Dikonou Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 (edited) Εγώ πάλι κουράστηκα να διαβάζω εξαρτήματα- να μαζεύω τα σάλια μου- και να βλέπω και να μαθαίνω πώς βελτιώνεται ( τί χρειάζεται ) σωστά ένα μοτέρ, γιατί τα υπόλοιπα σαν ''ημίμετρα'' μου φαίνονται...και με μένα μέσα εννοείται! Πολύ ωραίος και σύντομα να το έχεις όπως θές το αμάξι σου!!! Edited September 1, 2011 by Dikonou
Aristos Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Εγώ πάλι κουράστηκα να διαβάζω εξαρτήματα- να μαζεύω τα σάλια μου- και να βλέπω και να μαθαίνω πώς βελτιώνεται σωστά ένα μοτέρ, γιατί τα υπόλοιπα σαν ''ημίμετρα'' μου φαίνονται... Πολύ ωραίος και σύντομα να το έχεις όπως θές το αμάξι σου!!! Ετσι ακριβως..
Aristos Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Φιλος οι 1.8Τ πασχουν στο στροφαλο. Η συγκεκριμενη πλακα τα συγκρατει ολα , στροφαλο, ποτηρακια, γεφυρες τα κανει μπετο Πιστευω απο 500 ΗΡ και πανω ειναι απαραιτητη για να εχεις το κεφαλι σου σιγουρο Φυσικά το σημαντικό είναι το σωστό ζύγισμα στροφάλου.
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 (edited) στο ζυγισμα θα ειναι παρον ο μηχανικος μου οπως επισης και εναν συναδελφος του που δουλευει σε γνωστη αντιπροσωπεια και ειναι αν οχι ο καλυτερος, απο τους καλυτερους στο τομεα αυτο του ρεκτιφιε. Επισης θα ληφθουν υποψην τα παντα, ανοχες , θα μετρηθουν οι κυλινδροι η κεφαλη και αλλα πολλα, δεν θα βιαστουμε σε τιποτα... Η πλακα για να μπει Αριστο να ξερεις θελει διαδικασια καποιες πατεντες και 2-3 βιδες του σασμαν πανω στο κορμο θα μεινουν κενες λογω οτι θα ανεβει μερικα εκατοστα,οι οποιες ειναι πλεονασμος ευτυχως. Αλλα θα εχουμε το κεφαλι μας σιγουρο. Edited September 1, 2011 by Vaggoss3
mariosA4 Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Φιλος οι 1.8Τ πασχουν στο στροφαλο. Η συγκεκριμενη πλακα τα συγκρατει ολα , στροφαλο, ποτηρακια, γεφυρες τα κανει μπετο Πιστευω απο 500 ΗΡ και πανω ειναι απαραιτητη για να εχεις το κεφαλι σου σιγουρο για το griddle που λές οι γνώμες είναι αμφιλεγόμενες όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, τουλάχιστον στην Αμερική όπου παραγεται. Αν θέλεις πάντως να στροφάρεις ψηλά χωρίς προβλήματα κραδασμών πάρε το fluidampr που έχω βάλει και μαζεύει στάνταρ όλες τις αρμονικές ταλαντώσεις του στροφάλου ψηλά. Αυτό σίγουρα αξίζει τα λεφτά του Βαγγέλη
Alex Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 (edited) Διαβαζω διαβαζω! Χαμος θα γινει και με αυτο το S38L... Edited September 1, 2011 by Alex
Vaggoss3 Posted September 2, 2011 Author Posted September 2, 2011 για το griddle που λές οι γνώμες είναι αμφιλεγόμενες όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, τουλάχιστον στην Αμερική όπου παραγεται. Αν θέλεις πάντως να στροφάρεις ψηλά χωρίς προβλήματα κραδασμών πάρε το fluidampr που έχω βάλει και μαζεύει στάνταρ όλες τις αρμονικές ταλαντώσεις του στροφάλου ψηλά. Αυτό σίγουρα αξίζει τα λεφτά του Βαγγέλη Το είχα προσέξει όταν το είχες αναφέρει στο προτζεκτ σου φίλε αλλά είχα την εντύπωση οτι είχε να κάνει μόνο με απόσβεση κραδασμών στο βολάν και στο δίσκο .. Πάω να το κοιτάξω στο ίντερνετ αμέσως με ενδιαφέρει σε ευχαριστώ πολύ Διαβαζω διαβαζω! Χαμος θα γινει και με αυτο το S38L...
COSTAS S3 Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Βαγγο καλή αρχή φιλαράκι μου και όπου μπορώ να βοηθήσω μου λες
Vaggoss3 Posted September 15, 2011 Author Posted September 15, 2011 Βαγγο καλή αρχή φιλαράκι μου και όπου μπορώ να βοηθήσω μου λες
Vaggoss3 Posted September 15, 2011 Author Posted September 15, 2011 (edited) Η όλη διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει , το μοτέρ έχει βγει, έγινε βίδες και είναι ήδη στο ρεκτιφιέ, επισης η κεφάλη πρεσαρηστικε και βγηκε χωρίς ραγισμα, όμως είχε καποια ¨νερά" οπως είπανε και δεν ήθελα να ρισκάρω οπότε βρήκε ο μηχανικός μου κεφαλάρι με κωδικό AGU το οποίο ήτανε σε άψογη κατάσταση Edited September 15, 2011 by Vaggoss3
Vaggoss3 Posted September 15, 2011 Author Posted September 15, 2011 και μερικες φωτο με τον στροφαλο εκτεθημενο
Toyo Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 το ξεντεριασατε βλεπω ε? ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!
Velos Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Kαλή αρχή Βαγγέλη και καλή επιτυχία να έχεις
Aristos Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Η όλη διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει , το μοτέρ έχει βγει, έγινε βίδες και είναι ήδη στο ρεκτιφιέ, επισης η κεφάλη πρεσαρηστικε και βγηκε χωρίς ραγισμα, όμως είχε καποια ¨νερά" οπως είπανε και δεν ήθελα να ρισκάρω οπότε βρήκε ο μηχανικός μου κεφαλάρι με κωδικό AGU το οποίο ήτανε σε άψογη κατάσταση Βαγγέλη δεν εχεις πάρει βαλβίδες?(ετσι θυμάμαι).
Vaggoss3 Posted September 15, 2011 Author Posted September 15, 2011 ευχαριστω πολυ παιδια, το σφαξαμε εντελως το μοτερ Βαγγέλη δεν εχεις πάρει βαλβίδες?(ετσι θυμάμαι). Ναι εχω παρει supertech
dtm s3 Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Με το καλο φιλε,να έχουμε άλλο ένα δυνατό s3 εδώ στα βόρεια..
V10R Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 θα φτάσει ο μαμά εγκέφαλος για 760hp ? Με τα διαφορικά εχεις προβλέψει κάτι ? Μπράβο για την προσπάθεια.
Vaggoss3 Posted September 16, 2011 Author Posted September 16, 2011 Με το καλο φιλε,να έχουμε άλλο ένα δυνατό s3 εδώ στα βόρεια.. θα φτάσει ο μαμά εγκέφαλος για 760hp ? Με τα διαφορικά εχεις προβλέψει κάτι ? Μπράβο για την προσπάθεια. Τα διαφορικά πιστεύω να αντέξουν με συνετή χρήση αν και δεν θα το φτάσω τέρμα από την αρχή σασμαν και χαλντεξ κατι έχω στα υποψην
Aristos Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Βαγγέλη,οι βαλβίδες κάνουν στο καινούργιο καπάκι?
mariosA4 Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Σου εύχομαι να βγεί κάτι καλό ώστε να το ευχαριστηθείς. Αν σκοπεύεις να έχεις όμως χρηστικότητα μην κυνηγάς το απόλυτο στην ιπποδύναμη και τα 500 είναι μια χαρά
Vaggoss3 Posted September 16, 2011 Author Posted September 16, 2011 Βαγγέλη,οι βαλβίδες κάνουν στο καινούργιο καπάκι? Είναι ελαφρως oversized αλλα το κανονισε ηδη το ρεκτιφιε
Vaggoss3 Posted September 16, 2011 Author Posted September 16, 2011 Σου εύχομαι να βγεί κάτι καλό ώστε να το ευχαριστηθείς. Αν σκοπεύεις να έχεις όμως χρηστικότητα μην κυνηγάς το απόλυτο στην ιπποδύναμη και τα 500 είναι μια χαρά έτσι φιλε συμφωνουμε απολυτα σε αυτο
Aristos Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Είναι ελαφρως oversized αλλα το κανονισε ηδη το ρεκτιφιε Αν μπορείς εξηγησέ μου το λίγο...πως το κανονισε δλδ?
anargyros Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Μπράβο Βαγγέλη για το σκεπτικό σου (όσο βγεί),πιστεύω ότι ο σκοπός σε τέτοιου είδους βελτιώσεις είναι να είναι ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ) και όχι να ψάχνουμε μέχρι και το τελευταίο άλογο γιατι πάντα μα πάντα θα υπάρχει κάποιος ποιό γρήγορος από εμάς.Καλή βελτίωση λοιπόν χωρίς εμπόδια και στεναχωριες να βγάλεις όσο περισσότερα απροβλημάτιστα άλογα
Vaggoss3 Posted September 16, 2011 Author Posted September 16, 2011 Αν μπορείς εξηγησέ μου το λίγο...πως το κανονισε δλδ? λογικα θα φρεζαρανε και θα μεγαλωσανε την εδρα της βαλβιδας. Φρεζαρισμα ειναι οταν το ζεσταινουν και το τρωνε ελαφρως αλλα στην ουσια την βυθιζουν προς τα μεσα την βαλβιδα δεν μεγαλωνει η επιφανεια δεν παιρνει να μεγαλωσει αλλο, απο αυτα που επιασα απο οσα ειπανε σου λεω τωρα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now