι ο φίλος μου ο Λευτέρης Μελέντης στο Περιστέρη. Τιμές δεν θέλω να πω, αλλά μία επισκευή τέτοιου είδους δεν είναι φτηνή υπόθεση, και ούτε θα έπρεπε, αν αγαπάτε το αυτοκίνητο σας και δεν θέλετε να μπείτε σε περιπέτειες αργότερα (η ο νέος ιδιοκτήτης αφού το πουλήσετε). Μερικές φωτογραφίες
  15. Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!!! Να το χαίρεσαι με υγεία!!!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.