-
Posts
7,593 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
222
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Dikonou
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Η 06L127025T απ ότι βλέπω έχει δύο παροχές καυσίμου μια υψηλής και μια χαμηλής.....ταπώνουμε την χαμηλής; και δίνουμε μόνο στο υψηλής κυκλωμα αν κατάλαβα καλά; -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ψαχνοντας λίγο βλέπω ότι αυτή εδώ 06j127025g πλησιάζει πολύ αρχιτεκτονική στην δική μου και όχι σε αυτές που πάνε πιο μετά......06L127025T και παίζει και να ταιριάζει στο δικό μου vaccum . Όμως η αντλία που μου περιγράφεις παραπάνω είναι η 06L127025T η οποία βλέπω ότι έχει την ίδια φύσα για σύνδεση....... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Το έκανα κι αυτό. Μερικώς δουλέψε..... Τώρα ψάχνω να δώ τί θα κάνω............ Δυστυχώς κάτω έχει διαρροή ξανά από το πλαστικό καπάκι των αναθυμιάσεων μπροστά........και ελπίζω να είναι μόνο αυτό και να μην άρπαξε και τίποτε άλλο. Δεν έχω δυο εβδομάδες που το ξαναπέρασα όλο το κύκλωμα για στεγανοποιηση. Λύθηκαν όλα κατω. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
ΟΕΜ pcv κι αυτό απέτυχε.............άμεσα κιόλας.........με τόση πίεση δεν άντεξε..........και να δούμε τι κλώτσησε τώρα.......... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
ΚΑι τί άλλο να πώ!!!!! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις απαντήσεις σου!!!!! -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Κοιτάω και μία τον ρυθμιστή πίεσης πάνω στην μπεκιέρα......... μηπως αυτός δεν μπορεί να κρατήσει........δεν ξέρω αν θέλει κι αυτός αλλαγή με αναβαθμισμένο..... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Tι να σε πώ.....σε μένα αυτό κανει.......κρατάει πίσω πίεση 6,2 αλλά από μια πίεση και πάνω πέφτει η μπροστά....... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
https://www.don-octane.de/1-8l-2-0l-tsi-ea888-mqb-upgrade-benzinpumenkit-gti-s3-tts-gen-3-vag-fueltech.html -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Δηλ να καταλάβω..............plug and play χωρίς τίποτε άλλο προαπαιτούμενο; πρόγραμμα ως έχει; φύσα ρεύματος ίδια; βάζω και φεύγω; μου φαίνεται υπερβολικά καλό για να είναι αληθινό οχι οτι σε αμφισβητώ................προς Θεού!!!! Άγνοια γαρ..... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ζητάει 175 π.χ. και από μια πίεση και πάνω πέφτει 150κάτι στις 6000 κοντά.... Κάτι σαν αυτό εννοείς; https://www.bar-tek-tuning.com/upgrade-high-pressure-pump-2-0-l-tsi -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
με μαμά διαχείριση από ECU; χωρίς κάτι άλλο; συνδεσμολογία δεν έχει διαφορά; Σημείωση έχω 1.8 tsi μοτέρ όχι 2.0 -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Θα κάνω μια έλεγχο μπροστά αντλίες και τον γμω αισθητήρα πίεσης καυσίμου στην μπεκιέρα... και βλέπουμε..... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
πώς γεγέν αυτό; -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ναι μετρήθηκε με μανόμετρο πίσω κύκλωμα μέχρι υψηλής σήμερα..........6,2 μπάρ παντού σε κάθε περίπτωση -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Τα μαντατα ως εχουν παραπανω.... 8.1 100-200. Πολυ πιο οικονομοκο πλεον... Πεσαμε στα ορια του οεμ κ04 σε καταναλωση Αλλα απ οτι καταλαβαινω για να παω παραπανω χρειαζεται συστημα ψεκασμου μπροστα στα απο 2.0. Οποια πληροφορια διαθεσιμη για κατι παρομοιο θα εκτιμηθει!!! -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ρυθμισαμε......... Στο 2.2 οβερ και 1.9 στο dyno εδειξε 487 hp και 60 κιλα ροπη. Εκει φανηκε να εχει θεμα η υψηλης οσον αφορα οριο παροχης στο δυναμομετρο ομως γιατι στο δρομο το αμαξι κραταει 2.25-2.3 ψηλα 7400. Δεν προλαβα να μετρησω το κλασσικο. Θα δουμε συντομα. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
2200 μόνο επισκευή σασμάν - μπλοκέ και βαλβολίνες...... βάλε νέο βολάν και δισκάκια και εργατικά ανέβα κατέβα σασμάν A! μην ξεχάσω........πλάκα αναθυμιάσεων πήρε δρόμο.... μαμά ξανά όλα μέχρι να δώ τι θα κάνω.........πολύ λαδίλα μαζεμένη και όχι σωστή λειτουργία των αναθυμιάσεων.......... κάτι προτείνει η apr αλλά κι αυτό δεν ξέρω πόσο σωστό είναι............. https://www.goapr.com/products/engine_hardware/catch_cans/apr_catch_can_-_pq35_18t_20t_ea888_gen_1/ -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Διαφορικό τελικά ήταν και σήμερα μπήκε ξανά επάνω σήμερα.......... Όλα όπως πρέπει για την ώρα.... Αύριο μένει να γίνει ευθυγράμμιση και πάμε στρώσιμο Μαζί με σασμάν μπλοκέ διαφορικό μπήκαν νέα ΟΕΜ δισκάκια και νέο βολάν. Ποσό μη ρωτάτε καλύτερα................. Πήρε 6 λιτρα και κάτι κοντά το σασμάν μαζί με το κύκλωμα του ψυγείου βαλβολίνης. Καινούριες και οι ΟΕΜ βαλβολίνες.......... -
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ Α3 1TFSI
Dikonou replied to LEONIDAS13's topic in Θέματα που αφορούν το Forum & την λέσχη
Δηλ on line τι ακριβώς; Αναβάθμιση λογισμικου; Γιατί αν είναι για βασική ρύθμιση και αρχική πρώτη λειτουργία με εκτόνωση κιβωτιου από περιττή βαλβολίνη αυτό γινεται και μ ενα διαγνωστικό. -
Πρόσεξε λίγο την πλάκα αναθυμιάσεων που έβαλες......γιατί σε μένα μου μπλόκαρε αρκετά τις επιστροφές του blow by από κάτω του μοτέρ με αποτέλεσμα να δακρύσει λίγο το κάρτερ και η πάνω πλάκα...........αν κατάλαβα καλά δηλ και εχθές τα έλυσα και ξαναπέρασα κόλλα και στα δύο....μανίκι δουλειά......από θέμα καθαρίζω τις παλιές κολλές και ξαναβάζω μαμά pcv με δύο δοχεία αναθυμιάσεων να παρεμβάλλονται στο ΟΕΜ σύστημα αναθυμιάσεων.... Πρόσφατα είδα CTS κιτάκι για PCV με την κλασσική πλάκα επάνω και είχε κάνει τρύπα κάτω στο κάρτερ και έστελνε αναθυμιάσεις εκτός από εκεί.......🤔 το οποίο και με προβλημάτισε αρκετά.............
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Θα σου πω οτι το αμαξι μεχρι και το λυσιμο κινούνταν κανονικοτατα και μαλιστα γυριζοντας χωρις να καταλαβω το μεγεθος της ζημίας το πατησα και μια δυο φορες μηχανικη χωρις κανενα προβλημα... Γελαμε τώρα αλλα ετσι έγινε. Αν δεν το κοιτουσα απο κατω για το θορυβο θα το ειχα να κινειται κανονικα. Τωρα αμα ξαναπατουσα με πιεση τι θα εβγαινε να με μουτζωσει ειναι θεμα άλλης συζητησης. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Βολαν βγηκε οκ εκ πρωτης..... Σασμαν θα φυγει για ανοιγμα επισκευη εντος των ημερων......στον rtmg. Ελπιζω να ειναι μονο το διαφορικο..... Παμε για επισκευη, ολα τα υπολοιπα σεναρια ξεφεύγουν δυστυχως σε σχεση αποδοσης τιμης..... Σκεφτομαι σοβαρα την τοποθετηση μπλοκε διαφορικού και ελεγχο για οτι αλλο βγει εφοσον κριθει συμφερουσα η επισκευη του..... Αλλιως παμε για νεο..... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Dikonou replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Να λυσουμε αύριο και θα δω... Να ειναι το βολαν σπασμένο κι αυτό παίζει αλλά θα έκανε πολύ θόρυβο και δεν έχω κάτι τέτοιο...... Σε κινηση εννοώ..... Μακαρι να ειναι το βολαν. Τι να κάνουμε; έτσι πάει δυστυχώς Οσο πιέζεις χαλάς....
