Jump to content

1.8TSI με IHI


TOLIS

Recommended Posts

εμενα με ενδιαφερει να ξεπερασει τα 300 αφου γινεται και μου λες οτι θα ειναι και safe αυτο μου φτανει κριτωνα .να σε καλα ρε φιλε που μου απαντησες στα ερωτηματα μου .και συγνωμη για την ταλαιπωρια ολη και για το πρηξιμο απλως κοιταω το τι θα μπορεσει να ανεβασει το gti και το ποσο δυνατο θα γινει ευχαριστω και παλι :new_thumright:

Τασο τα εχουμε ξαναπει αυτα.μη κολλας στα 10 αλογα που μπορεις να παρεις γιατι τα δυναμομετρα μπορουν να σε βγαλουν οτι θελεις.Αν το μοτερ σου με το καλο οταν το παρεις εχει 300 και ριχνεις 2 αμαξια σε ενα αλλο που εχει 310 σε χαλαει;βαλε πολυ καλα περιφερειακα και ενα πολυ καλο προγραμμα και τελος.οτι βγαλει....

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ψαχνομαι λιγο περι δισκοπλατου για το 1.8 τφσι μιας και δν υπαρχουν aftermarket λυσεις θα ηθελα τη βοηθεια σου. Εφτιαξες μονο δισκο? γτ απο οτι ξερω (διορθωστε με αν κανω λαθος) σημασια εχει και το βολαν οσον αφορα το πατιναρισμα.

 

Πλατο και βολαν ηταν σε αψογη κατασταση , γιατι ποτε δεν το εσκισα το αμαξι .

Μολις αρχισαν τα πατιναρισματα , το προσεχα αρκετα , κατεβασα αρκετα την ροπη στο προγραμμα

και οταν ειδα οτι εξακολουθουσε να πατιναρει πηγα και τον εφτιαξα .

Το βολαν και το πλατο αντεχουν (ετσι τουλαχιστον μου ειπε αυτος που εφτιαξε τον δισκο)

αλλα περα απο αυτο γνωριζω αρκετα αμαξια με φτιαχτο δισκο και μαμα πλατο βολαν που δεν εχουν προβλημα ,

ακομα και με Κ04 .

Link to comment
Share on other sites

Πλατο και βολαν ηταν σε αψογη κατασταση , γιατι ποτε δεν το εσκισα το αμαξι .

Μολις αρχισαν τα πατιναρισματα , το προσεχα αρκετα , κατεβασα αρκετα την ροπη στο προγραμμα

και οταν ειδα οτι εξακολουθουσε να πατιναρει πηγα και τον εφτιαξα .

Το βολαν και το πλατο αντεχουν (ετσι τουλαχιστον μου ειπε αυτος που εφτιαξε τον δισκο)

αλλα περα απο αυτο γνωριζω αρκετα αμαξια με φτιαχτο δισκο και μαμα πλατο βολαν που δεν εχουν προβλημα ,

ακομα και με Κ04 .

 

ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Τασο τα εχουμε ξαναπει αυτα.μη κολλας στα 10 αλογα που μπορεις να παρεις γιατι τα δυναμομετρα μπορουν να σε βγαλουν οτι θελεις.Αν το μοτερ σου με το καλο οταν το παρεις εχει 300 και ριχνεις 2 αμαξια σε ενα αλλο που εχει 310 σε χαλαει;βαλε πολυ καλα περιφερειακα και ενα πολυ καλο προγραμμα και τελος.οτι βγαλει....

το ξερω ρε λευτερη το τι παιζει απλως με κανει εντυπωσει γιαυτο ρωτησα λεπτομεριες :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

εμενα με ενδιαφερει να ξεπερασει τα 300 αφου γινεται και μου λες οτι θα ειναι και safe αυτο μου φτανει κριτωνα .να σε καλα ρε φιλε που μου απαντησες στα ερωτηματα μου .και συγνωμη για την ταλαιπωρια ολη και για το πρηξιμο απλως κοιταω το τι θα μπορεσει να ανεβασει το gti και το ποσο δυνατο θα γινει ευχαριστω και παλι :new_thumright:

 

Tασο , καλησπερα .

 

Σημερα μου ηρθε για ρυθμιση ενα Golf VI GTI , οπου φοραγε τη μικρη φιλτροχοανη της pipercross και χειροποιητη turboback εξατμιση 70mm με 100cpsi καταλυτη . Στοχος του ιδιοκτητη ηταν η μεγιστη ισχυς , στα πλαισια της ασφαλειας . Τελικα η αποδοη ηταν 297ΗΡ με 45kgrm ροπη , flat για 2500-3000σαλ . Το μιγμα ηταν στο 0.79 και το αβανς ηταν στις 16,5 μοιρες ψηλα , και 100% Ν75 ( ΟΕΜ wastegate ) με ελαχιστη διορθωση advance ( μεχρι -1.5 CF πανω στο ΜΑΗΑ , στο δρομο οριακα -0.8 ) και με καυσιμο 100oct πρατηριου . Συντομα θα αναρτησω και το dyno-plot .

 

θεωρητικα λοιπον , με καυσιμο πρατηριου , με σωστα περιφερειακα ( ελευθερη εισαγωγη κρυου αερα - intercooler S3 - L.I.P. - 76mm εξατμιση με 100cpsi cat ) εχουμε 300+ΗΡ / 45kgrm , με λογικες ρυθμισεις . Με καυσιμα , σφιγμενες WG και επιθετικες ρυθμισεις μπορει και 325-330ΗΡ να βγουν , αλλα οπως καταλαβαινεις κατι τετοιο ειναι μονο για ρεκορ ισχυος σε ΙΗΙ και τιποτα περισσοτερο .

Link to comment
Share on other sites

Προσθετω και την δυναμομετρηση :

 

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=293

μπραβο ρε κριτωνα ωραια δουλεια πολυ ωραια μου λυθηκαν πλεον ολες οι αποριες μπραβο και παλι :new_thumright: μια ερωτηση τι πιεσεςι δουλευει ?

Link to comment
Share on other sites

μπραβο ρε κριτωνα ωραια δουλεια πολυ ωραια μου λυθηκαν πλεον ολες οι αποριες μπραβο και παλι :new_thumright: μια ερωτηση τι πιεσεςι δουλευει ?

 

Οι πιεσεις , Τασο , ειναι 1.5-1,55bar στις μεσαιες σαλ ( 2500 - 4500σαλ ) και απο κει και πανω η πιεση κατεβαινει μεχρι το 0.75bar , πριν τον κοφτη σαλ , που εχει οριστει στις 7100σαλ .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Κρίτωνα.Έχω ένα Α3 1.8 DSG με εισαγωγή VF.θα ήθελα να σε ρωτήσω το κόστος για αγορά,τοποθέτηση της IHI,τι πιέσεις θα δουλεύει, τι αποδόσεις περίπου θα έχω και αν επηρεάζονται αυτές απο το DSG('εχω το 6τάχυτο).Ευχαριστώ.

Edited by Sofo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ένα χθεσινό βίντεο. tt 1.8 tfsi με IHI από δίλιτρο, s3 cooler, ελευθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι και πρόγραμμα Overload.

 

http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/9596-overload-light-tuning-%cf%83%ce%b5-audi-tt-18-tfsi/page__st__160

Link to comment
Share on other sites

Τρελο αγορι :sFun_drool2: :sFun_drool2:

 

Ποσα αλογα ειναι ετσι το αμαξι ρε στεφ και κυριως ποση ροπη στο περιπου?Εξατμιση οεμ?

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Ένα χθεσινό βίντεο. tt 1.8 tfsi με IHI από δίλιτρο, s3 cooler, ελευθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι και πρόγραμμα Overload.

 

http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/9596-overload-light-tuning-%cf%83%ce%b5-audi-tt-18-tfsi/page__st__160

Στεφ μηπως λεω τωρα μηπως να κανουμε κανενα πατημα με s3 Φ.Π.Ε.;;;; :sCo_hmmthink: :sCo_hmmthink:

Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη, δεν ξέρω αν έχω ελπίδα.

KeM, η εξάτμιση είναι απείραχτη.

Από άλογα υπολογίζω το πολύ 260 και ροπή γύρω στα 37-38 κιλά.

Έκανα σήμερα ένα ακόμα πάτημα ξεκινώντας με 4η και ο χρόνος ήταν ακόμη καλύτερος!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη, δεν ξέρω αν έχω ελπίδα.

KeM, η εξάτμιση είναι απείραχτη.

Από άλογα υπολογίζω το πολύ 260 και ροπή γύρω στα 37-38 κιλά.

Έκανα σήμερα ένα ακόμα πάτημα ξεκινώντας με 4η και ο χρόνος ήταν ακόμη καλύτερος!

 

Τι τεταρτη ειναι αυτη μωρε;;;Ατελειωτη....

Link to comment
Share on other sites

Αγορασα την ΙΗΙ μεταχειρισμενη και εχω μια απορια σχετικα με την ν75 γιατι πολλα ακουω και βλεπω...

Η τουρμπινα εχει σε θεωρητικο επιπεδο παντα 5.500 km, την πηγα σε μηχανικο μου για ελεγχο και μου ειπε πως σε γενικες γραμμες ειναι οκ, ο αξονας γυριζει χωρις δυσκολια και δεν τζογαρει μου ειπε βεβαια,οτι ειναι παραπανω Km απο οσα λεει αλλα οκ αυτο δεν μπορεις να το ξερεις με ακριβεια και μου εδωσε το οκ. Για το μονο που δεν ειπωθηκε κατι και κακως βεβαια δεν το ρωτησα και εγω εκεινη την στιγμη,ειναι η κατασταση της ν75. Σε οπτικο ελεγχο που εκανα και τα 3 σωληνακια φαινονται πολυ στιβαρα και σφιχτα και δεν φαινεται καποιο σπασιμο καπου. Η απορια μου ειναι η εξης : Yπαρχει περιπτωση να ειναι εσωτερικα σπασμενο καποιο σωληνακι και να μην φαινεται οπτικα? Με ολα αυτα που βλεπω περι ευαισθησιας της συγκεκριμενης βαλβιδας την εχει φοβηθει το ματι μου..Παραθετω μια φωτο της τουρμπινας

IMG_5211.jpg

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Μην το πολυσκεφτεσαι. Φαινεται πολυ καλη και ακομα και αν εχει καποιο προβλημα την αλλαζεις τη Ν75 αργοτερα.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Αγορασα την ΙΗΙ μεταχειρισμενη και εχω μια απορια σχετικα με την ν75 γιατι πολλα ακουω και βλεπω...

Η τουρμπινα εχει σε θεωρητικο επιπεδο παντα 5.500 km, την πηγα σε μηχανικο μου για ελεγχο και μου ειπε πως σε γενικες γραμμες ειναι οκ, ο αξονας γυριζει χωρις δυσκολια και δεν τζογαρει μου ειπε βεβαια,οτι ειναι παραπανω Km απο οσα λεει αλλα οκ αυτο δεν μπορεις να το ξερεις με ακριβεια και μου εδωσε το οκ. Για το μονο που δεν ειπωθηκε κατι και κακως βεβαια δεν το ρωτησα και εγω εκεινη την στιγμη,ειναι η κατασταση της ν75. Σε οπτικο ελεγχο που εκανα και τα 3 σωληνακια φαινονται πολυ στιβαρα και σφιχτα και δεν φαινεται καποιο σπασιμο καπου. Η απορια μου ειναι η εξης : Yπαρχει περιπτωση να ειναι εσωτερικα σπασμενο καποιο σωληνακι και να μην φαινεται οπτικα? Με ολα αυτα που βλεπω περι ευαισθησιας της συγκεκριμενης βαλβιδας την εχει φοβηθει το ματι μου..Παραθετω μια φωτο της τουρμπινας

 

Δεν έχει τίποτα, όλα φαίνονται μια χαρά, μια επιθεώρηση με ψηλάφηση φτάνει.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Σημερα περασα το κανονικο προγραμμα και επιτελους εχω γκαζι !

Ειχα ενα ηπιο file μεχρι να στρωσω τον δισκο .

Αξιζει πιστευω η ΙΗΙ αν την βρεις σε καλη τιμη .

Το μονο κακο οτι χανεις λιγο στα χαμηλα , αλλα μετα δεν υπαρχει συγκριση με την μαμα τουρμπινα !

Μετα το πασχα θα παω δυναμομετρο και ενα τελευταιο fine tuning .

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο!

Όντως χάνει λίγο στα χαμηλά η ΙΗΙ. Εκεί που τούρμπιζε λιγο πριν τις 2000, τώρα τουρμπίζει λιγο μετά... :ranting2:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω stef !

Απο τις 3000 και μετα χαμος !

1.8 οβερ βλεπω στο μπαρομετρο με 3η και 1,9 με 4η !

 

Και μια ενημερωση για τον δισκο . Εχω κανει σχεδον 2000χλμ απο την μερα που τον εβαλα ,

και η συμπεριφορα του ειναι πλεον αψογη , σε σημειο που δεν το περιμενα !

Edited by camellot
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.