Krokodile Posted June 20, 2012 Posted June 20, 2012 Μπράβο Παναγιωτη αυτά είναι νούμερα όχι σαν μερικούς ´εμενά´ με τα 120!!! Δεν σε ξέχασα θα σε πάρω που σου είπα. Καλή συνέχεια..
Theodore Saba Posted June 20, 2012 Posted June 20, 2012 Μπράβο Παναγιώτη! Άντε και στα δικά μας!! Από κατανάλωση τι λέει τώρα?
PanA4 Posted June 20, 2012 Author Posted June 20, 2012 Μπράβο Παναγιωτη αυτά είναι νούμερα όχι σαν μερικούς ´εμενά´ με τα 120!!! Δεν σε ξέχασα θα σε πάρω που σου είπα. Καλή συνέχεια.. Σε ευχαριστώ Νικο! Αν κάνεις κι εσύ αυτά που σκέφτεσαι στοδικό σου τότε σύντομα θα τα διπλασιάσεις τα αλόγατα!
PanA4 Posted June 20, 2012 Author Posted June 20, 2012 Σε ευχαριστώ Νικο! Αν κάνεις κι εσύ αυτά που σκέφτεσαι στο δικό σου τότε σύντομα θα τα διπλασιάσεις τα αλόγατα!
PanA4 Posted June 20, 2012 Author Posted June 20, 2012 Παναγιωτη μια χαρα! Α4 Β8 power λεμε........ Καλη συνεχεια! Ευχαριστώ Σταύρο! Σειρά έχει τώρα μια εξάτμιση αλλά να δούμε πότε...
PanA4 Posted June 20, 2012 Author Posted June 20, 2012 Μπράβο Παναγιώτη! Άντε και στα δικά μας!! Από κατανάλωση τι λέει τώρα? Thanks Θοδωρή! Από κατανάλωση έχω μείωση 15% λόγο 100αρας, που μου αντισταθμίζει τη διαφορά τιμής μεταξύ 95αρας-100αρας.
Theodore Saba Posted June 21, 2012 Posted June 21, 2012 Thanks Θοδωρή! Από κατανάλωση έχω μείωση 15% λόγο 100αρας, που μου αντισταθμίζει τη διαφορά τιμής μεταξύ 95αρας-100αρας. Αυτό για την 100άρα ισχύει και όταν είσαι χωρίς πρόγραμμα? Δηλαδή έχεις 15% λιγότερη κατανάλωση. Ρωτάω γιατί 100 άρα έχω βάλει μόνο 2 φορές, και δεν μπορώ να βγάλω σωστά συμπεράσματα.
Kavouras Posted June 21, 2012 Posted June 21, 2012 Αυτό για την 100άρα ισχύει και όταν είσαι χωρίς πρόγραμμα? Δηλαδή έχεις 15% λιγότερη κατανάλωση. Ρωτάω γιατί 100 άρα έχω βάλει μόνο 2 φορές, και δεν μπορώ να βγάλω σωστά συμπεράσματα. από το 1,6€/λίτρο (περίπου η τιμή της 95άρας) στα 1,9€ ανά λίτρο (περίπου η τιμή της 100στάρας) είναι αύξηση 18,75%, οπότε μην θεωρείς ότι με το να βάζεις 100στάρα κερδίζεις αυτό το ποσοστό αύξησης στην τιμή του καυσίμου γιατί το αμάξι σου καταφέρνει να διανύει 15% περισσότερα km. Στην πράξη (με βάση τα δικά μου στοιχεία) η μείωση στην κατανάλωση (και άρα η αύξηση στα τελικά km που θα διανύσεις με το ίδιο ποσό καυσίμου) είναι μόλις 7-8%. Αυτές οι διαφορές ισχύουν είτε έχεις "πρόγραμμα" είτε όχι. (απλά με το "πρόγραμμα" όταν πατάς τέρμα γκάζι, "φτύνει" την βενζίνη και στο τέλος καις το ίδιο ) ΥΓ: αν τα καύσιμα ήταν και πιο καθαρά μπορεί να άγγιζες το 15%, αλλά και πάλι η διαφορά με την 100στάρα είναι 18,75% (πάνω-κάτω). 1
PanA4 Posted June 21, 2012 Author Posted June 21, 2012 από το 1,6€/λίτρο (περίπου η τιμή της 95άρας) στα 1,9€ ανά λίτρο (περίπου η τιμή της 100στάρας) είναι αύξηση 18,75%, οπότε μην θεωρείς ότι με το να βάζεις 100στάρα κερδίζεις αυτό το ποσοστό αύξησης στην τιμή του καυσίμου γιατί το αμάξι σου καταφέρνει να διανύει 15% περισσότερα km. Στην πράξη (με βάση τα δικά μου στοιχεία) η μείωση στην κατανάλωση (και άρα η αύξηση στα τελικά km που θα διανύσεις με το ίδιο ποσό καυσίμου) είναι μόλις 7-8%. Αυτές οι διαφορές ισχύουν είτε έχεις "πρόγραμμα" είτε όχι. (απλά με το "πρόγραμμα" όταν πατάς τέρμα γκάζι, "φτύνει" την βενζίνη και στο τέλος καις το ίδιο ) ΥΓ: αν τα καύσιμα ήταν και πιο καθαρά μπορεί να άγγιζες το 15%, αλλά και πάλι η διαφορά με την 100στάρα είναι 18,75% (πάνω-κάτω). Φίλε kavoura δεν έχω τσεκάρει την μείωση της κατανάλωσης σαν αύξηση των km αλλά σαν μείωση της κατανάλωσης σε lt/100km. Τί θέλω να πω: Όντας με αναμμένο το λαμπάκι της ρεζέρβας έβαλα 50 € 95αρα με τιμή 1,7€/lt,και έχοντας πρόγραμμα για 95αρα διένυσα 210 km μέχρι να ξανανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας.Η κατανάλωσή μου είναι περίπου 14lt/100km. Κάνοντας το ίδιο τεστ, κατ΄επανάληψη,με 100αρα με τιμή 1,95€/lt καιέχοντας πρόγραμμα για 100αρα διένυσα τα ίδια km έχοντας βάλει λιγότερα καύσιμα και η κατανάλωση μου ανέρχεται σε 12lt/100km ήτοι 15% μικρότερη κατανάλωση. Οι μετακινήσεις μου ήταν οι ίδιες και στις δυο περιπτώσεις,εντός πόλης. Στο ταξίδι, με τις ίδιες συνθήκες ταξιδιού είδα μείωση από 8 σε 7.5 lt/100km που είναι περίπου 7%.
Kavouras Posted June 21, 2012 Posted June 21, 2012 PanA4 Αυτο λεω φιλε. Μεχρι το 15-18% που ειναι η διαφορα της τιμης, ειμαστε πολυ μακρυα. Καθαρα οικομονικουεχνικα αποσβεση της διαφορας της τιμης της βενζινης δε θα κανουμε ποτε. ΥΓ: η καλυτερη καταναλωση μεταφραζεται και σε καλυτερη αυτονομια. Ειναι ο ιδιος αριθμος αντεστραμμενος.
PanA4 Posted June 23, 2012 Author Posted June 23, 2012 Παραθέτω τα δύο διαγράμματα από τη δυναμομέτρηση. Τό ένα είναι με 5η ταχύτητα όπου επενέβει ο κόφτης χιλιομέτρων και σταμάτησε στις 5800 rpm. Το άλλο είναι με 4η ταχύτητα.
strivis Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 (edited) Τό ένα είναι με 5η ταχύτητα όπου επενέβει ο κόφτης χιλιομέτρων και σταμάτησε στις 5800 rpm. Δηλαδη ποσα χλμ ειχε πιασει ρε Παναγιωτη; Στα πόσα έχουμε κόφτη χλμ;;; Εγω παντως εχω δει 267 στο δρομο και 262 στο δυναμομετρο. Απο στροφες.........δεν θυμαμαι. Παντως δεν ειχε πιασει κοφτη το αμαξι! Edited June 24, 2012 by strivis
PanA4 Posted June 24, 2012 Author Posted June 24, 2012 Δηλαδη ποσα χλμ ειχε πιασει ρε Παναγιωτη; Εγω παντως εχω δει 267 στο δρομο και 262 στο δυναμομετρο. Απο στροφες.........δεν θυμαμαι. Παντως δεν ειχε πιασει κοφτη το αμαξι! Χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος,στα 260 περίπου.Αυτό το λέω γιατί δεν ήμουν πολύ κοντά στο αυτοκίνητο για να μπορώ να δώ με ακρίβεια τη θέση του δείκτη. Πιθανόν στο πρόγραμμα μου να μην έχει καταργηθεί ο κόφτης χλμ ενω σε κάποια άλλα να μετατοπίζεται ή και να καταργείται τελείως.
tasossline Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 παιδια δεν ξερω εαν φοραμε ιδιο σασμαν αλλα εγω πρωτα με τα προιγουμενα προγραμματα επιανε κοφτη η εκτη στα 267 ενω τωρα με ρεβο 263 σε στροφες 5800 περιπου με εκτη το ξανα λεω παιδια .
ianos Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 Πάντως θεωρητικά είναι πολυ πιο εύκολο να πιάσεις εξωπραγματικεσ ταχύτητες στο dyno απο ότι στο δρόμο. Δεν εννοω απο θέμα ασφαλείας αλλα επειδη δεν έχουμε καμία αεροδυναμικη αντίσταση που μετα απο κάποια χιλιόμετρα φρενάρει τραγικά το αυτοκίνητο
Kavouras Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 Χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος,στα 260 περίπου.Αυτό το λέω γιατί δεν ήμουν πολύ κοντά στο αυτοκίνητο για να μπορώ να δώ με ακρίβεια τη θέση του δείκτη. Πιθανόν στο πρόγραμμα μου να μην έχει καταργηθεί ο κόφτης χλμ ενω σε κάποια άλλα να μετατοπίζεται ή και να καταργείται τελείως. Πλήρης κατάργηση δεν μπορεί να γίνει με κανένα πρόγραμμα. Είναι παράμετρος που δεν "σβήνεται" (εκτός κι αν πας σε "άγραφο" εγκέφαλο ή σε πλήρη επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, όπου πρακτικά ο προγραμματιστής γράφει όλο τον κώδικα από την αρχή), όμως αν ορίσεις μέσω του προγράμματος τον "κόφτη" τα 350km/h, προφανώς στην πράξη ο κόφτης έχει "αφαιρεθεί" (εκτός κι αν έχεις σκοπό να στείλεις το αμάξι σου στο φεγγάρι ) Επιπλέον των παραπάνω, για να ενεργοποιηθεί ο κόφτης, πρέπει να συνυπάρχουν 2-3 παράγοντες, όπως για παράδειγμα να έχεις το γκάζι τέρμα πατημένο ή το φορτίο της μηχανής να είναι 100%. (Δεν τους ξέρω όλους τους παράγοτες) Τι εννοώ? Αν βρεις κατηφόρα που δεν χρειάζεται να πατάς τέρμα το γκάζι για να πιάσεις 250km/h (ή να σε βοηθάει και ο άνεμος ταυτόχρονα), ακόμα και ένα πλήρως εργοστασιακό αμάξι μπορεί να πιάσει περισσότερα από τα 250Km/h (όπως γράφει το ψηφιακό καντράν, όχι το αναλογικό, το οποίο περιέχει σημαντικό σφάλμα μέτρησης!!! - κάπου είχα γράψει και για ποιό λόγο το αναλογικό καντράν "χάνει" ). Επιπλέον σημειώνω ότι ο "κόφτης" επενεργεί μόνο στη τροφοδοσία (σου κόβει την παροχή καυσίμου) και όχι και στα φρένα (όπως κάνει πχ το ESP). Τέλος, θέλω να σημειώσω ότι χρειάζεσαι σοβαρές οδηγικές ικανότητες για να ελέγχεις στο 100% το αμάξι σε αυτά τα km/h και πάνω, οπότε γενικά το "απλώς τα έπιασα" δε λέει κάτι (για μένα). Συν του ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΑΣ ότι είτε μας αρέσει είτε όχι τα αμάξια μας δεν είναι σχεδιασμένα για αυτές τις ταχύτητες (είτε για να ταξιδεύουν είτε για να σταματάνε από αυτές με ασφάλεια). Οπότε λίγο προσοχή όταν τρέχουμε. ΥΓ: φυσικά και δεν το παίζω άγιος! κάθε άλλο παιδια δεν ξερω εαν φοραμε ιδιο σασμαν αλλα εγω πρωτα με τα προιγουμενα προγραμματα επιανε κοφτη η εκτη στα 267 ενω τωρα με ρεβο 263 σε στροφες 5800 περιπου με εκτη το ξανα λεω παιδια . Τάσο, αυτά τα 3-4km/h που λες μπορεί να "έπεσαν" για διάφορους λόγους όπως: - άλλαξε η καμπύλη ισχύος του κινητήρα οπότε στις στροφές του κινητήρα που έχεις 260+km/h, ο κινητήρας δεν παράγει (πλέον) περισσότερη ισχύ για να υπερνικήσει την αντίσταση του αέρα - στα 267km/h που είχες πιάσει, μήπως δε φυσούσε καθόλου ή μήπως...φυσούσε ευνοϊκά έστω και λίγο? - καλύτερη βενζίνη (άρα καλύτερη καύση, άρα καλύτερη παραγόμενη ισχύς και κατά συνέπεια καλύτερη τελική ταχύτητα?) - ο δρόμος ήταν τελείως επίπεδος? κοκ.
stage6 Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 οι στροφές του κινητήρα σε σχέση με την ταχύτητα είναι κάτι που εξαρτάται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την κλιμάκωση του σασμάν και όχι από την ιπποδύναμη, τις ροπές, το φορτίο του αυτοκινήτου, την κλιση του οδοστρώματος κτλ. και είναι κάτι που δεν ρυθμίζεται από το προγραμματισμό του εγκεφάλου αλλά από συγκεριμένα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.
stage6 Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 παιδια δεν ξερω εαν φοραμε ιδιο σασμαν αλλα εγω πρωτα με τα προιγουμενα προγραμματα επιανε κοφτη η εκτη στα 267 ενω τωρα με ρεβο 263 σε στροφες 5800 περιπου με εκτη το ξανα λεω παιδια . 263 στις 5800 μου κανει πολυ λογικό...εκεί πανω-κατω είχα και εγώ στο δικό μου.τώρα ακριβώς δεν κοιταζα για ευνόητους λογους ..αλλά ήμουν σίγουρα κάτω από 6000 οπότε και το 267 καπου εκει θα ειναι. αν εχει κάποιος να παραθέσει την κλιμάκωση της 6ης για να δουμε πόσα χλμ πιάνει στον κόφτη 6800-7000.
Kavouras Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 οι στροφές του κινητήρα σε σχέση με την ταχύτητα είναι κάτι που εξαρτάται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την κλιμάκωση του σασμάν και όχι από την ιπποδύναμη, τις ροπές, το φορτίο του αυτοκινήτου, την κλιση του οδοστρώματος κτλ. και είναι κάτι που δεν ρυθμίζεται από το προγραμματισμό του εγκεφάλου αλλά από συγκεριμένα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Ναι. Προφανώς και τα γρανάζια ορίζουν πολλαπλασιαστικά (πλήρως αναλογικά δηλαδή) τις στροφές του κινητήρα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Όμως αναλόγως προγράμματος στις Χ στροφές (με πχ 6 ταχύτητα) πουν πριν έβγαζε το αμάξι 250 άλογα και 25kgm ροπής (τυχαία τα νούμερα) και τώρα "βγάζει" λιγότερα, οπότε ο κινητήρας σε αυτές τις στροφές που βρίσκεται δεν παράγει αρκετή ισχύ που να υπερνικήσει την αντίσταση των ελαστικών, του αέρα, των τριβών των μηχανικών μερών κτλ-κτλ-κτλ. Άρα το αμάξι "κολώνει" (που λένε στην καθομιλουμένη). Με απλά λοιπόν λόγια, αν στις 5000rpm με 5η ταχύτητα (πχ) πιάνει 200km/h το αμάξι "σου", πάντα θα συμβαίνει αυτό ανεξάρτητα από τι πρόγραμμα-μοτέρ-τουρμπίνα-κτλ φοράς (αν καταφέρει βέβαια να ανεβάσει 5000rpm με 5η βέβαια - όπως έγραψα και πιο πάνω - μπορεί λόγω μικρότερης παραγόμενης ισχύος να μην μπορεί πλέον να το κάνει αυτό!). Ο μόνος τρόπος για να αλλάξει αυτή η αναλογία είναι είτε αλλάζοντας (κονταίνοντας ή "μακραίνοντας") το διαφορικό (τελική σχέση μετάδοσης) είτε αλλάζοντας κάποιο γρανάζι σε κάποια ταχύτητα είτε αλλάζοντας ΟΛΟ το σασμάν με κάποιο άλλο. Αυτό λέω Άρη. Δεν ξέρω αν κατάλαβες κάτι άλλο. ΥΓ: μπορείς να δεις ΑΚΡΙΒΩΣ πόσα Km/h πιάνει στις πόσες rpm το αμάξι σου αν ξέρεις πόσα Km/h βγάζει στις 1000rpm ή στις 2000rpm ή όπου αλλού θες και να βρείς με την απλή αναλογική μέθοδο πόσες στροφές θα έχει πχ στα 250km/h. Ή ακόμα πιο απλά, κυκλοφορούν πίνακες με τις σχέσεις των αυτοκινήτων μας με το ποσα km/h βγάζουν οι σχέσεις του κιβωτίου μας στις 1000rpm, οπότε η υπόλοιπη διαδικασία είναι ένας απλός πολλαπλασιασμός.
stage6 Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 συμφωνω τωρα αλλα στο προηγουμενο ποστ που απαντας στον τασο, δεν λες κατι τετοιο, ίσα-ισα του λες οτι μπορεί οντως να συμβαίνει (σε ίδιες στροφές να έχει αλλα χλμ...αυτή ήταν η απορία του)τουλαχιστον εγω έτσι κατάλαβα. οπως και να έχει τώρα το διυκρίνησες
tasossline Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 Πλήρης κατάργηση δεν μπορεί να γίνει με κανένα πρόγραμμα. Είναι παράμετρος που δεν "σβήνεται" (εκτός κι αν πας σε "άγραφο" εγκέφαλο ή σε πλήρη επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, όπου πρακτικά ο προγραμματιστής γράφει όλο τον κώδικα από την αρχή), όμως αν ορίσεις μέσω του προγράμματος τον "κόφτη" τα 350km/h, προφανώς στην πράξη ο κόφτης έχει "αφαιρεθεί" (εκτός κι αν έχεις σκοπό να στείλεις το αμάξι σου στο φεγγάρι ) Επιπλέον των παραπάνω, για να ενεργοποιηθεί ο κόφτης, πρέπει να συνυπάρχουν 2-3 παράγοντες, όπως για παράδειγμα να έχεις το γκάζι τέρμα πατημένο ή το φορτίο της μηχανής να είναι 100%. (Δεν τους ξέρω όλους τους παράγοτες) Τι εννοώ? Αν βρεις κατηφόρα που δεν χρειάζεται να πατάς τέρμα το γκάζι για να πιάσεις 250km/h (ή να σε βοηθάει και ο άνεμος ταυτόχρονα), ακόμα και ένα πλήρως εργοστασιακό αμάξι μπορεί να πιάσει περισσότερα από τα 250Km/h (όπως γράφει το ψηφιακό καντράν, όχι το αναλογικό, το οποίο περιέχει σημαντικό σφάλμα μέτρησης!!! - κάπου είχα γράψει και για ποιό λόγο το αναλογικό καντράν "χάνει" ). Επιπλέον σημειώνω ότι ο "κόφτης" επενεργεί μόνο στη τροφοδοσία (σου κόβει την παροχή καυσίμου) και όχι και στα φρένα (όπως κάνει πχ το ESP). Τέλος, θέλω να σημειώσω ότι χρειάζεσαι σοβαρές οδηγικές ικανότητες για να ελέγχεις στο 100% το αμάξι σε αυτά τα km/h και πάνω, οπότε γενικά το "απλώς τα έπιασα" δε λέει κάτι (για μένα). Συν του ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΑΣ ότι είτε μας αρέσει είτε όχι τα αμάξια μας δεν είναι σχεδιασμένα για αυτές τις ταχύτητες (είτε για να ταξιδεύουν είτε για να σταματάνε από αυτές με ασφάλεια). Οπότε λίγο προσοχή όταν τρέχουμε. ΥΓ: φυσικά και δεν το παίζω άγιος! κάθε άλλο Τάσο, αυτά τα 3-4km/h που λες μπορεί να "έπεσαν" για διάφορους λόγους όπως: - άλλαξε η καμπύλη ισχύος του κινητήρα οπότε στις στροφές του κινητήρα που έχεις 260+km/h, ο κινητήρας δεν παράγει (πλέον) περισσότερη ισχύ για να υπερνικήσει την αντίσταση του αέρα - στα 267km/h που είχες πιάσει, μήπως δε φυσούσε καθόλου ή μήπως...φυσούσε ευνοϊκά έστω και λίγο? - καλύτερη βενζίνη (άρα καλύτερη καύση, άρα καλύτερη παραγόμενη ισχύς και κατά συνέπεια καλύτερη τελική ταχύτητα?) - ο δρόμος ήταν τελείως επίπεδος? κοκ. γιωργο να σου αναφερω πως οπως ειναι τωρα το αμαξι μου με το ρεβο απο θεμα δυναμης και καμπυλων δεν ηταν ποτε μιλαμε μερα με την νυχτα ειναι πολυ πιο δυνατο απο πριν μεγαλη διαφορα μην αρχιζω τωρα και σου λεω διαφορες .απο θεμα βενζινης πλεον βαζω μονο shell v power racing και βαζω και ενυσχητικο μερικες φορες γιατι το εχω γυρισμενο σε performance 3 100-104 oct αρα και απο βενζινη ειναι πιο καλα απο πριν και μετρημενο με το vag com καναλι 20 και 3 και τελος στον ιδιο δρομο που τα πατησα με τα αλλα δυο εκει το παταω και με το ρεβο αρα παιζει να ειναι προγραμματιστικο το θεμα και να εχει αλλο κοφτη αλλιως δεν εξηγητε
tasossline Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 263 στις 5800 μου κανει πολυ λογικό...εκεί πανω-κατω είχα και εγώ στο δικό μου.τώρα ακριβώς δεν κοιταζα για ευνόητους λογους ..αλλά ήμουν σίγουρα κάτω από 6000 οπότε και το 267 καπου εκει θα ειναι. αν εχει κάποιος να παραθέσει την κλιμάκωση της 6ης για να δουμε πόσα χλμ πιάνει στον κόφτη 6800-7000. φιλε οσο για το κοφτη εαν πεις να δωσεις την εκτη ωμεχρι 7000 εχει κοφτη 305 χιλιομετρα
Kavouras Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 (edited) γιωργο να σου αναφερω πως οπως ειναι τωρα το αμαξι μου με το ρεβο απο θεμα δυναμης και καμπυλων δεν ηταν ποτε μιλαμε μερα με την νυχτα ειναι πολυ πιο δυνατο απο πριν μεγαλη διαφορα μην αρχιζω τωρα και σου λεω διαφορες .απο θεμα βενζινης πλεον βαζω μονο shell v power racing και βαζω και ενυσχητικο μερικες φορες γιατι το εχω γυρισμενο σε performance 3 100-104 oct αρα και απο βενζινη ειναι πιο καλα απο πριν και μετρημενο με το vag com καναλι 20 και 3 και τελος στον ιδιο δρομο που τα πατησα με τα αλλα δυο εκει το παταω και με το ρεβο αρα παιζει να ειναι προγραμματιστικο το θεμα και να εχει αλλο κοφτη αλλιως δεν εξηγητε ΤΟ revo σου γεμίζει τις καμπύλες στις μεσαίες αλλά αυτό σημαίνει ότι ψηλά η τουρμπίνα "λαχανιάζει" νωρίτερα. Πάντως εγώ είμαι πρόγραμμα revo stage1 (performance 3) + εισαγωγή και μόνιμα με 100στάρα, τα περισσότερα km/h που έχω δει είναι ~255km/h (το έγραψα και στις "ανεπίσημες κόντρες" ). Δεν μπορώ να πω βέβαια ότι ψάχνω να βρω πόσα πιάνει το αμάξι. Άμα τύχει και "παίζω" με κανέναν, μπορεί να το δοκιμάσω... Με 260+, το αμάξι πρέπει να είναι έτοιμο για "take-off". φιλε οσο για το κοφτη εαν πεις να δωσεις την εκτη ωμεχρι 7000 εχει κοφτη 305 χιλιομετρα Δηλαδή κρίμα που τελειώνει το καντράν μας στα 280???? Άντε και καλή απογείωση. ΥΓ: έχω σχέσεις και για 6άρι stronic και για χειροκίνητο (6άρι πάλι). Θα τις ανεβάσω το πρωί γιατί γράφω από το κινητό ΥΓ2: είναι τραγικό το πόσο σε δυσκολεύει το iphone να βάλεις τόνους....(τουλάχιστον εμένα) Edited June 25, 2012 by Kavouras
tasossline Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 (edited) γιωργο μονο που εγω που εχω και σφυγμενη την gate και σικωνει τρελες πιεσεις αρα δεν θα το ελεγα πως ξεψυχαει τοσο πολυ οσο πριν γιατι πριν δεν ειχα σφηξει τοσο γιαυτο σου λεω να μην αρχισω να λεω διαφορες με σχεση με ταλλα και να σου λεω τι σηκωνω απο πιεση και αβανς ειναι πολυ δυνατο και απο πριν παντως και στα ψιλα εγω λεω πως εχει αλλο κοφτη το προγραμμα στα χιλιομετρα Edited June 25, 2012 by tasossline
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now