tiraklakis Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Καλησπέρα παιδιά! Σήμερα το αμάξι μου έβγαλε μήνυμα να μην υπερβω τις 4000 στροφές! Έσβησα κ ξανά έβαλα μπρος και έσβησε το μήνυμα. Αλλά Μετά ζοριζοταν να πάρει μπρος και δεν άνοιξε αυτόματα η οθόνη του navigation όπως θα έπρεπε. Θέμα μπαταρίας ή κάτι άλλο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Έλεγχο με διαγνωστικό για να δεις τι έχει καταγράψει ο εγκέφαλος και από εκεί και μετά βλέποντας και κάνοντας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiraklakis Posted September 14, 2014 Author Share Posted September 14, 2014 Πριν έξι μήνες περίπου είχα αλλάξει και καδένα..Άντε να δούμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Καλησπέρα παιδιά! Σήμερα το αμάξι μου έβγαλε μήνυμα να μην υπερβω τις 4000 στροφές! Έσβησα κ ξανά έβαλα μπρος και έσβησε το μήνυμα. Αλλά Μετά ζοριζοταν να πάρει μπρος και δεν άνοιξε αυτόματα η οθόνη του navigation όπως θα έπρεπε. Θέμα μπαταρίας ή κάτι άλλο; Μπορεί μπαταρία και γιαυτό να σου έβαλε ασφαλιστικό στις 4000 σαλ. Αυτό όμως, συνήθως υπαγορεύει αντλία υψηλής. Κάνε έναν έλεγχο με vag com να δεις τι βγάζει. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiraklakis Posted September 17, 2014 Author Share Posted September 17, 2014 Το διαγνωστικό έβγαλε Όλα καλά!Δεν κατέγραψε κάτι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 Mάλλον ετοιμάζεσαι για αντλία.. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiraklakis Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Τι αντλία; και πως θα το καταλάβω; τώρα δεν κάνει αλλά ζόρια!από χιλιόμετρα είμαι στα 110000! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Τι αντλία; και πως θα το καταλάβω; τώρα δεν κάνει αλλά ζόρια!από χιλιόμετρα είμαι στα 110000! Αντλία υψηλής όπως είπε παραπάνω ο Δημήτρης.καθώς είναι συνηθισμένο φαινόμενο με τέτοιου είδους συμπτώματα...έχουν αναφερθεί ξανά απο μέλη με ίδια συμπτώματα και το πρόβλημα ήταν εκεί.Δεν ανεβάζει πάνω απο 4,000στρ/λεπτο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 (edited) όπως σου έγραψε ο Δημήτρης, ετοιμάζεσαι μάλλον για αντλία υψηλής (πίεσης). Το αμάξι σου, λόγω του ότι είναι fsi κινητήρας, έχει 2 αντλίες. Μία στο ντεπόζιτο (την λένε και αντλία χαμηλής -πίεσης-) και μία μπροστά την μπεκιέρα, στο χώρο της μηχανής (αντλία υψηλής πίεσης). Το πρόβλημα με αυτές τις βλάβες είναι ότι όταν αρχίσουν να τα "φτύνουν", δεν χαλάνε μία κι έξω. Αρχικά λοιπόν βρίσκονται οριακά μέσα ή οριακά έξω από τα όρια λειτουργίας (όπως θεωρεί ο εγκέφαλος) και γι' αυτό σου βγάζει κάποιες φορές σφάλμα και κάποιες όχι. Για να βρεις αν είναι αυτό, χρειάζεσαι διαγνωστικό και να κάνεις log-άρισμα να βρεις αν σηκώνουν τις σωστές πιέσεις οι αντλίες (τόσο εν στάση όσο και εν κινήση). edit: ο μηχανός "σου" ξέρει τι να κάνει Edited September 18, 2014 by Kavouras 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiraklakis Posted September 19, 2014 Author Share Posted September 19, 2014 Ευχαριστώ για την ενημέρωση! Μιλάμε για ψηλό κόστος αλλαγής αντλίας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 όπως σου έγραψε ο Δημήτρης, ετοιμάζεσαι μάλλον για αντλία υψηλής (πίεσης). Το αμάξι σου, λόγω του ότι είναι fsi κινητήρας, έχει 2 αντλίες. Μία στο ντεπόζιτο (την λένε και αντλία χαμηλής -πίεσης-) και μία μπροστά την μπεκιέρα, στο χώρο της μηχανής (αντλία υψηλής πίεσης). Το πρόβλημα με αυτές τις βλάβες είναι ότι όταν αρχίσουν να τα "φτύνουν", δεν χαλάνε μία κι έξω. Αρχικά λοιπόν βρίσκονται οριακά μέσα ή οριακά έξω από τα όρια λειτουργίας (όπως θεωρεί ο εγκέφαλος) και γι' αυτό σου βγάζει κάποιες φορές σφάλμα και κάποιες όχι. Για να βρεις αν είναι αυτό, χρειάζεσαι διαγνωστικό και να κάνεις log-άρισμα να βρεις αν σηκώνουν τις σωστές πιέσεις οι αντλίες (τόσο εν στάση όσο και εν κινήση). edit: ο μηχανός "σου" ξέρει τι να κάνει Οπως τα λεει ο Καβουρας ακριβως, ημουν μαλιστα τρανο πιστοτατο παραδειγμα των παραπανω συμπτωματων. Οσο για κοστος; γνησια μαμα γυρω στα 350, γνησια aftermarket παρακατω και αξιοπιστες. Μαμα θα ελεγα εγω αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη. Απο ebay μεταχειρισμενες ακομα φθηνοτερα (150-200) με αντιστοιχο ρισκο. Εγω με μεταχειρ. ξεκινησα και αντεξε 2 εβδομαδες μονο και πηρα καινουργια γνησια μετα. Σε μελος της ομαδας μεταχειρισμενη απο ebay λειτουργει υποδειγματικοτατα. Sent απο τον πλουσιο εσωτερικο μου κοσμο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.