Προσωπικά μόνο πρόγραμμα δεν θα πείραζα τίποτα πλην του να άλλαζα την θέση του καταλύτη, όπως γράψανε παιδιά που ξέρουν καλύτερα απο μένα το Α4 Β7. Αυτό θα βοηθήσει την τουρμπίνα να διώξει πιο καλά τα καυσαέρια. Όλα τα υπόλοιπα εάν μείνεις με οεμ τουρμπίνα μου φαίνονται λιγο χωρίς λόγο.
Προσωπική άποψη αυτή.