Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Όπως λοιπόν τα συζητήσαμε στο αντίστοιχο topic τοποθέτησα αισθητήρες παρκαρίσματος σε μορφή ταινίας στο εσωτερικό μέρος του πίσω προφυλακτήρα του Α3 μου.Τους ίδιους αισθητήρες είχα τοποθετήσει και 1.5 χρόνο πριν αφαιρώντας το πίσω προφυλακτήρα και τοποθετώντας τη ταινία στο σημείο που τοποθετούνται οι εργοστασιακοί αισθητήρες της audi.Ωστόσο έκανα το λάθος να μην ενισχύσω τη ταινία με extra κόλλα από κάτω ή κολλητική ταινία από πάνω με αποτέλεσμα παρά το σχολαστικό καθαρισμό του σημείου η ταινία να ξεκολλήσει μετά από 2 βδομάδες...Αφαιρέθηκε,παράλιγο να τη πετάξω στα σκουπίδια αλλά σε μια στιγμή προνοητικότητας τη κράτησα και να που τη ξαναέβαλα!

 

Πριν αρχίσουμε να τονίσω ότι απλά περιγράφω τη προσπάθεια που έκανα με δική μου βούληση και δικές μου δυνάμεις στο αυτοκίνητο μου και ουδμία ευθύνη φέρω εγώ ή το audisportclub για τυχόν δυσλειτουργίες,προβλήματα ή τραυματισμούς προκύψουν κατά τη δική σας προσπάθεια.Απλά δίνω μια ιδέα για τη διαδικασία.

 

Συνεπώς θα περιγράψουμε τη διαδικασία τοποθέτησης ταινίας αισθητήρων παρκαρίσματος ΧΩΡΙΣ την αφαίρεση προφυλακτήρα γεγονός που καθιστά το diy σημαντικά πιο εύκολο.

Το μοναδικό σημείο στο οποίο υπάρχει πρόσβαση χωρίς αφαίρεση προφυλακτήρα ειναι το κίτρινο που φαίνεται στη φωτογραφία:

 

IMG_0046.jpg

 

Στρώνουμε ένα παλιό σεντόνι πίσω και κάτω από το αυτοκίνητο,βεβαιωνόμαστε ότι συγκρατείται με χειρόφρενο και ταχύτητα στο κιβώτιο και με τη χρήση ενός κατσαβιδιού torx ξεβιδώνουμε τις 2 κάτω βίδες στο κέντρο περίπου του προφυλακτήρα:

 

 IMG_1811.jpg

 

IMG_1809.jpg

 

Αφαιρώντας τις συγκεκριμένες βίδες αποκτούμε πρόσβαση τόσο για το καθαρισμό του σημείου όσο και για τη σωστή τοποθέτηση της ταινίας.

 

Παίρνουμε μια λεκάνη με καθαρό νερό και 2 καινούρια σφουγγαράκια πιάτων.Πέφτουμε κάτω από το αυτοκίνητο,βουτάμε το ένα στο νερό,το στίβουμε καλά και τραβώντας ελαφρά το κάτω μέρος του προφυλακτήρα καθαρίζουμε διεξοδικά τη μαρκαρισμένη κόκκινη περιοχή.(μη δίνετε σημασία στη ταινία που φαίνεται στη φώτο,εκεί είχε μπεί στη προηγούμενη απόπειρα..

 

IMG_0342.jpg

 

Ξεπλένουμε σε τακτά διασήματα του σφουγγάρι και στεγνώνουμε με το άλλο.Τέλος πάντων,προσέξτε η περιοχή να είναι πεντακάθαρη και απόλυτα στεγνή.

 

Η ταινία δεν είχε καθόλου κόλλα πάνω της λόγω προηγούμενης τοποθέτησης συνεπώς χρησιμοποίησα μια κόλλα της 3Μ την οποία αγόρασα από χρωματοπωλείο,δούλεψε εξαιρετικά.

 

IMG_1836.jpg

 

Σε αυτό το σημείο καλό είναι να σας βοηθήσει κάποιος ώστε ο ένας να κολλάει τη ταινία και ο άλλος να τη κρατάει και να τη δίνει σιγά σιγά.Εγώ το έκανα μόνος και έγινα λιγάκι χάλια αλλά τα κατάφερα.Το σημείο της ταινίας στο οποίο υπάρχει η άκρη σύνδεσης με το ρεύμα εξυπακούεται ότι το κολλάμε κάτω από το δεξί φανάρι όπου υπάρχει τα λαμπάκι της όπισθεν.Τη ταινία πριν τη βάλουμε την ισομοιράζουμε δεξιά-αριστέρα,αν εξέχει αρκετά στα πλάγια ίσως μπορείτε να κόψετε το ελεύθερο άκρο της όπως είπε ο Giannis20vt ώστε να μη σκανάρει στα πλάγια του αυτοκινήτου και σας μπερδεύει και την ισομοιράζετε ξανά.Αφού τη κολλήσετε θα δείχνει κάπως έτσι:

 

IMG_1816.jpg

 

IMG_1812.jpg

 

Η δουλειά από κάτω σχεδόν τελείωσε,συνεχίζουμε με την εξαγωγή του πίσω δεξιά (συνοδηγού) φαναριού.

Edited by JIM A3
  • Like 5
Posted (edited)

Χρησιμοποίησα καστάνια με εξαγωνική άκρη προκειμένου να βγάλω τη βίδα του φαναριού και όχι κατσαβίδι.

 

IMG_1818.jpg

 

 

Στις φωτογραφίες καταλαβαίνετε τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.

 

IMG_1819.jpg

 

IMG_1820.jpg

 

Αφού βγεί η βίδα αφαιρούμε το φανάρι τραβώντας με το αριστερό χέρι προς τό μέρος μας και με το δεξί προς τα έξω όπως φαίνεται στις φωτογραφίες

 

IMG_1821.jpg

 

IMG_1822.jpg

 

IMG_1823.jpg

 

Βγάζουμε το βύσμα και ακουμπάμε το φανάρι κάπου με ασφάλεια.

 

Ξεκουμπώνουμε το πίσω δεξιά πλαστικό τραβώντας το προς τα έξω ,συγκρατείται στη θέση του με κλιπσάκια.

 

IMG_1831.jpg

 

IMG_1832.jpg

Edited by JIM A3
  • Like 3
Posted

Ξεκουμπώνουμε την ελαστική τάπα μέσα από την οποία περνάνε τα καλώδια και με ένα κοπίδι κάνουμε μια μικρή τομή προκειμένου να περάσουν τα καλώδια του αισθητήρα.

 

IMG_1826.jpg

 

Συνδέουμε το καλώδιο του ηχείου με το μηχάνημα,βάζουμε το μηχάνημα των αισθητήρων στο εσωτερικό το πλαστικών που ξεκουμπώσαμε και το μαύρο καλώδιο του μηχανήματος το περνάμε μέσα από τη τρύπα που ανοίξαμε στη τάπα προκειμένου να φτάσει μέσα από τα κενά του προφυλακτήρα και να συναντήσει την άκρη της ταινίας που κολλήσαμε.(φαίνεται με κόκκινο βέλος το καλώδιο και η πορεία του).

 

IMG_1827.jpg

 

IMG_1829.jpg

 

 

  • Like 4
Posted (edited)

Στη συνέχεια βγάζουμε το μονωτικό υλικό της πλεξούδας των φώτων και εντοπίζουμε το γαλάζιο καλώδιο (είναι του ρεύματος της λάμπας της όπισθεν) καθως και το καφέ καλώδιο (είναι η γείωση).Έδω καλό είναι να βεβαιωθείτε με τη χρήση πολυμέτρου για τα δικά σας καλώδια,ποιό είναι ποιό,-μη βασιστείτε απόλυτα στα γρααφόμενα μου,ίσως η audi σε μεταγενέστερα μοντέλα να άλλαξε τους χρωματισμούς.Περνάμε τα καλώδια των αισθητήρων μέσα από τη τομή που κάναμε στην λαστιχένια τάπα.(Τη τομή αυτή καλό είναι όταν τελειώσουμε τη διαδικασία να την απομονώσουμε με μονωτική ταινία προς αποφυγή υγρασίας.)

 

ΠΡΟΣΟΧΗ,δεν κόβουμε τα καλώδια,απλά ξύνουμε σε ένα σημείο τη μονωτική επένδυση προκειμένου να αποκαλυφθεί το μέταλλο ώστε να κάνουμε την ένωση-παρεμβολή.Το κόκκινο καλώδιο των αισθητήρων το συνέδεσα με το γαλάζιο του Α3 και το μαυροκόκκινο των αισθητήρων με το καφέ του Α3.Προσωρινά τα έχω συνδέσει απλά με μονωτική ταινία ωστόσο σύντομα θα τα ενώσω με ''σίδερο'' συνεπώς θα σας δείξω πιο αναλυτικές φωτογραφίες.Εννοείται ότι πριν αρχίσετε να πειράζετε τα καλώδια θα πρέπει να αποσυνδέσετε τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας του αυτοκινήτου.Αφού τα ενώσουμε τυλίγουμε ξανά όλη τη πλεξούδα με μονωτική και η εικόνα θα είναι κάπως έτσι.(Παρατηρείστε το μαυροκόκκινο και κόκκινο καλώδιο που συνδέονται με το φανάρι και το μαύρο καλώδιο που φεύγει μέσα στον προφυλακτήρα.

 

 IMG_1824.jpg

 

IMG_1825.jpg

 

IMG_1828.jpg

 

Κολλάμε με ταινία διπλής όψεως πάνω στην εσωτερική λαμαρίνα σε σημείο κοντά στη τρύπα το μηχάνημα των αισθητήρων.

 

Συμμαζεύουμε με μονωτική και τα καλώδια του ήχειου.

 

IMG_1833.jpg

 

Το ηχείο το κόλλησα με ταινία διπλής όψεως στο μέσα μέρος του πλαστικού,διπλα σε κάτι περσίδες.Δεν φαίνεται και ακούγεται αρκετά δυνατά μέσα στη καμπίνα.

 

IMG_1834.jpg

 

Το σημείο στο μέσα μέρος του οποίου το κόλλησα φαίνεται με πράσινη βούλα.

 

IMG_1835.jpg

 

Ξαναπέφτουμε κάτω από το αυτοκίνητο και συνδέουμε το μαύρο καλώδιο που ρίξαμε νωρίτερα προς τα κάτω με την άκρη της ταινίας.Προκειμένου να μην αποσυνδεθεί (το έπαθα) ενισχύουμε με μονωτική ταινία.

 

Τοποθετούμε και ξανακουμπώνουμε ότι αφαιρέσαμε,συνδέουμε τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και ελπίζουμε να έχουν πάει όλα καλά.Όταν βάλετε μπροστά θα σας ανάψει λαμπάκι τιμονιού και esp,δεν είναι τίποτα,οφείλεται στην αποσύνδεση  του αρνητικού πόλου και μόλις κάνετε 10 μέτρα θα σβήσει.Επίσης ίσως χρειαστεί να επανακωδικοποιήσετε τα παράθυρα-ίσως έχουν χάσει την αυτόματη λειτουργία τους.10 sec. πατημένοι οι διακόπτες στην κατώτερη θέση,10 sec. στην ανώτερη και είστε ok.Να τονίσω οτι μετά τη διαδικασία τσέκαρα μέσω vag com για τυχόν σφάλματα στον εγκέφαλο και δεν έχει καταγραφεί το παραμικρό.

 

Αυτή είναι η διαδικασία,προσπάθησα να τη περιγράψω όσο πιο απλά και λεπτομερώς μπορούσα με τη χρήση όσων περισσότερων φωτογραφιών μπόρεσα να τραβήξω κατά τη διαδικασία η οποία κράτησε γύρω στη μίαμιση ώρα μαζί με το καθαρισμό.

 

Καλή επιτυχία σε όσους το επιχειρήσουν και όποια απορία έχετε μη διστάσετε να ρωτήσετε.

 

 

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Edited by JIM A3
  • Like 9
Posted

Πολύ ωραία παρουσίαση μπράβο για τον χρόνο που αφιέρωσες. Εκπληκτικό DIY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γιώργος

  • Like 2
Posted

πολύ ωραία παρουσίαση Δημήτρη!!!

  • Like 1
Posted

Δημήτρη είσαι αστέρι! Συγχαρητήρια :JC_doubleup:

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Eυχαριστώ πολύ παιδιά να 'στε όλοι καλά.Χαρά μου να το μοιράζομαι μαζί σας,έτσι και αλλιώς για μένα δεν έχει τόση σημασία το αποτέλεσμα αλλά η διαδικασία του να φτάνεις σε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. :sHa_thumbgoodjob: 

Posted

Πολύ ωραίο diy για ένα πολύ χρήσιμο αξεσουαρ.

  • Like 1
Posted

Θα μπορούσα να τη κάνω κι εγώ αυτή τη τοποθέτηση μιας και δεν έχω παρκ τρονικ.

 

ΕΥΓΕ :)

  • Like 1
Posted

Εξαιρετικό φιλε, μπραβο για την προσπαθεια και την παρουσιαση..

 

Καποια στιγμη θα το επιχειρησω και εγω...

  • Like 1
Posted

μπραβο μαστορι.....σουπερ δουλεια και diy.... :JC_doubleup:

  • Like 1
Posted

Θα μπορούσα να τη κάνω κι εγώ αυτή τη τοποθέτηση μιας και δεν έχω παρκ τρονικ.

 

ΕΥΓΕ :)

Στο υπόγειο γκαράζ για diy γρήγορα....και που είσαι ...freddo espresso σκέτο, μην ξεχνιόμαστε !  :sHa_wink3:

  • Like 1
Posted

Στο υπόγειο γκαράζ για diy γρήγορα....και που είσαι ...freddo espresso σκέτο, μην ξεχνιόμαστε !  :sHa_wink3:

χαχαχαχαχα αν είσαι καλός στο διάβασμα κάτσε διάβασε,κοίτα τις φώτο και σου ρχομαι,εσύ δουλειά κι εγώ θα σου κρατάω τον καφέ :sHa_hehe:

  • Like 1
Posted

Δημήτρη σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες την  εμπειρία σου μαζί μας και επίσης μπράβο για την προσπάθεια να το τοποθετήσεις εντελώς μόνος!Πολύ καλή δουλειά!  

 

:sSig_goodjob:

  • Like 1
Posted

Να 'σαι καλα,σε ευχαριστω πολυ.Χαρα μου να το μοιραζομαι μαζι σας,εστω και ενα μελος να ωφεληθει θα ειναι κερδος για μενα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.