Jump to content

Ζόρι στο ξεκίνημα!


tiraklakis

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά! Σήμερα το αμάξι μου έβγαλε μήνυμα να μην υπερβω τις 4000 στροφές! Έσβησα κ ξανά έβαλα μπρος και έσβησε το μήνυμα. Αλλά Μετά ζοριζοταν να πάρει μπρος και δεν άνοιξε αυτόματα η οθόνη του navigation όπως θα έπρεπε. Θέμα μπαταρίας ή κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά! Σήμερα το αμάξι μου έβγαλε μήνυμα να μην υπερβω τις 4000 στροφές! Έσβησα κ ξανά έβαλα μπρος και έσβησε το μήνυμα. Αλλά Μετά ζοριζοταν να πάρει μπρος και δεν άνοιξε αυτόματα η οθόνη του navigation όπως θα έπρεπε. Θέμα μπαταρίας ή κάτι άλλο;

 

Μπορεί μπαταρία και γιαυτό να σου έβαλε ασφαλιστικό στις 4000 σαλ. Αυτό όμως, συνήθως υπαγορεύει αντλία υψηλής. Κάνε έναν έλεγχο με vag com να δεις τι βγάζει.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Τι αντλία; και πως θα το καταλάβω; τώρα δεν κάνει αλλά ζόρια!από χιλιόμετρα είμαι στα 110000!

 

Αντλία υψηλής όπως είπε παραπάνω ο Δημήτρης.καθώς είναι συνηθισμένο φαινόμενο με τέτοιου είδους συμπτώματα...έχουν

αναφερθεί ξανά απο μέλη με ίδια συμπτώματα και το πρόβλημα ήταν εκεί.Δεν ανεβάζει πάνω απο 4,000στρ/λεπτο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

όπως σου έγραψε ο Δημήτρης, ετοιμάζεσαι μάλλον για αντλία υψηλής (πίεσης).

Το αμάξι σου, λόγω του ότι είναι fsi κινητήρας, έχει 2 αντλίες. Μία στο ντεπόζιτο (την λένε και αντλία χαμηλής -πίεσης-) και μία μπροστά την μπεκιέρα, στο χώρο της μηχανής (αντλία υψηλής πίεσης).

Το πρόβλημα με αυτές τις βλάβες είναι ότι όταν αρχίσουν να τα "φτύνουν", δεν χαλάνε μία κι έξω. Αρχικά λοιπόν βρίσκονται οριακά μέσα ή οριακά έξω από τα όρια λειτουργίας (όπως θεωρεί ο εγκέφαλος) και γι' αυτό σου βγάζει κάποιες φορές σφάλμα και κάποιες όχι.

 

Για να βρεις αν είναι αυτό, χρειάζεσαι διαγνωστικό και να κάνεις log-άρισμα να βρεις αν σηκώνουν τις σωστές πιέσεις οι αντλίες (τόσο εν στάση όσο και εν κινήση).

 

edit: ο μηχανός "σου" ξέρει τι να κάνει ;)

Edited by Kavouras
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

όπως σου έγραψε ο Δημήτρης, ετοιμάζεσαι μάλλον για αντλία υψηλής (πίεσης).

Το αμάξι σου, λόγω του ότι είναι fsi κινητήρας, έχει 2 αντλίες. Μία στο ντεπόζιτο (την λένε και αντλία χαμηλής -πίεσης-) και μία μπροστά την μπεκιέρα, στο χώρο της μηχανής (αντλία υψηλής πίεσης).

Το πρόβλημα με αυτές τις βλάβες είναι ότι όταν αρχίσουν να τα "φτύνουν", δεν χαλάνε μία κι έξω. Αρχικά λοιπόν βρίσκονται οριακά μέσα ή οριακά έξω από τα όρια λειτουργίας (όπως θεωρεί ο εγκέφαλος) και γι' αυτό σου βγάζει κάποιες φορές σφάλμα και κάποιες όχι.

 

Για να βρεις αν είναι αυτό, χρειάζεσαι διαγνωστικό και να κάνεις log-άρισμα να βρεις αν σηκώνουν τις σωστές πιέσεις οι αντλίες (τόσο εν στάση όσο και εν κινήση).

 

edit: ο μηχανός "σου" ξέρει τι να κάνει ;)

Οπως τα λεει ο Καβουρας ακριβως, ημουν μαλιστα τρανο πιστοτατο παραδειγμα των παραπανω συμπτωματων.

 

Οσο για κοστος; γνησια μαμα γυρω στα 350, γνησια aftermarket παρακατω και αξιοπιστες. Μαμα θα ελεγα εγω αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη. Απο ebay μεταχειρισμενες ακομα φθηνοτερα (150-200) με αντιστοιχο ρισκο. Εγω με μεταχειρ. ξεκινησα και αντεξε 2 εβδομαδες μονο και πηρα καινουργια γνησια μετα. Σε μελος της ομαδας μεταχειρισμενη απο ebay λειτουργει υποδειγματικοτατα.

 

 

Sent απο τον πλουσιο εσωτερικο μου κοσμο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.