posymeon Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Καλησπερα παιδες, Εχω ενα AUDI A3 8P 1.6 FSI του 2006. Μετα απο αρκετο καιρο θελω να αλλαξω τα δισκοφρενα σε συνδυασμο με το service που πρεπει να γινει το Νοεμβριο. Διαβασα καποια topics απο το forum που προτεινουν οι περισσοτεροι τα OEM δισκοφρενα/τακακια. Το αυτοκινητο το καλοκαιρι το χρησιμοποιω σε δρομο με αποτομες στροφες και κατηφορες και παρατηρησα μετα απο ενα σημειο οτι σκληρηνε παρα πολυ το φρενο λογω υπερθερμανσης μαλλον. Θα ηθελα να αποφευγω αυτο το φαινομενο. Εχει καποιος να προτεινει τιποτα καλυτερο απο τα OEM; Επισης αν ξερει καποιος και τιμες για το σετ δισκοπλακες/τακακια για να μη μας "κλεψουν" στο συνεργειο. Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admitos Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Εχω βρει στο misterauto 2 μπροστινες δισκοπλακες brembo στα 50ε αλλα δεν ξερω ποιες α επιλεξω για τον πισω αξονα, μπορει καποιος να βοηθησει; εγω αναφερομαι σε 1.6 8pa 102hp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosA38P Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 νομιζω 256 mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koeman Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 @posymeon: Καλησπέρα φιλε, για να έχεις μια εικόνα για σετ δισκόπλακες μπρος/πίσω και τακάκια μπρος/πίσω στην αντιπροσωπεία υπολόγιζε περίπου 450 ευρώ για το αμάξι σου. ΟΕΜ ανταλλακτικά μπορείς να βρεις από διάφορες μάρκες, ακόμα και από το εργοστάσιο δεν βάζουν μόνο μία μάρκα απλά σε νοιάζει να είναι ΟΕΜ προδιαγραφών και φυσικά να έχεις και εγγύηση στα ανταλλακτικά. Ο μηχανικός που πηγαίνω μου έχει πει ότι έχουν ρίξει λίγο την ποιότητα στα τακάκια οι εταιρείες και λίγο πολύ η textar έχει κρατήσει τα standards της ψηλά απλά είναι λίγο πιο τσιμπημένα. Προσωπικά επειδή είμαι 14ης και οδηγώ σε πόλη μου είπε δεν αξίζει να δώσω παραπάνω και μου πρότεινε ferodo που είναι εξίσου καλά δεν σφυρίζουν και όλα οκ. Για το κόστος τώρα θα σε γελάσω άλλαξα 4 τακάκια μαζί με λιπαντικό σέρβις κανα 200ρι όλα μαζί είχα δώσει. Πίσω δισκόπλακες είχα αλλάξει παλαιότερα με κανα 150ρι. Πάρε τιμές και γράψτες εδώ αναλυτικά να σου πούμε αν είναι λογικές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantiorix Posted November 3, 2016 Share Posted November 3, 2016 (edited) Γεια σας. Είμαι στη φάση αλλαγής στα τακάκια μπροστά - πίσω. Ποια θεωρούνται τα μαμισια τακάκια (2010 AUDI A3 (8P1) 1.2 TSI ). Ποιας εταιρείας? Θέλω να τσεκάρω τιμές ώστε να δω πόσο μου πιάνουν τον κ..... Ευχαριστώ προκαταβολικά. Edited November 3, 2016 by pantiorix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy14 Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Δεν ξέρω ποιας εταιρίας ειναι τα εργοστασιακά, εμένα μου βάλανε στο συνεργειο μπροστά κάτι Ate, δεν ξερω αν ειναι καλά... Εχεις κανενας ιδέα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Πολύ καλά τα ΑΤΕ. Νομίζω η αντιπροσωπία αυτά βάζει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Πολύ καλά τα ΑΤΕ. Νομίζω η αντιπροσωπία αυτά βάζει.Να μην νομιζεις....να εισαι σιγουρος!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prince_73 Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 ΑΤΕ μπρος - πίσω, από τις κορυφαίες επιλογές... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChristosFSI Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Και Zimmermann είναι πολύ καλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timothi79 Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 ΑΤΕ είναι πρώτης τοποθέτησης σε πολλά αυτοκίνητα του group VAG, ενώ και η Zimmermann είναι πολύ καλή εταιρεία. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι ο συνδυασμός δισκόπλακας και τακακιού αλλά και τα πρώτα 200 km για να ακουμπήσει το τακάκι σωστά στην δισκόπλακα και να μην σφυρίζει. Αν η δισκόπλακα είναι αρκετά σκληρή θα φθείρει γρήγορα το τακάκι το οποίο θα υπερθερμαίνεται, ενώ αν το τακάκι είναι πολύ σκληρό η δισκόπλακα θα κάνει γρήγορα δόντι και πολύ πιθανό σε κάθε φρενάρισμα να σφυρίζει κιόλας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape_A3 Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Πρόσφατη αλλαγή πίσω τακάκια σε αντιπροσωπεία Αθήνα μου βάλανε Galfer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.