mokasquatrro Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 εμενα με ενδιαφερει να ξεπερασει τα 300 αφου γινεται και μου λες οτι θα ειναι και safe αυτο μου φτανει κριτωνα .να σε καλα ρε φιλε που μου απαντησες στα ερωτηματα μου .και συγνωμη για την ταλαιπωρια ολη και για το πρηξιμο απλως κοιταω το τι θα μπορεσει να ανεβασει το gti και το ποσο δυνατο θα γινει ευχαριστω και παλι Τασο τα εχουμε ξαναπει αυτα.μη κολλας στα 10 αλογα που μπορεις να παρεις γιατι τα δυναμομετρα μπορουν να σε βγαλουν οτι θελεις.Αν το μοτερ σου με το καλο οταν το παρεις εχει 300 και ριχνεις 2 αμαξια σε ενα αλλο που εχει 310 σε χαλαει;βαλε πολυ καλα περιφερειακα και ενα πολυ καλο προγραμμα και τελος.οτι βγαλει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camellot Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Επειδη ψαχνομαι λιγο περι δισκοπλατου για το 1.8 τφσι μιας και δν υπαρχουν aftermarket λυσεις θα ηθελα τη βοηθεια σου. Εφτιαξες μονο δισκο? γτ απο οτι ξερω (διορθωστε με αν κανω λαθος) σημασια εχει και το βολαν οσον αφορα το πατιναρισμα. Πλατο και βολαν ηταν σε αψογη κατασταση , γιατι ποτε δεν το εσκισα το αμαξι . Μολις αρχισαν τα πατιναρισματα , το προσεχα αρκετα , κατεβασα αρκετα την ροπη στο προγραμμα και οταν ειδα οτι εξακολουθουσε να πατιναρει πηγα και τον εφτιαξα . Το βολαν και το πλατο αντεχουν (ετσι τουλαχιστον μου ειπε αυτος που εφτιαξε τον δισκο) αλλα περα απο αυτο γνωριζω αρκετα αμαξια με φτιαχτο δισκο και μαμα πλατο βολαν που δεν εχουν προβλημα , ακομα και με Κ04 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Έρεε δεν μ' αφήνεις ν' αγιάσω...... Τραβάτε με και ας κλαίω είσαι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenti Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Πλατο και βολαν ηταν σε αψογη κατασταση , γιατι ποτε δεν το εσκισα το αμαξι . Μολις αρχισαν τα πατιναρισματα , το προσεχα αρκετα , κατεβασα αρκετα την ροπη στο προγραμμα και οταν ειδα οτι εξακολουθουσε να πατιναρει πηγα και τον εφτιαξα . Το βολαν και το πλατο αντεχουν (ετσι τουλαχιστον μου ειπε αυτος που εφτιαξε τον δισκο) αλλα περα απο αυτο γνωριζω αρκετα αμαξια με φτιαχτο δισκο και μαμα πλατο βολαν που δεν εχουν προβλημα , ακομα και με Κ04 . ευχαριστω πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Τασο τα εχουμε ξαναπει αυτα.μη κολλας στα 10 αλογα που μπορεις να παρεις γιατι τα δυναμομετρα μπορουν να σε βγαλουν οτι θελεις.Αν το μοτερ σου με το καλο οταν το παρεις εχει 300 και ριχνεις 2 αμαξια σε ενα αλλο που εχει 310 σε χαλαει;βαλε πολυ καλα περιφερειακα και ενα πολυ καλο προγραμμα και τελος.οτι βγαλει.... το ξερω ρε λευτερη το τι παιζει απλως με κανει εντυπωσει γιαυτο ρωτησα λεπτομεριες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kritonas Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 εμενα με ενδιαφερει να ξεπερασει τα 300 αφου γινεται και μου λες οτι θα ειναι και safe αυτο μου φτανει κριτωνα .να σε καλα ρε φιλε που μου απαντησες στα ερωτηματα μου .και συγνωμη για την ταλαιπωρια ολη και για το πρηξιμο απλως κοιταω το τι θα μπορεσει να ανεβασει το gti και το ποσο δυνατο θα γινει ευχαριστω και παλι Tασο , καλησπερα . Σημερα μου ηρθε για ρυθμιση ενα Golf VI GTI , οπου φοραγε τη μικρη φιλτροχοανη της pipercross και χειροποιητη turboback εξατμιση 70mm με 100cpsi καταλυτη . Στοχος του ιδιοκτητη ηταν η μεγιστη ισχυς , στα πλαισια της ασφαλειας . Τελικα η αποδοη ηταν 297ΗΡ με 45kgrm ροπη , flat για 2500-3000σαλ . Το μιγμα ηταν στο 0.79 και το αβανς ηταν στις 16,5 μοιρες ψηλα , και 100% Ν75 ( ΟΕΜ wastegate ) με ελαχιστη διορθωση advance ( μεχρι -1.5 CF πανω στο ΜΑΗΑ , στο δρομο οριακα -0.8 ) και με καυσιμο 100oct πρατηριου . Συντομα θα αναρτησω και το dyno-plot . θεωρητικα λοιπον , με καυσιμο πρατηριου , με σωστα περιφερειακα ( ελευθερη εισαγωγη κρυου αερα - intercooler S3 - L.I.P. - 76mm εξατμιση με 100cpsi cat ) εχουμε 300+ΗΡ / 45kgrm , με λογικες ρυθμισεις . Με καυσιμα , σφιγμενες WG και επιθετικες ρυθμισεις μπορει και 325-330ΗΡ να βγουν , αλλα οπως καταλαβαινεις κατι τετοιο ειναι μονο για ρεκορ ισχυος σε ΙΗΙ και τιποτα περισσοτερο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kritonas Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Προσθετω και την δυναμομετρηση : http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=293 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 Προσθετω και την δυναμομετρηση : http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=293 μπραβο ρε κριτωνα ωραια δουλεια πολυ ωραια μου λυθηκαν πλεον ολες οι αποριες μπραβο και παλι μια ερωτηση τι πιεσεςι δουλευει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kritonas Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 μπραβο ρε κριτωνα ωραια δουλεια πολυ ωραια μου λυθηκαν πλεον ολες οι αποριες μπραβο και παλι μια ερωτηση τι πιεσεςι δουλευει ? Οι πιεσεις , Τασο , ειναι 1.5-1,55bar στις μεσαιες σαλ ( 2500 - 4500σαλ ) και απο κει και πανω η πιεση κατεβαινει μεχρι το 0.75bar , πριν τον κοφτη σαλ , που εχει οριστει στις 7100σαλ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofo Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 (edited) Καλησπέρα Κρίτωνα.Έχω ένα Α3 1.8 DSG με εισαγωγή VF.θα ήθελα να σε ρωτήσω το κόστος για αγορά,τοποθέτηση της IHI,τι πιέσεις θα δουλεύει, τι αποδόσεις περίπου θα έχω και αν επηρεάζονται αυτές απο το DSG('εχω το 6τάχυτο).Ευχαριστώ. Edited March 12, 2011 by Sofo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Συζητήσεις περί τιμών κλπ. μέσω pm παρακαλώ. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Ένα χθεσινό βίντεο. tt 1.8 tfsi με IHI από δίλιτρο, s3 cooler, ελευθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι και πρόγραμμα Overload. http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/9596-overload-light-tuning-%cf%83%ce%b5-audi-tt-18-tfsi/page__st__160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 (edited) Τρελο αγορι :sFun_drool2: Ποσα αλογα ειναι ετσι το αμαξι ρε στεφ και κυριως ποση ροπη στο περιπου?Εξατμιση οεμ? Edited April 4, 2011 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Ένα χθεσινό βίντεο. tt 1.8 tfsi με IHI από δίλιτρο, s3 cooler, ελευθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι και πρόγραμμα Overload. http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/9596-overload-light-tuning-%cf%83%ce%b5-audi-tt-18-tfsi/page__st__160 Στεφ μηπως λεω τωρα μηπως να κανουμε κανενα πατημα με s3 Φ.Π.Ε.;;;; :sCo_hmmthink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Λευτέρη, δεν ξέρω αν έχω ελπίδα. KeM, η εξάτμιση είναι απείραχτη. Από άλογα υπολογίζω το πολύ 260 και ροπή γύρω στα 37-38 κιλά. Έκανα σήμερα ένα ακόμα πάτημα ξεκινώντας με 4η και ο χρόνος ήταν ακόμη καλύτερος! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Λευτέρη, δεν ξέρω αν έχω ελπίδα. KeM, η εξάτμιση είναι απείραχτη. Από άλογα υπολογίζω το πολύ 260 και ροπή γύρω στα 37-38 κιλά. Έκανα σήμερα ένα ακόμα πάτημα ξεκινώντας με 4η και ο χρόνος ήταν ακόμη καλύτερος! Τι τεταρτη ειναι αυτη μωρε;;;Ατελειωτη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 (edited) Αγορασα την ΙΗΙ μεταχειρισμενη και εχω μια απορια σχετικα με την ν75 γιατι πολλα ακουω και βλεπω... Η τουρμπινα εχει σε θεωρητικο επιπεδο παντα 5.500 km, την πηγα σε μηχανικο μου για ελεγχο και μου ειπε πως σε γενικες γραμμες ειναι οκ, ο αξονας γυριζει χωρις δυσκολια και δεν τζογαρει μου ειπε βεβαια,οτι ειναι παραπανω Km απο οσα λεει αλλα οκ αυτο δεν μπορεις να το ξερεις με ακριβεια και μου εδωσε το οκ. Για το μονο που δεν ειπωθηκε κατι και κακως βεβαια δεν το ρωτησα και εγω εκεινη την στιγμη,ειναι η κατασταση της ν75. Σε οπτικο ελεγχο που εκανα και τα 3 σωληνακια φαινονται πολυ στιβαρα και σφιχτα και δεν φαινεται καποιο σπασιμο καπου. Η απορια μου ειναι η εξης : Yπαρχει περιπτωση να ειναι εσωτερικα σπασμενο καποιο σωληνακι και να μην φαινεται οπτικα? Με ολα αυτα που βλεπω περι ευαισθησιας της συγκεκριμενης βαλβιδας την εχει φοβηθει το ματι μου..Παραθετω μια φωτο της τουρμπινας Edited April 9, 2011 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 (edited) Μην το πολυσκεφτεσαι. Φαινεται πολυ καλη και ακομα και αν εχει καποιο προβλημα την αλλαζεις τη Ν75 αργοτερα. Edited April 9, 2011 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Αγορασα την ΙΗΙ μεταχειρισμενη και εχω μια απορια σχετικα με την ν75 γιατι πολλα ακουω και βλεπω... Η τουρμπινα εχει σε θεωρητικο επιπεδο παντα 5.500 km, την πηγα σε μηχανικο μου για ελεγχο και μου ειπε πως σε γενικες γραμμες ειναι οκ, ο αξονας γυριζει χωρις δυσκολια και δεν τζογαρει μου ειπε βεβαια,οτι ειναι παραπανω Km απο οσα λεει αλλα οκ αυτο δεν μπορεις να το ξερεις με ακριβεια και μου εδωσε το οκ. Για το μονο που δεν ειπωθηκε κατι και κακως βεβαια δεν το ρωτησα και εγω εκεινη την στιγμη,ειναι η κατασταση της ν75. Σε οπτικο ελεγχο που εκανα και τα 3 σωληνακια φαινονται πολυ στιβαρα και σφιχτα και δεν φαινεται καποιο σπασιμο καπου. Η απορια μου ειναι η εξης : Yπαρχει περιπτωση να ειναι εσωτερικα σπασμενο καποιο σωληνακι και να μην φαινεται οπτικα? Με ολα αυτα που βλεπω περι ευαισθησιας της συγκεκριμενης βαλβιδας την εχει φοβηθει το ματι μου..Παραθετω μια φωτο της τουρμπινας Δεν έχει τίποτα, όλα φαίνονται μια χαρά, μια επιθεώρηση με ψηλάφηση φτάνει. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camellot Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Σημερα περασα το κανονικο προγραμμα και επιτελους εχω γκαζι ! Ειχα ενα ηπιο file μεχρι να στρωσω τον δισκο . Αξιζει πιστευω η ΙΗΙ αν την βρεις σε καλη τιμη . Το μονο κακο οτι χανεις λιγο στα χαμηλα , αλλα μετα δεν υπαρχει συγκριση με την μαμα τουρμπινα ! Μετα το πασχα θα παω δυναμομετρο και ενα τελευταιο fine tuning . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Καλορίζικο! Όντως χάνει λίγο στα χαμηλά η ΙΗΙ. Εκεί που τούρμπιζε λιγο πριν τις 2000, τώρα τουρμπίζει λιγο μετά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camellot Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 (edited) Ευχαριστω stef ! Απο τις 3000 και μετα χαμος ! 1.8 οβερ βλεπω στο μπαρομετρο με 3η και 1,9 με 4η ! Και μια ενημερωση για τον δισκο . Εχω κανει σχεδον 2000χλμ απο την μερα που τον εβαλα , και η συμπεριφορα του ειναι πλεον αψογη , σε σημειο που δεν το περιμενα ! Edited April 13, 2011 by camellot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Καλοριζικη η τουρμπινα σου!τι προγραμμα φοράς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camellot Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Προγραμμα overload και απο περιφερειακα Milltek 76/70 , K&N Panel , IC S3 , Σκαστρα S3 , Forge Boost pipes και εξαφτερο δισκο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Θα ήθελα να μπω σε μια τέτοια μετατροπή να δω διαφορές.. να το χαίρεσαι Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.