Jump to content

Recommended Posts

Posted

Τώρα το θυμήθηκα.....μπέκ από 2.0 έτσι; Τί misfire να έχεις; Στο είπα!!!!!

  • Like 1
Posted

Τασο εννοω οτι εχουμε μείγμα 11,5, αφήσαμε τις μοίρες safe Γιατι ειχαμε υψηλές ΙΑΤ κτλ.

 

Και μαζι με τη μηχανή και fine tuning στο dsg για τις αλλαγές και τον τρόπο λειτουργίας.

 

Και μαζι με τη ζέστη, ειχαμε και κινηση στο δρομο και παταγαμε 3ες μονο και Οχι όλα τα ανοίγματα καλα

ποσες μοιρες δουλευει τωρα αγορι?

Posted

Τώρα το θυμήθηκα.....μπέκ από 2.0 έτσι; Τί misfire να έχεις; Στο είπα!!!!!

Οχι ρε. Τι misfires? Γι αυτο τα εβαλα.

Αν τωρα εμφανιστούν, δεν ξερω τι θα κανω. Ισως βαλω ελατηρια βαλβίδων εισαγωγης. Σταύρωσε τα δάχτυλα σου όμως να μην Γιατι δεν εχω όρεξη να φτιάχνω καπακι.

 

 

@παυλο,

Δεν ξερω.

Posted

Οχι ρε. Τι misfires? Γι αυτο τα εβαλα.

Αν τωρα εμφανιστούν, δεν ξερω τι θα κανω. Ισως βαλω ελατηρια βαλβίδων εισαγωγης. Σταύρωσε τα δάχτυλα σου όμως να μην Γιατι δεν εχω όρεξη να φτιάχνω καπακι.

 

 

@παυλο,

Δεν ξερω.

 

Κάποια στιγμή θα πρέπει να το φτιάξεις και το καπάκι Γιωργάρα....το σωστό Κ04 στήσιμο το θέλει κατά τη γνώμη μου....δες τι έκανε ο Dikonou και πάλι ο Μητσάρας δεν έχει ολοκληρώσει την εξάτμιση (αν δεν κάνω λάθος, διορθώστε με).

Posted

Mπα από εξάτμιση δεν πάει άλλο εκτός και εάν πάω σε υπερβολή.....76mm παντού. Για τον Γιώργο αυτό λέω, ότι με μπέκ μάλλον δεν θα χρειαστεί.

Posted (edited)

Κάποια στιγμή θα πρέπει να το φτιάξεις και το καπάκι Γιωργάρα....το σωστό Κ04 στήσιμο το θέλει κατά τη γνώμη μου....δες τι έκανε ο Dikonou και πάλι ο Μητσάρας δεν έχει ολοκληρώσει την εξάτμιση (αν δεν κάνω λάθος, διορθώστε με).

 που το στηρίζεις αυτό Πρίγκιπα?

Γιατί δηλαδή το "πρέπει".....

 

Mπα από εξάτμιση δεν πάει άλλο εκτός και εάν πάω σε υπερβολή.....76mm παντού. Για τον Γιώργο αυτό λέω, ότι με μπέκ μάλλον δεν θα χρειαστεί.

Σήμερα έκανα ένα άνοιγμα πάλι 3η-4η.

Απλά χαμογελάω ακόμα. :)

Πάντως το lag (το λέω και το ξαναλέω, sorry*) σε οδηγεί να είσαι μόνιμα πάνω από 3500rpm αν οδηγείς γρήγορα. :)

 

 

 

*οδηγώντας το (αυτόματο) αμάξι (μου) για σχεδόν 8,5 χρόνια με turbo που είχαν spool από χαμηλά, είναι κάτι που μου "χτύπησε". :)

Edited by Kavouras
  • Like 1
Posted

Ναι ρε συ αλλα μετά το ξεφούσκωμα που είχες με τα μικρά τούρμπο, τωρα δεν βλέπεις την διαφορά;

Posted

Ναι ρε συ αλλα μετά το ξεφούσκωμα που είχες με τα μικρά τούρμπο, τωρα δεν βλέπεις την διαφορά;

Κοίτα, πάλι υπάρχει πτώση (θα μαμαγε αν κραταγε πίεση 1,7 μπαρ στον κόφτη :P ), αλλά φυσικά καμία σχέση με ΙΗΙ και κ03. Πολύ λιγότερο αισθητή. Επίσης ναι, έχει σημαντική διαφορά, απλά πιστεύω ότι το θέμα είναι να έχεις spool από πολύ χαμηλά και για όσο γίνεται μεγαλυτερο φάσμα στροφών.

 

Από την άλλη, τα κυβικά είναι ίδια, οπότε για να πάρεις άλογα, αναγκστικά μετατοπίζεσαι πιο ψηλά σε φάσμα στροφών. ;)

 

 

 

ΥΓ: ίσως όλα να είναι θέμα συνήθειας. Μεγαλώσαμε κιόλας, πέρασαν και 8+ χρόνια χρήσης. Δύσκολα γέρικο σκυλί να μάθει σε νέα κόλπα και τα σχετικά. :D

ΥΓ2: το κάναμε περισσότερο θέμα από όσο είναι και είναι ίσως το μόνο αρνητικό της τουρμπίνας αυτής. Απλά επειδή το σχολιάζουμε... :)

ΥΓ3: η "γυναίκα" πλέον φοβάται όταν πατάω τέρμα γκάζι (την πήγα μία βόλτα να δει πώς πάει - μόνη της το ζήτησε), άρα κάτι κάναμε πιστεύω :P

  • Like 3
Posted

Εγω πιστευω οτι θα το χαρεις καλυτερα τωρα. Δεν θα μετρας πατηματα και σε ταξιδι θα δεις οτι και τερμα δεν θα αναβει τοσο.

 

Με τη προυποθεση η πιεση να μεινει καπως χαμηλα (1.3-1.4 και 1.7 οβερ) μαξ. Θα σου θυμισει λιγο απο αποψη αντοχης σε συνεχομενο φορτιο το πρωτο σταδιο ;-)

  • Like 1
Posted

 που το στηρίζεις αυτό Πρίγκιπα?

Γιατί δηλαδή το "πρέπει".....

 

 

Μηχανικός δεν είμαι Γιώργο για να στο στηρίξω κάπου, αλλά βλέποντας και ακούγοντας για Κ04 στησίματα αριστερά και δεξιά, για την καλύτερη λειτουργία του μοτέρ, αποφυγή τυχόν missfires και παίρνοντας το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα από την αλλαγή, πολύ πιθανό (αν δε σου αρέσει το πρέπει) να χρειαστεί...

 

Ωραία και ολοκληρωμένη δουλειά έχει κάνει ο dikonou (μεταξύ πολλών βέβαια, μην παρεξηγηθώ) με αλλαγή δυνατού i/c, φτιάξιμο καπάκι, westgate, θηρίο δίσκο/πλατό (καλά εσύ είσαι dsg), φτιάχνοντας ένα δυνατό σύνολο!

 

Αν και έτσι είσαι happy, εμένα μου περισσεύει... :glare:

 

Υ.Γ. : θα δυναμομετρήσεις ή δε σε νοιάζει??

Posted (edited)

ποιό καπάκι ρε τρελέ; ΟΕΜ είμαι!!!!!!!

 

Μ έχει πρήξει ο Τάσος βέβαια κάθε φορά που παίρνει τηλ......ρε μλκ δεν καίς λάδι ακόοοομα; Πάνε άλλαξε ελατήρια πιστονιών....θα αρχίσει να σου καίει! όλα μετά τις 70000 καίνε εσύ ακόμα;

Υπ' όψιν έχω 69890 χλμ εάν αρχίσει να καίει μετά τις 70000 ο λογαριασμός στον Τάσο!!!!! :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:

Edited by Dikonou
  • Like 1
Posted

ποιό καπάκι ρε τρελέ; ΟΕΜ είμαι!!!!!!!

 

Μ έχει πρήξει ο Τάσος βέβαια κάθε φορά που παίρνει τηλ......ρε μλκ δεν καίς λάδι ακόοοομα; Πάνε άλλαξε ελατήρια πιστονιών....θα αρχίσει να σου καίει! όλα μετά τις 70000 καίνε εσύ ακόμα;

Υπ' όψιν έχω 69890 χλμ εάν αρχίσει να καίει μετά τις 70000 ο λογαριασμός στον Τάσο!!!!! :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:

 

Ρε τρελέ, καπάκι λέμε!!! άσε τα πιστόνια....δεν έχεις αλλάξει βαλβίδες/ελατήρια βαλβίδων??? 

Posted

Μηχανικός δεν είμαι Γιώργο για να στο στηρίξω κάπου, αλλά βλέποντας και ακούγοντας για Κ04 στησίματα αριστερά και δεξιά, για την καλύτερη λειτουργία του μοτέρ, αποφυγή τυχόν missfires και παίρνοντας το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα από την αλλαγή, πολύ πιθανό (αν δε σου αρέσει το πρέπει) να χρειαστεί...

 

Ωραία και ολοκληρωμένη δουλειά έχει κάνει ο dikonou (μεταξύ πολλών βέβαια, μην παρεξηγηθώ) με αλλαγή δυνατού i/c, φτιάξιμο καπάκι, westgate, θηρίο δίσκο/πλατό (καλά εσύ είσαι dsg), φτιάχνοντας ένα δυνατό σύνολο!

 

Αν και έτσι είσαι happy, εμένα μου περισσεύει... :glare:

 

Υ.Γ. : θα δυναμομετρήσεις ή δε σε νοιάζει??

Ειλικρινά, ποσώς με ενδιαφέρει τι θα βγάλει από άλογα από τη στιγμή που εμένα μου αρέσει στο δρόμο , αλλά επειδή έχω μπλέξει σε παρέα "πειραχτήρια", μάλλον στο επόμενο dyno θα είμαι πάνω για το χαβαλέ. Πιο πολύ θα με ενδιέφερε να έβλεπα ένα διάγραμμα απόδοσης για να δω που ίσως αξίζει να αλλάζω ταχύτητα ή που είναι το βέλτιστο εύρος στροφών για "πάτημα" ή δίνει τα μέγιστα κτλ.

 

 

 

@dikonou

φιλαράκι, εγώ έχω 142.000km και είμαι κομπλέ με κατανάλωση λαδιού. relax :)

  • Like 2
Posted

ποιό καπάκι ρε τρελέ; ΟΕΜ είμαι!!!!!!!

 

Μ έχει πρήξει ο Τάσος βέβαια κάθε φορά που παίρνει τηλ......ρε μλκ δεν καίς λάδι ακόοοομα; Πάνε άλλαξε ελατήρια πιστονιών....θα αρχίσει να σου καίει! όλα μετά τις 70000 καίνε εσύ ακόμα;

Υπ' όψιν έχω 69890 χλμ εάν αρχίσει να καίει μετά τις 70000 ο λογαριασμός στον Τάσο!!!!! :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:

Πωωωωωωω τετοιο ψεμα πρωτη φορα εχω ακουσει , τι λες μωρη τι λες στο κοσμο που σου λεω εγω ετσι ? εσυ δεν με παιρνεις τηλ και λες οτι πρεπει να αλλαξεις τα σωθηκα γιατι εχεις κοντα στις 70000 χλμ και εχεις την εντυπωση οτι ισως να αρχισε να τσιμπαει λιγο? ε? 

 

Ου να μου χαθεις μωρηηηηη......

  • Like 2
Posted

Ρε τρελέ, καπάκι λέμε!!! άσε τα πιστόνια....δεν έχεις αλλάξει βαλβίδες/ελατήρια βαλβίδων??? 

 

ΟΧΙ!!! Τίποτα nada

Posted

Πωωωωωωω τετοιο ψεμα πρωτη φορα εχω ακουσει , τι λες μωρη τι λες στο κοσμο που σου λεω εγω ετσι ? εσυ δεν με παιρνεις τηλ και λες οτι πρεπει να αλλαξεις τα σωθηκα γιατι εχεις κοντα στις 70000 χλμ και εχεις την εντυπωση οτι ισως να αρχισε να τσιμπαει λιγο? ε? 

 

Ου να μου χαθεις μωρηηηηη......

 

Με έχεις κάνει και μετράω λάδια κάθε δεύτερη μέρα........ντροπή σου που αντιμιλάς κιόλας!!!!!

  • Like 1
Posted

Με έχεις κάνει και μετράω λάδια κάθε δεύτερη μέρα........ντροπή σου που αντιμιλάς κιόλας!!!!!

Καλα σου ζητω συγνωμη θειο Δημητρη δεν θα ξανα επαναληφθεί....

 

Υ.Γ Ερε π....α που θες ..... 

  • Like 2
Posted (edited)

ποιό καπάκι ρε τρελέ; ΟΕΜ είμαι!!!!!!!

 

Μ έχει πρήξει ο Τάσος βέβαια κάθε φορά που παίρνει τηλ......ρε μλκ δεν καίς λάδι ακόοοομα; Πάνε άλλαξε ελατήρια πιστονιών....θα αρχίσει να σου καίει! όλα μετά τις 70000 καίνε εσύ ακόμα;

Υπ' όψιν έχω 69890 χλμ εάν αρχίσει να καίει μετά τις 70000 ο λογαριασμός στον Τάσο!!!!! :sHa_hehe::sHa_hehe::sHa_hehe::sHa_hehe:

Φίλε ένα θα σου πω: κακές παρέες....

 

Αλλά μην φοβάσαι ο Τασουλης δεν ματιαζει...μιλάει καλοπροαίρετα....το σόι να φοβάσαι...

 

Ε Τασο......Χαχαχα...

Edited by Audzig
  • Like 2
Posted

Φίλε ένα θα σου πω: κακές παρέες....

 

Αλλά μην φοβάσαι ο Τασουλης δεν ματιαζει...μιλάει καλοπροαίρετα....το σόι να φοβάσαι...

 

Ε Τασο......Χαχαχα...

Εγω παντα καλοπροαιρετος ειμαι φιλαρακια...... οσο για τους συγκενεις ΑΣΤΟΟΟΟΟ μεγαλη ιστορια  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:

  • Like 2
Posted

ΟΧΙ!!! Τίποτα nada

 

Sorry τότε ρε φιλαράκι, νόμιζα ότι είχες κάνει τουλάχιστον αλλαγή στα ελατήρια των βαλβίδων...

 

Πάντως θεωρώ ότι θα αξίζει το "συγύρισμα" στην κυλινδροκεφαλή με το Κ04 setup...

  • Like 2
  • 4 weeks later...
Posted

Μιας και δεν έχουμε βρει χρόνο να τσεκάρουμε το πρόγραμμα λόγω προσωπικών δικών μου θεμάτων, είπαμε χθες να βάλουμε led φώτα στα "φώτα εισόδου" που είχε το αμάξι (από το πακέτο φωτισμού).

 

Πάντα είχα την αίσθηση ότι φωτίζανε τα φώτα αυτά, μέχρι που τα βάλαμε δίπλα δίπλα:

IMG_4723_edit.jpg

όπως έχω γράψει και στη φωτο, αριστερά (πόρτα οδηγού) το νέο led φως, δεξιά (πόρτα επιβάτη πίσω από τον οδηγό) το εργοστασιακό φως.

 

 

Και το τελικό αποτέλεσμα:

IMG_4726.JPG

 

Και αφού είχα πάρει 6, είπα να βάλω και στο πορτπαγκάζ που πάντα είχα θέμα και θεωρούσα ότι δεν φωτίζει όσο θα έπρεπε το εργοστασιακό φωτάκι

IMG_4725.JPG

ντάξει...κουβαλάω ό,τι-να-ναι τελευταία στο πορτ παγκάζ, αλλά για να έχετε μία εικόνα, πριν σε απόλυτο σκοτάδι (όπως στη φωτογραφία), με τα βίας έβλεπες καθαρά τα αντικείμενα που είναι δεξιά στη φωτογραφία.

 

Σκέφτομαι τώρα μήπως να αλλάξω και τα φώτα στα πόδια..... Είμαι ντεμί. Θα δείξει. :)

  • Like 6
Posted

Αρε άσε τα φρου φρου και τα φωτα και ρύθμισε μην κατεβω κάτω...........

  • Like 2
Posted (edited)

Στο πορτμπαγκάζ έβαλες μόνο λαμπάκι ή όλο μαζί το κουτάκι με λεντ ήρθε;

 

Ρωτάω, επειδή άλλαξα πρόσφατα και εγώ με 2 λεντ διαφορετικά ( κόστος το καθένα 0,8 € οπότε πήρα 2-3 ), όπου το 1 δεν χωρούσε και το άλλο ναι μεν φωτίζει, αλλά όχι τόσο όσο φαίνεται στη φωτό σου.

Βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο η φωτεινότητα της κάμερας, όταν τράβηξες τη φωτό....

 

Επίσης, την περασμένη βδομάδα, άλλαξα και τα “welcome” φωτάκια στις πόρτες με αυτά, που φωτίζουν το σήμα της Audi κάτω....απλά «τα σπάνε»... δεν φωτίζουν τόσο όμως για να βλέπεις, που πατάς.

 

Όσο για αυτό, που είπες να αλλάξεις και μέσα στα πόδια, ο λόγος που δεν πειράζω τα φώτα στο εσωτερικό είναι, ότι το λευκό φως των λεντ με εκνευρίζει! Το θεωρώ πολύ ενοχλητικό. Υπάρχουν όμως και λεντ, που βγάζουν θερμό χρωμα (warm white το λένε) ίδιο με των αλογόνου, αλλά ποιος ο λόγος εάν κάποιος τα αλλάξει να βάλει μέσα τέτοια.

 

Πάντως, το λευκό που έχεις τώρα στις πόρτες, οφείλω να σου πω Γιώργο, ότι δεν ταιριάζει με τον εσωτερικό φωτισμό. Αφού θες περισσότερο φως εκεί, θα μπορούσες να δοκιμάσεις τα warm white λεντ, που βγάζουν πολύ έντονο φως.

Edited by escape_A3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.