Jump to content

Recommended Posts

Posted

Προφανώς είχε αλλάξει και τις πούλησε και έβαλε ότι βρηκε. Καλορίζικο και πάλι και βάλε πρόγραμμα για ζάντες ASAP!!!!!

Posted

Οι ζάντες είναι από  S-Line 17'' , με 18'' θα άλλαζε το προφίλ και θα χτύπαγε πολύ και δεν τα πάω καλά με τις λακκούβες επίσης η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή 

 

αυτά που έχω στο πρόγραμμα να κάνω είναι , συναγερμός , μεμβράνες και αλλαγή του  RNS-E με κάποιο multimedia

επίσης προγραμματισμό των χειριστηρίων στο τιμόνι  (είναι κάτι το οποίο πρέπει να πάω αντιπροσωπεία ή μπορώ με κάποιο VCD εάν βρω !!??? )

Posted

Πριν από όλα, έλεγξε το ποτηράκι της αντλίας σου.

 

 

Δημήτρης

Posted

Πριν από όλα, έλεγξε το ποτηράκι της αντλίας σου.

 

 

Δημήτρης

+1000

μη σου πω την ίδια μέρα που το αγόρασες, έπρεπε να το κάνεις. Ελάχιστο κόστος αγοράς ανταλλακτικού, 10 λεπτά υπόθεση (αν ασχοληθείς εσύ - ίσως και λίγοτερο) και μηδενίζεις το ρίσκο από μοτερική ζημιά (που μπορείς να ελένξεις τουλάχιστον).  :)

  • 2 weeks later...
Posted

τελικά μετά από επίσκεψη  στην cargate  διαπιστώθηκε ότι  ενώ το τουτου είχε πρόγραμμα αγορασμένο , δεν ήταν περασμένο, με κόστος 120€ έγινε setup, το αυτοκίνητο από μαμά έχει 220HP ,με το πρόγραμμα υποτίθεται  ότι παίρνει 35hp-55hp , δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με την διαφορά ώστε να έδινα 600€ για αγορά , δεν ξέρω ακόμα από θέμα κατανάλωσης θα δούμε.

Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι για δυναμομέτρηση  που !???!!! και πόσο !!!??!!

  • 5 months later...
Posted

Εγω άπλα θέλω να πω επειδή ειδα το θεμα ....οτι ένας φίλος πουλάει ενα α4 β7 2.0τ quatr. και το λεω επειδη είναι σχεδόν καινούργιο ειναι εδω και κάποια χρονιά ακινητοποιημενο λόγω κρίσης .....το ξερω προσωπικά δε μου το είπανε !!! εχει 70.000 χιλιόμετρα 

  • 8 months later...
Posted

καλησπέρα! είμαι σε φάση να κάνω τράμπα το octavia 5 rs που έχω με ένα a4 2.0 tfsi q s-line! με αυτά που διάβασα μπορώ να πω πώς με βάλατε σε σοβαρές σκέψεις να το επισπέψω!

Posted

Έχω βρει ένα Α4 2.0 tfsi q s line και μάλλον ( αύριο θα το δω ) για ανταλλαγή με το δικό μου

Posted

λεπτομέρειες !!???   φωτός , τιμή 

  • Like 1
Posted (edited)

https://www.car.gr/9583731-audi-a4-s-line-quattro

σχεδόν καινούργιο φουλ εξτρα  s line μαμα -ηλιόμορφη -δέρμα μεγάλο navi  κλπ 

το γνωρίζω προσωπικά τα χιλιόμετρα ειναι ΟΛΟΣΩΣΤΑ  αχρησιμοποιητο κλειδωμένο λογο κρίσης σε ενα γκαραζ στο χωριο μου !!!!! 

Ειχε ερθει μηνών  απο την γερμάνια σα μεταχειρησμενο με λιγες χιλιαδες χιλιομετρα  απο αντιπροσωπία της αουντι στην γερμάνια  απο γνωστό εργαζόμενο 

ειναι ενα κρυμμένο διαμαντι 

Edited by Χρήστος Dolbi
Posted

με 11.000 -14.000 χτυπάς DTM το οποί αξίζει 1000φορες περισσότερο από το s-line,  με 9.000 το πήραμε και αν κρατήσει το rns-e 8.500 ,

αλλά δεν δείχνει για 70.000

 

άλλο ένα χωρίς ηλιοροφή

 

πάντως η ηλιοροφή αξίζει, επιλογές υπάρχουν πολλές , μέχρι ΄πόσα διαθέτεις !!??? 

τα χλμ θέλουν προσοχή , 90% είναι γυρισμένα όταν βλέπεις 70-90.000 ....

 

έχεις καμία φωτό από αυτό που είδες !!???

Posted

https://www.car.gr/9583731-audi-a4-s-line-quattro

σχεδόν καινούργιο φουλ εξτρα  s line μαμα -ηλιόμορφη -δέρμα μεγάλο navi  κλπ 

το γνωρίζω προσωπικά τα χιλιόμετρα ειναι ΟΛΟΣΩΣΤΑ  αχρησιμοποιητο κλειδωμένο λογο κρίσης σε ενα γκαραζ στο χωριο μου !!!!! 

Ειχε ερθει μηνών  απο την γερμάνια σα μεταχειρησμενο με λιγες χιλιαδες χιλιομετρα  απο αντιπροσωπία της αουντι στην γερμάνια  απο γνωστό εργαζόμενο 

ειναι ενα κρυμμένο διαμαντι 

πάντως όντως είναι από τα καλυτερα εξοπλισμένα αμάξια "10ετίας" που έχω δει σε Α3-Α4...

 

Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τη διαφορά έχει το DTM από το Sline εκτός από προφυλακτήρες και τα λογότυπα (ίσως οι πιο γνώστες να μας διαφωτίσουν), αλλά γενικά η τιμή του (που πιστεύω ότι ψιλο-παζαρεύεται στα -500€ με -1000€ αναλόγως σοβαρότητας αγοραστή κτλ) δεν είναι κακή, αν και οκ....σίγουρα βρίσκεις και Α4 Β8 με αυτή την τιμή (και φυσικά "θεόγυμνα του κερατά" από εξοπλισμό).

Posted

πάντως όντως είναι από τα καλυτερα εξοπλισμένα αμάξια "10ετίας" που έχω δει σε Α3-Α4...

 

Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τη διαφορά έχει το DTM από το Sline εκτός από προφυλακτήρες και τα λογότυπα (ίσως οι πιο γνώστες να μας διαφωτίσουν), αλλά γενικά η τιμή του (που πιστεύω ότι ψιλο-παζαρεύεται στα -500€ με -1000€ αναλόγως σοβαρότητας αγοραστή κτλ) δεν είναι κακή, αν και οκ....σίγουρα βρίσκεις και Α4 Β8 με αυτή την τιμή (και φυσικά "θεόγυμνα του κερατά" από εξοπλισμό).

Το dtm εχει διαφορετική ανάρτηση διαφορετικό τιμόνι ( μισό δέρμα μισό αλκαντάρα ) άλλους προφυλακτήρες ... δε θυμάμαι κάτι αλλο .... πάντως είχε σίγουρα διαφορετική γραμμή παραγωγής απο τα απλα Β7

Για να επανέλθουμε στο θέμα μας .... ξέρω ότι οποίος δώσει 10.000 θα το πάρει το αμάξι αξίζει πολλά περισσότερα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted (edited)

Το dtm εχει διαφορετική ανάρτηση διαφορετικό τιμόνι ( μισό δέρμα μισό αλκαντάρα ) άλλους προφυλακτήρες ... δε θυμάμαι κάτι αλλο .... πάντως είχε σίγουρα διαφορετική γραμμή παραγωγής απο τα απλα Β7

Για να επανέλθουμε στο θέμα μας .... ξέρω ότι οποίος δώσει 10.000 θα το πάρει το αμάξι αξίζει πολλά περισσότερα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Από όσο ξέρω, εκτός των αισθητικών αλλαγών, έχει σίγουρα μια διαφορά στο μοτέρ (έχει και άλλη τουρμπίνα νομίζω από το "απλό"?), αλλά ίδια μετάδοση (τετρακίνηση-σασμάν).

 

Για την ανάρτηση Sline και DTM νομίζω είναι η ίδια (εκτός κι αν επιλέξεις στην Sline επιλογή να μη σου βάλουν την sline ανάρτηση). Και άρα φοράνε και ίδιες αντιστρεπτικές(??).

 

Μικρολεπτομέρειες (αν εξαιρέσεις σασμάν και μετάδοση που δεν ξέρω τι παίζει) σε ένα αμάξι 10ετίας που κατά 99% θα θέλουν αλλαγή οι εργοστασιακές αναρτήσεις.

πιο σημαντικό είναι να έχει καλό εργοστασιακό εξοπλισμό (δέρματα, navi ή έστω 2din, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματους αντιθαμπωτικούς καθρέφτες, xenon κτλ), παρά αν έχει λίγο καλύτερη ανάρτηση (πχ).

 

 

ΥΓ: το τιμόνι δέρμα-αλκαντάρα του DTM προσωπικά μου φαίνεται τεράστια αποτυχία...

ΥΓ2: κουβέντα να γίνεται :P

Edited by Kavouras
Posted

πολλά περισσότερα δεν θα το έλεγα ... και ιδίως στις μέρες μας , τα 2λιτρα τα ξεφορτώνονται  όλοι,  πρέπει να είσαι βλ@μνος σαν εμένα για να παίρνει 2λιτρο , δεδομένου ότι είναι και 1-3χιλ ποιο φτηνά από τα 1.8 .... τεσπα στα 8.500-9000 είναι μία λογική τιμή βάλε και 2-3χιλ μαζέματα  , θα τα θέλει ....

 

 

2.0 tfsi q s-line 2007 μοντέλο 9000

 

θα δούμε και αυτό που κοιτάς !!!??? 

 

τα DTM η  mother AUDI θα τα βγάλει συλλεκτικά κάποια στιγμή ... η έκδοση αυτή θα έχει πάντα λίγο μεγαλύτερη αξία από οποιοδήποτε άλλο audi  σαν να λέμε  Lancia Delta  και Lancia Delta Integralle

Posted

Από όσο ξέρω, εκτός των αισθητικών αλλαγών, έχει σίγουρα μια διαφορά στο μοτέρ (έχει και άλλη τουρμπίνα νομίζω από το "απλό"?), αλλά ίδια μετάδοση (τετρακίνηση-σασμάν).

 

Για την ανάρτηση Sline και DTM νομίζω είναι η ίδια (εκτός κι αν επιλέξεις στην Sline επιλογή να μη σου βάλουν την sline ανάρτηση). Και άρα φοράνε και ίδιες αντιστρεπτικές(??).

 

Μικρολεπτομέρειες (αν εξαιρέσεις σασμάν και μετάδοση που δεν ξέρω τι παίζει) σε ένα αμάξι 10ετίας που κατά 99% θα θέλουν αλλαγή οι εργοστασιακές αναρτήσεις.

πιο σημαντικό είναι να έχει καλό εργοστασιακό εξοπλισμό (δέρματα, navi ή έστω 2din, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματους αντιθαμπωτικούς καθρέφτες, xenon κτλ), παρά αν έχει λίγο καλύτερη ανάρτηση (πχ).

 

 

ΥΓ: το τιμόνι δέρμα-αλκαντάρα του DTM προσωπικά μου φαίνεται τεράστια αποτυχία...

ΥΓ2: κουβέντα να γίνεται :P

 

 

Mόνο χαρτογράφηση διαφορετική έχει, διαφορετικό εγκέφαλο και φρένα. Τα υπόλοιπα είναι αισθητικά. Καμία ουσιαστική διαφορά.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Mόνο χαρτογράφηση διαφορετική έχει, διαφορετικό εγκέφαλο και φρένα. Τα υπόλοιπα είναι αισθητικά. Καμία ουσιαστική διαφορά.

 

+διαφορετικές σχέσεις στο σασμάν

+πίσω διαφορικό που δίνει εως 40/60 όπως το rs4

 

Τα Sline Β7 ήταν απλά 2λιτρα Β7 με άλλο look-σαλόνι και συνήθως περισσότερα αξεσουάρ... Τα recaro από S4 δεν είχαν αλλά είχαν τα sport καθίσματα με δέρμα-ύφασμα... Μόνη εξαίρεση λίγα Sline plus που κυκλοφόρησαν και ήταν ακριβώς ίδια με τα dtm μηχανικά...

Posted

+διαφορετικές σχέσεις στο σασμάν

+πίσω διαφορικό που δίνει εως 40/60 όπως το rs4

 

Τα Sline Β7 ήταν απλά 2λιτρα Β7 με άλλο look-σαλόνι και συνήθως περισσότερα αξεσουάρ... Τα recaro από S4 δεν είχαν αλλά είχαν τα sport καθίσματα με δέρμα-ύφασμα... Μόνη εξαίρεση λίγα Sline plus που κυκλοφόρησαν και ήταν ακριβώς ίδια με τα dtm μηχανικά...

 

Και ουσιαστική διαφορα = 0 και πάλι. Με 120 ευρώ βάζεις και το δακτυλίδι και το κάνεις 40/60.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Δεν διαφωνώ αλλά πόσοι το έχουν κάνει? Προσωπικά αν επέλεγα 2λιτρο Β7 μόνο dtm θα έπαιρνα... Γιατί όπως λέει και ένας φίλος, μαμά είναι δεν λέει και πολλά από λουκ... Αν πεις να κάνεις ένα απλό Α4 λουκ dtm θέλει ένα νεφρό πλέον και ίσως κοστίσει περίπου το ίδιο με το να κάνεις ένα Α4 look Rs4 αν είσαι ψαγμένος και ξέρεις από που να αγοράσεις πραματα... Για να βάλεις και το σαλόνι θες άλλο ενα νεφρό και κατ'εμε έχει το πιο όμορφο σαλόνι μετά του RS4...

Posted

διαφορά υπάρχει και είναι ότι είναι το  DTM  ΟΧΙ ΤΟ SLINE  το ένα θα το βρεις στα 15.000 το άλλο στα 10.000

Posted

τεσπα να μείνουμε στο αουντι α4 β7 2λτ 

γύρο στα 9.000 για 2λτ κουατρο είναι μιά χαρά εάν είναι δτμ στα 11-13 αξίζει

και επειδή μιλάμε υουσντ καρσ υπολογίζουμε μαζέματα και κινητήρα 

Posted

2.0 tfsi q s-line 2007 μοντέλο 9000

 

έχουμε κάνα νέο !!?? γιατί έχουμε ξεφύγει από το θέμα μας

 

QUATTRO THE BEST

Posted

Ας μείνουμε στο θέμα, μιας και καθάρισα τα περι porsche 911 turbo, σκαραβαίους και λοιπά ζωύφια... :)

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.