Dimitris_Kon Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Όπως λέει ο τίτλος, μερικά μέλη από μας, αποφασίσαμε να κάνουμε αυτό το project για το κέφι μας. Ένας από αυτούς είμαι εγώ και θα σας παραθέτω, όπως στο τόπικ του δικού μου αυτοκινήτου, όλες τις λεπτομέρειες από την αρχή μέχρι το τέλος (όταν έρθει ). Στόχος μας είναι να αγοράσουμε ένα Α4 quattro B5, να το κάνουμε body kit RS4 και να το φτάσουμε στα 800 WHP, με αξιοπιστία και με στόχο να λειτουργεί καθημερινά και να λαμβάνει μέρος σε time attacks, στα χνάρια της 034 motorsport. Στην παρούσα φάση, βρισκόμαστε στην αναζήτηση μιας καρότσας Α4 Β5 quattro σε καλή κατάσταση, καθώς και στο δίλημμα της επιλογής μοτέρ μεταξύ : (α) VR6 3.2 και (β) 2.7 biturbo. Η ζυγαριά κλείνει περισσότερο προς το VR6, αλλά ακόμη είμαστε σε σκέψη, καθώς το συγκεκριμένο δεν έβγαινε με το 3.2 αλλά με το 2.8 και δεν βγάζει άδεια για την μετατροπή (εννοείται όλα θα είναι νόμιμα και θα δηλωθούν κανονικά). Όποιος θέλει, μπορεί να γράφει και να συμβουλεύει ό,τι θέλει, καθώς κάθε βοήθεια είναι θεμιτή.. Δημήτρης
michpan Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Α ρε Δημήτρη, ακόμα δεν έφτιαξες το δικό σου.. σε τρώει το χέρι σου ε; Με το καλό πάντως, να ολοκληρωθεί και να χαιρόμαστε να το βλέπουμε! Σε παρόμοια projects που έχω δει, όλοι βάζουν 3.2 κι έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια γι'αυτόν τον κινητήρα! Μιχάλης
Dimitris_Kon Posted April 11, 2010 Author Posted April 11, 2010 Α ρε Δημήτρη, ακόμα δεν έφτιαξες το δικό σου.. σε τρώει το χέρι σου ε; Με το καλό πάντως, να ολοκληρωθεί και να χαιρόμαστε να το βλέπουμε! Σε παρόμοια projects που έχω δει, όλοι βάζουν 3.2 κι έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια γι'αυτόν τον κινητήρα! Μιχάλης Βασικά ο Αρίστος φταίει και ο Σωκράτης που με παρακίνησαν Μιχάλη.. Και ναι όντως το τρίλιτρο είναι το καλύτερο και για μένα, λόγω απλούστερης φιλοσοφίας κατασκευής και λιγότερων μπελάδων σε σχέση με biturbo. Δημήτρης
Aristos Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Θες να με βάλεις φυλακή εσύ,δεν παίζει... Οκ,ωρα να πιούμε καφέ και να μιλήσουμε σοβαρά για το θέμα. Φυσικά η ιδέα είναι του λέουρα(Δημήτρης)και εμείς ακολουθούμε...
tasosS3 Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Γνωμη μου ξεκαθαρα βαλτε κατω να δειτε για τι χρηματα μιλαμε και ποιος θα το αναλαβει διοτι ειναι πολλοι παραγοντες που στην πορεια μπορει να αλλαξουν.... Οσο ευκολο ακουγεται τοσο δυσκολο ειναι ειδικα με μοτερ τα οποια στην χωρα μας μονο στα χαρτια υπηρχαν. Και στην τελικη ποιος ο σκοπος για ενα τετοιο αμαξι dragster? διαφημιση? προσωπικη ευχαριστηση? ολα μαζι? Εχετε ηδη αυτοκινητα με χρηματα και βελτιωση επανω οποτε εχετε ξενερωσει ηδη αρκετες φορες
Soki Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Παίδες το Audi Sport Club έχει αποδείξει, στα 5 χρόνια λειτουργίας του, ότι ξεπερνάει εύκολα τέτοιου είδους προβλήματα, οπότε και εμείς δεν τα λαμβάνουμε υπ'όψιν. Σίγουρα το project είναι πολύ δύσκολο αλλά πιστεύω εαν βάλουμε όλοι το χεράκι μας θα τα καταφέρουμε!!!
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Όλα τα αρνητικά σχόλια δεκτά, εξάλλου δεν πτοούμαστε ούτε το βάζουμε κάτω. Στην τελική, προσπάθεια θα κάνουμε και αυτό μετράει, είτε αποδώσει, είτε όχι! Το μόνο αρνητικό που σκέφτομαι είναι το διάβασμα που θα ρίξω πάλι πανάθεμά με!! Επίσης, να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ τα μέλη που από σήμερα κιόλας μου έστειλαν μηνύματα στο κινητό και με πήραν στο τηλέφωνο, για να συνδράμουν χρηματικά, ψυχικά και με όποιο άλλο τρόπο, μια μέρα μόλις μετά την σχετική ανακοίνωση!! Δημήτρης
The Dog Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Χμμ... Κάτι μου θυμίζει αυτό άλλα σε Β7. Ωραία ιδέα αλλά ελπίζω να αντιλαμβάνεστε σε τι χωράφια μπαίνετε. Τέτοιο project δεν έχει καμιά σχέση με ΒΤ projects. Περιλαμβάνει ΠΟΛΛΑ παραπάνω parts και πατέντες από αυτά που αρχικά θα υπολογίσετε (σοβαρά,ότι υπολογίσετε) .... Θα αναγκαστείτε επίσης να κάνετε R&D πάνω στο αμάξι, κυρίως σε parts του drivetrain, τα οποία στοιχίζουν. Προτείνω στο αρχικό ( ψαγμενο )budget που θα κάνετε να προσθέσετε +50% . 1
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Με τη βοήθεια του Μπάμπη και Πανούλη, θα πέσει και πολύ ελάφρωμα!! Πέρα από τη πλάκα, όλο το budget θα ανακοινώνεται εδώ λεπτομερώς για το κάθε τι.. Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο και πιστέψτε με, έχω βαθιά γνώση της δυσκολίας του εγχειρήματος. Η πορεία θα δείξει.. Δημήτρης
mariosA4 Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 (edited) Με τη βοήθεια του Μπάμπη και Πανούλη, θα πέσει και πολύ ελάφρωμα!! Πέρα από τη πλάκα, όλο το budget θα ανακοινώνεται εδώ λεπτομερώς για το κάθε τι.. Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο και πιστέψτε με, έχω βαθιά γνώση της δυσκολίας του εγχειρήματος. Η πορεία θα δείξει.. Δημήτρης Σοβαρό και πολύπλοκο πρότζεκτ ξεκινάτε παιδιά, μέσα λοιπόν σε ότι χρειαστείτε. Κατα τη γνώμη μου ,είναι προτιμότερο να αγοραστεί Β5 RS4 καρότσα εστω και από γερμανία με τον V6 2,7t για να προυπάρχουν όλα τα απαραίτητα ,σασμάν κινητήρας τετρακίνηση... Αν θέλετε μπορώ να ψάξω για καρότσα και μέσω ebay.de Edited April 12, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 (edited) Σοβαρό και πολύπλοκο πρότζεκτ ξεκινάτε παιδιά, μέσα λοιπόν σε ότι χρειαστείτε. Κατα τη γνώμη μου ,είναι προτιμότερο να αγοραστεί Β5 RS4 καρότσα εστω και από γερμανία με τον V6 2,7t για να προυπάρχουν όλα τα απαραίτητα ,σασμάν κινητήρας τετρακίνηση... Αν θέλετε μπορώ να ψάξω για καρότσα και μέσω ebay.de Μαρίνο κάθε βοήθεια είναι θεμιτή! Αν βρεις λίγο χρόνο δες το φίλε, ψάχνουμε όμως για καρότσα sedan και σίγουρα από εδω. Αν μπορείς ψάξε για μοτέρ, σασμάν κλπ και στείλε PM. Δημήτρης Edited April 12, 2010 by dimitris A4TFSIQ
mariosA4 Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 ρε συ άλεξ ,μπάς και το φτιάχνει για σένα ο φίλος σου και δεν στο λέει ?? Σε φαντάζομαι με 800 στην πίστα..δεν σε βλέπω να ισιώνεις πουθένά...
mariosA4 Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 δημήτρη υπάρχει πιθανότητα να βρούμε καρότσα β5 και στον ΟΔΥ, θα ρωτήσω και θα σου πώ
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 δημήτρη υπάρχει πιθανότητα να βρούμε καρότσα β5 και στον ΟΔΥ, θα ρωτήσω και θα σου πώ Οκ Μαρίνο, ενημέρωσέ με σχετικά.. Και όποιο άλλο μέλος μπορεί και θέλει εννοείται. Δημήτρης
Aristos Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 (edited) Η ομάδα ήδη έχει ανοίξει τα χαρτιά της και κοιτάει καταρχήν για φόρμες εργασίας... Τετράδιο,μολύβια και ξεκινάμε. Θέληση και καλή διάθεση υπάρχουν,πίστεύω οτι τπτ δεν είναι ακατόρθωτο. Αν γίνει,ας τελειώσει και σε 3 χρόνια...όταν τελειώσει όμως... Edited April 12, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Η ομάδα ήδη έχει ανοίξει τα χαρτιά της και κοιτάει καταρχήν για φόρμες εργασίας... Τετράδιο,μολύβια και ξεκινάμε. Θέληση και καλή διάθεση υπάρχουν,πίστεύω οτι τπτ δεν είναι ακατόρθωτο. Αν γίνει,ας τελειώσει και σε 3 χρόνια...όταν τελειώσει όμως... Ακριβώς ! Επίσης ευχαριστώ τα μέλη που συνεχίζουν και μου τηλεφωνούν και δηλώνουν την παρουσία τους σε ό,τι χρειαστούμε και σε λύσιμο, δέσιμο του αυτοκινήτου κλπ.. Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου : http://www.youtube.com/watch?v=WJZRiCL79rw&feature=related Δημήτρης
kenzo Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 (edited) Δημητρη τα ειπαμε οτι χρειαστειτε εδω ειμαστε , ειμαι της αποψης για VR6 μοτερ . Κυβικα και δεν μπλεκεις με διπλα τουρμπο και ... Εβαλες και το βιντεακι ... Νομιζα οτι ειναι ηδη ετοιμο ... Ηλιας ... Edited April 12, 2010 by Dimitris_Kon ορθογραφία
Kritonas Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Όπως λέει ο τίτλος, μερικά μέλη από μας, αποφασίσαμε να κάνουμε αυτό το project για το κέφι μας. Ένας από αυτούς είμαι εγώ και θα σας παραθέτω, όπως στο τόπικ του δικού μου αυτοκινήτου, όλες τις λεπτομέρειες από την αρχή μέχρι το τέλος (όταν έρθει ). Στόχος μας είναι να αγοράσουμε ένα Α4 quattro B5, να το κάνουμε body kit RS4 και να το φτάσουμε στα 800 WHP, με αξιοπιστία και με στόχο να λειτουργεί καθημερινά και να λαμβάνει μέρος σε time attacks, στα χνάρια της 034 motorsport. Στην παρούσα φάση, βρισκόμαστε στην αναζήτηση μιας καρότσας Α4 Β5 quattro σε καλή κατάσταση, καθώς και στο δίλημμα της επιλογής μοτέρ μεταξύ : (α) VR6 3.2 και (β) 2.7 biturbo. Η ζυγαριά κλείνει περισσότερο προς το VR6, αλλά ακόμη είμαστε σε σκέψη, καθώς το συγκεκριμένο δεν έβγαινε με το 3.2 αλλά με το 2.8 και δεν βγάζει άδεια για την μετατροπή (εννοείται όλα θα είναι νόμιμα και θα δηλωθούν κανονικά). Όποιος θέλει, μπορεί να γράφει και να συμβουλεύει ό,τι θέλει, καθώς κάθε βοήθεια είναι θεμιτή.. Δημήτρης Αυτα ειναι πολυ ωραια πραγματα για να ασχολειται καποιος ! Μιας και εχω δει καποια πραγματα απο κοντα , θα ειναι πολυ πολυ ευκολοτερη δουλεια αν η μετατροπη βασιστει στον 2.7 V6 Bi-turbo κινητηρα , παρολο που υπαρχουν και ετοιμες βασεις για να μπει και ο VR6 . O λογος ειναι οτι σε περιπτωση αγορας μηχανικων μερων απο RS4 (ΜΥ 2000 -2002) , ολη η πλεξουδα - καντραν - κλπ θα κατσουν "κουτι" σε αντιθεση με την περιπτωση του VR6 , που θα ταιριαζε σε μια καροτσα που εχει εγκαρσια το μοτερ . Παρεπιπτοντως βρηκα κι αυτο : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/634489/ Σε πρωτη φαση πρεπει να λειτουργει απροβληματιστα το Α4 ΤQ με τα μηχανικα του RS4 . Η αναβαθμιση ισχυος θα ακολουθησει . Καλη συνεχεια παιδια !!!
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Κρίτωνα άγραφος θα δουλέψει σε VR6? Αλλιώς έχω και το βλαμμένο το immo του 2.7 με το καντράν, κλειδί κλπ.. Δημήτρης
Thomas-1.8T Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Κρίτωνα άγραφος θα δουλέψει σε VR6? Αλλιώς έχω και το βλαμμένο το immo του 2.7 με το καντράν, κλειδί κλπ.. Δημήτρης Ναι,μόνο που με τον άγραφο,το ξεχνάς το vag-com μετά
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Απ΄ ότι βλέπω πάντως, για να μπει ο VR6 στο Α4 θέλει πολλές αλλαγές και συγκεκριμένα θέλει αντάπτορα για σύνδεση με το κιβώτιο, βάσεις ειδικές για στήριξη, άλλη μίζα, ειδική πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής και άλλα.. Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 (edited) Οι εικόνες απεικονίζουν το μοτέρ με 24V κεφαλή και η πηγή είναι το Audizine.. Δημήτρης Edited April 12, 2010 by Dimitris_Kon
kenzo Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 (edited) Απ΄ ότι βλέπω πάντως, για να μπει ο VR6 στο Α4 θέλει πολλές αλλαγές και συγκεκριμένα θέλει αντάπτορα για σύνδεση με το κιβώτιο, βάσεις ειδικές για στήριξη, άλλη μίζα, ειδική πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής και άλλα.. Δημήτρης Μηπως τελικα ειναι καλυτερη λυση το 2.7 ; Για βαλε τα κατω Δημητρη ... Τι δυνατοτητες εχει το ενα και πως και τι το αλλο . Τι δυσκολιες εχει το ενα και τι το αλλο ? Βλεπω πολυ πατεντα , υπαρχει η δυνατοτητα ? Ηλιας ... Edited April 12, 2010 by kenzo
Dimitris_Kon Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Μηπως τελικα ειναι καλυτερη λυση το 2.7 ; Για βαλε τα κατω Δημητρη ... Τι δυνατοτητες εχει το ενα και πως και τι το αλλο . Τι δυσκολιες εχει το ενα και τι το αλλο ? Βλεπω πολυ πατεντα , υπαρχει η δυνατοτητα ? Ηλιας ... Βασικά το 2.7 είναι πιο στριμωγμένο το μοτέρ στο μηχανοστάσιο, ενώ το vr6 έχει περισσότερο "αέρα". Παρατηρώ βέβαια, ότι τελικά οι αποδόσεις και των δύο κινητήρων είναι αρκετά κοντά.. Θα εξαρτηθεί και από το σε ποιά τιμή μπορώ να βρω το κάθε μοτέρ. Δημήτρης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now