mariosA4 Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 πολύ ωραίο σχεδιο διαλεξες , ταιριαζει απολυτα φιλε ,καλοφορετες 1
Theodore Saba Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Έχεις βαλθεί να μας αρρωστήσεις Πάνο !! Πανέμορφες ! Τελικά αυτή είναι η σωστή διάσταση για τα b8 ! Ήδη με έχεις βάλει σε σκέψεις.... 1
PanA4 Posted October 9, 2017 Author Posted October 9, 2017 Είναι εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή όμως! Έχω βρει αυτές που σου αρέσουν. Ξέρεις! 1
XenogeorgeA4 Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Το ειδα και επιτέλους απο κοντά το εργαλείο ! Για λίγα λεπτά χαλβαδιασματος άλλαξα την διαδρομή μου και τον ακολούθησα κανενα 5λεπτο [emoji23] Τούμπανο Πανό ! Έχει ολοκληρωθεί το αυτοκίνητο....σε καθε τομέα ειναι άψογο ! Όσο για την ζάντα θα έρθω κανενα βράδυ με γρύλο [emoji23][emoji23][emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk 6
panos_bou Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Τέλειο το εργαλείο συνονόματε!Μπορείς να μας πεις εντυπώσεις για τις αναρτήσεις;st coilovers συγκριτικά με bilstein-eibach.οι διαφορές στην τιμή δεν είναι πολύ μεγάλες. 1
PanA4 Posted November 8, 2017 Author Posted November 8, 2017 Τέλειο το εργαλείο συνονόματε!Μπορείς να μας πεις εντυπώσεις για τις αναρτήσεις;st coilovers συγκριτικά με bilstein-eibach.οι διαφορές στην τιμή δεν είναι πολύ μεγάλες.Σε ευχαριστώ φίλε Πάνο! Ο συνδυασμός Bilstein -Eibach είναι κατά τη γνώμη μου ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις σε αμορτισέρ. Το αμάξι σφίγγει λίγο χωρίς να ενοχλεί. Ο λόγος που τα έβγαλα ήταν ότι μετά από την Κ04 το αμάξι κατά την επιτάχυνση σήκωνε τα μούτρα και το τιμόνι γινόταν πολύ ασαφες. Με την ST το φαινόμενο αυτό εξαλειφθηκε συν το ότι μέσα στην πόλη είναι πιο κοντά στην μαμά αίσθηση. Πιο άνετο εννοώ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την ST. 2
panos_bou Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Σε ευχαριστώ φίλε Πάνο! Ο συνδυασμός Bilstein -Eibach είναι κατά τη γνώμη μου ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις σε αμορτισέρ. Το αμάξι σφίγγει λίγο χωρίς να ενοχλεί. Ο λόγος που τα έβγαλα ήταν ότι μετά από την Κ04 το αμάξι κατά την επιτάχυνση σήκωνε τα μούτρα και το τιμόνι γινόταν πολύ ασαφες. Με την ST το φαινόμενο αυτό εξαλειφθηκε συν το ότι μέσα στην πόλη είναι πιο κοντά στην μαμά αίσθηση. Πιο άνετο εννοώ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την ST. Για εμάς που είμαστε εντελώς μαμά (άντε το πολύ ένα πρόγραμμα) και θέλουμε να χάσουμε σε άνεση όσο το δυνατόν λιγότερο,τι να προτιμήσουμε; Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
PanA4 Posted November 8, 2017 Author Posted November 8, 2017 Αν σε παίρνει οικονομικά βάλε ρυθμιζόμενη. Έχει βοηθητικά ελατήρια και είναι άνετη μέσα στην πόλη. 3
PanA4 Posted January 12, 2018 Author Posted January 12, 2018 Μικρό update! Μιας και τον τελευταίο καιρό έχανα ψυκτικο υγρό άλλαξα κι εγώ την αντλία νερού. Ε, μιας και πήγα συνεργείο έβαλα και μια wastegate Forge. Έτσι σήμερα πήγα για νέο πρόγραμμα. Στα πρώτα πατήματα 1.85 over και 1.47 στον κόφτη. Κατά τα λεγόμενα του προγραμματιστη θα πάρει λίγο παραπάνω μετά από το adaptation. Αυτά! 6
Dikonou Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Τί ελατήριο έβαλες; Ώρε μάναμ δεν είναι να κατέβω δηλ κάτω......ομαδικός...πώς το λένε να δείς ...Α ΝΑΙ gangbang!!!! 3
PanA4 Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 Τί ελατήριο έβαλες; Ώρε μάναμ δεν είναι να κατέβω δηλ κάτω......ομαδικός...πώς το λένε να δείς ...Α ΝΑΙ gangbang!!!! Το μπλε ελατήριο έβαλα και η wg αρχίζει να ανοίγει στο 1 bar.
PanA4 Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 Παίρνει κι άλλο λέει μιας και οι αντλίες βενζίνης είναι καινούριες. 1
Dikonou Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Άστο όπως είναι εάν είσαι ευχαριστημένος, αλλιώς με την φθορά στις αντλίες μπορεί να σου κάνει νούμερα...... 1
PanA4 Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 Θα δούμε μόλις καλιμπραριστει που φτάνει σε πιέσεις και ίσως δώσουμε λίγο ακόμα χαμηλά!
ianos Posted January 14, 2018 Posted January 14, 2018 (edited) Πάλι βλέπω να αλλάζουμε τίτλο στο θεμα σου!!! Edited January 14, 2018 by ianos 1
PanA4 Posted January 14, 2018 Author Posted January 14, 2018 Πάλι βλέπω να αλλάζουμε τίτλο στο θεμα σου!!! Που είσαι εσύ αγόρι;;; Μπα, ο Καβουρας έχει δώσει ανοχές στον τίτλο! Σήμερα πάντως ένα διμπαρο το χτύπησα! 3
Kavouras Posted January 15, 2018 Posted January 15, 2018 Που είσαι εσύ αγόρι;;; Μπα, ο Καβουρας έχει δώσει ανοχές στον τίτλο! Σήμερα πάντως ένα διμπαρο το χτύπησα! "η ζωή ξεκινάει μετά τα 2bar" κι έτσι!!!! Καλημέρα Πάνο!!!!!!
Theodore Saba Posted January 15, 2018 Posted January 15, 2018 Μπα, ο Καβουρας έχει δώσει ανοχές στον τίτλο! Σήμερα πάντως ένα διμπαρο το χτύπησα! Σιγά που δεν θα το χτύπαγες.... Toν έχεις ξεχειλώσει θες να πεις ....... (τον τίτλο) Θα δούμε μόλις καλιμπραριστει που φτάνει σε πιέσεις και ίσως δώσουμε λίγο ακόμα χαμηλά!
PanA4 Posted January 15, 2018 Author Posted January 15, 2018 Σιγά που δεν θα το χτύπαγες.... Toν έχεις ξεχειλώσει θες να πεις ....... (τον τίτλο) Χαχαχαχα, Θεός ο Θοδωρής!!! 1
PanA4 Posted May 5, 2018 Author Posted May 5, 2018 Μικρό update. Χτες μπήκε ένα lip spoiler για αλλαγή. Τώρα πια πιστεύω πως έχει έρθει ο καιρός για μια δυναμομετρηση. Σύντομα θα ενημερώσω. 4
Theodore Saba Posted May 5, 2018 Posted May 5, 2018 (edited) Μεγειές Πάνο ! Όλο και πρήζεται το εργαλείο Δυναμομέτρηση ? Κατάλαβα......πάλι update στον τίτλο.... Δεν σε προλαβαίνουμε ρε φίλε !!! Edited May 5, 2018 by Theodore Saba 3
PanA4 Posted May 9, 2018 Author Posted May 9, 2018 (edited) Πριν από λίγο γύρισα από δυναμομετρηση. Στις 5600 rpm υπάρχει ένα θεματακι με κλείσιμο πεταλούδας. Κατά πάσα πιθανότητα ξεπέρασε τα όρια πίεσης λόγω φορτίου. Edited May 9, 2018 by PanA4 6
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now