Jump to content

Διαφορες κινητηρων 120ps και 160ps


Recommended Posts

Επειδή οταν ήμουν στην Καρεντα καναμε σεμιναριο στα κεντρικά για το νεο A4, διαπιστώσαμε με έκπληξη οτι οι δύο κινητήρες δεν είναι ακριβώς ίδιοι...

 

Ο 160αρης έχει διάμετρο εδράνου βάσης 58 αντί για 52 χιλιοστα του 120αρη, έχει τροποποιημένα εμβολα, διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική μέθοδο μηχανουργικής κατεργασίας γυαλίσματος, διαφορετική αντλία υποπίεσης της εταιρείας Ixetic, μπεκ με 4 οπες (ο 120αρης έχει με 3).Και οι δύο κινητήρες έχουν εξαερισμό στροφαλοθαλάμου και ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού.Φυσικά έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα. Τα στοιχεία είναι απο πρόγραμμα αυτοδιδασκαλιας. Δεν σημαίνει οτι ο 120αρης δεν ανεβάζει ιπποδύναμη με πρόγραμμα.Κάθε άλλο.Κατηγορηματικά δεν μπαίνει το εργοστασιακό πρόγραμμα του 160αρη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επειδή οταν ήμουν στην Καρεντα καναμε σεμιναριο στα κεντρικά για το νεο A4, διαπιστώσαμε με έκπληξη οτι οι δύο κινητήρες δεν είναι ακριβώς ίδιοι...

 

Ο 160αρης έχει διάμετρο εδράνου βάσης 58 αντί για 52 χιλιοστα του 120αρη, έχει τροποποιημένα εμβολα, διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική μέθοδο μηχανουργικής κατεργασίας γυαλίσματος, διαφορετική αντλία υποπίεσης της εταιρείας Ixetic, μπεκ με 4 οπες (ο 120αρης έχει με 3).Και οι δύο κινητήρες έχουν εξαερισμό στροφαλοθαλάμου και ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού.Φυσικά έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα. Τα στοιχεία είναι απο πρόγραμμα αυτοδιδασκαλιας. Δεν σημαίνει οτι ο 120αρης δεν ανεβάζει ιπποδύναμη με πρόγραμμα.Κάθε άλλο.Κατηγορηματικά δεν μπαίνει το εργοστασιακό πρόγραμμα του 160αρη.

Aμα υπηρχαν και φωτο θα αγγιζαμε την τελειοτητα

:sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή οταν ήμουν στην Καρεντα καναμε σεμιναριο στα κεντρικά για το νεο A4, διαπιστώσαμε με έκπληξη οτι οι δύο κινητήρες δεν είναι ακριβώς ίδιοι...

 

Ο 160αρης έχει διάμετρο εδράνου βάσης 58 αντί για 52 χιλιοστα του 120αρη, έχει τροποποιημένα εμβολα, διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική μέθοδο μηχανουργικής κατεργασίας γυαλίσματος, διαφορετική αντλία υποπίεσης της εταιρείας Ixetic, μπεκ με 4 οπες (ο 120αρης έχει με 3).Και οι δύο κινητήρες έχουν εξαερισμό στροφαλοθαλάμου και ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού.Φυσικά έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα. Τα στοιχεία είναι απο πρόγραμμα αυτοδιδασκαλιας. Δεν σημαίνει οτι ο 120αρης δεν ανεβάζει ιπποδύναμη με πρόγραμμα.Κάθε άλλο.Κατηγορηματικά δεν μπαίνει το εργοστασιακό πρόγραμμα του 160αρη.

 

:JC_OMG_sign:

 

Εισαι σιγουρος για αυτα που μας γραφεις εδω;;;

Απαντησε σε παρακαλω γιατι ειναι πολυ σημαντικα!!!

Ειναι η πρωτη αντιθετη, ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ αποψη,

σε αντιθεση με ο,τι εχει ακουστει και γραφτει εδω μεσα,

απο μελη και προγραμματιστες-μηχανικους!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχουν δυστυχώς.Αν θελετε σε μια συνάντηση φέρνω το βιβλιο αυτοδιδασκαλιας.

Δηλαδη τι ειναι αυτο ακριβως?

Γραφει αυτα που λες και με φωτο?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι; Το βιβλίο αυτοδιδασκαλίας εχει εκδοθεί απο την audi γιατι στα συνεργεία δεν εχουν ιδέα ότι υπάρχουν διαφορές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το βιβλιο αυτοδιδασκαλιας διδεται στον καθενα που παρακολουθει το σεμιναριο.Δεν πωλείται και δεν επιτρεπεται να κυκλοφορησει εξω κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Λογικό ακούγεται. Δεν μπορεί τα 5-6.000 € που είχαν διαφορά όταν το αγόρασα εγώ να οφείλονταν μοναχά στη χαρτογράφιση και στα διαφορετικά καθίσματα/ζάντες.

Όλοι κάπου μέσα μας ξέραμε οτι κάτι έπαιζε στα έμβολα και στα ελατήρια..

 

Απλώς καλό θα ήταν οι προγραμματιστές να γνωρίζουν αυτες τις μικρές λεπτομέριες, ώστε να δίνουν μια ουγκιά πιο light ρυθμίσεις στα 120αρια.

Και να μην χρησιμοποιείται μια κονσέρβα-ίδιο προγραμμα και για τα δυο αυτά διαφορετικά μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Λογικό ακούγεται. Δεν μπορεί τα 5-6.000 € που είχαν διαφορά όταν το αγόρασα εγώ να οφείλονταν μοναχά στη χαρτογράφιση και στα διαφορετικά καθίσματα/ζάντες.

Όλοι κάπου μέσα μας ξέραμε οτι κάτι έπαιζε στα έμβολα και στα ελατήρια..

Απλώς καλό θα ήταν οι προγραμματιστές να γνωρίζουν αυτες τις μικρές λεπτομέριες, ώστε να δίνουν μια ουγκιά πιο light ρυθμίσεις στα 120αρια.

Και να μην χρησιμοποιείται μια κονσέρβα-ίδιο προγραμμα και για τα δυο αυτά διαφορετικά μοτέρ.

 

Το θεμα ειναι οτι ολοι μας, κατι, λιγο πολυ ειχαμε ακουσει!

Και καποια μελη, προς ενημερωση των υπολοιπων, κατεθεσαν τις αποψεις-γνωσεις τους!

Και λαθος να εκαναν, που απο ο,τι φαινεται πια, λανθασμενη αποψη ειχαν, την ειπαν μονο και μονο για την ενημερωση και βοηθεια των υπολοιπων!

 

Τωρα το σημαντικο ειναι να ρωτας εταιριες βελτιωσεων, βελτιωτες για τις διαφορες των δυο μηχανων και να σου απαντουν καμια, μονο και μονο για να πουλησουν, χωρις να γνωριζουν τι ισχυει τελικα, μονο ως απαραδεκτους μπορω να τους χαρακτηρισω!!!

Και δεν το λεω σαν ενας ιδιοκτητης με την μηχανη των 160 αλογων, που χαιρομαι που τα 120αρια δεν θα με φτασουν, αλλα προσπαθω να μπω στην θεση των παιδιων αυτων, που θα απευθυνονταν σε εταιριες και σε προγραμματιστες(που θα ηθελαν να ηταν και μηχανικοι) και να επαιρναν ως απαντηση......

 

120... 160... ιδιο ακριβως αυτοκινητο με ιδιο μοτερ ειναι και μετα τον προγραμματισμο βλεπουμε ακριβως τα ιδια αποτελεσματα . Αυτα βγαζουν 220+ΗΡ μονο με προγραμμα , που φυσικα ειναι τεραστια διαφορα για το 120αρι (μιλαμε για 85% αυξηση απο την ονομαστικη ισχυ , δεν υπαρχει αλλο μοντελο που με σκετο προγραμμα να εχει τετοια διαφορα) και μικροτερη διαφορα (αλλα παλι μεγαλη) και για το 160αρι .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Από οτι είχαν πει στο σεμινάριο, το 1.8Τ 120 ίππων, βγήκε στην αγορά προς αντικατάσταση του κινήτηρα 1.6 αφού η Audi δεν είχε ένα ανταγωνιστικό κινητήρα 1.6 με τεχνολογία καλή και έπαρκή ιπποδύναμη και ο FSI ήταν στα τελευταία του, φυσικά ούτε λόγος για τον 1.6 8V λόγω ρύπων (αν και πρόκειται για ένα μοτέρ κατά τα άλλα ελαστικό με ελαχιστες απαιτήσεις συντήρησης).Γιαυτο και θα δείτε σε παλαιότερα περιοδικά οτι δεν υπάρχει συγκριτικό τεστ με αλλα 1.8 ή 1.6 γιατί αυτός είναι μια κατηγορία από μόνος του.Αντίθετα ο 1.θΤ με τα 160 απλώς συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του 1.8Τ 20V. Οι αντοχές του 1.8Τ 160 ίππων σίγουρα είναι μεγαλύτερες από τον 120άρη.Είναι προφανές οτι το εργοστάσιο θα έβγαζε στην παραγωγή ένα μοτέρ σωστά σχεδιασμένο και με αντοχή.Οχι ότι το 120 δεν αντέχει αλλά δεν μπορεί να είναι ίδιο με το 160. Μην ακούμε αυτά που μας λένε ότι είναι ίδιος, απλώς detuned κλπ. Αν ήταν ίδιος γιατί έχει διαφορετικό ΜΚΒ (Motor Kenn Buchstaben), κωδικό κινητήρα? Π.χ. ο 1.4 TSI του Golf GT με τα 170 άλογα, δεν είναι ίδιος με τον τωρινό 160αρι 1.4 TSI του Golf 6 (Ασχετο αν το Golf 6 είναι απλώς ένα facelift του Golf 5).Σας ξάφνιασα εε? Απλά στο 6αρι δεν πήγαμε σεμινάριο γιατί δεν είχε καμια σοβαρή τεχνολογική καινοτομία. Απόδειξη ότι το πλαίσιο ξεκινάει με WVWZZZ1K... στο 5αρι και το ιδιο ακριβώς είναι και στο 6αρι. Το ίδιο συνέβαινε και με το B6 και το Β7.Απλά εκεί υπάρχουν διαφορές που δικαιολογούν το facelift.Και τα δύο είναι 8E, δηλαδή Passat, Superb.Όπως για παράδειγμα τα ψαλίδια των B6 και Β7 έχουν κωδικούς ανταλλακτικών συναφείς με το Passat. Μην σας φαίνεται παράξενο αυτό που διαβάζετε.Απλά εγώ έμαθα να ζω με αυτά.Τα πάντα γίνονται στο βωμό του marketing και του κόστους εξέλιξης μιας πλατφόρμας κοινής αποδοχής από τα εργοστάσια.Οποιος έχει ΕΤΚΑ ας βάλει δύο πλαίσια και να ψάξει με υπομονή τις διαφορές.Εκεί θα καταλάβει.Εκει θα δεί γιατι απλά η αντιπροσωπεία σου λέει οτι το πρόγραμμα ''δεν μπαίνει'' από τον έναν στον αλλον.

Edited by nickA418t
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από οτι είχαν πει στο σεμινάριο, το 1.8Τ 120 ίππων, βγήκε στην αγορά προς αντικατάσταση του κινήτηρα 1.6 αφού η Audi δεν είχε ένα ανταγωνιστικό κινητήρα 1.6 με τεχνολογία καλή και έπαρκή ιπποδύναμη και ο FSI ήταν στα τελευταία του, φυσικά ούτε λόγος για τον 1.6 8V λόγω ρύπων (αν και πρόκειται για ένα μοτέρ κατά τα άλλα ελαστικό με ελαχιστες απαιτήσεις συντήρησης).Γιαυτο και θα δείτε σε παλαιότερα περιοδικά οτι δεν υπάρχει συγκριτικό τεστ με αλλα 1.8 ή 1.6 γιατί αυτός είναι μια κατηγορία από μόνος του.Αντίθετα ο 1.θΤ με τα 160 απλώς συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του 1.8Τ 20V. Οι αντοχές του 1.8Τ 160 ίππων σίγουρα είναι μεγαλύτερες από τον 120άρη.Είναι προφανές οτι το εργοστάσιο θα έβγαζε στην παραγωγή ένα μοτέρ σωστά σχεδιασμένο και με αντοχή.Οχι ότι το 120 δεν αντέχει αλλά δεν μπορεί να είναι ίδιο με το 160. Μην ακούμε αυτά που μας λένε ότι είναι ίδιος, απλώς detuned κλπ. Αν ήταν ίδιος γιατί έχει διαφορετικό ΜΚΒ (Motor Kenn Buchstaben), κωδικό κινητήρα? Π.χ. ο 1.4 TSI του Golf GT με τα 170 άλογα, δεν είναι ίδιος με τον τωρινό 160αρι 1.4 TSI του Golf 6 (Ασχετο αν το Golf 6 είναι απλώς ένα facelift του Golf 5).Σας ξάφνιασα εε? Απλά στο 6αρι δεν πήγαμε σεμινάριο γιατί δεν είχε καμια σοβαρή τεχνολογική καινοτομία. Απόδειξη ότι το πλαίσιο ξεκινάει με WVWZZZ1K... στο 5αρι και το ιδιο ακριβώς είναι και στο 6αρι. Το ίδιο συνέβαινε και με το B6 και το Β7.Απλά εκεί υπάρχουν διαφορές που δικαιολογούν το facelift.Και τα δύο είναι 8E, δηλαδή Passat, Superb.Όπως για παράδειγμα τα ψαλίδια των B6 και Β7 έχουν κωδικούς ανταλλακτικών συναφείς με το Passat. Μην σας φαίνεται παράξενο αυτό που διαβάζετε.Απλά εγώ έμαθα να ζω με αυτά.Τα πάντα γίνονται στο βωμό του marketing και του κόστους εξέλιξης μιας πλατφόρμας κοινής αποδοχής από τα εργοστάσια.Οποιος έχει ΕΤΚΑ ας βάλει δύο πλαίσια και να ψάξει με υπομονή τις διαφορές.Εκεί θα καταλάβει.Εκει θα δεί γιατι απλά η αντιπροσωπεία σου λέει οτι το πρόγραμμα ''δεν μπαίνει'' από τον έναν στον αλλον.

 

 

Φίλε Νικόλα θεωρώ πως δεν μας ξάφνιασες κ τόσο.. Λίγο πολύ όλα αυτά που γράφεις τα έχουμε στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας!

 

Όλα Μάρκετινγκ! Δεν διαφωνώ.. Είναι τα "εγκλήματα" κ οι αρετές του γκρούπ αυτές...

 

Το θέμα είναι πως επιβεβαίωσες τις υποψίες μας για τις διαφορές του 120αρι με του 160αρι κινητήρα.

Κ όπως λέει κ ο φίλος strivis πιο πάνω.. Όχι επειδή το ένα είναι πιο γρήγορο απ το άλλο, αλλά για να ξέρουμε απο που αρχίζουμε κ που μπορούμε να φτάσουμε με ασφάλεια στη βελτίωση. Να γνωρίζουμε αρχη μέση κ τέλος, χωρίς να αφήνουμε ανίδεους να βάζουν χέρι στα μοτέρ μας και να μας παραμυθιάζουν. Αυτό είναι το θέμα.

 

Εδώ η ίδια η ΜΤΜ (για του λόγου το αληθές) υπόσχεται ίδια αποτελέσματα με πρόγραμμα στο 120αρι κ στο 160αρι, αλλά οι κωδικοί των προγραμμάτων της, είναι διαφορετικοί, να γιατί... Διότι ναι μεν φτάνεις στο ίδιο αποτέλεσμα.. Αλλά με διαφορετικό τρόπο. Σίγουρα το 120αρι πιέζεται περισσότερο.

 

Κανείς δεν διαφωνεί πως είναι παρόμοια.. Αλλά δεν είναι τα ίδια!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ετσι μπράβο! Ένας μεγάλος και σοβαρός βελτιωτής ξέρει τις διαφορες και μέχρι που παει το κάθε μοτερ.Γιαυτό και δίνει διαφορετικά προγράμματα.Οι μεγάλοι βελτιώτες στην Γερμανία δεν διακινδυνευουν την φήμη τους.Προσοχή δεν εννοω τα υποκαταστήματα τους σε άλλες χώρες που ίσως μερικοί από εμάς εχουμε επισκεφθεί και μας φάνηκαν ακριβά ή αντιεπαγγελματικά.Γιαυτό λέμε καμιά φορά: το τάδε επώνυμο πρόγραμμα είναι ''φυλαγμένο'' σε σχέση με ένα άλλο πιο άγριο μιας εγχώριας αγοράς. Προς Θεού δεν αμφισβητώ τον επαγγελματισμό κανενός και φυσικά στην ελεύθερη αγορά που ζούμε ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει τι αγοράζει. Μου αρέσει η πολιτισμένη ανταλλαγή απόψεων και είναι πολύ καλό που διατηρούμε ένα ωραίο κλίμα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

το βιβλιο αυτοδιδασκαλιας διδεται στον καθενα που παρακολουθει το σεμιναριο.Δεν πωλείται και δεν επιτρεπεται να κυκλοφορησει εξω κανονικα.

ssp?

Link to comment
Share on other sites

Το ότι μια εταιρεία προραμματων έχει αλλο πρόγραμμα για τον 120 και αλλο για τον 160 δε λεει κατι απο μόνο του αφού είναι πολύ πιθανο οι δύο κινητήρες να έχουν αλλο κωδικό εγκεφάλου. Το ιδιο μπορει να συμβαινει και αναμεσα σε εγκεφαλους του ιδιου ακριβως κινητηρα αλλα διαφορετικης χρονολογιας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λογικό ακούγεται. Δεν μπορεί τα 5-6.000 € που είχαν διαφορά όταν το αγόρασα εγώ να οφείλονταν μοναχά στη χαρτογράφιση και στα διαφορετικά καθίσματα/ζάντες.

Όλοι κάπου μέσα μας ξέραμε οτι κάτι έπαιζε στα έμβολα και στα ελατήρια..

 

Απλώς καλό θα ήταν οι προγραμματιστές να γνωρίζουν αυτες τις μικρές λεπτομέριες, ώστε να δίνουν μια ουγκιά πιο light ρυθμίσεις στα 120αρια.

Και να μην χρησιμοποιείται μια κονσέρβα-ίδιο προγραμμα και για τα δυο αυτά διαφορετικά μοτέρ.

ο προγραματιστης που εβαλα το προγραμμα μου ειχε επισημανει οτι το 120ρι παει χαμηλωτερα απο το 160ρι γιατι εχουν καποιες μικρες διαφορες στον κινητηρα .που σε αλλη εταιρια αναβαθμησης μου ειπαν οτι ειναι ακριβως τα ιδια πραγμα που δεν στεκει, και μαλιστα επεμεναν οτι σε αποδοση φτανουν τα ιδια αλογα .

Edited by nmanos7
Link to comment
Share on other sites

Το ότι μια εταιρεία προραμματων έχει αλλο πρόγραμμα για τον 120 και αλλο για τον 160 δε λεει κατι απο μόνο του αφού είναι πολύ πιθανο οι δύο κινητήρες να έχουν αλλο κωδικό εγκεφάλου. Το ιδιο μπορει να συμβαινει και αναμεσα σε εγκεφαλους του ιδιου ακριβως κινητηρα αλλα διαφορετικης χρονολογιας.

 

Δεν ειπε κανεις οτι αυτη ειναι η ουσια του θεματος ή της διαφωνιας μας!

 

ο προγραματιστης που εβαλα το προγραμμα μου ειχε επισημανει οτι το 120ρι παει χαμηλωτερα απο το 160ρι γιατι εχουν καποιες μικρες διαφορες στον κινητηρα .που σε αλλη εταιρια αναβαθμησης μου ειπαν οτι ειναι ακριβως τα ιδια πραγμα που δεν στεκει, και μαλιστα επεμεναν οτι σε αποδοση φτανουν τα ιδια αλογα .

 

Αλλα αυτη.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπε κανεις οτι αυτη ειναι η ουσια του θεματος ή της διαφωνιας μας!

 

 

 

Αλλα αυτη.....

 

Ουτε εγώ είπα ότι αυτή είναι η ουσία, αλλα το ότι μια εταιρεία προγραμματων δίνει διαφορετικό file για αναβάθμιση των δύο κινητήρων, δεν ειναι αρκετό να μας οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες αυτοί διαφέρουν στο hardware. Μπορεί απλά να έχουν διαφορετική έκδοση εγκεφάλου.

Link to comment
Share on other sites

To είπα πριν πολύυυυυυυυυυυύ καιρό.Αν τα 2 αυτά μοντέλα είχαν ίδιο μοτέρ,γιατί οι βελτιωτικοί οίκοι δίνουν διαφορετικές επιδόσεις; (αν ΄χι όλοι οι περισσότεροι).

Επίσης την καθε αυτού Audi δεν την έχω για τόσο φθηνιάρα εταιρία,που θα πλάσαρε 40 άλογα παραπάνω με ολόιδιο κινητήρα,και καποια καλούδια παραπάνω για 6000€.

 

Θα έπρεπε να θεωρήσουμε αυτομάτως τον κάθε ένα που αγόρασε το 160ρι μ@λ@κ@,πληρώνοντας 6000€ για Servotronic/Ζάντες/40 άλογα. (ΜΕ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ).

 

Το μόνο που με πείραζε στην όλη υπόθεση ήταν αυτοί που έλεγαν (όχι μωρέ πάρε το 120 ίδιο είναι χωρίς σερβοτρονικ)

Και εμείς ρε φίλε τι είμασταν μ@λ@κες και πληρώσαμε 6000€ για το 160ρι;

 

Η του στυλ (παρε το 120 ίδιο είναι και με ένα προγραμμα το ανεβάζεις όπως και το 160ρι).

Ξανά το ίδιο,παλι μαμακες εμείς που πληρώσαμε τα +6000€.

 

Στην αρχή μάλιστα κάποιοι "του σερβις" επιβεβαίωναν πως βάση κωδικών οι τουρμπίνες είχαν ίδιους κωδικούς κλπ κλπ κλπ.

ΑX αυτή η ελλάδα,η ευφυία θα μας φαει όλους !!!

 

Εντελώς φιλικά συνφορουμίτες,μην δημιουργηθεί καμιά παρεξήγηση.

Edited by ChRiS82
Link to comment
Share on other sites

mmp?

Αυτό πάλι τι είναι?

 

Ζήτησα από το Νίκο αν μπορεί να μου πει το αριθμό του self study programme (τα λεγόμενα ssp) με το συγκριτικό 120-160hp.

Νίκο?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πάλι τι είναι?

 

Ζήτησα από το Νίκο αν μπορεί να μου πει το αριθμό του self study programme (τα λεγόμενα ssp) με το συγκριτικό 120-160hp.

Νίκο?

Ελα ντε!

 

Απλα ηθελα να σε κανω να γραψεις, τι ηταν αυτο που εσυ εγραψες! :flag_of_truce:

Link to comment
Share on other sites

παντως εγω που ψαχνω την αγορα για β8 υπαρχουν πωλητες που ορκιζονται οτι ειναι ιδιο το μοτερ και μαλιστα οτι με προγραμμα γινεται ακριβως ιδιο και με 6000 ευρω στην τσεπη!!!!βεβαια για καποιο λογο ολοι προσπαθουν να πουλησουν τα 120αρια και δεν μπορω να κααλαβω το λογο......

Link to comment
Share on other sites

παντως εγω που ψαχνω την αγορα για β8 υπαρχουν πωλητες που ορκιζονται οτι ειναι ιδιο το μοτερ και μαλιστα οτι με προγραμμα γινεται ακριβως ιδιο και με 6000 ευρω στην τσεπη!!!!βεβαια για καποιο λογο ολοι προσπαθουν να πουλησουν τα 120αρια και δεν μπορω να κααλαβω το λογο......

Ισως εχουν μεγαλυτερο ποσοστο κερδους! :sCo_hmmthink:

Το θεμα ειναι να αναφερουν τα υπερ και τα κατα για να αποφασισει ο αγοραστης τι θα επιλεξει!

Link to comment
Share on other sites

ssp 436 ολη η σειρά αλλα δεν ειμαί σιγουρος(μπορεί να είναι και το ssp 401, ή το ssp 401-384) για τι τα έχω ολα τα SSP στο εξοχικό.Οταν με το καλό πάω θα το κοιτάξω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.