Jump to content

Recommended Posts

Posted

καλησπερα απαντες! ειμαι ευτυχης κατοχος ενος Seat leon 20vt FR (Φ.Π.Ε+ cooler) και σκεφτομαι να γινω πανευτυχης κατοχος ενος Α4 Β6 4κινητο. Η αλλαγη γινεται καθαρα για λογους ανεσης μιας και μεγαλωνοντας αλλαζουν καποια γουστα (ανεση περισσοτερο) αλλα το μικροβιο δεν εχει φυγει και ουτε προκειται. Αν το παρω για αρχη τουλαχιστον δεν θα πειραξω κατι.Βεβαια επειδη το μικροβιο δεν εχει φυγει οπως προειπα και ουτε προκειται,αν το "φτιαξω"  θα βγαζει δυναμη κατω (4χ4) και δεν θα ναι "σπινιαριστρα" οπως αυτο που εχω. Ο λογος που ανοιγω το θεματακι αυτο λοιπον ειναι οι εχοντες το συγκεκρημενο μοντελο αυτοκινητου ή οι γνωστες  να μου πειτε τα συν και τα πλυν του συγκεκρημενου μοντελου σε ολα τα σημεια. Ανεση καυσιμο (λογω τετρακινησης) συχνα προβληματα, το ο,τιδηποτε! ευχαριστω  πολυ για το χρονο σας!! 

  • Like 1
Posted (edited)

Καλησπέρα φίλε μου... Με το καλό σου εύχομαι η αλλαγή... Από άνεση, το Α4 έχει και καλους χώρους για τους επιβάτες αλλά και για αποσκευές... Στον δρόμο είναι στιβαρό αμάξι και έχει καλό πάτημα ακόμα και με πολλά χλμ... Το quattro σε κατανάλωση είναι 2+- λίτρα πάνω από το fwd, του οποίου η κατανάλωση είναι νορμάλ 20ντ πάρα το αυξημένο βάρος σε σχέση με το leon... Από προβλήματα όσον αφορά το μοτέρ λογικά τα γνωρίζεις... Όσον αφορά τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, έχουν μια ευαισθησία στα ψαλίδια (διπλά πάνω κάτω στο εμπρός μερος) όπου φαγωνονται τα σινεμπλοκ και χάνει το τιμόνι σε αίσθηση-αμεσότητα...

 

Υ.Γ.: κάνε υπομονή να το δει ο Giannis 20ντ που έκανε ακριβώς αυτή την αλλαγή (από leon σε Α4 Β6 quattro) και θα σου πει πιο σωστή άποψη...

Edited by georgio3gr
  • Like 1
Posted

Καλησπερα,

 φίλε μου, ακριβώς αυτή την αλλαγή έκανα και εγω. Απο LEON 20VT με καμια 230αρια άλογα, γύρισα στο Α4 b6 20VT Quattro με 163 άλογα.

Μεγάλη διαφορά σε πολλα σημεια.

1ον απο χώρους δεν θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα, είναι πιο μεγάλο το Α4 αλλά οχι πολύ.

2ον απο ανεση, ειναι σε άλλο επιπεδο, ησυχο, με πολύ καλη ποιοτητα κύλισης, απομονωνει καλά τους εξω θορυβους.

3ον ποτέ το AUDI δεν απόκτησε την ζωντάνια του LEON, ακομα και με άλλη τουρμπίνα (Κ04-015). Βλέπεις ειναι πιο βαρύ, με μακρυτερες σχεσεις στο κιβωτιο και φυσικά εχει την 4κίνηση.

4ον και καλυτερο. Η 4κινηση αλλάζει ολο το αμαξι, ξεχνάς μια για πάντα τα σπινιαρίσματα (στο LEON ειχα σπινιάρισμα και με την 3η σχέση αρκετές φορες), στριβει διαφορετικά, το χαιρεσαι κάθε στιγμη το αμάξι. 

Η κατανάλωση που ειχα στο ΛΕΟΝ ήταν περίπου 9 λίτρα / 100km, περίπου την ιδια εχω και τώρα στο AUDI με πιο ελαφρύ πόδι πάντως. Ποτε δεν τα κινησα στην πολή, ειχα 2ο αμαξι για εκει, λιγες φορες που χρειάστηκε, εκει το AUDI ανεβαζει καταναλωση για πλάκα στο 13lt/100km

 

Αν σου αρεσει ο τροπος που οδηγουνται τα 4κινητα πάρτο χωρις 2η σκεψη. Να ξέρεις οτι θα σου λειψει η σπιρτάδα του LEON, σε μένα ακομα λειπει μετα απο 5 χρόνια.

  • Like 1
Posted

καλησπερα Γιαννη! σε ευχαριστω για την απαντηση σου!απ οτι βλεπω δεν ειναι ανησυχητικη η διαφορα μιας και το Β6 δεν ειναι αμαξι για "κοντρες" σε επιπεδα "μαμα" τουρμπο. αμαξι βολτας , σοβαρο γρηγορο( σε μια προσπεραση) και γερμανικο (ποιοτητα κατασκευης). απο αποψη προβληματων? ( διαβαζω στην καταλληλη ενοτητα) με ανησυχει λιγο μιας με το σεατ μου περαν των κλασσικων μαφ και πολλαπλασιαστων δεν μου εχει βγαλει τπτ αλλο και αυτο βλεπω "βλακωδεις" ζημιες, ζημιες οι οποιες δεν περιμενεις απο αουντι και επειδη ειναι αουντι καποιες τις πληρωνεις.. 

Posted

Φίλε μου όπως σου έγραψα και παραπάνω, το μοτέρ είναι περίπου ίδιο... Πολλαπλασιαστές καίει και το Α4, οπότε ή βάζεις τους Hitachi από ΤΤ 225 ή το τελευταίο revision ή από tfsi και ξενοιάζεις... Τον MAF τον έχω 100000χλμ χωρίς θέμα με την μαμά εισαγωγή... Αν βάλεις φιλτροχοάνη ή φίλτρο ελευθέρας με αρκετό λάδι θα τον κάψεις αλλά είναι κάτι που ήδη λογικά το γνωρίζεις... Υπάρχουν αμάξια εδώ μέσα με ελάχιστα, λίγα ή και πολλά προβλήματα...  Στα 70000 χλμ που έχω το αμάξι (τώρα είμαι στις 105000χλμ), έχει κάψει έναν πολλαπλασιαστή (άλλαξα τετράδα), έχω αλλάξει έναν διακλαδωτήρα νερού (25 ευρώ) γιατί έχανε το τσιμουχάκι και έχω τώρα θέμα στα πολλά κρύα με τα ψαλίδια που τρίζουν τα σινεμπλόκ, τα οποία σύντομα θα αλλάξω με άλλα της powerflex... Τα υπόλοιπα είναι αναλώσιμα που έχω αλλάξει (ιμάντες-τροχαλίες-φίλτρα κλπ)... Κάποιοι έχουν αλλάξει μισό αυτοκίνητο στα ίδια χλμ... Είναι σε τι αμάξι θα τύχεις και τι συντήρηση θα του κάνεις...

  • Like 2
Posted

Ο Γιώργος τα είπε όλα :JC_doubleup:

 

 

Δημήτρης

ενα δεν είπε.... να σκεφτει το diesel !!!!!! :sHa_wink3:

  • 9 months later...
Posted

Καλησπερα σε ολη την παρεα ! Ειμαι ο Νικος απο Αθηνα.καθως η οικογενεια μεγαλωνει ,ενδιαφερομαι προς το συγκεκριμενο μοντελο,δεν ανοιξα νεο Θεμα καθως ο silence εχει ηδη ανοιξει αυτο εδω.

Βεβαια τα οικονομικα ειναι περιορισμενα,εως 5500-6000  ευρω .Υπαρχουν καποιες αγγελιες προς αυτην την τιμη ,βεβαια τα χιλιομετρα που εχουν γραψει τα αυτοκινητα (αυτα που τουλαχιστον αναγραφουν) ειναι 180.000-210.000 χλμ. .Ποια η γνωμη σας; ειναι πολλα τα χιλιομετρα για το συγκεκριμενο μοντελο;

Τι θα πρεπει να κοιταξει κανεις ; Φυσικα το αυτοκινητο προς αγορα θα παει σε καποιο εξειδικευμενο συνεργειο για ελενχο,ωστοσο καποιες πρωτες ματιες σε " πασχοντα " μερη θα βοηθουσαν .

 

Καλως σας βρηκα και συγχαρητηρια για το επιπεδο του forum και τους διαχειριστες .

  • Like 1
Posted

Καλώς μας ήρθες! Σε αυτά τα χιλιόμετρα, αν εχει συντηρηθεί σωστά και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, θα εχω ενδεχομένως μια μεγαλύτερη λιγο κατανάλωση λαδιου. Όμως, τα τετρακίνητα έχουν περισσότερες φθορές λογω περισσότερων κινουμένων μερών κρι αυτο σημαίνει οτι έχουν μεγαλύτερο κόστος στη συντήρηση και μεγαλύτερες καταπονήσεις απο οτι τα μπροστοκινητα. Βέβαια, η οδήγηση του Quattro ειναι απο αλλο πλανήτη σε σχέση με το δικινητο, ειδικά σε βροχή και ολισθηρές συνθήκες. Ετσι, συνοψίζοντας, εκτός απο τον κινητήρα και το αμάξωμα για ζημιά, θα κοιτούσα ενδελεχώς, ψαλίδια, τζόγους ανάρτησης, φρένα, βάσεις κινητήρα, εξάτμισης και κιβωτίου, διαφορικών, μπαλάκια, άκρα, ρουλεμάν και τζόγους μεσαίας τριβής. Ένα εξειδικευμένο συνεργείο, ίσως κοιτούσε περισσότερα, λογω εμπειριών.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted

τα έγραψε ο Δημήτρης.

Να προσθέσω πως με σωστή συντήρηση ακόμα και με 300.000km τα μοτέρ δεν έχουν θέμα.

Βγάζουν φυσικά αναλώσιμα, όπου και τα περιφερειακά πλέον του μοτέρ είναι αναλώσιμα (στα 180.000-200.000km). Πχ μπορεί να είναι στο τέλος της ζωής της τουρμπίνα, αλλά είναι ίσως το τελευταίο που θα έπρεπε να σε τρομάζει, γιατί ειδικά αυτή η τουρμπίνα μπορεί να βρεθεί πολύ φτηνά σε μεταχειρισμένοι (αφού πολλοί την αλλάζουν για μία μεγαλύτερη).

 

Σκέψου ότι έχω φιλικό αμάξι με 280.000km που κινείται απροβλημάτιστα. Φυσικά έχει αλλάξει σχεδόν όλα τα παραπάνω που ανέφερε ο Δημήτρης λόγω χιλιομέτρων και φθοράς (μιλάμε για ένα αμάξι 10ετίας και άνω!!).

 

 

Αν τα οικονομικά σου αντέχουν μέχρι 6000€, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις ένα αμάξι με 1000€ "κάτω", ώστε να μπορέσεις να του κάνεις ένα "γερό" service μόλις το πάρεις (ακόμα και αλλαγή ιμάντων).

Έτσι ακόμα κι αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το "άφησε" στο τέλος πριν το δώσει (γιατί δεν ήθελε να ρίξει λεφτά αφού ήξερε ότι θα το δώσει), να μπορείς να κάνεις μία "καθαρή αρχή" στο αυτοκίνητο. :)

Posted

Πιστευω η γνωμη ενος εξειδικευμενου συνεργειου ειναι απαραιτητη.

Εχω βρει μαλιστα,πιθανον να τον γνωριζετε ,ειναι στην Νικαια(κοντα στο 3ο νεκροταφειο).Ονοματα δεν λεμε για ευνοητους λογους !Φυσικα δεν γνωριζω την αξιοπιστια του συγκεκριμενου ,καθως δεν ημουν κατοχος Group Vag στο παρελθον.

Posted

Πιστευω η γνωμη ενος εξειδικευμενου συνεργειου ειναι απαραιτητη.

Εχω βρει μαλιστα,πιθανον να τον γνωριζετε ,ειναι στην Νικαια(κοντα στο 3ο νεκροταφειο).Ονοματα δεν λεμε για ευνοητους λογους !Φυσικα δεν γνωριζω την αξιοπιστια του συγκεκριμενου ,καθως δεν ημουν κατοχος Group Vag στο παρελθον.

Φυσικά και μπορείς να πεις ονόματα, αρκεί να μην έχει σκοπό την άμεση διαφήμιση (ή δυσφήμιση) του εκάστοτε επαγγελματία.

 

Οφείλουμε να λέμε ονόματα. Αν τα λέμε "στα κρυφά", τότε ποιό το όφελος για τα μέλη του κλαμπ και ακόμα πιο πέρα...ποιό το νόημα ύπαρξης του forum?

Τα μέλη είναι το audi sport club και η διαφάνειά του. ;)

  • Like 1
Posted

Ειναι ο Μιχαλοπουλος.http://vaggroup.gr/Τον βρηκα μονο και μονο επειδη ειναι κοντα μου.Εαν εχετε αποψεις-εμπειριες απο το συγκεκριμενο φυσικα ειναι δεκτες !

  • Like 1
Posted

το συγκεκριμένο μήπως είναι της παρέας; http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7064534/

Πολυ βρωμα το μηχανοστασιο ( κατι το οποιο εμενα δεν μου αρεσει) και εαν προσεξεις το παραφλου στο παγουρακι ειναι πολυ πιο κατω απο το ελαχιστο...

Posted

Πολυ βρωμα το μηχανοστασιο ( κατι το οποιο εμενα δεν μου αρεσει) και εαν προσεξεις το παραφλου στο παγουρακι ειναι πολυ πιο κατω απο το ελαχιστο...

Πιο πολυ να σε προβληματιζουν τα πολυ καθαρα μηχανοστασια που τα πλενουν για να μην φαινονται οι διαρροες λαδιου κτλ.
  • Like 2
Posted

Πιο πολυ να σε προβληματιζουν τα πολυ καθαρα μηχανοστασια που τα πλενουν για να μην φαινονται οι διαρροες λαδιου κτλ.

Εαν ειναι απο μαντρα τοτε οντως το πολυ καθαρο μηχανοστασιο προβληματιζει αλλα εναν ιδιωτη με αμαξι με τετοιο μηχανοστασιο θα τον απεφευγα...εχω ενα vectra του 95 με 350.000km το οποιο δεν πολυπροσεχω αλλα το μηχανοστασιο ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση!! Η κατασταση του μηχανοστασιου της αγγελιας εμενα μου δειχνει αδιαφορια...

Posted

Συμφωνω με τον s3-nick.Ποσο μαλλον απο εναν ανθρωπο που εχει ασχοληθει με το αμαξι του σε επιπεδο βελτιωσης,να αδιαφορει για το μοτερακι του.

Posted

παρε το δικο μου, το παγουρι του νερού τοχω μονιμως ... γιοματο.πανω απτη μεση :sHa_hehe:

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Posted

Μετα απο τοσες μερες,ακομα στο ψαξιμο ειμαστε.Εχω δει καποια αυτοκινητα και εντος 10 ημερων θα καταληξω.Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι πολλα αυτοκινητα εχουν αρχισει να ξεφλουδιζουν 'η ακομα να ξεθωριαζουν εξωτερικα.Ενταξει μετα απο τοσα χρονια χρησης σε σχεδον ολα εχουν αλοιωθει τα χρωματα στα κουμπια του καλοριφερ και των φωτων.Σε γενικες γραμμες εαν υπολογισουμε οτι ειναι αμαξια 12+ ετων ,καλα κρατανε ,οπως επισης δεν ειναι ξεπερασμενα αισθητικα.

Βεβαια το budget ειναι μικρο ,5000-6000 !

Posted (edited)

πάρε τετρακινητο και αν μπορέσεις να βρείς κάποιο με κωδικό κινητηρα ΒΕΧ το οποίο είχε 193 α΄λογα και full εξοπλισμό. Μετα τόσα χρόνια ουσιαστικά δεν θα υπάρχει διαφορά στη τιμή, η διαφορά σε ποιότητα όμως είναι χαωδης σε σχεση με το απλό Α4 .

Το ΒΕΧ και το δικό μου με κωδικό BFB και 6άρι σασμάν βγηκαν στο τέλος του 2004, λιγο πριν την αλλαγή του μοντέλου. Τα πλεονεκτηματα τους είναι οι ρουτίνες του εγκεφάλου που ουσιαστικά έχουν κώδικα για tfsi προσαρμοσμένο στον 1.8t 20v που δινουν καλυτερο έλεγχο και οικονομία.

Επιπλέον στο ΒΕΧ φοράειο σασμάν με κωδικο 01Ε - το ΒFB φοράει το 01Α- το οποιό θεωρείται το καλύτερο 6άρι από θέμα αντοχής.

Επίσης το ΒΕΧ έχει μεγαλύτερα μπέκ που δεν χρειάζονται αλλαγή σε stage 1 πρόγραμμα και τουρμπίνα κ03 -073 - η μεγαλύτερη της σειράς - που πάει άνετα 230 με το ίδιο πρόγραμμα

Μικρες λεπτομέρειες που θα τις βρείς μπροστά σου και τις γνωρίζουν βασικά μονο όσοι ασχολούνται με την βελτίωση

Edited by mariosA4
  • Like 4
Posted

ευχαριστω για τις πληροφοριες Μαριε.Δεν την ηξερα αυτην την λεπτομερεια,βεβαια στα 6000 δεν υπαρχει κανενα μοντελο περα του 03,οποτε αναγκαστικα παμε προς 2001-2003 μοντελο κατα προτιμηση 4χ4.

Posted

δωσε 1000-1500 παραπανω και ψαξε για τετρακινητο BEX, θα το βρεις μπροστα σου :sHa_wink3:

  • Like 2
  • 1 month later...
Posted

Επισημος ιδιοκτητης εδω και 48 ωρες ,με 1.8TQ με τις καλυτερες εντυπωσεις.Η καταναλωση τσουζει λιγο αλλα θα το βρουμε !

  • Like 5

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.