Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tι να πω...τα λογια ειναι απλα περιτα!!!το αμαξι ειναι τουμπανο φιλε μου!!! :new_thumright:

να το χαιρεσαι οσο δεν παει!!!κουκλα πραγματικα :sHa_thumbsup2:

Posted

Φωτο πριν τοποθετηθουν τα φρενα.

 

post-10193-1271667839752_thumb.jpgpost-10193-12716677875154_thumb.jpg

 

post-10193-12716678018624_thumb.jpgpost-10193-12716677727516_thumb.jpg

 

 

:sFun_drool2: :sFun_drool2:

Να το χαίρεσαι βρε φίλε το εργαλείο απλά απίστευτο..... :biggrinthumb:

Posted (edited)

Φωτο πριν τοποθετηθουν τα φρενα.

 

post-10193-1271667839752_thumb.jpgpost-10193-12716677875154_thumb.jpg

 

post-10193-12716678018624_thumb.jpgpost-10193-12716677727516_thumb.jpg

Υποκλινομαι!!!

Τι διαστασεις εχουν ζαντολαστιχα σου;;

Edited by sakis534
Posted

Γενικα τα Α4 ειναι απο τα αγαπημενα μου 4θυρα και ειδικα το Β7 :wub:

Και του Ρενου ειναι πολυ προσεγμενο αν και μαυρο.Μου αρεσει σαν χρωμα αλλα αν ειχα στην κατοχη μου μαυρο αμαξι θα ημουνα συνεχεια με το ξεσκονοπανο στο χερι.τετοια μουρλα εχω :JC_cheesy:

Posted

8.5 χ 19 ειναι οι ζαντες και 235/35/19 τα λαστιχα

  • 4 months later...
Posted

Οπως εγραψα και στο frf το αυτοκινητο εδειξε τα δοντια του στις δοκιμες στις Σερρες και αν δεν υπηρχε θεμα εκκινησης και ελαστικων θα βλεπαμε ακομα καλυτερα πραγματα.

Για την ιστορια εγραψε 12.8 στο δευτερο περασμα οταν ο Δημητρης του τοποθετησε το μετρητικο οργανο.

Τα 3 ανοιγματα απο σταση εγιναν με το s3 και ενα ρολλ απο δευτερες με τον Αγγελο.

Posted

Μια χαρά το Α4,τούμπανο και με τις 19' μια χαρά τα πήγε...είναι που δεν ήθελε να μπει Τάσο...sHa_sarcasticlol.gif

Posted

Τασο,πρεπει να μιλησουμε για τη βελτιωση... :sFi_dualpistols::sFi_dualpistols:

  • Like 1
Posted

Τι να μιλησουμε ρε εσυ τον εχεις τον καταλογο ετοιμο στο κινητο :sHa_sarcasticlol:

 

Καραφλα εγω περιμενα απο εσενα κατι αλλα... :sSig_banned:

Posted

Τι να μιλησουμε ρε εσυ τον εχεις τον καταλογο ετοιμο στο κινητο :sHa_sarcasticlol:

 

Καραφλα εγω περιμενα απο εσενα κατι αλλα... :sSig_banned:

Το γλύτωσε το ban λόγο τρεξίματος... κατα τα άλλα συμφωνώ μαζί σου Τάσο :P

Posted

ε,καλα δεν περιμενα κια τιποτα αλλο.....θα σας δειξβω εγω next year αν μπορεσω....ρεμαλια... :sFi_dualpistols:

Posted

Πραγματικά θα ήθελα πολύ να είχα τον τιμωρό εκεί και να γλεντάγαμε οτι υπήρχε στην πίστα,μα οτι υπήρχε...sFi_gunsmilie.gif

Posted

Πραγματικά θα ήθελα πολύ να είχα τον τιμωρό εκεί και να γλεντάγαμε οτι υπήρχε στην πίστα,μα οτι υπήρχε...sFi_gunsmilie.gif

Βγάλανε γλώσσα κάποιοι..... φταις..... :sSig_banned:

Posted

Ορίστε και μερικές φωτογραφίες από το κτήνος του Ρένου... Για όσους δεν το καμάρωσαν από κοντά...

Φιλαράκι να το χαίρεσαι!!! :sHa_thumbsup2:

 

post-9037-0-39781100-1318845717_thumb.jpg post-9037-0-04774100-1318845741_thumb.jpg post-9037-0-50977900-1318845761_thumb.jpg post-9037-0-62732000-1318845782_thumb.jpg post-9037-0-86206700-1318845810_thumb.jpg post-9037-0-72509400-1318845828_thumb.jpg

post-9037-0-31125100-1318845851_thumb.jpg

Posted

Σε ευχαριστουμε Πανουλη :sHa_thumbsup2:

 

υγ συντομα θα ξαναπαρω σοβαρη φωτογραφικη μιας και οπως ηρθαν τα πραγματα σε αυτο το event ημουν με την ξυστρα...

Posted

Πραγματικά πανέμορφο να το χαιρεσαι Ρένο.sHa_thumbgoodjob.gif

 

Χαρηκα πολύ που σας γνώρισα απο κοντα Τάσο - Ρένο

 

 

 

Γιώργος..

Posted (edited)

Σε ευχαριστουμε Πανουλη :sHa_thumbsup2:

 

υγ συντομα θα ξαναπαρω σοβαρη φωτογραφικη μιας και οπως ηρθαν τα πραγματα σε αυτο το event ημουν με την ξυστρα...

 

:hysterical: :hysterical: :hysterical: δεν παίζεσαι λέμε.....

Πολύ όμορφες φωτογραφίες πραγματικά....

Τάσο ο Ρένος πρέπει να το καταευχαριστήθηκε έτσι...Οχι μόνο κάτω απο 13(12.8)αλλά έχει και ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης.. :biggrinthumb:

 

 

Υ.Γ.Θα γούσταρα όμως να το έβλεπα και σε κανα 800αρη.... :sFi_gunsmilie: :sFi_gunsmilie:

Edited by gi0rg0s
Posted

Παίδες ευχαριστώ για τα καλά λόγια για το ''μωρό μου'' :new_iloveyou: .Μακάρι να ήμασταν πιό κοντά και να τα λέγαμε πιό συχνά. Όχι μόνο το ευχαριστήθηκα αλλά γούσταρα τρελά. Παλιά είχα ένα ραλάκι άλλαξα καμιά πέντε σασμάν, καμιά πέντε κινητήρες δοκίμαζα με όλους, αλλά όλα καλά :sFi_dualpistols: . Το audaki μέχρι τώρα ούτε μια καρφωτή και ούτε μία εκκίνηση. Στη πίστα ήταν το πρώτο μου ζόρισμα και όπως φάνηκε το πούλησα στην εκκίνηση αλλά πιστεύω ότι τις δοκιμές τις κάνεις για να μάθεις και να γίνεις καλύτερος και όχι να γίνεις ο ''όλα τα σφάζω και όλα τα μαχαιρώνω'' :coffeetime: .Μου έχει ανοίξει η όρεξη για trackday :new_sugkrotima: !!!Ευχαριστώ και πάλι πέρασα υπέροχα!!!

Posted

+ 1 sHa_thumbgoodjob.gif

 

Ρένο πραγματικά υπέροχο το καμάρι σου. Στις επόμενες δοκιμές και εγώ μαζί σου !!!

  • 3 months later...
Posted

Και για να μην ανοιγω αλλο τοπικ αν και θα επρεπε αλλα ας μπει εδω σαν αρχειο στο πανεμορφο και γρηγορο οχι μονο στις ευθειες πλεον audακι μας.

Απο καιρο μου ελεγε ο αδερφος μου θελω να το βαλουμε πιστα να δουμε τι κανει και εκει και για να ειμαι ειλικρινεις εγω τον εκανα πισω δυο τρεις φορες μεχρι που... ειχαμε ηδη παρει τετραδα ημισλικ yokohama advan A048 μεσαιας σκληροτητας και ηδη τα φορεσαμε στις 17αρες σε διαστασης εργοστασιακη 235/45/17.

Την Πεμπτη μου σκαει το παραμυθι αν εχω να κανω τιποτα Κυριακη και μιας και δεν καταλαβα τι ηθελε να πει του λεω δεν εχω κατι ... ωραια μου λεει ετοιμασου για Σερρες παμε για track day.

Λιγο η μικρη που φεραμε στον κοσμο πριν ενα μηνα λιγο η διαθεση μου να ξεφυγω και φυσικα ο αγαπημενος αδερφος μου που παντα θα ειμαι διπλα του σε οτι κανει και ηδη αρχισα ετοιμασιες.

Ουσιαστικα θα ηταν η πρωτη γνωριμια με το αυτοκινητο σε συνθηκες πιστας οποτε δεν θελαμε να φτασουμε στα ακρα ουτε σε επιπεδο προετοιμασιας αλλα ουτε και ψυχολογικης πιεσης για να σπασουμε χρονομετρα.

Οποτε το μονο πραγμα που καναμε ηταν να βγαλουμε τις 19αρες και να μπουν στην θεση τους οι 17αρες με τα ημισλικ και να σκληρηνουμε τις μπροστα αναρτησεις (δυστηχως οι πισω στην kw3 θελουν ξηλωμα για να σκληρηνουν και ειπαμε οτι θα παμε αναγνωριστικα).

Τα ζαντολαστιχα μπηκαν στην Δραμα και πηγαμε με ενα σετ οδικως.

Δεν ξηλωσαμε τιποτα απο το αυτοκινητο εσωτερικα/εξωτερικα και μαλιστα τα ζαντολαστιχα ειχαν αρκετα μεγαλυτερο βαρος απο τα 19 λογω ελαστικου και μονο.

Το συνολο αυτοκινητου ζυγιστηκε στα 1550 χωρις οδηγο και βενζινη στο1/4.

Αυτο που ειχαμε στον νου μας και θα τα αλλαζαμε αλλα δεν προλαβαμε ηταν τα εργοστασιακα τακακια απο τα φρενα του s4/s3 που φοραει διοτι ξεραμε οτι σιγουρα θα κουραστουν ευκολα και γρηγορα και ειμασταν ετοιμοι για τα χειροτερα με αυτα λογω του οτι η πιστα ειναι πολυ πιο απαιτητικη σε φρενα απο οτιδηποτε αλλο.

Επισης εκτος απο σκληροτητα δεν πειραξαμε καμπερ καθολου παρα εμεινε η ρυθμιση οπως ηταν στον δρομο.

Γενικα το αυτοκινητο πηγε οπως και εμεις χαλαρα και ανθρωπινα και ηταν "ολοκληρο".

Την Κυριακη πραγματικα απο το πρωι η μερα ηταν τελεια με λιακαδα καθολου αερα και ισως τον καταλληλοτερο καιρο που εχω δει ποτε στις Σερρες για τετοιο event.

To αυτοκινητο οπως παντα γυαλισμενο στην τριχα απο το αδερφακι μου που του αρεσει οπως και εμενα να συνδηαζονται ολα και ταχυτητα αλλα και εμφανιση/στυλ.

Το event το διοργανωσε το mazda rx8 club και ηρθε ο αδερφος μου σε συνεννοηση αφου ειχε και αλλα αυτοκινητα εκτος mazda που θα ετρεχαν οποτε ημασταν οκ.

Τα παιδια εκει μας υποδεχθηκαν σαν να μας ηξεραν χρονια και τα ατομα της πιστας επισης εξυπηρετικοι στο καθε τι που ζητησαμε.

Πηραμε αριθμο σε αυτοκολλητο πηραμε σενσορα που στερεωσαμε στις γριλιες οπως ολοι και ξεκινησαμε αρκετα πρωι με χαμηλη θερμοκρασια ασφαλτου αναγνωριστικους γυρους.

Ηδη στον δευτερο γυρο κατεβηκε στο 1.41 (μεχρι εδω ηταν η αναγνωριση....χαχαχα) ο Ρενος και βγηκε εξω να κουβεντιασουμε να δουμε πατηματα να μου πει και να του πω τι ειδα.

Το πρωτο φυσικα που περιμεναμε και επιβεβαιωθηκε ηταν τα φρενα που δεν αντεχαν πολυ πιεση και επρεπε να τα πατας με πολυ δυναμη να πιασουν ειδικα στην μεγαλη ευθεια που το θηριο ανεβαινε στα 230 και επρεπε να πεσει στην Κ1 οποτε αναγκαστικα πηγαινες πιο λιγα χλμ και φρεναρες πιο μροστα.

Στο δευτερο σετ οπου θα χωριζομασταν και βαση χρονων σε γκρουπακια εδειξε τα δοντια το α4 και εσπασε το 1.40 με καλυτερο το 1.39 και κατι (θα σκαναρω το γυρολογιο καποια στιγμη).

Ξεραμε και απο την εμπειρια μας αλλα και απο αυτα που εχουμε δει οτι το μεσημερι που φευγει η υγρασια απο την ασφαλτο και στρωνουν και λαστιχο τα αλλα αυτοκινητα οτι το σκηνικο θα αλλαξει.

Οπως και εγινε το αυτοκινητο στο τριτο session εγραψε 1.37.109 με τον Ρενο παντα οδηγο να ψαχνει και να βρισκει τις γραμμες στι Σερρες ουσιαστικα στην πρωτη επαφη τετοιου τυπου με το αυτοκινητο του σε πιστα που οποιος το εχει κανει μονο μπορει να αντιληφθει τι εννοω .

Εγω σε ρολο φωτογραφου μου εδωσαν και ενα γιλεκο φωσφοριζε απο την πιστα και αλωνιζα μεσα εξω πανω κατω.

Καποια στιγμη σε ενα διαλειμα και αφου τσιμπησαμε κατι μου λεει ο Ρενος τωρα αδερφακι η σειρα σου...εγω απο την αρχη του ειπα οτι δεν αλλα αυτος εκει ετσι και εγινε να με μεσα στο θηριο μας να περιμενω με την καρο σημαια επανω στο καπω.

1ος γυρος ,2ος γυρος ,3ος γυρος στο 1.37.890 οποτε και επιβεβιαωθηκε οτι ειμαστε αδερφια οπως ειπε και ενα παληκαρι μετα.

Το αυτοκινητο μονο με τα λαστιχα και το σφιξιμο εγινε ξυραφι και με την παραμικρη κινηση εκτελουσε παρολα τα κιλα του που λογω δυναμης και τετρακινησης εδειχνε light αλλα δεν ηταν καθολου μαλιστα ηταν το πιο βαρυ του event ακομα και απο ενα subaru sti.

Ενα χαμογελο εγω και ο αδερφος μου μεχρι εκει και η μερα μας πηγαινε οπως ξεκινησε απο ολες τις πλευρες.

Τελειωσα και εγω τις γυρες μου και ηρθε και παλι η σειρα του αδερφου μου που πλεον αφου κοιταχτηκαμε καλα ειχα καταλαβει και εγω και αυτος οτι ηταν η ωρα (μεσημερι)να δουμε κατι πολυυυ καλο.

Πρωτος γυρος ,δευτερος και μπαμ στο 1.36.800 και μετα απο αλλους δυο γυρους ηρθε το 1.36.300 οπου ηταν ενας απιστευτος χρονος για το σπεκ του αυτοκινητου και επισης για την πρωτη επισημη και ουσιαστικη επαφη μας με τις Σερρες με σενσορες με επισημα χρονομετρα και οχι ρολογια κλπ.

Το καταχαρηκαμε και οι δυο και πραγματικα αξιζε με χιλια και πηγαν ολα καλα και για εμας που κατεβηκαμε σε χρονο και αυχαριστηθηκαμε αλλα και το αμαξι δεν εκανε το παραμικρο ... ηταν βραχος φυσικα τραβηξε τα περισσοτερα βλεμματα και σχολια απο τους θεατες.

 

Ειναι απο αυτες τις φασεις που θα θυμασαι και θα περιγραφεις σε ολη σου την ζωη και ειδικα οταν τα κανεις με δικο σου αγαπημενο ανθρωπο στην περιπτωση μου τον αδερφο μου που πλεον οι κοποι του το μερακι του και τα χρηματα του εδειξαν οτι υπαρχει ουσια ,υπαρχει κατι καλο που φτιαξαμε και μπορουμε να το ευχαριστηθουμε παντου και στην πιστα και στον δρομο αλλα και σε καμια κοντριτσα low profile αν χρειαστει διοτι πλεον ξερουμε και εμεις τι θελουμε απο αυτο.

 

Οι κινησεις/σκεψεις μας για την επομενη φορα οποτε και αν γινει ειναι.

1)Τακακια carbotech σαν αυτα που φορουσα στο evo τα xp10 μπροστα και τα xp8 πισω ισως οτι καλυτερο εχω συναντησει απο φρενο οχι μονο εγω αλλα οι περισσοτεροι κατοχοι evo που ειναι πισταδες και οχι απαραιτητα σε "μεγαλα" φρενα"

2)Αναρτηση ψαχνουμε για τα ελατηρια της kw clubsport μιας και εχει πολυ καλη συμπεριφορα στον δρομο και δεν θελουμε να την χαλασουμε αλλα θα θελαμε ισως λιγοτερες κλισεις ακομα οποτε το σκεφτομαστε.

3)Ρυθμιση καμπερ μπρος πισω οσο πιο αρνητικο και μεχρι -3μοιρες τουλαχιστον για εμπρος εαν ειναι εφικτο απο τις ρυθμισεις και το χαμηλωμα

4)Καθισμα μπακετ καθαροαιμο μιας και τα δερματινα μπακετ του δεν ειναι και οτι καλυτερο για πιστα διοτι δεν σε κραταει και νομιζεις οτι θα φυγεις εξω

5)Δικη μου προταση ειναι να ξηλωσουμε το σαλονι + ρεζερβες κλπ για να εξοικονομησουμε οτι μπορουμε απο βαρος για καλυτερη αναλογια ανα ιππο και μικροτερη αδρανεια.

Αυτα τα παραπανω τα μελεταμε και βλεπουμε τι και πως θα καταφερουμε να πετυχουμε οσο το δυνατον καλυτερο αποτελεσμα με μικροτερες θυσιες και απο ανεση αλλα και οικονομικα διοτι ηδη ειμαστε σε πολυ καλο σταδιο.

 

Παραθετω και πινακα με τους καλυτερους χρονους που εχουν κανει περιοδικα μεσα στην πιστα των Σερρων και ξερετε και πως συμπεριφερονται στα αυτοκινητα αυτα που απλα "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ"

 

1.30.80 Ferrari F 430

1.30.95 AUDI R8

1.32.25 Ferrari F 599

1.32.35 Porsche 911 Turbo

1.32.40 Porsche 911 4S Gemballa GT500

1.33.05 BMW M3 (V8) '08

1.33.20 Porsche 911 Carrera 4S

1.33.20 Corvette C6

1.34.20 Mitsubishi Lancer Evo IX

1.34.20 Mitsubishi Lancer Evo X

1.34.50 AUDI TTS

1.34.50 AUDI TT-RS

1.34.80 AUDI S5

1.35.15 BMW M3 '05

1.35.20 Subaru Impreza WRX STi 2.5 '06

1.35.25 BMW 335i

1.35.25 Porsche Cayman S

1.35.35 AUDI RS4

1.35.80 Subaru Impreza WRX STi 330 2.0 '04

1.36.00 Mitsubishi Lancer Evo VIII

1.36.10 Mercedes E63 AMG

1.36.20 BMW Z4 M

1.36.30 Mercedes C63 AMG

1.36.40 NISSAN 350Z (300hp)

1.36.50 Subaru Impreza WRX STi 2.5 '08

1.36.70 FORD Focus RS '09

1.36.80 BMW M5

1.37.10 AUDI S3 TFSI

1.37.30 NISSAN 350Z

1.37.35 OPEL GT

1.37.45 HONDA S2000

1.37.60 BMW Z4 i35

1.37.65 MAZDA MX- 5 2.0 RC

1.37.85 Subaru Impreza WRX STi 2.0 2004

1.37.90 BMW 130i

1.37.95 AUDI TT Sport

1.38.00 MAZDA 3 MPS 2009

1.38.10 FORD Focus RS '04

1.38.10 SEAT Leon CUPRA 2009

1.38.30 AUDI S4

1.38.50 MAZDA RX8 Cosmo

1.38.60 MAZDA RX8 Challenge

1.38.70 VW Golf GTI 2009

1.38.70 VW Golf R32

1.38.80 HONDA Civic Type R New (semi slicks)

1.38.80 AUDI TT 2.0 TFSI

1.38.80 OPEL Astra OPC

1.38.85 BMW Z4 2.5

1.38.90 MINI Cooper S Works

1.39.05 MAZDA 6 MPS

1.39.06 MINI Cooper S

1.39.15 Subaru Impreza WRX 2.0 2004

1.39.30 VW Scirocco 2.0 TFSI

1.39.35 SEAT Leon CUPRA R 210

1.39.35 HONDA Civic Type R

1.39.60 Peugeot 207 RC

1.39.60 Renault Clio RS 198

1.39.70 AUDI A3 Sportback 3.2 Quattro

1.39.80 AUDI TT Roadster 3.2 DSG

1.39.80 SEAT Leon CUPRA R 225

1.39.85 AUDI A3 Sportback TFSI Quattro

1.39.90 HONDA Civic Type R New

1.39.95 Peugeot 206 RC

1.40.05 VW Golf GTIΑ

 

Θα ανεβασω και καποιες φωτογραφιες αν και εβγαλα καμια 500αρια οποτε καταλαβαινετε τι εγινε...

  • Like 3
Posted (edited)

Εντυπωσιακος χρονος Τασε :sSc_jawdrop2:

 

Ωραια πασουσιαση φιλε!Θα πρεπει να περασατε ωραια εκεινη την ημερα! :sSig_goodjob:

 

 

 

 

+1

Edited by Alex

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.