Ναι ρε συ όταν έρθει η ώρα να το πουλήσω ( μακριά απο εμάς, αλλα δεν ξέρεις πως η ζωή τα φέρνει ) ο επόμενος θα μου ανάβει κεριά και θα πίνει είς υγεία το κορόιδο.......ξέρω ξέρω χαχαχαχαχα
Μωρε το ξαναείδα το ποστ ψάχνοντας αλλα με τρόμαξε το παιδί που μου πέρασε το kenwood λέγοντας μου ότι ειναι κάμποσοι ανταπτορες και δεν ξέρει και αυτός ποιος ακριβώς ειναι.
Σας ευχαριστώ πολυ παιδιά για τις πληροφορίες!
Οποίος γνωρίζει τον τύπο ανταπτορα που χρειάζεται το kenwwod DNX 9280BT για να δουλέψει το πολυλειτουργικό τιμόνι μου παρακαλείται να ρίξει με πληκτρολογιά εδώ.
Να πω τωρα κάτι;
Το χειριστήριο του cc του έχεις αλλάξει θέση; να το τραβήξεις προς τον οδηγό δηλ γιατί εάν ειναι προς τα πίσω απλα δεν δουλεύει.
Α!!! Και κάτω απο 30 χλμ δεν δουλεύει να ξέρετε!
Για μένα προσωπικά για να ειναι χρηστική για μεσο χρήστη μια Κ04 μόνο με Ν75.....πιέσεις κατ εμέ και πάλι 1.45-1.5 οβερ και 1.1-1.15 ψηλά. Κοντά στα 330 με περίπου 43 κιλά ροπή και καθημερινό και απόλαυση!!!