Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Δημήτρη, εσένα σε είχα αφήσει στα 450-500PS.Ανεβαίνεις κι άλλο?

 

Άντε με το καλό ανήσυχε φίλε μου να βρεις αυτά (τα ανταλλακτικά) που ψάχνεις. new_thumright.gif

 

Για...δώσε ένα review.

θα κρατήσεις τετρακίνηση? (δεν ξέρω αν θα αντέχει πλέον)

από περιφερειακά τι σκέφτεσαι να βάλεις πάνω? (Διάβασα ότι είσαι ανάμεσα στον 2.7Τ και στον VR6.)

Φρένα?

Ανάρτηση?

εξάτμιση?

Επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου?

 

:)

Edited by Kavouras
Posted

Κρίτωνα άγραφος θα δουλέψει σε VR6? Αλλιώς έχω και το βλαμμένο το immo του 2.7 με το καντράν, κλειδί κλπ..

 

 

 

Δημήτρης

 

Άντε πάλι.......Βαρέθηκα να στο λέω. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΙΜΜΟ etc φτάνει να ξέρεις να το φτιάξεις.

Το έκανα στο δικό μου και δουλεύει.

 

 

Για πάμε για ένα reality check.

800 hp(gt2871r x2 ) σε twin turbo V6 = πολύ lag . 1.3 liters πέφτουνε λίγα για την κάθε gt2871r.

Εαν βάλετε GT28RS η κατάσταση βελτιώνετε αρκετά άλλα ο Hp στόχος σας θα πέσει.

Το θετικό είναι πως υπάρχουν eliminator kits που ρίχνουν (σχετικά) το κόστος κάτω.

Η καλύτερη, πιο δύσκολη και πιο δαπανηρή επιλογή είναι single turbo. Ολα θα είναι one-off kits εκτός εαν αποφασίσει ο Markku να βγαλει το κιτ μου στην παραγωγή.

Οτι και να επιλέξετε ,εάν βάλετε S4 μοτέρ(που είναι πιο συμφέρουσα επιλογή) θα θέλετε άλλα heads, intake manifold ( RS4)και πεταλούδα.

Γενικά ο V6 είναι πιο αποδοτικός απο τον Vr6 ΑΛΛΑ επίσης είναι και πιο ζημιαρικος μιας και το service του είναι πολύ δύσκολο. Συχνά θα χρειαστεί να βγάλετε μοτερ εξω για απλές εργασίες maintenance.

Ακόμα δεν το ξεκίνησα και έχω γίνει μάνα στο βάλε βγάλε μοτερ. Ο Motronic 7.1 που εχει επιτρέπει την χρήση του ακόμα και στις ιπποδυνάμεις που ψάχνετε.

 

Απο την άλλη ο VR6 είναι πολύ φτηνός στο tunning. Μαντεμένια manifolds etc. Λύσεις σε aftermarket ecu υπάρχουν ήδη με έτοιμες καλωδίωσης. Όμως με πολλούς συμβιβασμούς όσο αναφορά a/c etc.

Χρειάζεται πολύ δουλειά για να κάτσει, αλλα πλέον υπάρχουν έτοιμα κιτς.

Εγώ δεν θα τον επέλεγα πάντως.

Posted

Βασικά το 2.7 είναι πιο στριμωγμένο το μοτέρ στο μηχανοστάσιο, ενώ το vr6 έχει περισσότερο "αέρα". Παρατηρώ βέβαια, ότι τελικά οι αποδόσεις και των δύο κινητήρων είναι αρκετά κοντά.. Θα εξαρτηθεί και από το σε ποιά τιμή μπορώ να βρω το κάθε μοτέρ.

 

 

 

Δημήτρης

 

Δημητρη , το V6 σε σχεση με το VR6 εκτιμω οτι εχει τα εξης πλεονεκτηματα :

 

- Τοποθετειται στην καροτσα αυτη ( = πλεξουδες , καντραν , κλπ καθονται σωστα , χωρις κοστοβορες - αναξιοπιστες πατεντες )

- Το αυτοκινητο θα εινια σαν "νορμαλ" , με aircondition , κλπ .

- Σαν ισχυ , μαλλον εχει potential για περισσοτερη , αφου εχει 2 μεγαλα καπακια , σε αντιθεση με το 1 του VR6 , με "κουτσουεμενους" και διαφοετικους απο κυλινδρο σε κυλινδρο αυλους . Το οτι εχει 500cc λιγοτερο κυβισμο δεν παιζει τοσο ρολο , αφου κατα το ημισυ προερχεται απο διαδρομη . Αυτο που τελικα μετραει ειναι οτι στη μια περιπτωση εχουμε 6 πιστονια 81mm στην αλλη με 6 πιστονια 84mm , με χειροτερη δυνατοτητα αναπνοης .

- Ουσιαστικα ειναι σαν να εχουμε 50% extra κινητηρα 1.8 20vt , ενω υπαρχουν παμπολλα bolt on πραγματα ( οπως πχ eliminator kit , που ομως δεν κανει για 800whp κατα 99% , αφoυ δεν μπορει μια 2871 (αγνωστου trim) να αποδωσει σε 1335cc μοτερ 450ΗΡ .

- Το management θελει απλα προγραμμα , σαν να ρυθμιζουμε 1.8Τ με 530whp . Ιmmo κλπ δεν ειναι προβλημα .

- Τα bolt on περιφερειακα του VR6 , ενδεχομενως να μην μπαινουν , αφου ειναι και διαφορετικη η καροτσα (πχ πολλαπλη).

 

Τα μειονεκτηματα εκτιμω οτι θα ειναι :

 

- Στροφαλος : Χωρις να εχω κανει ποτε τετοια μετατροπη , εκτιμω οτι για 800whp χρειαζονται 7 εδρανα στηριξης , οπως στο VR6 .

Eχω ακουσει και για αστοχιες σε στροφαλους σε V6 .

- Ογκωδες μοτερ , που θα αφηνει ελαχιστο χωρο για να γινεται και ευκολη συντηρηση . Αν πχ οπως ειπε και ο Dog πρεπει να κατεβαινει καθε 3 και 2 , ειναι πολυ παιδεμα .

Posted

Όλα τα άσχετα post εταφέρθηκαν εκεί που τους αρμόζει...

Ας αφήσουμε το όλο εγχείρημα ατόφια καθαρό.

Δεν νομίζω πως σε κάτι τέτοιο σοβαρό έχουν θέση post άσχετα.

Όποιος γνωρίζει και μπορεί να ποστάρει,ας το κάνει,

και να βοηθήσει τα παιδιά που ξεκίνησαν κάτι τόσο σπουδαίο,

αλλά να μπορούμε να "ξεστραβωθούμε" και οι υπόλοιποι από την αρχή μέρι και την υλοποίηση του.

  • Like 1
Posted (edited)

αν αποφασίσεις για τον 2.7τ πάρε ένα link από ebay.de

 

http://cgi.ebay.de/M...=item35a7c67483

 

γνώμη μου φίλε άλλα έχω την αίσθηση ότι το πρότζεκτ με τον V6 θα ξεφύγει τελείως οικονομικά. Αντιθέτως με τον 2.7τ μοιάζει πιο βατό και από άποψη συμβατότητας. Το θέμα του lag δεν το συζητάω κάν εφόσον πάς σε 700 -800 άλογα δεν μπορείς να συζητάς πχ για lag.

Επίσης κάτι παρόμοιο σε Β6 έχει φτιάξει και ο Dog οπότε νομίζω η γνώμη του και λόγω πρόσφατης εμπειρίας μετράει περισσότερο.

Edited by mariosA4
Posted (edited)

Δημητρη , το V6 σε σχεση με το VR6 εκτιμω οτι εχει τα εξης πλεονεκτηματα :

 

- Τοποθετειται στην καροτσα αυτη ( = πλεξουδες , καντραν , κλπ καθονται σωστα , χωρις κοστοβορες - αναξιοπιστες πατεντες )

- Το αυτοκινητο θα εινια σαν "νορμαλ" , με aircondition , κλπ .

- Σαν ισχυ , μαλλον εχει potential για περισσοτερη , αφου εχει 2 μεγαλα καπακια , σε αντιθεση με το 1 του VR6 , με "κουτσουεμενους" και διαφοετικους απο κυλινδρο σε κυλινδρο αυλους . Το οτι εχει 500cc λιγοτερο κυβισμο δεν παιζει τοσο ρολο , αφου κατα το ημισυ προερχεται απο διαδρομη . Αυτο που τελικα μετραει ειναι οτι στη μια περιπτωση εχουμε 6 πιστονια 81mm στην αλλη με 6 πιστονια 84mm , με χειροτερη δυνατοτητα αναπνοης .

- Ουσιαστικα ειναι σαν να εχουμε 50% extra κινητηρα 1.8 20vt , ενω υπαρχουν παμπολλα bolt on πραγματα ( οπως πχ eliminator kit , που ομως δεν κανει για 800whp κατα 99% , αφoυ δεν μπορει μια 2871 (αγνωστου trim) να αποδωσει σε 1335cc μοτερ 450ΗΡ .

- Το management θελει απλα προγραμμα , σαν να ρυθμιζουμε 1.8Τ με 530whp . Ιmmo κλπ δεν ειναι προβλημα .

- Τα bolt on περιφερειακα του VR6 , ενδεχομενως να μην μπαινουν , αφου ειναι και διαφορετικη η καροτσα (πχ πολλαπλη).

 

Τα μειονεκτηματα εκτιμω οτι θα ειναι :

 

- Στροφαλος : Χωρις να εχω κανει ποτε τετοια μετατροπη , εκτιμω οτι για 800whp χρειαζονται 7 εδρανα στηριξης , οπως στο VR6 .

Eχω ακουσει και για αστοχιες σε στροφαλους σε V6 .

- Ογκωδες μοτερ , που θα αφηνει ελαχιστο χωρο για να γινεται και ευκολη συντηρηση . Αν πχ οπως ειπε και ο Dog πρεπει να κατεβαινει καθε 3 και 2 , ειναι πολυ παιδεμα .

 

Έχει η Europec Girdles και billet γέφυρες που μαζεύουν το πρόβλημα. Επίσης ο V6 έχει και lateral support από εργοστάσιο σε αντίθεση με τον 1.8Τ. Η συνήθεις αστοχία ΒΤ σε 2.7Τ είχε να κάνει με OEM exhaust valve.

Δεν άκουσα πότε πρόβλημα με στροφαλοφόρο, από την άλλη όμως τώρα άρχισε το άγριο παιχνίδι με τον 2.7Τ.

Ακόμα και τώρα η πιο extream βελτιώσεις απο USA βάζουν 2x GTRS .

Single turbo kit δεν υπάρχει, και εάν υπήρχε θα χωρούσε (χωρίς κοψίματα εάν ήταν rear mid engine ) μέχρι mid frame turbo (πχ gt35 σε Garrett).

Για το powergoal σας σε 2.7Τ βλέπω μονή λύση την single turbo οδό.

Ο Vr6 δεν έχει πρόβλημα χώρου..

 

Ps.. B5 σασι με Β6 είναι σχεδόν πανομοιότυπα οποταν για το ίδιο πάνε.

Edited by The Dog
Posted

αν αποφασίσεις για τον 2.7τ πάρε ένα link από ebay.de

 

http://cgi.ebay.de/M...=item35a7c67483

 

γνώμη μου φίλε άλλα έχω την αίσθηση ότι το πρότζεκτ με τον V6 θα ξεφύγει τελείως οικονομικά. Αντιθέτως με τον 2.7τ μοιάζει πιο βατό και από άποψη συμβατότητας. Το θέμα του lag δεν το συζητάω κάν εφόσον πάς σε 700 -800 άλογα δεν μπορείς να συζητάς πχ για lag.

Επίσης κάτι παρόμοιο σε Β6 έχει φτιάξει και ο Dog οπότε νομίζω η γνώμη του και λόγω πρόσφατης εμπειρίας μετράει περισσότερο.

 

V6 είναι και τα 2 Μαρίνο! Και για το lag όντως δεν με ενδιαφέρει καθόλου, αν και πιστεύω ότι θα το περιορίσω κάπως.. Single turbo το αποκλείω κατά πάσα πιθανότητα, εφόσον πάμε για το 2.7 τότε 2 Χ GT2871 ή 2 Χ HKS/precision/X τούρμπο αντίστοιχης παροχής, θα είναι η λύση. Πανίκο, η διαφορά στα καπάκια με το RS4 μοτέρ είναι η ροική της cossworth? Γιατί αν είναι μόνο αυτή, δεν με ενδιαφέρει, αφού θα κάνω ροϊκή ούτως ή άλλως. Εξάλλου, η δουλειά που έχει κάνει στα συγκεκριμένα καπάκια, δεν είναι και η καλύτερη, όπως διαβάζω..

 

Εδώ οφείλω να ευχαριστήσω τα μέλη : venzinas, paraskeyas, simos, kenzo, dj-xatzi, soki και legend, για την προθυμία τους και τη συμπαράστασή τους, στο δύσκολο αυτό εγχείρημα που θα ξεκινήσουμε.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

V6 είναι και τα 2 Μαρίνο! Και για το lag όντως δεν με ενδιαφέρει καθόλου, αν και πιστεύω ότι θα το περιορίσω κάπως.. Single turbo το αποκλείω κατά πάσα πιθανότητα, εφόσον πάμε για το 2.7 τότε 2 Χ GT2871 ή 2 Χ HKS/precision/X τούρμπο αντίστοιχης παροχής, θα είναι η λύση. Πανίκο, η διαφορά στα καπάκια με το RS4 μοτέρ είναι η ροική της cossworth? Γιατί αν είναι μόνο αυτή, δεν με ενδιαφέρει, αφού θα κάνω ροϊκή ούτως ή άλλως. Εξάλλου, η δουλειά που έχει κάνει στα συγκεκριμένα καπάκια, δεν είναι και η καλύτερη, όπως διαβάζω..

 

Εδώ οφείλω να ευχαριστήσω τα μέλη : venzinas, paraskeyas, simos, kenzo, dj-xatzi, soki και legend, για την προθυμία τους και τη συμπαράστασή τους, στο δύσκολο αυτό εγχείρημα που θα ξεκινήσουμε.

 

Δημήτρης

 

 

Εννούσα ότι θα ξεφύγεις με τον VR6 τελείως , γιατι το μοτέρ αυτό είναι εγκάρσιας τοποθέτησης, δεν μπαίνει το σασμάν του και γενικά θέλει πολύ μοντιφιά με αμφίβολο τελικό αποτέλεσμα. Ο VR6 μπαίνει ακριβώς και χωρίς πρόβλημα στο παλίό S3,όχι σε Α4.

 

Οπως και νάχει ότι ζητήσεις εδώ είμαστε...

Posted

Εννούσα ότι θα ξεφύγεις με τον VR6 τελείως , γιατι το μοτέρ αυτό είναι εγκάρσιας τοποθέτησης, δεν μπαίνει το σασμάν του και γενικά θέλει πολύ μοντιφιά με αμφίβολο τελικό αποτέλεσμα. Ο VR6 μπαίνει ακριβώς και χωρίς πρόβλημα στο παλίό S3,όχι σε Α4.

 

Οπως και νάχει ότι ζητήσεις εδώ είμαστε...

 

Ναι όντως έχεις δίκιο, αυτό διαπιστώνω και γω.. Επίσης, το powerband 2 τουρμπίνων πιστεύω ότι αποδίδει καλύτερα, εξ ου και τα νέα 5λιτρα με τα διπλά..

Απ΄την άλλη όσο έχω το wrangler του Άλεξ για φορτηγό και τη σφουγγαρίστρα του stage6, πιστεύω θα γίνει καλή δουλειά :new_lol::party3:

 

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

Όπως ξανά είπα, αυτά τα project δεν έχουν καμιά σχέση με big turbo projects. Όταν μιλάμε για lag σε τέτοια setup, μιλάμε για ΠΟΛΥ lag .Ξέχνα το ΟΕΜ feel...

 

Gt2871r x2 σε S4 2.8T

 

Boost-1.jpg

 

20090801133304_3_.jpg

 

Δεν μπορεί να γράψει κάλο 0-400 meters γιατί lagαρι από 1 σε 2 ταχύτητά.

 

Δεν είναι όλα τα RS4 καπάκια με cossworth cast. Λίγα ,πανάκριβα και δυσεύρετα είναι. Γενικά δεν αξίζει ο κόπος.

S4 κεφαλές είναι small port. Η RS4 είναι big port. Δεν προτείνω αγορά Rs4 Heads(επίσης πανάκριβα) άλλα αγορά ατμοσφαιρικών version του κινητήρα (2.8,3.0,2.4 για porting).

S4 heads ξεχνάς το porting (σε RS4 μέγεθος) .Δεν έχει τόσο υλικό η S4 head.

 

Γενικά 800whp σε twin turbo με 2.7 απλά το ξεχνάς. Ούτε με στροκερ κιτ στα 3.0 λίτρα το βλέπω να δουλεύει.

 

Εννοείται πως οι δυο τουρμπίνες χειροτερεύουν το overal efficiency του μοτερ vs single turbo (και spool). Γιαυτό ακριβώς τον λόγο έχουνε γίνει της μόδας τα VR6 swaps σε S4 B5.

Edited by Dimitris_Kon
ορθογραφία
Posted

Όπως ξανά είπα, αυτά τα project δεν έχουν καμιά σχέση με big turbo projects. Όταν μιλάμε για lag σε τέτοια setup, μιλάμε για ΠΟΛΥ lag .Ξέχνα το ΟΕΜ feel...

 

Gt2871r x2 σε S4 2.8T

 

Boost-1.jpg

 

 

 

Δεν είναι όλα τα RS4 καπάκια με cossworth cast. Λίγα ,πανάκριβα και δυσεύρετα είναι. Γενικά δεν αξίζει ο κόπος.

S4 κεφαλές είναι small port. Η RS4 είναι big port. Δεν προτείνω αγορά Rs4 Heads(επίσης πανάκριβα) άλλα αγορά ατμοσφαιρικών version του κινητήρα (2.8,3.0,2.4 για porting).

S4 heads ξεχνάς το porting (σε RS4 μέγεθος) .Δεν έχει τόσο υλικό η S4 head.

 

Γενικά 800whp σε twin turbo με 2.7 απλά το ξεχνάς. Ούτε με στροκερ κιτ στα 3.0 λίτρα το βλέπω να δουλεύει.

 

Μην βιάζεσαι Πάνο, δεν φτάσαμε ακόμα εκεί. Έχεις δει τέτοιο μοτέρ με 2871?

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Προσπαθώ να σας βοηθήσω στο σωστό σχεδιασμό του εγχειρήματος σας.

 

Είσαι μεταξύ 3 επιλογών. Θεωρώ σωστό να σε προειδοποιήσω για το τι νομίζω πως είναι εφικτό και τι όχι .

Άποψη μου πως 800whp με twin turbo απο 2.7T με usable powerband ,απλα δεν υπάρχει με συμβατικούς τρόπους.

Μην συμβατικοί ,εναλλακτικοί τρόποι υπάρχουν (με ζουμια απο χαμηλες πχ) άλλα θεωρώ πως είναι υπερβολικά ακριβοί στο maintenace.

Αποτι είπες ,δεν φτιάχνεις άπλα ένα show car άλλα αμάξι δρόμου.

.

 

Ακόμα και stroker σε 3.0 να βαλεις παλι δεν θα ειναι usable. Επιλογη για περαιτέρω overbore δεν υπαρχει γιατι ηδη τα τοιχώματα του θαλαμου ειναι οριακα.

 

Αρα για έμενα δεν υπάρχουν 3 επιλογές, άλλα 2 για 800whp . Vr6 ή single 2.7T

 

Τα 2 pic που έβαλα είναι απο twin Gt2871r σε overbored 2.7T σε 2.8 ....

Στις 5000rpm δεν έχει ούτε 200hp με 220 Nm ροπή

Posted

Μοτερ από RS6 V8 twin turbo το έχεις σκεφτεί? Μπαίνει.

Posted

Μοτερ από RS6 V8 twin turbo το έχεις σκεφτεί? Μπαίνει.

 

Εκει και αν θέλει πατέντα...

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Στις 5000rpm δεν έχει ούτε 200hp με 220 Nm ροπή

 

Τώρα με προβλημάτισες σοβαρά.. Αν είναι δυνατόν - τόσο lag?

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Με τον 3.2 ατμόσφαιρα μετατροπή σε turbo?

Μαμακία είπα?

Εχουμε πρόσφατο παραδειγμα απο βελτιωτη που φλερτάρει στα 1000hp...

Posted

Με τον 3.2 ατμόσφαιρα μετατροπή σε turbo?

Μαμακία είπα?

Εχουμε πρόσφατο παραδειγμα απο βελτιωτη που φλερτάρει στα 1000hp...

 

Νομίζω ότι δεν μπαίνει σε αυτή την καρότσα Αρίστο ή δεν θα παίζει με το torsen.

Posted

Νομίζω ότι δεν μπαίνει σε αυτή την καρότσα Αρίστο ή δεν θα παίζει με το torsen.

 

Μπαίνει και υπάρχει αντάπτορας για το κιβώτιο. Το θέμα είναι ότι επειδή πρόκειται για μοτέρ για εγκάρσια διάταξη, θέλει πολλές πατέντες για να κάτσει σωστά.. Αυτό με προβληματίζει, αλλά είμαι ανοικτός σε προτάσεις

και δεν αποκλείω τίποτα ακόμα..

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z5r6AD9-gto

 

 

 

Δημήτρης

Posted

τι παίζει με τον V8 από RS4 B7? Εχω βρεί μερικά πολύ ωραία μοτεράκια στο ebay ... γι φανταστείτε αυτο το μοτέρ με single turbo χαμηλής πίεσης έχεις 700 άλογα για πλάκα και οικονομία καυσίμου στην εθνική... Μάλλον χρειάζεται Β6 καρότσα, να σου δώσω τη δικιά μου ,δεν τόχω τελειώσει...:new_sugkrotima:

Posted

τι παίζει με τον V8 από RS4 B7? Εχω βρεί μερικά πολύ ωραία μοτεράκια στο ebay ... γι φανταστείτε αυτο το μοτέρ με single turbo χαμηλής πίεσης έχεις 700 άλογα για πλάκα και οικονομία καυσίμου στην εθνική... Μάλλον χρειάζεται Β6 καρότσα, να σου δώσω τη δικιά μου ,δεν τόχω τελειώσει...:new_sugkrotima:

 

Που να βάλεις τούρμπο σε αυτό το μοτέρ βρε Μαρίνο μου? Εδώ δεν χωράει καλά καλά ο 2.7 θα χωρέσει ο 4λιτρος?

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Που να βάλεις τούρμπο σε αυτό το μοτέρ βρε Μαρίνο μου? Εδώ δεν χωράει καλά καλά ο 2.7 θα χωρέσει ο 4λιτρος?

 

Δημήτρης

 

μπορείς όμως με κομπρέσορα......το θυμάσαι αυτό?

 

 

ρε σύ ξεχάστηκα ,κάνε μια προσφορά στον dog πόσα θέλει ο σκύλος για το δικό του, έχει εκπτώσεις τώρα στο νησί:Party_fest39:

Posted

To προβλημα του ολου built ειναι πως ο hp στοχος ειναι πολυ ψηλά για το setup που συζητάτε.

800 hp τροχό= 1000 hp μηχανή.

Τα συγκεκριμένα άλογα + είναι doable αλλά με άλλα setups.

Εαν επιμένετε με το εύκολο 2.7T twin setup κατέβασε τον στόχο hp από 800whp σε 700-750 crank hp και βάρτε ενα eliminator kit.

Η άλλη εύκολη λύση είναι να ξηλώσετε το δικό μου....Για 800whp είναι το setup anw. Κουτί θα σας έρθει.

 

Χώρος υπάρχει. στο μηχανοστάσιο...Ααα....επίσης αναλόγως με κωδικό κινητήρα αλλάζει και η τοποθέτηση του 2.7Τ στο μηχανοστάσιο. Σε κάποια είναι πιο μπροστά και σε άλλα πιο πίσω.Σημαντικός παράγοντας εάν πας σε single

 

10012010073.jpg

 

10012010077.jpg

Posted

Ο στόχος (γιατί περί στόχου πρόκειται) είναι 800 WHP. Το single το βλέπω χλωμό Πάνο σε κάθε περίπτωση, είναι εντελώς custom και δεν θα ήθελα να μπλέξουμε πρίν αρχίσουμε. Να δούμε στην τελική πως πάει και το δικό σου και βλέπουμε.. Όσο για τα 700 που λες, είδα με GTRS 710 τροχό κάπου, θα βρω το link.. Ε και αν πέσουμε από 800 στα 700 δεν θα χαλάσει το πράγμα!

 

 

 

Δημήτρης

Posted

μπορείς όμως με κομπρέσορα......το θυμάσαι αυτό?

 

 

ρε σύ ξεχάστηκα ,κάνε μια προσφορά στον dog πόσα θέλει ο σκύλος για το δικό του, έχει εκπτώσεις τώρα στο νησί:Party_fest39:

 

Το θυμάμαι το κομπρέσσορα, όσο και το ποσό των 40.000,00 που θέλει ο ΜΤΜ Μαρίνο..

 

 

 

Δημήτρης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.