Jump to content

Recommended Posts

Posted

το DTM τελικά ωραίο φαίνεται από τις φωτογραφίες και από μακριά,  αλλά από κοντά άμα το δεις είναι ταλαιπωρημένο και εσωτερικά ( το σώνουν τα δερμάτινα), θέλει φρεσκάρισμα το χρώμα, μηχανικά μετά από έλεγχο φαίνεται ΟΚ αλλά τα χιλιόμετρα  είναι +100.000 , οπότε θέλεις σίγουρα ιμάντα , δίσκο-πλατό ,τρόμπα νερού (γενικός ότι πρέπει να αλλαχτεί εφόσον θα βγει ο προφυλακτήρας) , για 15.000 δεν είναι ,το πολύ 10.000 και αυτά γιατί λες ότι έχεις original DTM και θέλεις κάνα 3χιλιαρο  να το να το μαζέψεις

όποιος το είχε δεν το πρόσεχε ( το διασκέδασε)

  • Like 1
Posted (edited)

Γιώργο (kavoura) ορθολογικά μιλώντας δεν θα άλλαζα ουτε ένα κόμμα απο οςα έγραψες (εξαιρώντας μονο τη σύγκριση Daytona με dtm).

 

Αλλα ποσο ορθολογικά σκεφτηκες οταν έβαλες 20.000 έξτρα εξοπλισμού σε αυτοκινητο 25.000...

 

Απο την άλλη Γιώργο, οσο και να συμφωνω οτι το dtm ειναι μακραν το πιο ολοκληρωμένο προσιτό Α4 των τελευταίων 15 χρόνων και η Μ3 csl η καλύτερη m3 ever, δεν ξερω αν θα τα έπαιρνα για κατι διαφορετικό απο joy machines που θα έβγαιναν 1-2 φορες την εβδομαδα απο το γκαράζ...

Edited by ianos
  • Like 2
Posted

Δεκτά αυτά που λες αλλά λύσε μου μια απορία, γιατί το Β8 σου το κινείς καθημερινά και το dtm θα το έπαιρνες μόνο για 1-2 φορές την εβδομάδα όπως λες?

Posted

Τώρα κάνω περίπου 25.000 χλμ το χρόνο. Όταν είχα το rx8 ενώ είχα τις ίδιες ανάγκες μετακίνησης έκανα 35.000 χλμ το χρόνο γιατί φεύγοντας απο τη δουλειά (Π. Φάληρο) πριν γυρίσω σπίτι μου (Άλιμο) έκανα μια παράκαμψη μέχρι τη Βουλιαγμένη απλά για να βρω ανοιχτό δρόμο... Ειδικά κάπου στις αρχές 2010 όταν έπρεπε να κάνω σχεδόν καθημερινά τη διαδρομή Άλιμο, Φάληρο, Λαγονήσι και πίσω, είχα φτάσει να δίνω περίπου 200-250€ την εβδομάδα για βενζίνη  :sSc_eek: . Δεν λέω το χαιρόμουνα.

 

Το ίδιο ή ακόμη χειρότερα υποθέτω πως θα συνέβαινε αν είχα ένα DTM ή μια CSL, ή κάτι αντίστοιχο. 

 

Συν τοις άλλοις, είναι διαφορετικό να πρέπει να συντηρήσεις ένα απλό Β8 με 80.000 χλμ για καθημερινή χρήση το οποίο το έχεις σχεδόν απο καινούργιο, συντηρώντας το άψογα και άλλο να πρέπει να συντηρήσεις ένα dtm ή μια csl με 150.000 (πιθανόν σκληρά) χλμ πάνω τους, με ενδεχομένως κακή συντήρηση στο οποίο με το καλημέρα ή έστω το καλησπέρα, θα πρέπει να αλλάξεις ότι είπε παραπάνω ο metero.

 

Πριν από 5-6 χρόνια θα ήθελα πολύ να έχω κάποιο από τα δύο, όχι για joy machine, αλλά για καθημερινή χρήση, αφού θεωρώ πως εφόσον το έχεις, οφείλεις να το χαίρεσαι. Σήμερα δυστυχώς καθαρά για λόγους  οικονομοτεχνικής αυτοσυντήρησης θα το απέφευγα!! 

Posted

Δεκτό... ο καθένας κρίνει από τις ανάγκες του και τα "παθη" του... ;)

  • Like 1
Posted

Στη πράξη πάντως, το DTM ούτε διακρίνεται για κάποιες φοβερές επιδόσεις, ούτε και έχει χαώδη διαφορά στην οδήγηση από το απλό δίλιτρο τετρακίνητο, εκτός από την πέδησή του. Τα υπόλοιπα, κατά τη γνώμη μου, μιας και το έχω οδηγήσει, είναι τα ίδια ακριβώς (δεν αναφέρομαι στον διάκοσμο ή στα ανθρακονήματα φυσικά). Η δε αρχική τιμή του απλού δίλιτρου, όταν εγώ το αγόρασα, ξεκινούσε από τα 43.900, ενώ το DTM από τα 48.900.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Γιατί το DTM θεωρείτε ότι "δύσκολα" συντηρείται ή ότι δεν μπορεί να είναι ένα all day car όπως το Β8; Λόγω των παραπάνω

κυβικών; Τι το πιο ακριβό έχει στην συντήρηση του το DTM απο ένα Β8; 

Συγκρίνοντας ένα Quattro 2.0 B8 με το DTM.

Posted

Γιατί το DTM θεωρείτε ότι "δύσκολα" συντηρείται ή ότι δεν μπορεί να είναι ένα all day car όπως το Β8; Λόγω των παραπάνω

κυβικών; Τι το πιο ακριβό έχει στην συντήρηση του το DTM απο ένα Β8; 

Συγκρίνοντας ένα Quattro 2.0 B8 με το DTM.

επειδή κάποια ανταλλακτικά φτιάχτηκαν συγκεκριμένα για το dtm (πχ τουρμπίνα), περιορίζεσαι στο τι να βάλεις ως aftermarket αλλά και τα γνήσια ανταλλακτικά (αφού προορίζονται για συλλεκτικό αμάξι σύμφωνα με την audi) τα "χτυπάμε" για τον ίδιο λόγο. ;)

Και όλα αυτά σε συνδυασμό με το παρακάτω οτι με εξαίρεση το πίσω και κεντρικό διαφορικό που είχε διαφορά στα dtm (μόνιμα 50:50? ας με διορθώσει κάποιος αν θυμάται καλύτερα), που στην καθημερινή οδήγηση δεν το καταλαβαίνεις, δεν υπάρχει κανένας λόγος να "χρυσοπληρώσεις" το dtm (σαν μεταχειρισμένο) ή να "μπλέξεις" με τα εξειδικευμένα ανταλλακτικά του dtm. (εκτός κι αν έχεις την "κ@υλ@" να ξέρεις ότι έχεις ένα αμάξι συλλεκτικό - προσωπικά μου είναι αδιάφορο...)

 

Στη πράξη πάντως, το DTM ούτε διακρίνεται για κάποιες φοβερές επιδόσεις, ούτε και έχει χαώδη διαφορά στην οδήγηση από το απλό δίλιτρο τετρακίνητο, εκτός από την πέδησή του. Τα υπόλοιπα, κατά τη γνώμη μου, μιας και το έχω οδηγήσει, είναι τα ίδια ακριβώς (δεν αναφέρομαι στον διάκοσμο ή στα ανθρακονήματα φυσικά). Η δε αρχική τιμή του απλού δίλιτρου, όταν εγώ το αγόρασα, ξεκινούσε από τα 43.900, ενώ το DTM από τα 48.900.

 

 

Δημήτρης

+1000

 

Τώρα κάνω περίπου 25.000 χλμ το χρόνο. Όταν είχα το rx8 ενώ είχα τις ίδιες ανάγκες μετακίνησης έκανα 35.000 χλμ το χρόνο γιατί φεύγοντας απο τη δουλειά (Π. Φάληρο) πριν γυρίσω σπίτι μου (Άλιμο) έκανα μια παράκαμψη μέχρι τη Βουλιαγμένη απλά για να βρω ανοιχτό δρόμο... Ειδικά κάπου στις αρχές 2010 όταν έπρεπε να κάνω σχεδόν καθημερινά τη διαδρομή Άλιμο, Φάληρο, Λαγονήσι και πίσω, είχα φτάσει να δίνω περίπου 200-250€ την εβδομάδα για βενζίνη  :sSc_eek: . Δεν λέω το χαιρόμουνα.

 

Το ίδιο ή ακόμη χειρότερα υποθέτω πως θα συνέβαινε αν είχα ένα DTM ή μια CSL, ή κάτι αντίστοιχο. 

 

Συν τοις άλλοις, είναι διαφορετικό να πρέπει να συντηρήσεις ένα απλό Β8 με 80.000 χλμ για καθημερινή χρήση το οποίο το έχεις σχεδόν απο καινούργιο, συντηρώντας το άψογα και άλλο να πρέπει να συντηρήσεις ένα dtm ή μια csl με 150.000 (πιθανόν σκληρά) χλμ πάνω τους, με ενδεχομένως κακή συντήρηση στο οποίο με το καλημέρα ή έστω το καλησπέρα, θα πρέπει να αλλάξεις ότι είπε παραπάνω ο metero.

 

Πριν από 5-6 χρόνια θα ήθελα πολύ να έχω κάποιο από τα δύο, όχι για joy machine, αλλά για καθημερινή χρήση, αφού θεωρώ πως εφόσον το έχεις, οφείλεις να το χαίρεσαι. Σήμερα δυστυχώς καθαρά για λόγους  οικονομοτεχνικής αυτοσυντήρησης θα το απέφευγα!! 

Βασικά το "πρόβλημα" είναι πως με εξαίρεση το στήσιμο (που για να το καταλάβεις σε δημόσιο δρόμο, με ΟΕΜ μοτέρ, θα πρέπει να πας με την ταυτότητα στο στόμα σε στροφοδιαδρομή στυλ λεωφόρο Σουνίου), δεν έχει κάτι "ουάου". (κατά τη γνώμη μου)

 

Ναι, είναι ΠΟΛΥ καλή καρότσα για να τη χρησιμοποιήσεις ως βάση για να βελτιώσεις ένα αμάξι στα 400-500-800-.... άλογα, χωρίς να καταλήξει να είναι καγκουρ-άμαξο, σπινιαρίστρα, να πατάει σωστά ακομα και σε extreme βελτιώσεις κτλ-κτλ.

Ναι, λόγω του λίγο καλύτερου εργοστασιακού στάνταρ εξοπλισμού του, δεν χρειάζεται να βρεις κάποιον τρελό (βλέπε τον γράφων) που να έχει βάλει αρκετά έξτρα για να το πάρεις όπως θες.

Ναι, είναι πολυ όμορφο look και δεν έχει κυκλοφορήσει πολύ (ώστε να το βαρεθεί το μάτι σου

Ναι, είναι αρκετά πιο compact από αυτό του Β8 (που sorry αλλά το Β8 είναι λίγο σα βάρκα και το δείχνει κιόλας το σουλούπι του σε σχέση με το compact μέγεθος του Β7), χωρίς να υπολείπεται τρομερά σε χώρους.

 

Αλλά ως εκεί.

 

Για το μέσο αγοραστή, όλα τα παραπάνω τα έχει (μετά συγχωρήσεως) "γραμμένα" και του είναι εντελώς αδιάφορα.

 

Για να μην παρεξηγηθώ: Φυσικά ο καθένας μπορεί να πουλάει το αμάξι του όσο θέλει, ελπίζοντας να βρεθεί ο αγοραστής που θα εκτιμήσει τα λεφτά που έδωσες εσύ για να πουλήσεις το αμάξι στην κατάσταση που είναι σήμερα (πολλά έξτρα? πολύ περιποιημένο? ειδική έκδοση?). Βέβαια αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κάνει και 3 και 5 χρόνια το αμάξι να φύγει από τα χέρια σου (όπως τα αμάξια που πόσταρα πριν και είναι car που είναι πολύ καιρό εκεί), οπότε μήπως καλύτερα 2.000-3.000€ λιγότερα και να πουληθεί μέσα σε 15 μέρες ή να περιμένεις πολύ καιρό για να βρεις τον κατάλληλο αγοραστή?

 

Την απάντηση την ξέρει μόνο ο ιδιοκτήτης του εκάστοτε αυτοκινήτου....

 

Απλά εμείς κρίνουμε εκ του αποτελέσματος (και ίσως και εκ του ασφαλούς, γιατί αν έφευγε γρήγορα και στα 15.000€ το dtm , δε θα λέγαμε τίποτα ;) ).

  • Like 2
Posted

Ο μόνος τρόπος να καταπολεμήσουμε το φαινόμενο τον γυρισμένων χιλιομέτρων,

είναι να μην αγοράζουμε αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε

ζητώντας πάντα πιστοποίηση χιλιομέτρων από αντιπροσωπεία.

 

Αυτό έκανα και εάν δεν την έχω δεν το παίρνω.

Posted (edited)

Καλησπέρα

βλέπω αυτό εδώ http://www.mynextcar.gr/autos/156589-audi-a4-dtm-quattro-280hp?st=followup_created

εδώ και καιρό τι γνώμη έχετε  !!?? το ξέρει κανένας !!?? δυστυχώς δεν έχω κάποιον Θεσσαλονίκη να το δει.

Edited by metero
  • Like 1
Posted (edited)

ίδιο αυτοκίνητο διαφορετικά χιλιόμετρα

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3192378/

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5046060/

Και ομως δεν ειναι το ιδιο, εαν τσεκαρεις προσεχτικα την πινακιδα

http://s33.carcdn.gr/3192/3192378_3_b.jpg 

http://s33.carcdn.gr/3192/3192378_3_b.jpg

Θα δεις οτι ο τελευταιος αριθμος ειναι 9 ενω σε αυτη που εχουν καλυψει φαιρνει σε 8.

Edited by George_7
  • Like 1
Posted

George μαλλον εννοεί παρόμοιο και οχι ίδιο αυτό καθ εαυτό!

Τρομερή παρατηρητικότητα για την πινακίδα αλλα και οι Ζαντες ειναι διαφορετικές, τα μπροστινά Φαναρια φυμε και τα πισω τζάμια καθρέφτες..

 

Το δεύτερο παντως μου φαίνεται πιο καγκουρικο...

Posted

Καλησπέρα

βλέπω αυτό εδώ http://www.mynextcar.gr/autos/156589-audi-a4-dtm-quattro-280hp?st=followup_created

εδώ και καιρό τι γνώμη έχετε  !!?? το ξέρει κανένας !!?? δυστυχώς δεν έχω κάποιον Θεσσαλονίκη να το δει.

αν σε ενδιαφερει μπορω να παω να το δω εγω μηχανικα και μαζι με ενα φιλο λαμαρινα

αν θελεις στειλε πμ

  • Like 1
Posted

ευχαριστώ αλλά πουλήθηκε, , έχουν εξαφανιστεί όλα τα dtm  και τα 2L με ηλιοροφή

Posted

Για δίλιτρο Β8 δεν σε ενδιαφέρει?

 

 

Δημήτρης

Posted

δεν χωράει στο γκαράζ , επίσης δεν μου αρέσει το ταμπλό και θέλω να κάνω την αλλαγή από Β6 1.8Q  σε  2Lquattro  με το πολύ 5.000€

 το πρόβλημα είναι ότι θέλω ηλιοροφή

Posted

Ok ο λόγος που στο λεω ειναι οτι αν ψάξεις με κανα 10000 χιλ βρίσκεις Β8 TQ που ειναι πιο καινούργιο.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
  • 8 months later...
Posted

Τελικά μετά από πολύ υπομονή πουλήθηκε το A4 1.8TQ και αγοράστηκε A4 2.0T Q DTM  με μόνο 4.000 διαφορά , ένα πράγμα μπορεί να πει κάποιος για αυτό το αυτοκίνητο , καταπληκτικό 

  • Like 6
Posted

Τελικά μετά από πολύ υπομονή πουλήθηκε το A4 1.8TQ και αγοράστηκε A4 2.0T Q DTM με μόνο 4.000 διαφορά , ένα πράγμα μπορεί να πει κάποιος για αυτό το αυτοκίνητο , καταπληκτικό

Καλοταξιδο!!!!! Βάλε καμία φώτο!!!!!!

 

Θάνος

Posted

Καλοταξιδο. Ήταν και εμένα η no2 επιλογή μου (αλλά το ήθελα μόνο μπλε). Αναμένουμε φώτο.

Posted

φωτο , γενικά είναι και φαίνεται σε καλή κατάσταση , αυτός που το είχε, έβαλε μετά cruise control και RNS-E και επίσης έχει και πρόγραμμα REVO , δεν το έχω πάει για έλεγχο , είναι στο πρόγραμμα να το πάω , έχει και χειριστήρια στο τιμόνι αλλά δεν πρέπει να είναι ρυθμισμένα

 

post-14341-0-37871400-1454491153_thumb.jpg

  • Like 1
Posted

φωτο , γενικά είναι και φαίνεται σε καλή κατάσταση , αυτός που το είχε, έβαλε μετά cruise control και RNS-E και επίσης έχει και πρόγραμμα REVO , δεν το έχω πάει για έλεγχο , είναι στο πρόγραμμα να το πάω , έχει και χειριστήρια στο τιμόνι αλλά δεν πρέπει να είναι ρυθμισμένα

 

attachicon.gifIMG_8726-1.jpg

καλοτάξιδο και εύχομαι να το χαρείς στο μέγιστο!!!

Συγνώμη αλλά τα DTM δεν φορούσαν κάτι άλλες ζάντες (ΟΖ νομίζω ήταν κιόλας...)?

Posted (edited)

Καλορίζικο με πολλά πολλά χιλιόμετρα ! Αυτές οι ζάντες που φοράει δεν είναι του DTM.

Είναι αυτές οι πανέμορφες oz

Audi_A4_DTM_Edition_rear.JPG

Edited by Theodore Saba

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.