delos89 Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 (edited) καλησπέρα εχω πρόβλημα με τα κλειδιά και τα 2 δεν δουλεύουν(ο τηλεχειρισμός). Εμπρός παίρνει και με τα 2. Ξέρει καποιος κάτι ? ευχαριστώ Edited January 12, 2016 by delos89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias I5 Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 ετσι ξαφνικα σου το εκανε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George... Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Παντως στο βιβλιο manual λεει πως να τα συντονισεις παλι. Ελεγξε και τις μπαταρίες τους καλου κακου.! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted January 13, 2016 Share Posted January 13, 2016 Τα κλειδια αποσυγχρονίζονται οταν βγει η μπαταρια του αμαξιου. Αλλαξες μπαταρια; Αν οχι μπορει να εμειναν απο μπαταρια τα κλειδια (ταυτοχρονα το θεωρω απιθανο, εκτος και αν το ενα ειχε μεινει εδω και καιρο και χρησιμοποιουσες το άλλο, που εμεινε τωρα και αυτο απο μπαταρια) Η διασικασια συντονισμου ειναι ευκολη. Βαλε το κλειδι στην μιζα, (εχε κλειστή την πορτα του οδηγου) γυρισε τον διακόπτη, (χωρις να βαλεις εμπρος) και πατα τα κουμπια του κλειδωματος και του ξεκλειδωματος απο 2 φορες. Βγαλε το κλειδι και δες αν κλειδωνει με τον τηλεχειρισμο (αν συντονιστηκε δηλαδή) Κανε το ιδιο με το αλλο κλειδι. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delos89 Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 Ευχαριστώ πολυ... Το ενα εχω να το χρησιμοποιήσω 2 χρονια και δεν δουλευει.. Το αλλο ξαφνικα σταμάτησε... Οχι δεν έβγαλα την μπαταρια του αυτοκινήτου... Εβαλα μεταχειρισμένη στο κλειδι αλλα τίποτα... Τωρα θα βάλω καινούργια. Με αυτη που ειχε εκανα αυτα που είπατε αλλα τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delos89 Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 Γνωρίζει καποιος το κόστος στην περιπτωση που χρειαστεί να παει αντιπροσωπεία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted January 13, 2016 Share Posted January 13, 2016 Βαλε καινουργια μπαταρια και δοκιμασε το συντονισμο. Συμβουλεψου και το manual του αυτοκινητου, αν θυμαμαι καλα εχει την διαδικασια που περιγραφω πιο πάνω. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timos Posted January 13, 2016 Share Posted January 13, 2016 Ετσι οπως τα λέει ο Γιάννης ειναι! Παρεπιπτόντως μιας και αναφερόμαστε στα κλειδιά και γενικότερα στον τηλεχειρισμό θα ηθελα να σας ρωτήσω εαν είσαστε ευχαριστημένοι ως προς την εμβέλεια τους. Σε εμενα άλλοτε πιάνουν ικανοποιητικά και άλλοτε σφυρίζουν αδιάφορα ) ωστόσο την μπαταρία στο κλειδί την αντικαθιστώ οταν πέσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted January 13, 2016 Share Posted January 13, 2016 Αποστολε, ειχα ασχοληθει παλαιοτερα με το θεμα στο LEON. Υπήρχε ενα καλωδιο που εφευγε απο τον εγκέφαλο ανεσης και ανεβαινε στην κολωνα του παρμπριζ αριστερα. Επαιζε τον ρολο της κεραιας. Δεν ξερω στα δικά μας αν υπάρχει κατι τετοιο (υποψιαζομαι οτι ετσι θα ειναι) αλλά η θεση του εγκεφάλου ανεσης ειναι αλλου (κατω απο το καθισμα οδηγου). Αν θελεις το ψαχνω στο ΕΛΣΑ. Βεβαια η προσωπική μου αποψη ειναι οτι η εμβέλεια ειναι καλο να ειναι μικρή για λόγους ασφαλείας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delos89 Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 Τιποτα... Αλλαξα αλλα δεν εγινε τιποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted January 13, 2016 Share Posted January 13, 2016 τοτε καποιος φιλος με vagcom μπορει να βοηθησει, ή σε αντιπροσωπια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delos89 Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 (edited) Λοιπόν η λύση βρέθηκε σε ξένο forum audi. 1)βάζουμε το ενα κλειδί στην μίζα στην θεση οn(χωρις να δουλευει το αυτοκινητο) 2)βγαίνουμε έξω με το αλλο κλειδί κλειδωνουμε χειροκινητα (για λογους ασφαλείας αφήνουμε ανοιχτά τα παράθυρα) 3)παταμε το κουμπί που κλειδώνει. Τοτε θα αναβοσβησουν τα αλαρμ. 4)Μετα απο 10δευτερολεπτα ξεκλειδωνουμε με το χειριστήριο βγαζουμε το αλλο κλειδί απο την μιζα και ολα οκ (www.audizine.com -How to program your Audi flip key fob) Edited January 14, 2016 by delos89 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 Λοιπόν η λύση βρέθηκε σε ξένο forum audi. 1)βάζουμε το ενα κλειδί στην μίζα στην θεση οn(χωρις να δουλευει το αυτοκινητο) 2)βγαίνουμε έξω με το αλλο κλειδί κλειδωνουμε χειροκινητα (για λογους ασφαλείας αφήνουμε ανοιχτά τα παράθυρα) 3)παταμε το κουμπί που κλειδώνει. Τοτε θα αναβοσβησουν τα αλαρμ. 4)Μετα απο 10δευτερολεπτα ξεκλειδωνουμε με το χειριστήριο βγαζουμε το αλλο κλειδί απο την μιζα και ολα οκ (www.audizine.com -How to program your Audi flip key fob) καλησπέρα , επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα σε audi a4 b7 , το κλειδί το οποίο βάζουμε στην μίζα είναι αυτό που θέλουμε να προγραμματίσουμε !!?? το δοκίμασα και με τα δύο αλλά κάτι κάνω λάθος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geomel Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 Έτσι όπως τα λέει ο delos89 είναι. Μου αποσυντονίστηκε το 1 κλειδί σε Audi q5 2009, οπότε το έβαλα στην μίζα στην θέση ignition on, άνοιξα το παράθυρο και εν συνεχεία με το άλλο κλειδί κλείδωσα μηχανικά την πόρτα. Εν συνεχεία πάτησα δύο φορές στο καλό κλειδί το lock και μετά το unlock και εν συνεχεία (παρόλο που δεν άναψαν τα φλας) το κλειδί που ήταν πάνω στην μίζα, ως εκ του θαύματος, ξαναλειτουργεί κανονικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.