Jump to content

Dikonou

Moderator
  • Posts

    7,593
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    222

Everything posted by Dikonou

  1. Τι σας λέει σαν ιδέα; http://www.xenonz.co.uk/store/p274/AUDI_A3_%2F_S3_2009_-_2012_to_RS3_front_bumper_conversion.html
  2. Νομίζεις δεν το σκέφτηκα; αλλα λεω άσε ΟΕΜ look για 18αρι. Χαχαχαχαχαχα
  3. Χαλίκια και για μια μλκσμνη που πέρασε την τσάντα της δυο χρόνια πριν πάνω απο το αριστερό φανάρι και άφησε καλό σημάδι.
  4. Μαζί σου πρίγκηπα αλλα εδώ ότι παραγγείλεις το χρεώθηκε δεν έχει επιστροφή.
  5. Ναι ρε συ όταν έρθει η ώρα να το πουλήσω ( μακριά απο εμάς, αλλα δεν ξέρεις πως η ζωή τα φέρνει ) ο επόμενος θα μου ανάβει κεριά και θα πίνει είς υγεία το κορόιδο.......ξέρω ξέρω χαχαχαχαχα
  6. Μόλις έρθουν αμέσως, τωρα προτεραιότητα έχει βάψιμο καπό και κερωμα.
  7. Μωρε το ξαναείδα το ποστ ψάχνοντας αλλα με τρόμαξε το παιδί που μου πέρασε το kenwood λέγοντας μου ότι ειναι κάμποσοι ανταπτορες και δεν ξέρει και αυτός ποιος ακριβώς ειναι. Σας ευχαριστώ πολυ παιδιά για τις πληροφορίες!
  8. Bose δεν έχω αλλα και πάλι ευχαριστώ πολυ για την ενημέρωση!!!!
  9. Οποίος γνωρίζει τον τύπο ανταπτορα που χρειάζεται το kenwwod DNX 9280BT για να δουλέψει το πολυλειτουργικό τιμόνι μου παρακαλείται να ρίξει με πληκτρολογιά εδώ.
  10. Όχι απλά περιμένω να έρθουν απο εξωτερικό. Δύσκολο το ΕΤ49 απ ότι κατάλαβα στις μέρες μας σε 19.
  11. Μόλις παραλάβω θα βάλω φωτό κι εντυπώσεις.
  12. Τι φραπέ; ξεκολλαω σφραγίσματα.....
  13. Οι ζάντες έφυγαν ήδη.....όποτε υπομονή μέχρι να έρθουν οι νέες.
  14. Α! Διάσταση νέας 19*8 ΕΤ49 με 225/35.......vredestein vorti
  15. Ναι ρε θα μου ρίξω και ένα αυτομπανιασμα!
  16. ....... Βαλντές στις αγγελίες Δημήτρη (Kavouras)
  17. Ειναι για δρόμο.....οποίος ενδιαφέρεται.... Oz ultraleggera 18*8 ET45 5*112 με λάστιχα Michelin pilot super sport με 15000 χλμ
  18. Να πω τωρα κάτι; Το χειριστήριο του cc του έχεις αλλάξει θέση; να το τραβήξεις προς τον οδηγό δηλ γιατί εάν ειναι προς τα πίσω απλα δεν δουλεύει. Α!!! Και κάτω απο 30 χλμ δεν δουλεύει να ξέρετε!
  19. Εχεις δικιοοοοοοοοοοο!!!!!!! Σορυ αλλα σωθικά...
  20. Για μένα προσωπικά για να ειναι χρηστική για μεσο χρήστη μια Κ04 μόνο με Ν75.....πιέσεις κατ εμέ και πάλι 1.45-1.5 οβερ και 1.1-1.15 ψηλά. Κοντά στα 330 με περίπου 43 κιλά ροπή και καθημερινό και απόλαυση!!!
  21. Με εμάς εκτός πως θα γίνει το νταλαβερι;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.