Jump to content

Ελαστικά για Α4 Β6


Recommended Posts

Παιδια θελω καμια γνωμη για λαστιχα (Continental SportContact 2) η (Dunlop δεν ξερω καποιο μοντελο).Εχω ενα Α4 1.8Τ 163hp 2003.Αν ξερετε επισης τη δεικτη ελαστικων να βαλω (H-V-W).205/5/16 ειναι η διαστασεις μου.Θα με βοηθησετε παρα πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω καμια γνωμη για λαστιχα (Continental SportContact 2) η (Dunlop δεν ξερω καποιο μοντελο).Εχω ενα Α4 1.8Τ 163hp 2003.Αν ξερετε επισης τη δεικτη ελαστικων να βαλω (H-V-W).205/5/16 ειναι η διαστασεις μου.Θα με βοηθησετε παρα πολυ.

 

Το continental που αναφέρεις (Δοκιμασμένο στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου) είναι πάρα μα πάρα πολύ καλό λάστιχο.Δείκτη ταχύτητας W

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον Κωστα για το sport contact 2,πολυ καλο λαστιχο το οποιο το εβαζε η audi σαν πρωτη τοποθετηση στα δικα μας β6.

Γνωμη μου ειναι με την ευκαιρια αλλαγης ελαστικων να βαλεις 17αρες ζαντες.Καλυτερη εμφανιση χωρις μεγαλη οικονομικη επιβαρυνση.

Link to comment
Share on other sites

Της ιδιες διαστασεις εχω και εγω με δεικτη 91V Continental sport contact 2 που ειναι για ταχυτητες μεχρι 240km.Ειναι παρα πολυ καλο και αξιολογο λαστιχο.Και οταν αλλαξω ζαντες και παω σε μεγαλυτερες παλι το ιδιο θα βαλω.

Link to comment
Share on other sites

Της ιδιες διαστασεις εχω και εγω με δεικτη 91V Continental sport contact 2 που ειναι για ταχυτητες μεχρι 240km.Ειναι παρα πολυ καλο και αξιολογο λαστιχο.Και οταν αλλαξω ζαντες και παω σε μεγαλυτερες παλι το ιδιο θα βαλω.

 

Το δικό μου έχει από μαμά δείκτη W

Link to comment
Share on other sites

Να πω την αληθεια δεν ξερω τι σημαινουν οι δεικτες.Απλα αναφερω τι μου ειπε το μαγαζι που τα εβαλα.

 

Προφανώς επειδή το δικό σας αυτοκίνητο είναι αρκετά πιο βαρύ από το δικό μου (με ίδιο μοτέρ όμως) εξ ου και σας προτείνουν δείκτη ταχύτητας V μιας και δε μπορείς να πιάσεις τα 240.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς επειδή το δικό σας αυτοκίνητο είναι αρκετά πιο βαρύ από το δικό μου (με ίδιο μοτέρ όμως) εξ ου και σας προτείνουν δείκτη ταχύτητας V μιας και δε μπορείς να πιάσεις τα 240.

Ο δείκτης ταχύτητας έχει να κάνει με το ανώτατο όριο αντοχής/περιστροφής του ελαστικού.

 

Είθισται να είναι ένα μέτρο σύγκρισης και για το αν είναι σκληρότερη ή μαλακότερη η γόμα στο ίδιο ελαστικό (μάρκα+μοντέλο+διάσταση+λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά), χωρίς όμως αυτό να είναι απόλυτο ή θα αποτελεί μέτρο σύγκρισης για δύο διαφορετικά ελαστικά (κι ας είναι της ίδιας κλάσης).

 

Γενικά καλό είναι να μην κάνουμε ακρότητες. Αν το αμάξι μας έχει τελική 230km/h,δεν έχει νόημα να βάλεις δείκτη ταχύτητας μεγαλύτερο από V, καθώς το ελαστικό θα ζεσταίνεται πιο δύσκολα (αν βάλεις μεγαλύτερο από V) σε σημείο που μπορεί να λειτουργεί πολύ αρνητικά για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. (ειδικά ένα W ή Y)

Πολύ απλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το ελαστικό να δουλεύει στο 90% του χρόνου (που οδηγείς) να είναι εκτός περιοχής θερμοκρασίας λειτουργίας, με αποτέλεσμα να μην έχει την ελκτική ικανότητα (πρόσφυση δηλαδή) που απαιτείται από την δύναμη του κινητήρα μας ή από τον τρόπο οδήγησής μας κι άρα να σου χαζοσπινιάρει ή να πιάνει "χαζά" το abs.

Ενώ με ένα πιο δυνατό όχημα (που προφανώς ζορίζει πολύ περισσότερο τα ελαστικά του), δεν υφίσταται αυτό το φαινόμενο αφού καταφέρνει και ζεσταίνει πιο εύκολα το ελαστικό αυτό με το μεγάλο δείκτη ταχύτητας.

 

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ όμως ακόμα κι αν το αμάξι μας πιάνει πχ 280Km/h αλλά εσύ έτσι όπως οδηγείς δεν θα ξεπεράσεις ΠΟΤΕ τα 180km/h, μπορείς να βάλεις έναν ωραιότατο δείκτη Η (ως 210km/h) και να είσαι μια χαρά (και να ζεσταίνεις και το λάστιχό σου πιο γρήγορα κι άρα αυτό να λειτουργεί πιο συχνά στην ιδανική του συμπεριφορά)

 

Ο δείκτης ταχύτητας λοιπόν δεν πάει μόνο με το πόσα πιάνει το αμάξι μας στο δρόμο αλλά και το πώς εμείς οδηγούμε.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Ο δείκτης ταχύτητας έχει να κάνει με το ανώτατο όριο αντοχής/περιστροφής του ελαστικού.

 

Είθισται να είναι ένα μέτρο σύγκρισης και για το αν είναι σκληρότερη ή μαλακότερη η γόμα στο ίδιο ελαστικό (μάρκα+μοντέλο+διάσταση+λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά), χωρίς όμως αυτό να είναι απόλυτο ή θα αποτελεί μέτρο σύγκρισης για δύο διαφορετικά ελαστικά (κι ας είναι της ίδιας κλάσης).

 

Γενικά καλό είναι να μην κάνουμε ακρότητες. Αν το αμάξι μας έχει τελική 230km/h,δεν έχει νόημα να βάλεις δείκτη ταχύτητας μεγαλύτερο από V, καθώς το ελαστικό θα ζεσταίνεται πιο δύσκολα (αν βάλεις μεγαλύτερο από V) σε σημείο που μπορεί να λειτουργεί πολύ αρνητικά για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. (ειδικά ένα W ή Y)

Πολύ απλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το ελαστικό να δουλεύει στο 90% του χρόνου (που οδηγείς) να είναι εκτός περιοχής θερμοκρασίας λειτουργίας, με αποτέλεσμα να μην έχει την ελκτική ικανότητα (πρόσφυση δηλαδή) που απαιτείται από την δύναμη του κινητήρα μας ή από τον τρόπο οδήγησής μας κι άρα να σου χαζοσπινιάρει ή να πιάνει "χαζά" το abs.

Ενώ με ένα πιο δυνατό όχημα (που προφανώς ζορίζει πολύ περισσότερο τα ελαστικά του), δεν υφίσταται αυτό το φαινόμενο αφού καταφέρνει και ζεσταίνει πιο εύκολα το ελαστικό αυτό με το μεγάλο δείκτη ταχύτητας.

 

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ όμως ακόμα κι αν το αμάξι μας πιάνει πχ 280Km/h αλλά εσύ έτσι όπως οδηγείς δεν θα ξεπεράσεις ΠΟΤΕ τα 180km/h, μπορείς να βάλεις έναν ωραιότατο δείκτη Η (ως 210km/h) και να είσαι μια χαρά (και να ζεσταίνεις και το λάστιχό σου πιο γρήγορα κι άρα αυτό να λειτουργεί πιο συχνά στην ιδανική του συμπεριφορά)

 

Ο δείκτης ταχύτητας λοιπόν δεν πάει μόνο με το πόσα πιάνει το αμάξι μας στο δρόμο αλλά και το πώς εμείς οδηγούμε.

 

Ξέρει η audi λοιπόν πως οδηγεί ο κάθε οδηγός;τα δικά μου λάστιχα έχουν δείκτη ταχύτητας W......Τι σημαίνει αυτό;σημαίνει ότι με το Α3 μπορείς να ξεπεράσεις τα 240 χλμ ακόμα και μαμά (το χω κάνει) ενώ με το Α4 δε μπορείς λόγω βάρους,προφανως για να βαζουν αυτους τους δείκτες ταχύτητας από το εργοστάσιο στα συγκεκριμένα μοντέλα κάτι σημαίνει.

 

Δε με πήραν τηλ δηλαδή όταν έκανα τη παραγγελία να μου πουν ρε Κώστα πως οδηγείς; :sHa_sarcasticlol:

 

Επίσης άμα δεν είσαι μ@λ@κ@ς να το πατάς από τη πρώτη στιγμή και να μπαίνεις με τα σπαθιά σου στη πρώτη στροφή ποιος ο λόγος να μη ζεσταθούν τα ελαστικά;προσωπικά με τα πριμασι ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα και ο δείκτης όπως είπα πιο πάνω είναι W,αρα δεν είναι ηλίθιοι εκεί στην audi.

Edited by kostas_7
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει η audi λοιπόν πως οδηγεί ο κάθε οδηγός;τα δικά μου λάστιχα έχουν δείκτη ταχύτητας W......Τι σημαίνει αυτό;σημαίνει ότι με το Α3 μπορείς να ξεπεράσεις τα 240 χλμ ακόμα και μαμά (το χω κάνει) ενώ με το Α4 δε μπορείς λόγω βάρους,προφανως για να βαζουν αυτους τους δείκτες ταχύτητας από το εργοστάσιο στα συγκεκριμένα μοντέλα κάτι σημαίνει.

 

Δε με πήραν τηλ δηλαδή όταν έκανα τη παραγγελία να μου πουν ρε Κώστα πως οδηγείς; :sHa_sarcasticlol:

Κώστα μην μπερδεύεις το τι μπαίνει από το εργοστάσιο. Εκεί παίζουν και προμήθειες και πόσο παίρνουν το Χ ελαστικό σε σχέση με το ψ κοκ.

Ή μπορεί να κάνουν προμήθεια και για το Α3 και για το S3, οπότε να "κοτσάρουν" το ίδιο λάστιχο και στα δύο (2) αμάξια, κι ας είναι υπερβολή για το Α3 να φοράει δεικτη 270km/h, που δεν θα τα πιάσει ΠΟ-ΤΕ.

 

Και ειδικά στο αμάξι σου που έχει τελική 220km/h στην εργοστασική του μορφή, έπρεπε να φοράς ZR δείκτη (ως 250km/h).

 

Επιπλέον η επιλογή του ελαστικού στα οχήματα γίνεται "με το κιλό", βάζοντας σε όλα τα αμάξια που φορούν την Χ διάσταση το ίδιο ακριβώς λάστιχο γιατί τώρα έχουμε τη σύμβαση με την πχ Pirelli που μας έδωσε στη Χ διάσταση καλύτερη τιμή.

Αν δε πχ φορούσαν Α3-Α4-Α5 την ίδια διάσταση (δέξου το για χάρη της συζήτησης), τότε θα πάνε στο ποιό από όλα έχει την μεγαλύτερη τελική εργοστασική ταχύτητα και θα επιλέξουν τον δείκτη ελαστικού αυτό για όλα τα μοντέλα κι ας είναι άχρηστος στο Α3 1.2Τsi.

 

οπότε το τι βάζει το εργοστάσιο και το τι χρειάζεται πραγματικά το αμάξι σου, είναι άλλο πράγμα.

Link to comment
Share on other sites

Κώστα μην μπερδεύεις το τι μπαίνει από το εργοστάσιο. Εκεί παίζουν και προμήθειες και πόσο παίρνουν το Χ ελαστικό σε σχέση με το ψ κοκ.

Ή μπορεί να κάνουν προμήθεια και για το Α3 και για το S3, οπότε να "κοτσάρουν" το ίδιο λάστιχο και στα δύο (2) αμάξια, κι ας είναι υπερβολή για το Α3 να φοράει δεικτη 270km/h, που δεν θα τα πιάσει ΠΟ-ΤΕ.

 

Και ειδικά στο αμάξι σου που έχει τελική 220km/h στην εργοστασική του μορφή, έπρεπε να φοράς ZR δείκτη (ως 250km/h).

 

Επιπλέον η επιλογή του ελαστικού στα οχήματα γίνεται "με το κιλό", βάζοντας σε όλα τα αμάξια που φορούν την Χ διάσταση το ίδιο ακριβώς λάστιχο γιατί τώρα έχουμε τη σύμβαση με την πχ Pirelli που μας έδωσε στη Χ διάσταση καλύτερη τιμή.

Αν δε πχ φορούσαν Α3-Α4-Α5 την ίδια διάσταση (δέξου το για χάρη της συζήτησης), τότε θα πάνε στο ποιό από όλα έχει την μεγαλύτερη τελική εργοστασική ταχύτητα και θα επιλέξουν τον δείκτη ελαστικού αυτό για όλα τα μοντέλα κι ας είναι άχρηστος στο Α3 1.2Τsi.

 

οπότε το τι βάζει το εργοστάσιο και το τι χρειάζεται πραγματικά το αμάξι σου, είναι άλλο πράγμα.

 

Δηλαδή αγοράζοντας το ίδιο αυτοκίνητο από το ίδιο εργοστάσιο γίνεται να βάλουν σε μένα δείκτη Υ και σε σένα δείκτη W? Τα ελαστικά του αυτοκινήτου σου από το εργοστάσιο τι δείκτη είχαν;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αγοράζοντας το ίδιο αυτοκίνητο από το ίδιο εργοστάσιο γίνεται να βάλουν σε μένα δείκτη Υ και σε σένα δείκτη W? Τα ελαστικά του αυτοκινήτου σου από το εργοστάσιο τι δείκτη είχαν;

ανάλογα τη χρονική περίοδο βάζουν άλλους τύπους ελαστικών. ο δείκτης ανάλογα την διάσταση επιλέγεται μία φορά (πχ όλα τα 225/40/18 θα φοράνε W ή Y ή ΖR) και από κει και πέρα η συλλογή προσφορών γίνεται με βάση αυτά τα σταθερά στοιχεία.

 

Εγώ απλά θα σου πω βάλω την περιέργεια να πας να δεις τι δείκτη φοράει το Α3 1.2Τ με τη δική σου διάσταση ελαστικών. (για να μην σε βάζω να πας σε έκθεση της audi, W φοράνε κι αυτά)

 

ΥΓ: εγώ φορούσα 225/40/18 και δεν είμαστε στην ίδια κλίμακα, αλλά για να σου φύγει η περιέργια, W είχα κι εγώ.

ΥΓ2: από όσο ξέρω mercedes-bmw-audi-vw δεν βάζουν δείκτη πάνω από W αφού έχουν ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική στα 250+, άρα το W είναι η ιδανική και πασ-παρτού επιλογή (w=270km/h).

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αγοράζοντας το ίδιο αυτοκίνητο από το ίδιο εργοστάσιο γίνεται να βάλουν σε μένα δείκτη Υ και σε σένα δείκτη W? Τα ελαστικά του αυτοκινήτου σου από το εργοστάσιο τι δείκτη είχαν;

ανάλογα τη χρονική περίοδο βάζουν άλλους τύπους ελαστικών. ο δείκτης ανάλογα την διάσταση επιλέγεται μία φορά (πχ όλα τα 225/40/18 θα φοράνε W ή Y ή ΖR) και από κει και πέρα η συλλογή προσφορών γίνεται με βάση αυτά τα σταθερά στοιχεία.

 

Εγώ απλά θα σου πω βάλω την περιέργεια να πας να δεις τι δείκτη φοράει το Α3 1.2Τ με τη δική σου διάσταση ελαστικών. (για να μην σε βάζω να πας σε έκθεση της audi, W φοράνε κι αυτά)

 

ΥΓ: εγώ φορούσα 225/40/18 και δεν είμαστε στην ίδια κλίμακα, αλλά για να σου φύγει η περιέργια, W είχα κι εγώ.

ΥΓ2: από όσο ξέρω mercedes-bmw-audi-vw δεν βάζουν δείκτη πάνω από W αφού έχουν ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική στα 250+, άρα το W είναι η ιδανική και πασ-παρτού επιλογή (w=270km/h).

Link to comment
Share on other sites

ανάλογα τη χρονική περίοδο βάζουν άλλους τύπους ελαστικών. ο δείκτης ανάλογα την διάσταση επιλέγεται μία φορά (πχ όλα τα 225/40/18 θα φοράνε W ή Y ή ΖR) και από κει και πέρα η συλλογή προσφορών γίνεται με βάση αυτά τα σταθερά στοιχεία.

 

Εγώ απλά θα σου πω βάλω την περιέργεια να πας να δεις τι δείκτη φοράει το Α3 1.2Τ με τη δική σου διάσταση ελαστικών. (για να μην σε βάζω να πας σε έκθεση της audi, W φοράνε κι αυτά)

 

ΥΓ: εγώ φορούσα 225/40/18 και δεν είμαστε στην ίδια κλίμακα, αλλά για να σου φύγει η περιέργια, W είχα κι εγώ.

ΥΓ2: από όσο ξέρω mercedes-bmw-audi-vw δεν βάζουν δείκτη πάνω από W αφού έχουν ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική στα 250+, άρα το W είναι η ιδανική και πασ-παρτού επιλογή (w=270km/h).

 

A δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις ίδια διάσταση με διαφορετικό δείκτη σε ίδιο μοντέλο;

Link to comment
Share on other sites

"ΥΓ2: από όσο ξέρω mercedes-bmw-audi-vw δεν βάζουν δείκτη πάνω από W αφού έχουν ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική στα 250+, άρα το W είναι η ιδανική και πασ-παρτού επιλογή (w=270km/h). "

 

Στο B6 Α4TQ που είχα είχε από το εργοστάσιο sportcontact2 με δείκτη Y (300 km/h).

Link to comment
Share on other sites

Αν η τιμη ηταν φτηνοτερη ομως;

Επιπλεον υπαρχουν ελαστικα που δε βγαινουν σε μικρους δεικτες.

 

@κωστα

Πολυ απλα θα σου πω ναι, αν και η εξηγηση δεν ειναι "απλη".

Link to comment
Share on other sites

πολύ ωραία η κουβεντούλα σας....

θα συμφωνίσω για αλλη μια φορα με τον Καβουρινιο....

αλλα ....το παλικάρι άλλο ρώτησε.... :D

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδες για τις απαντησεις,γιατι δεν ηξερα τοσα πολλα.Τελικα σκεφτομαι να βαλω Continental SportContact 2 205/55/16 91V (360euro).Και βλεπουμε μετα.Και παλι ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Έφθασε η ώρα και για τα δικά μου λάστιχα επειγόντως... ήταν που ήταν 16 μηνών και 25.000 χλμ, πάτησα και βίδα, έχανε το μπάλωμα... μου έβαλαν κορδόνι, οπότε... είμαι για αλλαγή...

 

Επίσης αξίζει να πάω σε 17ρες ζάντες; Imitation μου είπαν γύρω στα €600... Θα αντέχουν χωματόδρομους ή καλύτερα να μείνω στις 16αρες; Τέλος πάντων...

 

Έχω σαν υποψήφια τα ακόλουθα πάντα στη διάσταση 205/55/16... (Υπενθυμίζω ότι κάνω αρκετή χρήση χωματόδρομου)...

  • Bridgeston T001
  • Michelin Pilot Sport 3 (αυτό φοράω ήδη)*
  • Continental Premium Contact 5
  • Goodyear EfficientGrip
  • Dunlop MAXX RT
  • Pirelli P7

*Πολύ καλά στην αρχή, μετά τους 7 μήνες άρχισαν στις γυαλιστερές ασφάλτους, να κάνουν κάτι περίεργα και να μπαίνουν τα "συστήματα" με το παραμικρό... Ενώ με τα ContiPremium2 διαφορά μετά τους 7 μήνες δεν υπήρχε, ήταν πιο σταδιακή η φθορά...

 

Έχει κανείς εμπειρία στην διάσταση 205/55/16 με κάποιο από αυτά, κυρίως τα καινούργια; ή ξέρει κανείς κάποιο site έγκυρο (υπάρχουν πολλά και δεν ξέρω πιο είναι έγκυρο) που να αναλύει σχετικά και να έχει σχέση με την πραγματικότητα χωρίς να κάνει διαφήμιση ή προώθηση σε κάποιο από αυτά;

Edited by leon
Link to comment
Share on other sites

παιδια ,ακριβως....δεν ειναι ηλιθιοι εκει στην audi....εμποροι ειναι!οπως ειπαν κ μερικα παιδια,ο,τι συμφερει στην συμφωνια της αγορας με το κιλο,αυτο βαζουν.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, "φόρεσα" τα DUNLOP MAXX RT 205/55 R16 Y91... Δεν μπορώ να βγάλω, όμως, συμπεράσματα από μόνο μια μέρα χρήση, τουλάχιστον απ' ότι έχω αντιληφθεί αυτή τη βροχερή μέρα, το feedback του δρόμου και η απόκριση στο τιμόνι δείχνουν εκπληκτικά... Όμως μόνο μετά από ταξίδι στην Εθνική θα έχω βγάλει συμπεράσματα καθώς και σε δρόμους επαρχιακούς που γνωρίζω καλά...

 

Σήμερα (22/11)που έστρωσαν περισσότερο, πήγα στον Περιφερειακό Υμηττού... Εξαιρετικά... Καλύτερα δε από τα michelin pilot sport 3... Επίσης σε δοκιμές σε γλιστερούς δρόμους (κλασσικούς Αθηναϊκούς) όπου τα καινούργια pilot μπορούσαν να γλιστρούν λίγο... αυτά τίποτα...τραίνο...

 

...και σήμερα 23/11... σε βρεγμένο δρόμο, τέρμα γκάζια και μετά δυνατά φρένα... τίποτα... σαν να είμαι σε στεγνό δρόμο στην Αττική Οδό... πρώτη φορά μου συμβαίνει... εύχομαι αυτό να έχει διάρκεια... Βέβαια θέλω να πιστεύω ότι στην επιτάχυνση έπαιξε ρόλο το Quattro...

Edited by leon
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Να ξαναζεστάνω το θεμα.

Σκεφτομαι να αλλάξω ελαστικά αφου συμπληρώνουν τα 40000χλμ  σε λίγο τα δικά μου GOODYEAR F1 Assymetric2.

Δεν θα βαλω τα ιδια ξανα, θελω να δοκιμάσω κάποια άλλα. Αυτό γιατι πιστευω οτι ειναι ιδιαιτερα φασαριόζικα. Απο κρατηματα και συμπεριφορά μου άρεσαν πάντως.

Ξεκινάω το ψάξιμο, ακούω προτάσεις, η διάσταση είναι 225/45/17.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που έχω φορέσει κατά καιρούς είναι michelin, continental και bridgestone. Τα πιο καινούργια που φοράω είναι τα michelin pilot sport 3 στην lancia και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, όπως και από τα εργοστασιακά continental του audi που είναι για αλλαγή μετά από 54000km . Κάτι από τα δύο θα βάλω πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Να ξαναζεστάνω το θεμα.

Σκεφτομαι να αλλάξω ελαστικά αφου συμπληρώνουν τα 40000χλμ  σε λίγο τα δικά μου GOODYEAR F1 Assymetric2.

Δεν θα βαλω τα ιδια ξανα, θελω να δοκιμάσω κάποια άλλα. Αυτό γιατι πιστευω οτι ειναι ιδιαιτερα φασαριόζικα. Απο κρατηματα και συμπεριφορά μου άρεσαν πάντως.

Ξεκινάω το ψάξιμο, ακούω προτάσεις, η διάσταση είναι 225/45/17.

 

Φοραγα για 40000 χλμ τα Μιchelin pilot sport 3 xl σε 225/40/18. Πολυ καλη συμπεριφορά.Δεν ειχαν την φθορα που περιμενα απλα εγιναν κουτσουρα γεγονος που σου δειχνει οτι πρεπει να τα αλλαξεις.

'Αλλαξα στα goodyear που φορας τωρα απο τα οποία ειμαι ικανοποιημενος (εγω δεν τα θεωρω ιδιαιτερως θορυβωδη αν και μπορει ο ηχος της εξατμισης να καλυπτει κάποιο θόρυβο) .

Τα michelin ειναι και πιο ακριβα περιπου ενα 50αρικο και δεν εχουν εγγυηση.

Θα σου προτεινα να κοιταξεις και τα Dunlop sportmaxx. Ειναι λιγο πιο μαλακα στα πλαγια απο τα goodyear που φόρας κι εχουν και αυτα εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.