Jump to content

Dikonou

Moderator
  • Posts

    7,593
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    222

Everything posted by Dikonou

  1. Αει αυτομπανιάσου ρε!!!!!! ..............δε φταίει κανενας άλλος αλλά εγώ που έβαλα και Kavouras approved για τα φρένα ρεμάλι!!!! :sHa_hehe: σου πήρε ο μπόμπιρας τα μυαλά λέμε.... :sHa_hehe: ( Άσε να ρίξω λίγο ''αγάπη'' ακόμα ..... μπάς και με αφήσει να το οδηγήσω κιόλας ρε....... ) :chair:
  2. Τώρα τί να απαντήσω εδώ..... :wub: :wub: απλά ευχαριστώ πολύ υπολογίζοντας μια άποψη που την μετράω πραγματικά πάρα πολύ.......από ένα άτομο που είναι τιμή μας να τον έχουμε ανάμεσά μας!!!!
  3. Πες μου που και πότε! Στέφανε χρήμα στον κουβά δεν υπάρχει περίπτωση να μην πετάξεις, όταν μάλιστα είσαι κομματάκι ανακατωσούρας όπως εγώ και στο σημείο σοβαρής ιδιοτροπίας. Στην περίπτωση μου είναι αναμενόμενο. Το ζήτημα είναι τα δικά μου παθήματα να γίνουν μαθήματα και όχι ξανά παθήματα για όσους διαβάζουν και το ψάξουν. Και συμπληρώνω Όχι μόνο τα δικά μου αλλά όλων οι εμπειρίες εδώ αυτό το σκοπό έχουν να δείξουν ή να αποτρέψουν επιλογή κατευθύνσεων και μονοπατιών στον δρόμο της βελτίωσης.
  4. Αυτή είναι και η λογική μου εδώ μέσα Δημήτρη. Κάθε βήμα γίνεται, όχι πάντα με επιτυχία χαχαχα, και παρουσιάζεται εδώ με σκοπό την δημιουργία μιας βάσης δεδομένων περίπου ώστε όσοι τολμήσουν κάτι παρόμοιο τουλάχιστον να ξέρουν τι μπορεί να συναντήσουν στο δρόμο τους. Εδώ είμαστε όλοι από το μεράκι μας και την αγάπη για το μηχανοκίνητο.
  5. Μα αφού με ξέρεις!! Είμαι Καλό παιδί.
  6. Κανόνισε να κατέβω και να μην με πάς βόλτα!!!! Μόνο αυτό σε λέω!!!!
  7. Σας ευχαριστώ όλους για τα λόγια σας και τα σχόλιά σας!!! Για πυρόμετρο... το πέρασα στην αντιπροσωπία αφότου έβαλα την υποδοχή στον εξατμισά μου εδώ ...... Αυτός που έφτιαξε το Dp δηλ. Vampire και μετά πήγα να το συνδέσω στην Audi...... Γιώργο Κavoura .....έχει πάρει λίγο όχι πάρα πολύ, αλλά πλέον δουλεύει απροβλημάτιστα...... Αυτό είναι που με νοιάζει και όχι τα απόλυτα νούμερα........καμπύλες σωστές και από εκεί και μετά έχει να κάνει και με το πώς του φέρομαι κι εγώ..... Όσο για τον κύριο Velos.......και όλη την παρέα γενικά απλά περιμένω την επόμενη φορά να τα πούμε από κοντά και να ''αλητέψουμε''.....να τα χαρούμε λιγάκι!!!! Freddy τρία χρόνια λίγο λίγο και δεν αναφέρω και αυτά που άλλαξα ... που έκανα λάθος....εκεί είναι όλο το θέμα....πόσο έχεις, όταν ξεκινάς τέτοια ''χουνέρια'', κόσμο δίπλα σου με γνώσεις και την διάθεση να βοηθήσει!! Κι εδώ αρκετές φορές πήρα πληροφορίες και τζάμπα εμπειρία από τα παλαιότερα μέλη και όλους σας που πραγματικά έχετε όρεξη μεράκι και κυρίως θέληση να μάθετε και να δώσετε ότι γνώση έχετε αποκτήσει ως τώρα με το ''άθλημα''... Και για τον Δον Κον το επόμενο.........Φιλαράκο άμα δεν ποντικέψεις και λίγο ( σε λογικά φιλικά πλαίσια πάντα έτσι !!! ) είναι σαν το έρωτα δίχως καυγαδάκι ......έχει νοστιμάδα; Δεν έχει!!!!
  8. ......παρακαλώ...μιληστε άφοβα κι ελεύθερα......... :sFi_bat:
  9. Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Να 'στε όλοι καλά και να χαιρόμαστε όλοι τα αυτοκίνητα και την ''τρέλα'' μας!!!!
  10. Κι εδώ αυτές που έβαλα και σε άλλο τόπικ..κάποια στιγμή θα τις μαζέψω όλες και με περιγραφή
  11. Λίγο παραπάνω χαμήλωμα και να κρατήσει όσο μπορεί την άνεση που έχει τώρα.......αυτό ψάχνω. Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια Τασούλη!!
  12. Ναι Τάσο την έχω μέσα στα επόμενα.........αλήθεια τί λές να βάλω;
  13. Άντε να κάνω κι εγώ μια παρουσίαση του δικού μου: Πλέον!!!! Έχουμε και λέμε: I/C S3 ( 48mm inlet ) Εξάτμιση decat 76mm: NS Racing Εισαγωγή ITG μπροστά από maf. ( 80 mm ) Σωλήνα από maf σε K04. ( 80 - 70 - 63.5 mm ) Κ04-064 με μετατροπή στο αλουμίνιο για να χωρέσει στον χώρο του μηχανοστασίου. Σωλήνωση από Κ04 σε i/c ( 45 mm ) ΟΕΜ σωλήνα από i/c S3 σε πεταλούδα κατάλληλη για το απαραίτητο relocation. Δίσκο Sachs Performance 240 ( με KXD σασμάν από εργοστάσιο ) Φρένα από Cupra μπροστά ( Kavouras approved!! ) 345 και από Cupra πίσω 286. Σωληνάκια υψηλής φτιαχτά. Πολλαπλασιαστές R8 με FR5KPP332S μπουζί. Forge σκάστρα με relocation. Boost controler Greddy OLED profec. Daemon πυρόμετρο. Oz ultraleggera 18x8 ET45. Καπάκια καθρεφτών σε ασημί ματ χρώμα. Το ''μυάλωμα'' της ECU έχει επιμεληθεί ο Κρίτωνας E-tuners. Αυτά για εξωτερικά μηχανικά. Εσωτερικά έχουμε: Πεταλιέρες αλουμινίου ΟΕΜ. Kenwood DNX 9280BT με Garmin bluetooth ecoroute με ενδείξεις της OBD στην κεντρική οθόνη και κάμερα οπισθοπορείας. LED drl. Εσωτερικός φωτισμός LED. Μεμβράνες Lumar. Και μια δυο φωτό μέχρι ν' αξιωθώ να βγάλω καμιά της προκοπής!!
  14. Για μένα προσωπικά εάν έχεις πολλά χλμ στα μπουζί κάνε έναν έλεγχο. Κατά τα άλλα να το χαίρεσαι όσο γουστάρεις και όπως θες!
  15. Για ψυχολογικούς λόγους να φανταστώ.....
  16. Να ξές ότι με χαρακτή θα έχεις δόνηση μόλις ζεσταθεί η δισκόπλακα!! Νόμος αυτό. Και λέγοντας δόνηση εννοώ κάτι ελάχιστο σαν αίσθηση στο πεντάλ του φρένου και πιο πολύ θόρυβο ακουστικά...
  17. Εάν βάλεις κάτι εκτός ΟΕΜ θα είναι χαρακτά;
  18. Δεν κλώτσαγε........... με την εκκίνηση και την πρώτη κίνηση του μοτέρ και των βάσεών του κάπου κάτι βρίσκει πιθανότατα από σωλήνα της νέας εξάτμισης...
  19. Μπορεί να είναι και το τελικό στο σωλήνα ανάμεσα στα πίσω ψαλίδια
  20. Μην αρχίσουμε τώρα θέμα με τα δυναμόμετρα....το ζήτημα είναι τί αλλαγές είδε ο Πάνος με αυτά που έβαλε πάνω + update!
  21. Ναι ρε συ, για το δικό μου μιλάω... Και την διαφορά μεταξύ της διάταξης δεν την έλαβα υπ όψιν να σε πω την μαύρη αλήθεια.
  22. Έχω λογκαρίσματα να σου στείλω εάν θες. Πάντως πρέπει να είναι πολύ δυνατό πλέον, και με εμφανέστατη την διαφορά από πριν.
  23. Στα πρότυπα των τιμών του revo όσον αφορά τιμές αβάνς. Και 193 γραμμάρια είναι φοβερά όσον αφορά την αλλαγή.
  24. Μπά Στέφανε πρέπει να είναι η πάστα από τακάκι γιατί και σε μένα μετά από κανα δυό καλά φρένα από πολλά όταν κρυώσει μετά το κάνει με χαμηλές ταχύτητες.....πρίν το σταμάτημα δηλ και με απαλό φρένο το σκούξιμο..... η λύση είναι δρόμος γυαλί με πολύ λίγα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! το τονίζω!!!! χλμ απότομο φρένο και υπερωρίες το ABS. Μετά δεν το ξανακάνει μέχρι το ερπόμενο βαρύ φρένο....τουλάχιστον σε μένα φαίνεται να πιάνει αυτή ή μεθοδος....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.