DarkX Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 (edited) Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του club. Σχεδόν όλοι μας χρειαστήκαμε μια φορά να αλλάξουμε MAF. Ειδικά όσοι έχουμε φίλτρα πιο ελεύθερα από το εργοστασιακό. Τα τελευταία 2 χρόνια χρειάστηκε να αλλάξω 2 φορές MAF γιατί δε μετρούσαν σωστά μετά από λίγο καιρό. Πρόσφατα ανακάλυψα ένα καθαριστικό για MAF το οποίο είναι το καλύτερο στην αγορά. (κυκλοφορούν πολλά, γι'αυτό το λέω) Λέγεται "CRC Air Sensor Clean Καθαριστικό αισθητήρων 200ml" και το "ανακάλυψα" σε ένα service center που πήγα στο εξωτερικό που έφερναν "καμμένα" maf για restoration όπως έλεγαν εκεί. Το συγκεκριμένο καθαριστικό το βρήκα μόνο μέσω internet στην Ελλάδα και στο συγκεκριμένο link: http://www.zorzosae....roduct_id=29909 Η τιμή του είναι 8,5 ευρω. Σαν τιμή για καθαριστικό είναι normal κατά τη γνώμη μου. Στο δια ταύτα τώρα: Ξεβίδωσα το MAF μου από το ΤΤ μου.(Audi TT Roadster 180 του 2001). Έβγαλα τον αισθητήρα από το κάλυμμα χρησιμοποιώντας κατσαβίδι Torx. http://en.wikipedia.org/wiki/Torx Τον αισθητήρα προσοχή πως θα τον πιάνετε. Θέλει μόνο από πάνω και κάτι μικρά καλωδιάκια που έχει ΔΕΝ πρέπει να τα ακουμπήσετε σχεδόν καθόλου. Είναι εύκολα στον να κοπούν. Προσοχή λοιπόν. Έκανα ότι λοιπόν κάνει και ο τύπος σε αυτό εδώ το βίντεο: Και εδώ είναι το διαφημιστικό του CRC που δείχνει πως ακριβώς καθαρίζεις όλο το MAF: Άφησα να στεγνώσει μόνο του χωρίς να βάλω πανάκι. ΔΕΝ πρέπει να βάλετε πανί να το στεγνώσετε μόνοι σας. Το βίδωσα ξανά και έβαλα μπρος. Το MAF δούλευε και πάλι όπως όταν το είχα αγοράσει. Εάν θέλετε με νεράκι ή με το καθαριστικό (απλά θα χρειαστεί να ρίξετε πολύ) ρίξτε και σε όλο το κάλυμμα του MAF. Θα δείτε ότι όλη η μαυρίλα αρχίζει να φεύγει σε χρόνο dt και γίνεται σαν καινούριο. Προς έκπληξη μου έκανα το ίδιο και με το παλιό "καμμένο" maf που είχα κρατήσει όταν αγόρασα το νέο (γιατί στο συνεργείο μου το είχαν βγάλει ως καμμένο και μη επισκευάσιμο) και το MAF δούλευε κανονικότατα και μετρούσε και κανονικά. Μιλάω λοιπόν με έναν φίλο μηχανικό και μου είπε ότι εφόσον δεν έχουν κοπεί οι αισθητήρες που έχει, δηλαδή αυτά τα μικρά καλωδιάκια, το MAF δουλεύει πάντα. Το θέμα είναι ότι με τον καιρό μαζεύεται βρωμιά και γι'αυτό μετράει μικρότερο νούμερο από το κανονικό. Καμμένο είναι όταν για κάποιο λόγο κοπεί κάποιο από τα καλώδια που έχει. Με λίγα λόγια: με 8,5 ευρώ και 15 λεπτά δουλειά μόνος μου μια Κυριακή γλίτωσα 200 περίπου ευρώ νέου MAF και τον χρόνο μου να πάω σε συνεργείο. Ελπίζω να βοήθησα με αυτόν εδώ τον οδηγό. Καλή συνέχεια σε όλους. Edited November 15, 2011 by DarkX
michpan Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 Ενδιαφέρον, ευχαριστούμε για το link. Προσωπικά έχω δει να καθαρίζουν maf με οινόπνευμα, δεν ξέρω αν έχει αποτέλεσμα, το έχω δοκιμάσει και δεν έχω δει διαφορά. Το μόνο που κατάφερα είναι να κάνω έναν maf που δεν δούλευε καθόλου, να δουλέψει και τον έχω καβάντζα τώρα.. Μιχάλης
DarkX Posted November 17, 2011 Author Posted November 17, 2011 (edited) Δεν είναι ακριβώς οινόπνευμα, γι'αυτό και με σκέτο οινόπνευμα το έκαψες. Παιδιά το δοκίμασα στο δικό μου αμάξι και έκανα μετρήσεις πριν και μετά οπότε σας το λέω σίγουρα ότι δουλεύει. Αρκεί να ΜΗΝ κόψετε τα καλωδιάκα από βιασύνη ή προχειροδουλειά. Όσο το ότι δεν επιτρέπεται να καθαρίσεις το MAF είναι λάθος γιατί αφενός υπάρχει το προϊόν οπότε γίνεται, αλλά αφαιτέρου, εάν όλοι τα καθαρίζαμε τότε δεν θα μας πουλούσαν 200 ευρώ τα νέα maf. Είναι σαν αυτό που λένε οι αντιπροσωπίες, μην βάζετε εξατμίσεις γιατί θα σπάσει η τουμπίνα. (Ναι, μου τον έχουν πει και σε Audi και σε Opel αντιπροσωπία. Πολύ γέλιο) Edited November 17, 2011 by DarkX
Toyo Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Δεν είναι ακριβώς οινόπνευμα, γι'αυτό και με σκέτο οινόπνευμα το έκαψες. Παιδιά το δοκίμασα στο δικό μου αμάξι και έκανα μετρήσεις πριν και μετά οπότε σας το λέω σίγουρα ότι δουλεύει. Αρκεί να ΜΗΝ κόψετε τα καλωδιάκα από βιασύνη ή προχειροδουλειά. Όσο το ότι δεν επιτρέπεται να καθαρίσεις το MAF είναι λάθος γιατί αφενός υπάρχει το προϊόν οπότε γίνεται, αλλά αφαιτέρου, εάν όλοι τα καθαρίζαμε τότε δεν θα μας πουλούσαν 200 ευρώ τα νέα maf. Είναι σαν αυτό που λένε οι αντιπροσωπίες, μην βάζετε εξατμίσεις γιατί θα σπάσει η τουμπίνα. (Ναι, μου τον έχουν πει και σε Audi και σε Opel αντιπροσωπία. Πολύ γέλιο) Eπειδη εγω μιλαω με στοιχεια λοιπον.. -If a flow meter malfunction is confirmed, the inside of it should NOT be cleaned in any way using compressed air or liquid detergents because they could damage it; it should be replaced with a new component.-The cleaning operation should only be carried out inside the air filter casing when the filter cartridge is being maintained/replaced.-If the flow meter is defective, it should NOT be repaired or recalibrated in any way. Therefore, any operation inside the flow meter to try and restore it to its condition when new or to within the tolerance band is pointless (simply removing the sensor from the cylindrical housing adversely affects the tolerance of the reponse curve and therefore its operation). απο επισημη βιβλιογραφια αυτοκινητοβιομηχανιων. το οτι βγηκε ενα προιον δε σημαινει οτι κανει και δουλεια... αυτο που σου ειπαν για την εξατμιση εαν το φιλτραρεις τεχνικα κατα βαθος δημιουργει προβληματα σε stock κινητηρες.
johnaras Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 στην επισημη βιβλιογραφια γιωργο με τα λιγα αγγλικα μου δεν ειδα ποιος ο λογος να μην καθαρισεις τον μαφ... μπορεις να με εξηγησει για ποιο λογο να μην το καθαρισω; θα τον χαλασω; μετα τον καθαρισμο αλοιωνει το σημα οποτε δεν δουλευει καλα το αυτοκινητο;
Toyo Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Αυτο για να αναλυθει Γιαννο δε μας φτανει το forum. αλλα για να το λενε φανταζομαι θα εχουν πολυ καλους λογους...
georgio3gr Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 (edited) αλλα για να το λενε φανταζομαι θα εχουν πολυ καλους λογους... Μηπως Γιωργο εχουν "150" λογους για να το λενε; Εγω δεν διαφωνω μαζι σου ουτε μαζι τους αλλα αν μεναμε στο τι λενε τα βιβλια και τι προτεινει η αντιπροσωπεια, θα επρεπε να πληρωνουμε 5000 Ε στην ABT και στην Sportec για να φτασουμε τα 200 αλογα, να πληρωνουμε 200 Ε την αλλαγη λαδιων και 800 Ε την αλλαγη ιμαντα κτλ... Πιστευω οτι πιανεις το σκεπτικο μου... Edited November 17, 2011 by georgio3gr
Toyo Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Το σκεπτικο σου το πιανω αλλα ενα πραγμα εχω να πω για τα προιοντα που βγαζει καθε τυχαια no name εταιρεια.Aπο τοτε που ανακαλυφθηκε το marketing,εχει χαθει η ηθικη και οι αξιες. Εγω προσωπικα εχω δοκιμασει λογω της δουειας μου απειρα προιοντα,αλλα δουλεψαν και αλλα οχι. Η 3η κατηγορια ηταν ομως αυτη που ναι μεν δουλεψε αλλα για λιγο.Η 4η εκανε και ζημια,οποτε τα 150 και τα 200 ευρω αν στεγνωσει καποια στιγμη το μοτερ σας λογω λαθος ενδειξης απο το MAF,δε θα φτασουν ουτε για τον ελεγχο και την εκτιμηση της ζημιας. Οποτε ο καθενας κρινει και πραττει.
Aristos Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Προσωπικά θα το δοκιμάσω και θα σας πω την εξέλιξη...δεν εχω να χάσω κάτι...
dimitris Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Προσωπικά θα το δοκιμάσω και θα σας πω την εξέλιξη...δεν εχω να χάσω κάτι... Και εγώ επίσης θα κάνω το ίδιο..
kenzo Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Συμφωνω απολυτα με τον Γιωργο (Toyo) . Και εγω ξερω οτι δεν καθαριζεται . Εχω δει μαστορια να το πλακωνουν με το "θαυματουργο-γενικης χρησης" WD-40 ...
Kakos_Lykos Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 θα συμφωνησω με τον TOYO δυστυχως γιατι αν μια στο εκατομυριο στεγνωσει το μοτερ απο λαθος ενδειξη τοτε τι γινεται? το ρισκαρεις? αλλαζεις ενα μαφ και τελειωσε η υποθεση.αν ηταν τοσο ευκολο να γινει θα εβγαζε και η αντιπροσωπεια καθαριστικο μαφ!
johnaras Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Δηλ. τωρα για να καταλαβω.... Θα αλλοιωσει το καθαριστικο το σημα και θα στεγνωσει το μοτερ και και και... Και οταν καιγετε ο ΜΑΦ τι γινετε? Και γιατι τον εχουν κανει να ειναι τοσο ευαισθητος? Μηπως λεω μηπως για το 200αρι που κανει ο ανακατασκευης? Εγω θα το δοκιμαζα ανετα και σιγουρα θα καποια στιγμη θα το δοκιμασω! Φιλε κενζο οσο για αυτους με το wd40 τι να πω?Ειπαμε θαυματουργο αλλα οχι και τοσο, αντε να το καθαριζαν με κανενα σπρει επαφων παει και ερχετε...
kenzo Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Γιανναρε ειρωνικο ηταν το σχολιο μου . Πλεον ο Ελληναρας μαστορας εκτος το "σφυρι και το καλεμι" , εχει και το WD40 ...
leras Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 να πω και εγω λιγο την αποψη μου...αν εχω καπου λαθος διορθωστε με.... -The cleaning operation should only be carried out inside the air filter casing when the filter cartridge is being maintained/replaced. κατα αρχας απο αυτη καταλαβαινω οτι γινετε καθαρισμος αλλα μονο οταν κανεις συντηρηση του maf ή αλλαγη (τωρα στην αλλαγη γιατι χρειαζετε δεν καταλαβαινω ???...μηπως εννοει αλλαγη των εντοσθιων μονο και οχι ολου του maf...γινετε αυτο ή ειπα βλακεια...???) -If a flow meter malfunction is confirmed, the inside of it should NOT be cleaned in any way using compressed air or liquid detergents because they could damage it; it should be replaced with a new component. εδω πιστευω λεει να μην καθαριστει με ''δυνατο'' αερα (λογικα αερα απο κομπρεσσερ) και με υγρα απορρυπαντικα...οχι να μην καθαριστει ΄΄γενικα΄΄...... παντως προσεξα οτι χρησιμοποιει πολυ την λεξη should και καθολου την λεξη must .....εχει διαφορα....
DarkX Posted November 18, 2011 Author Posted November 18, 2011 Θα συνεχίσω αυτό που έλεγα γιατί νομίζω ότι παρεξηγήσαμε κάποια πράγματα: Η εταιρία που το βγάζει ΔΕΝ είναι άγνωστη, τουλάχιστον σε εμένα και σε 300.000.000+ κόσμο που έχει η Αμερική . Ζωντανό παράδειγμα είναι εκτός από τα χιλιάδες βίντεο στο Youtube αλλά και εγώ που εδώ και 1000 χλμ το αμάξι μου δουλεύει καλύτερα από πριν με "καμμένο" maf. Ο καθαρισμός με άλλο τρόπο όπως νερό, αέρα, WD-40 (χα χα) , ελαιόλαδο Αλτις, τουμποφλό κ.α ... προφανώς και το χαλάει. Το έγραψα και στην αρχή. Σκοπός του thread είναι όσοι είστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα και εμπιστεύεστε εμένα, την εταιρία που το βγάζει και τα άπειρα βίντεο, να το κάνετε και να γλυτώσετε κερατιάτικα λεφτά. (όπως ανέφερε κάποιος άλλος, πχ με την αλλαγή λαδιών. Άλλοι χρεώνουν 400 ευρώ άλλοι 70. Αλλάζει το πως βάζεις λάδι;;;; Επίσης, εγώ για να σας το πω και να το αγοράσω το είδα σε αντιπροσωπεία με service στο εξωτερικό και το δοκίμασα. ΥΣ: μεγάλες αντιπροσωπίες κάνουν ανακατασκευή MAF. Στείλε ένα maf, αλλά πριν το στείλεις, κράτα τους κωδικούς, και όταν το πάρεις, ξεβίδωσε το και δες. Το παράδειγμα μου το είπε ο τεχνικός μου. Δε ξέρω εάν ισχύει αλλά γενικά μου λέει αλήθειες. Άσχετο αλλά ενώ έχω επιλέξει να λαμβάνω email απαντήσεις δεν μου έρχεται καμία. Πρόβλημα του forum?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now