Jump to content

ΒΟΗΘΕΙΑ...! αλλαγή εργοστασιακού φίλτρου με ελευθέρας.


Recommended Posts

Καλησπέρα στο club!! Exω ένα Αudi Α3 1600cc 2002 μοντέλο και θέλω να βγάλω το κλασικό φίλτρο αέρος που φοράω και σκέφτομαι να βάλω ενα ελευθερας panel τς Κ&Ν χωρίς ομως να πειράξω το φιλτροκούτι, αλλα δεν ξέρω τι επιπτόσεις και τι βελτιώσεις μπορεί να εχω στο αυτοκίνητο μου. Γιατί ο καθενας λεει οτι να ναι...!! Σε τι τιμές μπορεί να τα βρώ στην αγορα και τι μάρκα μου προτείνεται να βάλω. Ακομα και το αν είναι καλο να βγάλω τον πνίχτη... (Ευχαριστω.. περιμένω της απαντήσεις σας) :sSig_help:

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 100ρικο από τιμή (70-80 ευρώ κάπου εκεί) και δε νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα, τουλάχιστον από αυτά που ξέρω.

 

Μάρκα K&N

Edited by kostas_7
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα δεις διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου... Ίσως αλλάξει λίγο ο ήχος αλλά όχι τίποτα σπουδαίο... Οπότε σκέψου μήπως θα ήταν καλύτερο να κρατήσεις τα χρηματά σου για να κάνεις κάτι πιο ουσιαστικό στο αυτοκίνητό σου... :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα δεις διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου... Ίσως αλλάξει λίγο ο ήχος αλλά όχι τίποτα σπουδαίο... Οπότε σκέψου μήπως θα ήταν καλύτερο να κρατήσεις τα χρηματά σου για να κάνεις κάτι πιο ουσιαστικό στο αυτοκίνητό σου... :new_thumright:

+1 Κανενα οφελος !

 

 

Ηλιας

Link to comment
Share on other sites

Tον πνιχτη τον βγαζεις και κρατωντας το εργοστασιακο φιλτρο δεν ειναι κατι.Θα συμφωνησω οτι δεν θα δεις μεγαλυτερη διαφορα απο τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Tον πνιχτη τον βγαζεις και κρατωντας το εργοστασιακο φιλτρο δεν ειναι κατι.Θα συμφωνησω οτι δεν θα δεις μεγαλυτερη διαφορα απο τωρα.

τον πνίχτη καλό είναι να τον αφήνετε στην ησυχία του. :sFun_nahnahna3:

Χαλάει η ροή αέρα όπως έχει σχεδιαστεί μέσα στο φιλτροκούτι.

Επιπλέον δεν κερδίζει κανείς και τίποτα αν τον βγάλει, αφού η ποσότητα του αέρα που μπορεί να περάσει από την εργοστασιακή εισαγωγή είναι συγκεκριμένη (και περιορισμένη), οπότε και να βγάλεις τον πνίχτη, ο αέρας "φρακάρει" πιο κάτω. ;)

Αν θες να κάνεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ δουλειά,το λιγότερο που κάνεις είναι να αντικαταστήσεις/αλλάξεις όλο το φιλτροκούτι, βάζοντας ένα βαρελάκι, μία χοάνη...ένα κάτι τελοσπάντων ή ακόμα και ολόκληρο κιτ εισαγωγής.

 

Αυτά και πάντα φιλικά. :)

Link to comment
Share on other sites

Σε 1600 μοτερ οτι και να βαλεις δωρο αδωρον.Καλυτερα να αφησεις το εργοστασιακο φιλτρο ;)

Link to comment
Share on other sites

Οκ παω να τον ξαναβαλω :D

Δεν ειδα και διαφορα παντως να σου πω την αληθεια με/χωρις πνιχτη γενικα ειναι πραγματα τετοια που δεν προσδιδουν μεγαλες διαφορες ωστε να καταλαβεις κατι.

Link to comment
Share on other sites

Οκ παω να τον ξαναβαλω :D

Δεν ειδα και διαφορα παντως να σου πω την αληθεια με/χωρις πνιχτη γενικα ειναι πραγματα τετοια που δεν προσδιδουν μεγαλες διαφορες ωστε να καταλαβεις κατι.

που να καταλάβεις διαφορά με +- μισό άλογο (και αν)??? :sHa_sarcasticlol:

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτικα να βαλο φιλτροχοανη αλλα ο μιχανικος μου λεει καλυτερα να μην πειραξω το μαμα φιλτροκουτι γιατι εχει αισθητηρα πανω. και λογικα θα καταλιξω να βαλω κανενα πανελ ελυθερας

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτικα να βαλο φιλτροχοανη αλλα ο μιχανικος μου λεει καλυτερα να μην πειραξω το μαμα φιλτροκουτι γιατι εχει αισθητηρα πανω. και λογικα θα καταλιξω να βαλω κανενα πανελ ελυθερας

 

Πες λίγο περισσότερα πράγματα για το αυτοκίνητό σου για να σου πούμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη, καθώς το τι λέει ο μηχανικός σου δεν είναι θέσφατο - γνώμη μου.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Δημητρη το αυτοκινητο μου ειναι 1600cc 2002 μοντελο και ειναι ολο μαμα το μονο που εχο πειραξει ειναι η εξατμιση, και ειναι αλαγμενη μετα τν καταλητη ολη καινουρια πρη 1.5 χρονο τν εβαλα. Και θελω απλα να πηγαινει λιγο καλητερα οχι τρελλα πραγαματα. απλα εμαθα ειναι καλο για τν κινητηρα αν βαλεις ελευθερας φιλτρο.. να χαλασω το μαμα φιλτροκουτι δεν θελω να σε πω τν αληθεια γιατι εχει αισθητηρα.. και γι'αυτο σκεφτομαι να κρατισω το φιλτροκουτι και να αλαξω μονο το φιλτρο και να βαλω ενα τσ Κ&Ν.

Link to comment
Share on other sites

Πες λίγο περισσότερα πράγματα για το αυτοκίνητό σου για να σου πούμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη, καθώς το τι λέει ο μηχανικός σου δεν είναι θέσφατο - γνώμη μου.

Δημήτρης

Με εχεις στειλει με το λεξιλογιο σου ! :new_lol:

Φιλε Δημητρη το αυτοκινητο μου ειναι 1600cc 2002 μοντελο και ειναι ολο μαμα το μονο που εχο πειραξει ειναι η εξατμιση, και ειναι αλαγμενη μετα τν καταλητη ολη καινουρια πρη 1.5 χρονο τν εβαλα. Και θελω απλα να πηγαινει λιγο καλητερα οχι τρελλα πραγαματα. απλα εμαθα ειναι καλο για τν κινητηρα αν βαλεις ελευθερας φιλτρο.. να χαλασω το μαμα φιλτροκουτι δεν θελω να σε πω τν αληθεια γιατι εχει αισθητηρα.. και γι'αυτο σκεφτομαι να κρατισω το φιλτροκουτι και να αλαξω μονο το φιλτρο και να βαλω ενα τσ Κ&Ν.

Βαλε απλα ενα φιλτρο πιο ελευθερο να ανασαινει ο κινητηρας καλυτερα γιατι οτι αλλο και να κανεις δεν θα δεις καμια διαφορα .

 

 

Ηλιας ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εχει βαλει κανεις φιλτρο panel της pipercross που ειναι τυπου (Foam) σφουγγαρι? Αυτα του τυπου φιλτρα δεν θελουν λαδι και δεν υπαρχει φοβος για ζημια στον MAF! Περιμενω τις απαντησεις σας.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.